Op dit adres zit nu: Loo

• Rolstoeltoilet
  7. Betalen Visa Master Card

1361672013 65
1418203866 73
1682019180 74

1. Zeer goede ervaring met Graaf Otto,hier al eerder gegeten en nu weer met kerst. Goed eten, tegen een goede prijs en leuke bediening. Zeer sfeervol restaurant. Een echte aanrader!

2. Ik heb een super leuke avond gehad bij Graaf Otto! Ik had van tevoren gebeld dat ik veganistisch ben en hier is goed rekening mee gehouden! Er werd voor mij een ander gerecht gemaakt en ik heb heerlijk gegeten! Ook over de bediening heb ik niks aan te merken! Er werd een toelichting gegeven bij alles wat we aten en we werden leuk bediend. Ik zou hier zeker nog eens terug komen! Dikke aanrader dus!

3. Wij hebben hier gisteren gegeten, maar eens maar nooit meer. De ontvangst was netjes en vriendelijk. Het meisje dat onze tafel bediende, was ook erg vriendelijk. Dat moet ik er dan wel bij vertellen.

Maar het eten was in geen enkel opzicht goed. Ik had vis en mijn man wild zwijn. Op mijn bord lagen 4 kleine stukjes rode mul met een paar kleine stukjes groen en 1 olijf aan plakjes. Dik had bij zijn vlees nog een sausje met 3 a 4 peultjes en ook iets groenigs. Toen het garnituur gebracht werd, keken we onze ogen uit. Een puntzak patat en een klein schaaltje komkommersalade. Dat was het dan.

Verder was de smaak zeker niet geweldig van de vis en het laatste stukje super zout en dat komkommer gebeuren leek zo uit een grote emmer kant en klaar spul te komen. Ook het ijs (sorbet) was niet lekker. Het ijs was te waterig of leek verkeerd ingevroren te zijn geweest. Nee al met al... was hier prijs/kwaliteit verre zoek.

Dit hebben we ook aangegeven aan het meisje dat onze tafel bediende. Al vonden wij het wel lastig om het te vertellen. Want ja, ik zeg ook liever dat het gesmaakt heeft en dat we tevreden zijn. Maar ja eerlijk is eerlijk...

Dus hier komen we nooit meer.

4. Goedemiddag, de ontvangst was prima. Onze jassen werden netjes aangepakt en weggehangen. Ook werden we naar de gereserveerde tafel gebracht. Daar werd ons de speciale kerstmenukaart aangereikt. Ik vroeg naar de normale dinerkaart, echter werd ons medegedeeld dat dat niet mogelijk was .Ik vertelde de ober dat ik nergens op de website heb kunnen lezen dat deze niet met kerst geldig was.

Het bestelde eten was goed, ik had echter verwacht dat er naast de zakjes patat friet ook wel gebakken aardappels geserveerd zouden worden. Dat was niet het geval. Na het afrekenen moesten we zelf onze jassen opzoeken.

Bij thuiskomst keek ik de rekening na en daar bleek dat niet de gebruikte glazen wijn waren berekend maar de hele flessen, terwijl de flessen zeker nog half vol waren. Ik heb naar het restaurant gebeld en daar kreeg ik een vreemde uitleg, dat er werd gemeten met een latje hoeveel er uit was geschonken. Oké prima, maar dan kan niet de hele fles worden berekend toch?

Verder had ik bij eerder bezoek een zogenaamd graafotto vijfje ontvangen maar die kon nu met kerst ook niet verrekend worden. Ook dit staat nergens vermeld en wordt gewoon medegedeeld. Vreemde zaak.

5. Alie de jonge- reijers

Heerlijk gegeten vanavond. Leuke ontvangst en ik kon niet kiezen, vooral met de voorgerechten! De wijn was heerlijk en het toetje ook!

6. Heerlijk gegeten. Ruime keus, betaalbare prijzen en ondanks dat het druk was werden we prima bediend. Een aanrader en we komen zeker terug.

7. Voor de prijs krijg je veel te weinig eten bij het 3 gangen menu. Alleen een bakje sla. De soep was koud. Niet voor herhaling vatbaar.

3,2
  8. Samen met een vriendin heb ik heerlijk genoten bij Bistro Bodega Graaf Otto. Na een vriendelijk onthaal zijn we op de bank begonnen met een glas wijn. Toen we later aan tafel gingen stond er al heerlijk wat brood, tapenade en kruidenboter klaar om mee te beginnen. Vooraf had ik de carpaccio , heerlijk! Mooi gepresenteerd en ook erg goed van smaak. Als hoofdgerecht had ik gekozen voor de zalm, die was precies goed gebakken en dus ook fantastisch! Naast het eten was de sfeer in het restaurant ook goed en de bediening was erg vriendelijk en gezellig. Ondanks dat het een hele drukke zaterdag avond was, werd er voldoende tijd genomen om het service niveau hoog te houden. Het pand heeft een moderne uitstraling met erg veel leuke details aan de wanden en in het meubilair. De open keuken geeft je de kans om te zien hoe de chef koks alle mooie gerechten klaar maken. Erg leuk restaurant met leuke service en enorm goed eten! Dit was nu de tweede keer dat we hier gegeten hebben. We komen zeker weer terug..

9. We zijn met z’n tweeën uit eten geweest. De ontvangst was wel goed. We hadden gekozen voor een vier gangen menu waarbij opviel dat bij veel gerechten een plus-bedrag werd aangegeven. De voorgerechten waren redelijk.

We hadden als hoofdgerecht een biefstuk en wildstoofschotel. De biefstuk was taai en hard, we hebben hem zelfs teruggedaan. We kregen weliswaar een nieuwe, maar deze was erg droog en had weinig smaak. De wildstoofschotel was niet geserveerd in een potje maar op een bord en niet erg sterk van smaak. De garnituur bestond uit salade met dikke stronken en hard gebakken kleine stukjes patat wat door moest gaan voor Vlaamse frieten.

Toen we letterlijk uitgegeten waren, vroegen we of we nog konden switchen naar een drie gangen menu omdat we eigenlijk geen nagerecht meer wilden en we bestelden een biertje en een thee. De serveerster zei, dat ze even moest kijken omdat het misschien nog wel duurder uit zou kunnen vallen als ze het apart zou aanslaan, ze kwam er echter niet meer op terug. Ik moest er uiteindelijk zelf naar vragen en toen zei ze dat we 50 cent goedkoper uit waren. Voor die 50 cent wilde ik wel een toetje proeven, echter de serveerster was kennelijk niet geamuseerd want ze liep hoofdschuddend weg met het commentaar, dat ze het weer moest veranderen.

De serveerster was na dit voorval niet meer aanspreekbaar want hoewel ze een aantal keren langs onze tafel liep, negeerde ze ons volkomen en toen ik riep “hallo” herhaalde ze mij “hallo” zonder te kijken en liep gewoon door. De vermoedelijke eigenaresse of bedrijfsleidster kwam in haar plaats en zei: "Kan ik u helpen?” Ik zei dat ik het raar vond dat zij kwam terwijl ik de onze zogenaamde gastvrouw had geroepen. De vermeende eigenaresse vroeg of ik niet had gezien dat het erg druk was en dat ze haar handen vol had. De klap op de vuurpijl was echter wel, dat ze vond dat de reden voor het nemen van een nagerecht wel erg vreemd was namelijk omdat het maar 50 cent goedkoper was. Daar bovenop werd mij ook nog te kennen gegeven dat iedereen met de desbetreffende serveerster wegliep en dat zij haar al heel lang kent. Aangezien ik nooit met één van hen geknikkerd had vond ik het wel een zeer onprofessionele houding.

Al met al vonden wij de avond niet geslaagd en dit is dan nog netjes uitgedrukt. Na deze voorvallen vond men het kennelijk niet meer nodig om ons als volwaardige klanten te behandelen, want wij mochten onze eigen jas opzoeken en aandoen. Kortom voor ons geen Graaf Otto meer en wij zullen anderen er ook op attenderen dat je daar niet moet zijn voor een gezellig “culinair” avondje. Ggeen aanrader dus!!

4,3
  10. fam Klein Ovink, Wijhe

Met zijn vieren naar Graaf Otto. Een prima ontvangst bij aankomst je voelt je er gelijk welkom. Werden naar tafel gebracht en overgedragen door de gastheer aan de dame die ons die avond zou gaan bedienen. Na een paar drankjes een keuze gemaakt uit de kaart. Er werd een heerlijke amuse van het huis gebracht. De hoofdgerechten waren 1x entrecote, en 3x spareribs. Was perfect, vlees was goed en gaar en prima van smaak. Wat ik zelf heel goed vond was dat er tijdens de maaltijd werd gevraagd of alles naar wens was en of er nog iets van de heerlijke patat of groentesalade aan gevuld moest worden. Dit was niet nodig want het was gewoon genoeg. Na even een pauze de nagerechtenkaart bekeken. Verschillende keuzes gemaakt. Dit was prima, helemaal top.
    Wij hebben genoten en hebben een hele fijne avond gehad. Dat er zoveel aandacht voor je is terwijl de hele zaak vol zit. Mijn oprechte complimenten voor de eigenaar en personeel. Wij komen zeker terug en vertellen het aan iedereen door wat voor een topzaak Bistro Graaf Otto is.

11. Leo 1744 punten

’t Zal wel door de Restaurantspaaractie van Albert Heijn zijn gekomen dat het zo druk was bij Graaf Otto: hoe kom je anders ooit in Loo terecht?

Enfin, het was een gezellige drukte. Dat veroorzaakte waarschijnlijk ook het misverstand waardoor wij zo lang op ons voorgerecht moesten wachten. Beetje jammer, een valse start. Maar dat voorgerecht (Caesar salade met zalm) smaakte prima.

De hoofdgerechten lieten gelukkig minder lang op zich wachten. Mixed grill: kleine porties, maar goed van smaak. Beenham met mosterdsaus: een flinke homp, al bestaat die natuurlijk ook voor een deel uit bot. Maar zeldzaam mals, en met een heerlijke saus.

Nagerecht: een uitstekende sorbet en goede koffie.

Vriendelijke, vrolijke bediening. Binnen was ’t een beetje donker, als je naar buiten kijkt zit je wel echt in een boerenachterafplaatsje. Niet de meest boeiende entourage dus, maar we hebben lekker gegeten!

12. Voor en nagerecht goed, niets mis mee. Amuse goed. Hoofdgerecht te gaar en alle bijgerechten slecht, patat vet en te gaar, gebakken groenten erg vet en erg zout.

Alle servies was niet schoon, vettig en aanslag.

3,6
  13. Katienke

We hebben heerlijk gedineerd bij Graaf Otto! Uitstekende service en gastvrijheid. Ik heb nog nooit zulke heerlijke spareribs gehad! En de witte chocolade taart maakte het compleet. Deze was echt hemels!

14. Heerlijk buiten gegeten bij Graaf Otto. Gezellig terras en goede bediening. Kan merken dat er een nieuwe uitbater op zit. Het was geweldig! Wij komen gauw terug.

15. Nieuwe eigenaar dus nieuwe kansen. Redelijk prijs-kwaliteitverhouding en de kleine ergernis van voorheen, 1 euro voor een eetlepel mayo is verdwenen. Echt culinair hoogstaand zal het nooit worden als bij alle gerechten hetzelfde bakje komkommer wordt geserveerd, maar dat moet je misschien ook niet verwachten voor deze prijs. Tip: leg toch even een placemat op de tafels. Staat net iets aangekleder en je bord glibbert niet steeds weg! Vriendelijke bediening. Toetje, Tiramisu, is echt top!

16. E. Brus

Afgelopen zaterdag met vier personen hier gegeten na de recensies gelezen te hebben. En wat een succes!!!!!!! Een gezellige uitstraling met heel erg vriendelijk personeel waardoor je je echt een gast voelt. Het eten was heerlijk en we gingen goed gevuld weer naar huis. Een aanrader.

17. Heerlijk gegeten, leuke sfeer, keurige bediening, en voor een leuke prijs: een aanrader!

18. Ik heb er nu voor de tweede keer gegeten en wederom weer super. De eerste keer heerlijke spare Ribs gegeten die gleden zo van het bord af super. En nu de saté gegeten van kippen dij. Heel lekker omdat je dit niet vaak tegenkomt. Heerlijk dat ze een open haard hebben en en bodega waar je lekker je drankje kunt drinken en dan aan tafel. Ik hoorde dat ze nu vanaf mei om 11 uur open gaan en ook lunches gaan serveren top idee. Ga er zeker keer kn het weekend lekker lunchen in de buitenlucht . Kom zeker weer terug!

19. Helaas is onze ervaring negatief! De ontvangst was goed, de rest liet te wensen over. Vette aardappels, onsmakelijk groente, bloemkool met een onsmakelijk geel sausje, het vlees zwom in veel te veel saus. De bestelde cordon bleu zonder tomaat was toch met tomaat! Toen we dat aangaven kregen we dezelfde cordon bleu weer terug, inmiddels ook zonder de kaas. En dat voor een belachelijke prijs kwaliteit verhouding! Oké, de spareribs en de patat met frikandel en het stokbrood met kruidenboter waren wel goed, maar ja daar kun je net zo goed voor naar een cafetaria gaan!

20. Top avond gehad. Heerlijk eten, super bediening, erg gezellig. Aanrader dus.

21. Het afgelopen jaar niet zo lekker gegeten als hier, eerdere ervaringen van ons bij graaf Otto waren ook positief, maar toch al ruim twee jaar geleden. Keurige ontvangst en bediening. Heerlijk vlees van een echte houtskoolgrill, goeie porties van zowel voor- als hoofdgerecht, heerlijke (zelfgemaakte?) patat. Het enige wat we misten, en dat lijkt een trend te worden in restaurant-land, de groentegarnituur. Een half gevuld tomaatje met oa champignons als garnering op het bord moest hiervoor doorgaan. Mijn man houd niet van tomaten, ik vond het zelf wel lekker pittig gevuld. Tussendoor nog een amuse, helaas voor mijn man ook weer tomaat, maar je krijgt dat ook maar als extraatje, dus wel leuk. Nog nooit zulke lekkere Tiramisu gegeten als hier. Goeie tijdsduur tussen de gangen, glazen worden tijdig bijgevuld en lege borden e.d. tijdig opgeruimd. Hier weten ze hoe het hoort, chapeau!

22. Alles klopte, ontvangst, eerst even een borrel, daarna aan tafel. Prima verzorgd allemaal. Dit alles binnen een redelijke tijd namelijk vanaf half 6 tot half 9 op zondagavond 8 dec. Van andere gasten geen hinder doordat het restaurant in aparte gedeeltes is ingedeeld. Hierdoor geen massagevoel. Dan toch nog een klein minpuntje, bij vertrek na het afrekenen was er plots geen aandacht meer voor ons, let hier in het vervolg op, zo erg druk was het nu ook weer niet!

23. Heerlijk gegeten alleen de bediening liet behoorlijk te wensen over aan onze tafel. Drie kwartier moeten wachten voordat de menukaart gebracht werd. 1 hoofdgerecht vergeten door te geven aan de keuken. Daarna iedereen eindelijk voorzien van eten. We bestelden nog extra patatjes, ook dat had de dame vergeten. De patatjes kwamen toen het hoofdgerecht al op was. Nagerecht besteld, chocoladetaart met bossenbessenijs. Bossenbessenijs niet op het bordje aanwezig, wel een gestoofd peertje. Wat van gezegd en als antwoord kregen we: er ligt toch een peertje op het bord. Toch bracht ze het bosbessenijs wel, maar ze smeet bijna het ijs in een kommetje op tafel.

24. Heel gezellig en sfeervol. Lekkere spareribs! Voor herhaling vatbaar!

25. Jolanda

Ik ga hierbij mijn vorige recensie herzien. Graaf Otto heeft ons na een door mij ingediende klacht, keurig een gratis etentje inclusief consumpties aangeboden. Vanavond op herhaling geweest en deze keer was alles helemaal goed. Lekker buiten gezeten en bediening was top vanavond. Het was de vorige keer onverwacht druk geweest en daarom hadden we lang moeten wachten. Deze keer dus niet. Dit was wel voor herhaling vatbaar. Graaf Otto in de herkansing een dikke voldoende dus.

26. Familie

Prima spareribs. Jammer dat het in een pannetje werd geserveerd en niet op een bord. Groot minpunt was: als enige groente een komkommersalade. Jammer. Daar hoort op zijn minst 1 warme groente en een gewone salade bij. Verder niets op het eten niets aan te merken.

27. We komen al jaren bij Graaf Otto en de kwaliteit is wisselend geweest. Aan het begin waren we vol lof, maar de laatste keren was het beduidend minder.
    Tot afgelopen donderdag. Met een vriendin gegeten. We waren de enige eters bij binnenkomst en dat was te merken. Er werd uitgebreid tijd voor ons genomen. Eerst bij de open haard gezeten met een drankje. Er kwamen olijven, brood en een amuse bij... Heerlijk. Genoten daarna van een vegetarische carpaccio ( dungesneden courgette) en dat was verrassend lekker. En veel. Hoofdgerecht lamshaas. Goed stuk vlees, maar net iets te rose voor ons zwangere dames. En na het grote voorgerecht kregen we het beide niet op. Ondertussen waren er meer mensen gaan eten, waardoor het iets langer duurde voordat de borden werden afgeruimd.
    Al met al een geslaagde avond, maar ik denk ook dat het mee speelt of je gezelschap gezellig is. En dat was zo!

28. Vandaag kerstbrunch gehad bij Graaf Otto, erg goed gegeten, van alles ruim voldoende, goed verzorgt, alleen koffie en thee niet aanwezig op de brunchbuffet, dit moest je apart bestellen, dat hoort niet vind ik, en dat je naar buiten moest omdat de de brunchbuffet onder de buitenveranda was opgesteld was erg onprettig, kou kleumen met kerst, dat wil je niet! Een reden om hier geen kerstbrunch meer te doen! Neem dan iets minder aan en zet de buffet binnen!

29. ineke olthof

Na een wandeling is het heerlijk even bij te tanken. Wat jammer dat we niet mogen genieten van een kop koffie terwijl de deuren wagenwijd open staan en een bord ons welkom heet, de kaarsen branden uitnodigend en het haardvuur is aan. Dit alles voor 17.00 uur. Hoe is dit met elkaar te rijmen?
    Wijzijn vast niet de enigen die hier zeer onaangenaam door verrast zijn.Vind dit zeer klant onvriendelijk.

30. Wandelen met vlees door het restaurant vind ik niet hygienisch, een reden om niet dat type vlees te vragen.
    Frieten waren rauw, wat later toegegeven werd. in de garnalen kroketten kon ik geen garnaal ontdekken. Uiteindelijk veel betaald voor weinig niveau.

31. Marie-Rochelle

Wij eten regelmatig bij de Graaf omdat we in de buurt wonen. Het niveau is erg wisselvallig, heel goed t.o. eigenlijk vrij beroerd. Wat ons irriteert is dat je er altijd zo'n bakje kouwe koolsla bij krijgt, wat je ook bestelt. Persoonlijk vind ik de porties voorgerecht te groot. De bediening is prima, men geeft je een heel welkom gevoel en dat kom je bijna nergens in de horeca tegen: dat is ook de reden waarom we er toch altijd weer naartoe gaan! En omdat het schijnt dat 'de kok weer terug is' (wie heeft er dan al die tijd gekookt?!) was het eten de laatste keer dat we er waren voortreffelijk.

32. Gisteravond heerlijk gegeten bij Graaf Otto!. Ergens in Loo (niet al te makkelijk te vinden) bevind zich een mooi en sfeervol restaurant! Bij binnenkomst word je jas aangenomen en is er een mogelijkheid om een drankje te drinken bij de openhaard! Daar hebben wij natuurlijk voor gekozen. Het eten was voortreffelijk, helaas vond ik de amuse niet lekker (een mousse van wortel en beenham) maar goed smaken verschillen aangezien mijn tafelgenoot deze wel erg lekker vond. De bediening is vriendelijk, attent en behulpzaam. Hier komen wij zeker terug!!

33. Helaas na vier pogingen geef ik het op.
    Uiensoep op waterbasis met sambal?!
    Tournedos met uien en 3 champignons op een bedje van te zoute aardappelstickjes? Een amuse van een half cherry tomaatje met kruidenkaas, hoe bijzonder?!
    Helaas voor de graaf was dit ons laatste bezoek.
    Niet te vergeten: de mayonaise kost 1 euro voor anderhalve
    eetlepel. Remia kwaliteit! Een nieuwe kok lijkt me geen slecht plan, eentje met smaakpapillen.

2,6
  34. Het zijn ook de kleine dingen die belangrijk zijn, zoals even een drankje drinken op onze wandeltocht.
    De serveerster was nog niet 'wakker'. Het duurde geruime tijd eer wij onze bestelling konden plaatsen. Even later een kop koffie en een kop thee, waar we het maar moesten doen met de thee die zij hadden uitgekozen (geen eigen keuze dus aangeboden). Gezien de prijs van deze versnaperingen zou je verwachten dat er (hoe Hollands) een koekje bij zou liggen. Nee, dus. De serveerster had inmiddels haar glimlach tevoorschijn getoverd en wist bij het afrekenen 30 cent te weinig terug te geven. Na het bestuderen van de menukaart, hebben we besloten om hier in de toekomst maar niet eten. Gaan toch liever naar Graaf Floris (dezelfde eigenaar....)

3,7
  35. Dion 43 punten

Ben er al een aantal keren geweest, erg kind vriendelijk, sfeervolle tent, goed eten tegen prima prijzen, we komen zeker nog terug.

36. Wij gaan regelmatig eten bij Graaf Otto, maar over ons laatste bezoek zijn we niet tevreden.

Zeetong leek wel een sliptong en leek alsof de tong was gefrituurd, zo hard.

Geen sla, was op. Geen gebakken aardappels, waren op.

Even later toch aardappeltjes, waren bijna rauw.

Nagerecht na twee maal eindelijk de goede bestelling.

Kregen wel koffie gratis.

Dit zijn wij hier niet gewend.

Volgende maal hopen we op beter.

37. Een absolute afrader.

Zaterdag 19 februari gereserveerd voor 5 personen om 20.00.

Ik was hier nooit eerder geweest. Aanbevolen door anderen.

Bij binnenkomst viel meteen het hoge geluidsniveau op. Niet de muziek maar het geluid van de gasten. Een gesprek aan tafel was nauwelijks mogelijk.

Amuse was lekker.

Voorgerechten waren goed (Graaf Otto’s Carpaccio en Pastei).

Als hoofgerecht hebben we alle 5 Tournedos Graaf Otto besteld, medium gebakken.

Het duurste gerecht met de naam van het huis, dat moet goed zijn.

Het hoofgerecht zou geserveerd worden met friet, gebakken aardappelen, mayonaise, salade en warme groente.

Van de geserveerde waren er 4 mooi rosé van binnen. De 5e was klein en volledig doorgebakken.

De friet werd geserveerd in puntzakken (2 stuks), leuk idee en goed.

De mayonaise was voldoende voor 2 personen. De gebakken aardappels werden geserveerd in een klein driehoek schaaltje.

Toen het hoofdgerecht voor driekwart op was werd de salade geserveerd (weer een klein driehoekschaaltje voor 5 personen!).

Nadat alles op was werd de groente geserveerd. 2 stronkjes witlof in wederom zo’n klein driehoek schaaltje.

Tijdens en na het hoofgerecht het bedienend personeel duidelijk aangegeven dat we niet tevreden waren over een en ander.

Het dessert verliep ook niet zonder problemen; chocolade saus ontbrak bij een van de Dame blanche desserts.

Als genoegdoening werd ons allen een koffie van het huis aangeboden.

Dat de 3 cappuccino lauw waren hebben we maar niet meer gemeld, uit pure droevenis.

Het personeel erkende dat er veel was misgegaan en dat werd een beetje gecompenseerd door een iets lagere rekening.

Een drie gangen menu in een Bistro eten en dan niet voldaan naar buiten gaan is ons nog nooit gebeurd, maar was hier dus wel mogelijk.

2,4
  38. Gisteren heerlijk gegeten. De bediening is super snel en zeer vriendelijk. Tomatensoep vooraf erg lekker, een zalmfilet met asperges (stond niet op de kaart) super en een drieluik ook heerlijk.

En als nagerecht hebben we een chocolade taart met vanille ijs gegeten, subliem.

Een mooie sfeer. Dit restaurant vind ik een aanrader voor iedereen.

39. anneke de lange

40. Goed gegeten bij Graaf Otto.

De spare-ribs glijden zo van het bot, zo mals. De luxe spies was wat flauw van smaak. Heerlijke frieten erbij. Samen het grand dessert besteld, maar dit was een tegenvaller. De helft laten staan. Verder vriendelijke bediening en ook snel. Erg mooi aangekleed, erg gezellig. Zou er gerust weer heen gaan, maar dan niet het grand dessert bestellen.

41. Ben er 2 keer gaan eten tijdens een paar daagjes uit in Salland en telkens was het een leuke ervaring. Mijn vrouw probeerde de zeetong en deze was echt super verzorgd! Voor mij een aanrader!

42. Op 11 juli gegeten bij Graaf Otto.
    Vriendelijke ontvangst, goede bediening, redelijk uigebreide kaart en smaakvolle gerechten.
    Kortom, heerlijke avond voor een schappelijke prijs.