Reserveren

Menukaart

Take away

Contact

Welkom bij Restaurant Loo

Gelegen in het groene landschap van de gemeente Deventer ligt het buurtschap Loo. Dit prachtige buurtschap en het gevoel wat het oproept heeft als inspiratie gediend voor het concept van Restaurant Loo.

Een buurtschap typeert zich door verbinding en betrokkenheid. Restaurant Loo omarmt deze kenmerken. Wij dragen het concept van een honingraat uit. De honingraat in ons logo staat voor de verbinding die wij als restaurant willen creëren met lokale leveranciers uit de streek. Wij streven ernaar om de honingraat verder uit te breiden met lokale ondernemers. Door al deze componenten samen te voegen kunnen wij gerechten samenstellen die puur en met liefde worden bereid.

Bij ons is niks te gek! U kunt komen voor een gezellig, romantisch of een luxe diner. Of ga all-in met ons chef’s table arrangement. Uiteraard kunt u ook bij ons terecht voor een feestje, dit is ook met een grote groep mogelijk. Ons doel is dat u zich altijd welkom voelt en dat u tevreden naar huis gaat na een fijne avond.

We verhuren café zaal Zuid. Dit is een aparte knusse ruimte met de sfeer van vroeger en een tintje van nu, voor diverse gelegenheden geschikt. Er is een bar, biljarttafel, dartborden en een aparte toiletgroep. We kunnen hier bijvoorbeeld een buffet en of hapjes voor u verzorgen. Belt u gerust om de vele mogelijkheden te bespreken.

Take Away: www.spareribsbathmen.nl

Woensdag: Op afspraak