Mio Girasole in Barneveld

• do 16:00 - 22:00
  • vr 16:00 - 22:00
  • za 16:00 - 22:00
  • zo 16:00 - 22:00

Hartelijk welkom bij Mio Girasole.

Sinds 27 september heeft Mio Girasole haar deuren geopend. Mio Girasole is een Italiaans Mediteraans restaurant met een zeer uitgebreide kaart.
Mio Girasole staat voor kwaliteit en biedt ruime keuze voor iedereen. Mio Girasole is een uitstekende gelegenheid voor zowel lunch als diner, daarnaast behoren afhalen en bezorgen ook tot de mogelijkheden.

Tevens verzorgen wij graag catering (buffet) bij u op locatie of bij ons in het restaurant.

Mio Girasole heeft een zeer gevarieerde kaart, vers gebakken pizza, verse vis- en vleesgerechten en huisgemaakte pasta’s met truffel , alles behoort tot de mogelijkheid. Naast de gebruikelijke kaart wordt er ook wekelijks een menu samengesteld, passend bij het seizoen. Voor degene die niet kunnen kiezen uit onze kaart is er de pizza familiale van 50cm doorsnede, deze pizza kan zelf samengesteld worden met ingrediënten naar keuze.

Mio Girasole leent zich ook uitstekend voor besloten feesten en partijen, de eerste verdieping is een mooie
privé-opzet. Desgewenst kan ook de benedenverdieping besproken worden voor een besloten partij.

Op de eerste verdieping is onze art-recycle galerij te bewonderen, door de jaren heen is een prachtige
collectie samengesteld van kunstwerken die bij ons een tweede leven gekregen hebben, van kunstenaars
zoals onder andere; Lizzy Ansingh, Ernest Leyden, Tilly Moes en Chartles Petit, etcetera.

Wij verwelkomen u graag bij Mio Girasole.

Diëten Biologisch, glutenvrij, suikervrij en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Mio Girasole in BarneveldFoto van Mio Girasole in BarneveldFoto van Mio Girasole in Barneveld

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats, rolstoeltoegang en rolstoeltoilet
Ambiance
Budget, gezellig, hip, luxe, romantisch, rustig en zakelijk
Voorzieningen
Wi-Fi, afhalen, bezorgen, catering en terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding), vermaak en verschoontafel
115 zitplaatsen en maximaal 100 personen in één groep
Personeel