Heeren van Dorth in Bathmen

Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Heeren van Dorth!

• ma Gesloten
  • za 12:00 - 21:30
  • zo 12:00 - 20:30

WIJ HETEN U VAN HARTE WELKOM IN RESTAURANT
DE HEEREN VAN DORTH

De plek voor lunch & diner, feesten & partijen, gezellige borrel op het terras, veranda of nieuwe bar!

Gastvrijheid staat bij ons hoog in het vaandel. In een ongedwongen sfeer willen wij Uw bezoek tot iets speciaals maken, waar U en Uw gasten nog lang over na praten.

Onze ala carte kaart is met zorg door de chef-kok samen gesteld en bied voor elk wat wils. Met seizoens en streek producten en maandelijks een nieuw menu voor maar € 25.50 p.p.

Natuurlijk ontbreken de de welbekende spare ribs en steaks niet. Elke woensdag en donderdag kunt U onbeperkt spare ribs eten voor maar € 18.50 p.p ( m.u.v. feestda gen)

Allergenen: We zijn op de hoogte van de samenstelling van al onze gerechten. Wanneer U een voedsel allergie heeft, meldt dit dan aan de leidinggevende van de bediening of keuken. Op Uw verzoek informeren wij U graag over de allergenen in onze gerechten!

Voor groepen hebben we speciale menu's en arrangementen en is het mogelijk om ons casino te reserveren!

Graag tot ziens!!

Erwin & Carlien Tuitert

& alle medewerkers Restaurant de Heeren van Dorth

Bekijk onze menukaarten
Foto van Heeren van Dorth in BathmenFoto van Heeren van Dorth in BathmenFoto van Heeren van Dorth in Bathmen

Overnachten
Hotels in de buurt »