Bezorgrestaurants in de buurt van Mio Girasole

Hartelijk welkom bij Mio Girasole.

Sinds 27 september heeft Mio Girasole haar deuren geopend. Mio Girasole is een Italiaans Mediteraans restaurant met een zeer uitgebreide kaart.
Mio Girasole staat voor kwaliteit en biedt ruime keuze voor iedereen. Mio Girasole is een uitstekende gelegenheid voor zowel lunch als diner, daarnaast behoren afhalen en bezorgen ook tot de mogelijkheden.

Tevens verzorgen wij graag catering (buffet) bij u op locatie of bij ons in het restaurant.

Mio Girasole heeft een zeer gevarieerde kaart, vers gebakken pizza, verse vis- en vleesgerechten en huisgemaakte pasta’s met truffel , alles behoort tot de mogelijkheid. Naast de gebruikelijke kaart wordt er ook wekelijks een menu samengesteld, passend bij het seizoen. Voor degene die niet kunnen kiezen uit onze kaart is er de pizza familiale van 50cm doorsnede, deze pizza kan zelf samengesteld worden met ingrediënten naar keuze.

Mio Girasole leent zich ook uitstekend voor besloten feesten en partijen, de eerste verdieping is een mooie
privé-opzet. Desgewenst kan ook de benedenverdieping besproken worden voor een besloten partij.

Op de eerste verdieping is onze art-recycle galerij te bewonderen, door de jaren heen is een prachtige
collectie samengesteld van kunstwerken die bij ons een tweede leven gekregen hebben, van kunstenaars
zoals onder andere; Lizzy Ansingh, Ernest Leyden, Tilly Moes en Chartles Petit, etcetera.

Wij verwelkomen u graag bij Mio Girasole.

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1319383215 94
1362520892 79
1378207321 84
1491933926 73
1507620354 72
1511541961 67

1. 2 pizza’s besteld, na één uur en 20 minuten wachten, gebeld waar de pizza’s bleven. We kregen te horen dat ze twee keer bij het verkeerde (zelfde) huis stonden. Na nog een keer bellen zouden de pizza’s zo snel mogelijk komen. Een halfuur later nog geen pizza’s.
    2 uur verder kregen wij uiteindelijk de beloofde pizza’s. Of Nouja, wat je pizza kan noemen, half verbrand, vlinterdun en alleen het midddelste gedeelte was kauwbaar.
    We hebben uiteindelijk als compensatie 50% van de rekening moeten betalen.

2. erg goed !! lekker eten ., restaurant wat minder gezellige indeling maar bediening is goed .

3. Slechte ervaring. Haal er vaak eten, maar nu was het super slecht. Kan gebeuren, maar meestal doet iemand iets met een klacht. Heb aangegeven dat er te weinig op de pizza zat. Ik kreeg een mevrouw aan de lijn en zij ging het overleggen met de kok. Ik kreeg te horen dat ik ongelijk had en dat dit de normale pizza was. De oplossing was dat ik de volgende keer extra kreeg als ik het aangeef. Het kan niet altijd top zijn, maar iets doen met een klacht is wel het minste wat je kan doen.

4. Wij hebben prima gegeten, het was gezellig en de bediening prima. Wij komen uit Maassluis en doordat wij in Barneveld waren, hebben wij daar gegeten. Maassluis kan hier een voorbeeld aan nemen en wij gaan er zeker terug als wij in de buurt zijn.

Een aanrader.

5. Al meerdere malen pizza's gehaald en ze zijn altijd heerlijk. Verse ingrediënten, lekkere bodem. Gewoon goed!

6. Gisteren samen met mijn vriend heerlijk gegeten bij Mio Girasole. Het 3-gangendiner was goed verzorgd, de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Alle vrijheid en mogelijkheden voor vegetarische opties. De kok voelde feilloos aan wat hij kon bereiden. De zeer prettige ambiance van het restaurant maakte het plaatje compleet. Wij komen zeker nog een keer terug.

7. Bon van xenos. Italiaans restaurant 2 halen 1 betalen, 3 gangen menu. Gisteren daar gegeten. Vriend van mij had vooraf een liter tomatensoep (uit blik dus niet lekker). Daarna kalfsvlees die zwom in een sausje (echt Italiaans ook; niet dus). Ik had als voorgerecht gerookte zalm. Was dus veel sla.. veel balsamico en een klein beetje zalm daaronder. Toen ik dat opgegeten had, vroeg ik nieuw bestek aan een ongeïnteresseerde vrouw die er rondliep. Nou eigenlijk doen we dat nooit... eeh sorry? Nou alleen als er genoeg bestek is... Niet te geloven. Toch gekregen. Toen pepersaus met daaronder de zwemmende zalm (bizarre combi, echt nog nooit gehoord). De zalm opzich smaakte best. Sla erbij ook erg karig. Verder geen friet of aardappels. Bij elk gerecht werd 4 keer gevraagd of het lekker was. Pfff. Toen als afsluiter een stuk diepvries tiramisu, ieuw. 29.50 voor 2 menu's. Veel teveel en niet lekker. Voor pizza's kun je er prima terecht zag ik. Meer moeten ze daar ook niet willen...

8. Echte Italiaanse keuken, goede Lasagna en pizza's voor een mooie prijs. Kan voor een simpel hoofdmenu tot uitgebreide 5 gangen.
    Komen zeker terug

9. Fam diner

Zeer slecht eten en een waardeloze bediening.

10. Ab van herwaarden

Zeer slechte bediening, het eten nog slechter. Vreemde combinaties, blikvoedsel en smaakloos. Eten slecht uitgeserveerd, zaten zonder drankjes en kraanwater deden ze niet aan. Nooit weer!

11. Top ervaring! Heerlijke pizza's en super vriendelijk personeel!

12. Belachelijk slechte zaak. Time management nog nooit van gehoord! Een uur op een pizza zitten wachten en dan kan er nog niet eens een drankje van de zaak vanaf. Leuk avondj ergens eten? Doe dat niet hier.

13. Op terugreis van een dagje uit hier gegeten. We waren vrij vroeg en als enige in het restaurant maar werden uitstekend geholpen. We hebben een prima pizza gegeten en het was meer dan voldoende. De kinderen mochten in de open keuken komen meekijken hoe hun pizza werd bereid. Als we een volgende keer weer op doorreis zijn gaan we zeker weer hier eten.

14. jos huijskes

De ontvangst was goed, het eten en drinken prima. Sfeer vond ik iets minder, prijs en kwaliteit is zeer goed.

15. Heerlijk gegeten, de pizza was prima en de knoflook spaghetti ook. Dessert was ijs en dat was prachtig opgediend en heerlijk.

We waren hier als toerist, dus een tweede keer word moeilijk, jammer!

16. jolanda vuur

Wel lekker pizza gegeten, maar niet bijzonder.

17. We hebben hier inmiddels meerdere keren gegeten. Da's ook gemakkelijk, want we wonen in het gezellige kiependaarp.

De kwaliteit van het eten vinden we zeer goed.
    Omdat het restaurant eigenlijk een lange gang is, ervaren we de sfeer als helaas minder. En de kwaliteit van de bediening is ook niet altijd top.

Toch komen we hier graag. We houden nu eenmaal van goed Italiaans eten tegen een betaalbare prijs.

18. Laatst voor het eerst een pizza gehaald, de zaak was net open (16 uur) en alleen de Italiaanse bakker was er. Met handen en voeten en lachen heb ik onze pizza's besteld. Ik zou ze om 17 uur komen halen. Die man was heel vriendelijk en deed zo veel moeite om het goed te doen! Mijn pizza's waren de goede en heeeel lekker!

19. Heerlijk gegeten, de pizzabodem was dun en knapperig. Snelle bediening wat heel prettig was, omdat we daarna naar het theater gingen. De prijs voor de pizza's zijn prima. Zeker een aanrader en we komen zeker terug!

20. Heerlijk gegeten. Uitstekende kwaliteit. Uitgebreide menukaart. Vriendelijke bediening. Een aanrader, waar we zeker vaker gaan eten.

21. Vriendelijke bediening en lekker eten. Enige nadeel was dat we na 20 uur nog maar de enige gasten waren, dat is toch wat minder gezellig dan een volle zaak. Maar Julio (heerlijke spaanse muziek bij de saltimbocca!) vulde de ruimte met mooi gezang!
    Best wel leuke zaak, meer dan alleen een pizzeria, lekker eten, maar erg rustig.

22. van Ginkel

Gisteren hebben we heerlijk bij jullie gegeten. We zaten boven bij het raam waar de kinderen zich goed vermaakten. We bestelden voor de kinderen een halve pizza en voor ons een lasagne en pasta met zalm. We konden het niet helemaal op maar het was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

23. Annelies

1ste paasdag met gezin daar gegeten voor het eerst. De bediening was heel vriendelijk en het eten was goed, grote pizza's krijg je daar en de prijs is ook betaalbaar. Zeker voor herhaling vatbaar.

25. Heerlijk kalfsvlees gegeten met super lekkere aardappeltjes. Gewoon genieten, bedankt kok voor dit heerlijke maal. Komen zeker nog weer eens genieten.

26. We hebben genoten! Goede, snelle en leuke bediening! Het eten was heerlijk! Kortom, een echte aanrader!

27. Zeer lekker gegeten. Veel mogelijkheden om menu's te combineren. Zeer vriendelijk personeel. Wat het plaatje jammer genoeg niet compleet maakt is dat de tiramisu supermarktkwaliteit was (dit verwacht je niet bij een echte Italiaan) en de slagroom uit een spuitbus komt. Zeer jammer! Als dit verbeterd wordt krijgen ze een dikke 10!

28. Erg lekker gegeten hier. De sfeer was erg huiselijk en gezellig.

29. Elisabeth

Bediening vriendelijk en het eten smaakte uitstekend. We hadden wat meer een Italiaanse sfeer verwacht, maar daar was o.a. door de uitsluitend Spaanse muziek geen sprake van.

30. Bert van den Top

Een erg gezellig restaurant, zeer gezellige bediening en heerlijk eten, gezellige Italiaanse muziek op de achtergrond.

Een vriendelijke prijs en een echte aanrader om met vrienden het tapas menu te kiezen.

1 tip: gebruik echte slagroom op het ijs, dan is het helemaal Top.

31. Vanavond samen gegeten bij Mio Girasole. Dat was een heel bijzondere ervaring. Een vriendelijke en attente gastvrouw, heerlijk eten met een verfijnde smaak! Absoluut een aanrader. Jammer dat we niet dichterbij wonen. We komen zeker terug. Ga zo door!

32. marloes de Klein

Heerlijk gegegeten, leuke, persoonlijke bediening en sfeervol restaurant.

33. Goede uitleg over de kaart en het eten wat we kregen was helemaal top !!

34. ineke van den berg

Wij hebben heerlijk gegeten bij Mio Girasole! Het eten is echt heel goed en de sfeer is prima. Je kunt direct contact hebben met de koks als je dat wilt en er wordt heel goed rekening gehouden met je wensen. Super! Dank jullie wel.
    Ineke

35. We hebben heerlijk gegeten bij Mio Girasole. De bediening zeer beleefd maar toch lekker vlot. De pizza's en calzones die wij hebben gegeten waren heerlijk. Het belangerijkste was dat de keuken standaard zoutarm is en je dus niet van te voren hoeft te vragen of er geen zout op gedaan wordt.
    Mijn kinderen zijn moeilijke eters, maar ze hebben hier hun buik vol gegeten.

36. Heerlijk gegeten. De gerechten waren goed klaargemaakt en werden netjes met uitgebreide groenten enz aangevuld. Ook het dessert was mega verzorgd en smaakte goed!

De bediening, door een dame, was enthousiast en GOED! De kok is iemand die zijn passie voor lekker eten weet om te zetten naar goede gerechten!

37. Lekker ruim 2 uur aan tafel gezeten Gekozen voor tapas (stond niet op de kaart).
    Onbeperkt lekker! Wat ons betreft mogen de gerechten iets kleiner zodat er ruimte is voor nog meer van al dit lekkers Wij komen zeker terug! Miste alleen de Limocello als bonus

Aanrader!

38. Gisteravond weer een topavond gehad!! Heerlijk menu met vooraf verse pasta die waanzinnig was. Verder 2 soorten vlees vd grill met 2 soorten sauzen. Zooo lekker dat ik de sauzen helemaal heb opgelepeld met een klein lepeltje van de pesto olie. Dessert heerlijke soes met echte Belgische cholade etc. Ook dit bord helemaal schoon op. Tot snel maar weer !!

39. Als we geen zin hebben om te koken vinden we het makkelijk om heerlijk Italiaans eten te halen bij Mio Girasole.
    Het is moeilijk om een keuze te maken tussen de overheerlijke pizza's, pasta's en vleesgerechten.
    En je krijgt je een drankje mee als je je bestelling komt afhalen, dat is nog eens service!

40. Ik kom maandelijks in dit gezellige restaurant.
    Omdat het eten heerlijk is en ik vind dat iedereen van deze gezellige sfeer moet genieten!
    Wij worden hier altijd vriendelijk ontvangen door de gastvrouw.
    Dit is zeker een aanrader!

41. Hallo ook wij zijn hier geweest.Het eten is heerlijk!!!
    De open keuken vinden wij een pre.
    Een min punt de tafels staan dicht bij elkaar erg jammer.
    Ook de bank aan de muur geeft een snackbar idee.
    Over de bediening er waren 3 jonge meiden aan het bedienen die allemaal erg nerveus over kwamen.De gastvrouw zelf was heel hartelijk.

42. Doppenberg

Eten smaakt erg goed en de bediening is ook vriendelijk.
    De open keuken ziet er mooi en professioneel uit. Je zit tijdens het eten wel dicht op elkaar, dit is wat minder voor de privacy, maar de bank zit wel erg lekker.
    Al met al vind ik het een aanwinst in de Barneveldse keuken.

43. Het is er erg ongezellig, de stoelen zitten heel vervelend. De buren kijken het eten bijna van je bord. De open keuken is misschien leuk maar niet prettig, je zit continu in de stank.
    De bediening is niet al te vriendelijk, het eten matig en de prijs kwaliteit ligt ver uit elkaar. In de penne met kip zaten wel geteld 4 stukjes mini stukjes kip en dat voor 11euro!! Bij het vlees gerecht zaten 5 boontjes en 5 stukjes aardappel. En daar betaal je dan 22 euro voor. Erg jammer en zeker geen terug komst. De trap naar boven is ook erg storend.

44. Eten prima, bediening uitstekend, we komen nog eens terug!

45. Eindelijk een echte Italiaanse keuken in Barneveld met een hele goede en uiterst vriendelijke bediening!!!
    Je kunt aan alles merken dat deze mensen hun hart en ziel in deze onderneming leggen, chapeau!!!

46. Een tijdje terug bij dit restaurant gegeten. De pizza Calzone was heerlijk, de pasta van mijn man smaakte ook uitstekend. De bediening was over het algemeen goed. De sfeer vonden wij minder. De tafels stonden erg dicht op elkaar, dus weinig privacy. En de felle verlichting en lange witte muur droeg ook niet bij een romantisch sfeer. Het eten heeft veel goed gemaakt dus daarom zal ik misschien nog eens terug gaan.

47. Niels Bergsma

Vorige week heerlijk gegeten. Ik kan de ossenhaas met pepersaus van harte aanbevelen. Het personeel is vriendelijk en stelt de klant centraal. Ik en mijn vriendin eten hier graag nog een keer!

48. Hallo,

ik heb om eerlijk te zijn hier niet gegeten, want ik kon niets interessants vinden op de menu kaart.
    Het was er vooral erg kil...groot wit fel licht, net een snackbar, met die lange bank langs de muur.
    Misschien is het eten wel okee, maar ik vond het zo ongezellig wat mij heeft doen besluiten na een drankje weer weg te gaan.

49. Hier gisteravond gegeten met twee vriendinnen. Zeker een aanwinst voor Barneveld. Gezellige avond gehad, eten was smaakvol, goede kwaliteit en flinke portie. Ook bij andere gasten zagen wij genoeg lekkers om hier zeker vaker terug te komen.
    Enige minpuntje voor ons was dat de borden snel weg werden gehaald terwijl wij nog best de saus met een broodje hadden willen opeten. Maar goed, geven wij de volgende keer als we komen wel aan.

50. Annamarie

Een geweldige aanwinst voor Barneveld. Zeer vriendelijke mensen, lekker eten en goede prijs/kwaliteit. Mis alleen wat diversiteit in de pasta's. Hopelijk komt dan nog!
    Kom hier zeker vaker terug. Een echte aanrader!

51. Hendriksen

Hebben hier doordeweeks gegeten. Eten was echt heerlijk. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Dit restaurant is qua niveau een stuk hoger dan een normale pizzeria, maar wel met dezelfde prijzen.

Goede ontvangst, authentiek eten, hoge kwaliteit. Ga zeker nog een keer!

52. Familie Kollen

Wij zijn met ons gezin op zaterdagavond gaan eten bij dit restaurant. Mio Girasole. Gelukkig hadden we gereserveerd, anders hadden we geen plek gehad. De ontvangst was aller hartelijkst, de bediening was echt top! En het eten: om je vingers bij op te eten. We hebben zeer uitgebreid gegeten en ook diverse gerechten geproefd. Alle gerechten van voor- tot nagerecht waren super lekker. Kortom: Een echte aanrader, wij komen zeker terug! Dank jullie wel voor deze uiterst leuke, gezellige, smakelijke avond!