Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bathmen verdeeld zijn.

Robbert

2. Snackbar Bathmen

Na een dag klussen even snel eten halen. De bestelling werd vlot opgenomen maar duurde erg lang voordat het klaar was. 2x kipsate met friet en rauwkost. De sate was droog (misschien een kip met veel vlieguren) en de satesaus had misschien al de hele dag op een laag pitje gestaan. De rauwkost fantasieloos en de patat was net als de kip, droog en weinig krokant
    Dit alles samen voor € 18. Had beter gekund

3. Internationaal Bathmen

Hetty Spikker

We hebben met z'n vieren bij de Heeren van Dort gegeten en wij waren allemaal zeer tevreden. Het eten smaakte heerlijk en we hadden meer dan genoeg te eten. Het was perfect.

4. Internationaal Bathmen

wim roetert

Heerlijk gegeten dus een goede kok. Uitgebreide kaart.
    Voor herhaling vatbaar. Serveersters erg aardig.

Nooit geweest maar nu met AH bonnen dit restaurant bezocht. Wat een tegenvaller.. wij voelden ons niet welkom en vonden het allemaal wat gemaakt. 3 gangen menu, keuze uit 2 voor en hoofdgerechten. Nagerecht geen keuze. Borden mooi opgemaakt maar voor de prijs toch iets meer kwaliteit en service verwacht. Men had duidelijk meer aandacht voor de "normaal " betalende klant.

Zeer goede ervaring met Graaf Otto,hier al eerder gegeten en nu weer met kerst. Goed eten, tegen een goede prijs en leuke bediening. Zeer sfeervol restaurant. Een echte aanrader!

Ik heb een super leuke avond gehad bij Graaf Otto! Ik had van tevoren gebeld dat ik veganistisch ben en hier is goed rekening mee gehouden! Er werd voor mij een ander gerecht gemaakt en ik heb heerlijk gegeten! Ook over de bediening heb ik niks aan te merken! Er werd een toelichting gegeven bij alles wat we aten en we werden leuk bediend. Ik zou hier zeker nog eens terug komen! Dikke aanrader dus!

8. Internationaal Bathmen

Op een rustige woensdagavond eenvoudig maar lekker gegeten. In het voormalige Bonanza is het interieur nauwelijks veranderd, maar de kwaliteit is beter. Inmiddels 3X geweest en tevreden over kwaliteit, bediening en parkeermogelijkheid. De bediening is uiterst vriendelijk. Culinair geen hoogvlieger, maar gewoon goed. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Wij hebben hier gisteren gegeten, maar eens maar nooit meer. De ontvangst was netjes en vriendelijk. Het meisje dat onze tafel bediende, was ook erg vriendelijk. Dat moet ik er dan wel bij vertellen.

Maar het eten was in geen enkel opzicht goed. Ik had vis en mijn man wild zwijn. Op mijn bord lagen 4 kleine stukjes rode mul met een paar kleine stukjes groen en 1 olijf aan plakjes. Dik had bij zijn vlees nog een sausje met 3 a 4 peultjes en ook iets groenigs. Toen het garnituur gebracht werd, keken we onze ogen uit. Een puntzak patat en een klein schaaltje komkommersalade. Dat was het dan.

Verder was de smaak zeker niet geweldig van de vis en het laatste stukje super zout en dat komkommer gebeuren leek zo uit een grote emmer kant en klaar spul te komen. Ook het ijs (sorbet) was niet lekker. Het ijs was te waterig of leek verkeerd ingevroren te zijn geweest. Nee al met al... was hier prijs/kwaliteit verre zoek.

Dit hebben we ook aangegeven aan het meisje dat onze tafel bediende. Al vonden wij het wel lastig om het te vertellen. Want ja, ik zeg ook liever dat het gesmaakt heeft en dat we tevreden zijn. Maar ja eerlijk is eerlijk...

Dus hier komen we nooit meer.

Wat een bijzonder onvriendelijke dames hebben er afgelopen weekend bij de smaak van Deventer gewerkt. Ik hoorde al dat de service niet geweldig zou zijn. Toch besloten wij het een kans te geven.. Beter niet kunnen doen. Het eten daarin tegen was prima.

Goedemiddag, de ontvangst was prima. Onze jassen werden netjes aangepakt en weggehangen. Ook werden we naar de gereserveerde tafel gebracht. Daar werd ons de speciale kerstmenukaart aangereikt. Ik vroeg naar de normale dinerkaart, echter werd ons medegedeeld dat dat niet mogelijk was .Ik vertelde de ober dat ik nergens op de website heb kunnen lezen dat deze niet met kerst geldig was.

Het bestelde eten was goed, ik had echter verwacht dat er naast de zakjes patat friet ook wel gebakken aardappels geserveerd zouden worden. Dat was niet het geval. Na het afrekenen moesten we zelf onze jassen opzoeken.

Bij thuiskomst keek ik de rekening na en daar bleek dat niet de gebruikte glazen wijn waren berekend maar de hele flessen, terwijl de flessen zeker nog half vol waren. Ik heb naar het restaurant gebeld en daar kreeg ik een vreemde uitleg, dat er werd gemeten met een latje hoeveel er uit was geschonken. Oké prima, maar dan kan niet de hele fles worden berekend toch?

Verder had ik bij eerder bezoek een zogenaamd graafotto vijfje ontvangen maar die kon nu met kerst ook niet verrekend worden. Ook dit staat nergens vermeld en wordt gewoon medegedeeld. Vreemde zaak.

Op een dinsdagavond gegeten. Mijn vriend en ik kenden Boode van naam wel maar nooit gegeten. Wel hebben we gebruik gemaakt van de AH-zegels. Daarvoor hadden ze twee speciale menu's samengesteld. Een met vis en een met vlees. Je kon kiezen uit 3 gangen.
    Wij hebben beide erg lekker gegeten n de borden werden als kunstwerken opgemaakt!! . De rode wijn was heerlijk. Goede service ze vragen netjes of alles Nasr wens is met een glimlach. De keuken is open dus je kan zien hoe de kok je eten mooi klaar maakt. Bij Boode geef ik een cijfer 9,5. Heerlijk!

Alie de jonge- reijers

Heerlijk gegeten vanavond. Leuke ontvangst en ik kon niet kiezen, vooral met de voorgerechten! De wijn was heerlijk en het toetje ook!

Heerlijk gegeten. Ruime keus, betaalbare prijzen en ondanks dat het druk was werden we prima bediend. Een aanrader en we komen zeker terug.

11 juli. Na lange tijd weer eens gegeten bij Boode, had mij eigenlijk voorgenomen om het niet meer te doen na enkele slechte ervaringen. Tafeltje gereserveerd om 19.00 uur, ondanks voldoende personeel en geen bijzondere drukte duurde het enige tijd voordat er iemand de bestelling kwam opnemen. Net op het moment dat wij dachten "we gaan de kaart maar zelf ophalen" werd die aan tafel gebracht. Mijn tafelgenote klaagde dat er in haar voorgerecht niet de beloofde avocado zat, de serveerster zou het met de keuken overleggen, niets meer van gehoord. De vleesgerechten waren allemaal prima. De coquilles waren lekker maar de risotto rijst leek meer op risotto pap. Het duurde allemaal vreselijk lang, gelukkig was het een aangenaam gezelschap en hebben we ons wel vermaakt. Halverwege kwam de serveerster haar excuses aanbieden dat het allemaal zo lang duurde, het arme meisje was kennelijk gestuurd door de restautantmanager, terwijl ze er waarschijnlijk niets aan kon doen. Chaotische bediening, heb zeker 4 verschillende personen aan tafel gezien, drankjes en bestek naar verkeerde tafels. Koffie werd aangeboden maar stond wel op de rekening, sorry sorry had ik nog door moeten geven. Het zal de wet van Murphy wel zijn, maar ik ben niet geschikt voor Boode.

Voor de prijs krijg je veel te weinig eten bij het 3 gangen menu. Alleen een bakje sla. De soep was koud. Niet voor herhaling vatbaar.

Samen met een vriendin heb ik heerlijk genoten bij Bistro Bodega Graaf Otto. Na een vriendelijk onthaal zijn we op de bank begonnen met een glas wijn. Toen we later aan tafel gingen stond er al heerlijk wat brood, tapenade en kruidenboter klaar om mee te beginnen. Vooraf had ik de carpaccio , heerlijk! Mooi gepresenteerd en ook erg goed van smaak. Als hoofdgerecht had ik gekozen voor de zalm, die was precies goed gebakken en dus ook fantastisch! Naast het eten was de sfeer in het restaurant ook goed en de bediening was erg vriendelijk en gezellig. Ondanks dat het een hele drukke zaterdag avond was, werd er voldoende tijd genomen om het service niveau hoog te houden. Het pand heeft een moderne uitstraling met erg veel leuke details aan de wanden en in het meubilair. De open keuken geeft je de kans om te zien hoe de chef koks alle mooie gerechten klaar maken. Erg leuk restaurant met leuke service en enorm goed eten! Dit was nu de tweede keer dat we hier gegeten hebben. We komen zeker weer terug..

We zijn met z’n tweeën uit eten geweest. De ontvangst was wel goed. We hadden gekozen voor een vier gangen menu waarbij opviel dat bij veel gerechten een plus-bedrag werd aangegeven. De voorgerechten waren redelijk.

We hadden als hoofdgerecht een biefstuk en wildstoofschotel. De biefstuk was taai en hard, we hebben hem zelfs teruggedaan. We kregen weliswaar een nieuwe, maar deze was erg droog en had weinig smaak. De wildstoofschotel was niet geserveerd in een potje maar op een bord en niet erg sterk van smaak. De garnituur bestond uit salade met dikke stronken en hard gebakken kleine stukjes patat wat door moest gaan voor Vlaamse frieten.

Toen we letterlijk uitgegeten waren, vroegen we of we nog konden switchen naar een drie gangen menu omdat we eigenlijk geen nagerecht meer wilden en we bestelden een biertje en een thee. De serveerster zei, dat ze even moest kijken omdat het misschien nog wel duurder uit zou kunnen vallen als ze het apart zou aanslaan, ze kwam er echter niet meer op terug. Ik moest er uiteindelijk zelf naar vragen en toen zei ze dat we 50 cent goedkoper uit waren. Voor die 50 cent wilde ik wel een toetje proeven, echter de serveerster was kennelijk niet geamuseerd want ze liep hoofdschuddend weg met het commentaar, dat ze het weer moest veranderen.

De serveerster was na dit voorval niet meer aanspreekbaar want hoewel ze een aantal keren langs onze tafel liep, negeerde ze ons volkomen en toen ik riep “hallo” herhaalde ze mij “hallo” zonder te kijken en liep gewoon door. De vermoedelijke eigenaresse of bedrijfsleidster kwam in haar plaats en zei: "Kan ik u helpen?” Ik zei dat ik het raar vond dat zij kwam terwijl ik de onze zogenaamde gastvrouw had geroepen. De vermeende eigenaresse vroeg of ik niet had gezien dat het erg druk was en dat ze haar handen vol had. De klap op de vuurpijl was echter wel, dat ze vond dat de reden voor het nemen van een nagerecht wel erg vreemd was namelijk omdat het maar 50 cent goedkoper was. Daar bovenop werd mij ook nog te kennen gegeven dat iedereen met de desbetreffende serveerster wegliep en dat zij haar al heel lang kent. Aangezien ik nooit met één van hen geknikkerd had vond ik het wel een zeer onprofessionele houding.

Al met al vonden wij de avond niet geslaagd en dit is dan nog netjes uitgedrukt. Na deze voorvallen vond men het kennelijk niet meer nodig om ons als volwaardige klanten te behandelen, want wij mochten onze eigen jas opzoeken en aandoen. Kortom voor ons geen Graaf Otto meer en wij zullen anderen er ook op attenderen dat je daar niet moet zijn voor een gezellig “culinair” avondje. Ggeen aanrader dus!!

Prima tent, goed eten; prima bediening. Aanrader.

fam Klein Ovink, Wijhe

Met zijn vieren naar Graaf Otto. Een prima ontvangst bij aankomst je voelt je er gelijk welkom. Werden naar tafel gebracht en overgedragen door de gastheer aan de dame die ons die avond zou gaan bedienen. Na een paar drankjes een keuze gemaakt uit de kaart. Er werd een heerlijke amuse van het huis gebracht. De hoofdgerechten waren 1x entrecote, en 3x spareribs. Was perfect, vlees was goed en gaar en prima van smaak. Wat ik zelf heel goed vond was dat er tijdens de maaltijd werd gevraagd of alles naar wens was en of er nog iets van de heerlijke patat of groentesalade aan gevuld moest worden. Dit was niet nodig want het was gewoon genoeg. Na even een pauze de nagerechtenkaart bekeken. Verschillende keuzes gemaakt. Dit was prima, helemaal top.

Bel maar niet met een kortingsbon, zolang de actie loopt schepen ze je iedere keer af. Als je gewoon belt voor een reservering is er plek, en met een kortingsbon niet. Wat een blamage.

Weer eens naar Bistro Graaf Otto. Met zijn zessen. Een prima ontvangst bij aankomst je voelt je er echt welkom. De openhaard die brande gaf helemaal het knusse thuis gevoel. Werden naar tafel gebracht en overgedragen door de gastheer aan de dame die ons die avond zou gaan bedienen. Naar een paar heerlijke wijntjes en een paar Bockbier een keuze gemaakt uit de kaart. Er werd een heerlijke amuse van het huis gebracht. Kort erna onze voorgerechten 4 x carpaccio en 2 x gamba's aioïli, dit was heerlijk. De hoofdgerechten waren 1 x zalm, 1 x kabeljauw, 2 x beenham en 2 x spareribs. Alles was perfect, vis goed en het vlees was goed en gaar en prima van smaak. Wat ik zelf heel goed vond was dat er tijdens de maaltijd werd gevraagd of alles naar wens was en of er nog iets van de heerlijke patat of groentesalade aan gevuld moest worden. Dit was niet nodig want het was gewoon genoeg. Na even een pauze de nagerechtenkaart bekeken. Wij hebben met zijn zessen gekozen voor de Grand Dessert. Dit was prima, helemaal top.
    Wij hebben natuurlijk erop gelet of alles wel schoon was. Alles was echt schoon. Wij hebben genoten en hebben een hele fijne avond gehad. Dat er zoveel aandacht voor je is terwijl de hele zaak vol zit. Mijn oprechte complimenten voor de eigenaar en personeel. Wij komen zeker terug en vertellen het aan iedereen door wat voor een topzaak Bistro Graaf Otto is.

Leo

’t Zal wel door de Restaurantspaaractie van Albert Heijn zijn gekomen dat het zo druk was bij Graaf Otto: hoe kom je anders ooit in Loo terecht?

Enfin, het was een gezellige drukte. Dat veroorzaakte waarschijnlijk ook het misverstand waardoor wij zo lang op ons voorgerecht moesten wachten. Beetje jammer, een valse start. Maar dat voorgerecht (Caesar salade met zalm) smaakte prima.

De hoofdgerechten lieten gelukkig minder lang op zich wachten. Mixed grill: kleine porties, maar goed van smaak. Beenham met mosterdsaus: een flinke homp, al bestaat die natuurlijk ook voor een deel uit bot. Maar zeldzaam mals, en met een heerlijke saus.

Nagerecht: een uitstekende sorbet en goede koffie.

Vriendelijke, vrolijke bediening. Binnen was ’t een beetje donker, als je naar buiten kijkt zit je wel echt in een boerenachterafplaatsje. Niet de meest boeiende entourage dus, maar we hebben lekker gegeten!

Voor en nagerecht goed, niets mis mee. Amuse goed. Hoofdgerecht te gaar en alle bijgerechten slecht, patat vet en te gaar, gebakken groenten erg vet en erg zout.

Alle servies was niet schoon, vettig en aanslag.

Katienke

We hebben heerlijk gedineerd bij Graaf Otto! Uitstekende service en gastvrijheid. Ik heb nog nooit zulke heerlijke spareribs gehad! En de witte chocolade taart maakte het compleet. Deze was echt hemels!

Vanavond weer lekker met z'n tweeën naar Graaf Otto geweest. Wij werden weer hartelijk ontvangen door de eigenaar. Wat een aandacht voor de gast. Gezellig buiten gezeten op het overdekt terras. Heerlijke gamba's gegeten en voortreffelijke spareribs. Weer een prima avond gehad. Top, ga zo door. We komen zeker terug.

Op aanraden van vrienden hier wezen eten, zou gezellig zijn, goed en betaalbaar. Nou daar was geen woord verkeerd van gezegd. Wat een superavond gehad. De bediening was super ondanks dat het heel druk was, vlot en niet opdringerig. Ook het eten was op tijd en smaakte van het voorafje tot het toetje super goed en dat tegen een betaalbare prijs, wat wil je nog meer. Wij komen zeker weer gauw terug.

Heerlijk buiten gegeten bij Graaf Otto. Gezellig terras en goede bediening. Kan merken dat er een nieuwe uitbater op zit. Het was geweldig! Wij komen gauw terug.

Nieuwe eigenaar dus nieuwe kansen. Redelijk prijs-kwaliteitverhouding en de kleine ergernis van voorheen, 1 euro voor een eetlepel mayo is verdwenen. Echt culinair hoogstaand zal het nooit worden als bij alle gerechten hetzelfde bakje komkommer wordt geserveerd, maar dat moet je misschien ook niet verwachten voor deze prijs. Tip: leg toch even een placemat op de tafels. Staat net iets aangekleder en je bord glibbert niet steeds weg! Vriendelijke bediening. Toetje, Tiramisu, is echt top!

E. Brus

Afgelopen zaterdag met vier personen hier gegeten na de recensies gelezen te hebben. En wat een succes!!!!!!! Een gezellige uitstraling met heel erg vriendelijk personeel waardoor je je echt een gast voelt. Het eten was heerlijk en we gingen goed gevuld weer naar huis. Een aanrader.