Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Barendrecht verdeeld zijn.

1. Brendo Willemse

Top ijs! De witte chocolade met framboos is echt super. Bert ga zo door!

2. Altijd erg gezellig en goed eten!

3. Heerlijk gegeten met 5 personen, 1 met rolstoel. Werden geholpen en rolstoel werd netjes in de garderobe gezet. Behulpzaam en vriendelijke bediening. Sfeer is gezellig.

4. Erg verassend om eindelijk een keer een afhaal en bezorg lunchroom te zien met gezonde en verse gerechten.
    Heel leuk om mee te kijken hoe alles klaargemaakt word.
    Heel erg vriendelijk personeel. Iedereen werkt met handschoenen aan.
    En de winkel zelf ziet er ook uitnodigend uit om aan te schuiven voor een maaltijd.
    Ik zal zeer zeker weer gauw terugkomen!

5. Wij waren op 18 juli in dit restaurant. Helaas ben ik heel erg teleurgesteld namelijk met eten. Ontvangst was heel koud moet ik zeggen niet op zijn Grieks. Bij ontvangst geen brood met olijf olie zoals het hoort bij voorgerecht. Eten was te zout, weinig porties voor hoofdgerecht. Personeel veel te jong en logisch weinig ervaring. Ze konden niet afwachten om snel naar huis gaan. Dat was rond 22.00 Uur s avonds. Geen horeca gevoel en totaal geen gastvrijheid wat je normaal verwacht in Grieks restaurant. Ik zou dit restaurant niet adviseren voor iemand die houd van lekker eten en warm ontvangst.

6. Chinees-Indisch Barendrecht

Ik heb babipanghang met nasi genomen en dagin smoor met witterijst en het smaakte prima kom zeker terug! Een negen plus.

7. Moest langer op de kip wachten patat hadden ze al klaar gelegd op dienblad dus eenmaal aan m'n tafel voor te gaan eten lauwe tot koude patat en met vettige kip, en dat incl drinken dertig euro kleine zakjes friet bij een bucket jammer want we houden van kip, maar volgende keer weer de Mac helaas, personeel was niet vriendelijk geen sorry dat de kip later was terwijl ik dit wel aangaf.

2,2
  8. P van Holten

Goed eten ! Onbeschofte vrouw. Chinezen zijn meestal nederig, deze vrouw weet niet eens wat het is !

Niet fijn! Was ook. niet de eerste keer ! Was voor mij wel de laatste keer!

Bij het bestellen aan de afhaal gaat het fout! Als je bv nummer 56 zegt zal er niets aan de hand zijn . Maar als je iets gaat vragen doet ze net of je achterlijk ben draait met een verontwaardigde blik het hoofd om en gaat Chinees praten. Heel vervelend!

Compliment voor de kok!

9. Ik ben echt een fan van dit restaurant. De ligging is zo mooi bij het meertje en het park. Prachtig terras ook. De bediening is zeer correct en prettig. Ik had een mooie schotel van stukjes kippendij met groenten en bruin brood als lunch. Heerlijk, prima gegaard, gekruid en opgediend. Genieten!

10. R. van Buitenen

Het eten was goed. Vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug.

11. Heerlijk gegeten en een hele goede service.

12. Wat een verschrikking... 3 pizza's afgehaald. De ontvangst was er eigenlijk niet. Vanuit de keuken was ruziënd personeel te horen. We werden nog net niet weggekeken toen bekend was dat wij kwamen afhalen.

Twee ongeïnteresseerde, jonge meiden achter de bar, die kennelijk nog nooit van hygiëne hadden gehoord. Tijdens het (lange) wachten aan de bar, zag ik dat zij een lichtbruin aangekoekt schuursponsje gebruikten om glazen te wassen om deze vervolgens af te spoelen in een bakje zonder stromend water. De afwasmiddelresten blijven dus gewoon aan het glas zitten!

Dan de pizza's: alledrie gortdroog. De tomatenpuree was in het deeg gebrand en de overige ingrediënten waren ook drooggebakken. De smaak werd overheerst door de pittigheid, terwijl ik juist een pizza zònder pepertjes had besteld.

De prijs is belachelijk hoog voor een afhaalpizza van deze kwaliteit. Bij de pizzeria bij mij in de buurt heb ik 2 pizza's die wel lekker zijn voor de prijs van 1 ranzige pizza van Da Mario.

13. Patrick

Eten was best goed. Bediening erg traag en let niet op de lege glazen die op tafel staan terwijl het erg warm weer was op het terras.
    Inhoud van de wijnglazen verschilde per tafeltje.
    Toppunt was het vragen om fooi... die je moet verdienen met servicegerichtheid.
    Wij gaan volgende keer helaas ergens anders heen.

6,5
  14. Slecht eten. Onverschillige bediening.

1,8
  15. Patricia

Heerlijk gegeten, super personeel. Is niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat we hier komen eten.

16. Goed mooi restaurant en goed eten voor de prijs zo alleen met dit weer ook wat tafels buiten zetten

17. Van alphen

Het eten was heerlijk . Snelle bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

18. Jammer, maar heel duidelijk gaat de kwaliteit van de bediening en dus klantgerichtheid achteruit. Door telefoon was reserveren buiten niet mogelijk, aangekomen in buitengedeelte vraagt men of ik gereserveerd had en zie tafeltjes met gereserveerd bordjes erop, en er was geen plein voor ons behalve aan de hoge tafel. Ik ging mopperen en de ober wist zich geen raad en we kregen tafeltje, vreemd toch. Daarna kwamen mensen (vrienden van hem) die wel een tafel gereserveerd hadden. Daarnaast was deze heer gewoon niet vriendelijk en klantgericht, dit mag je toch wel verwachten. Ander personeel was vriendelijker. Echt een training Hospitality kan geen kwaad. Eten en locatie is geweldig.

19. Ze zijn pas een paar weken ook 's avonds open en na een paar keer heerlijk geluncht te hebben, nu een keer 's avonds gegeten. Concept is shared dining en er stonden heerlijke gerechten op de kaart. Bijzonder lekker en gezellig gegeten. Echt alerte bediening en een kok die goed meedenkt. Doorgeven dat er een allergie was voor schaal- en schelpdieren en daar werd uitermate goed mee omgegaan door de kok. Binnenkort gaan we naar Brabant verhuizen, maar hier komen we zeker nog een keer voor terug. Lekker, leuk en echt een aanrader.

20. T v/d molen

Top wok gerechten

21. Kees Veldhuis

Vandaag eten besteld, veel te lang moeten wachten. Het personeel had mensen aan de telefoon en snauwde die af terwijl ze vroegen waar hun eten was na 45 min. wachten.

Kortom ik ga daar nooit meer bestellen.

1,4
  22. Op zaterdagavond hier wezen eten We werden vriendelijk ontvangen en naar onze plek begeleid. We wisten dat we geen culinair hoogstandje konden verwachten, maar het eten was heerlijk. Ik moet de bediening een pluim geven. Het ontbrak ons aan niets. En het restaurant zat bomvol, telkens kwam er iemand vragen of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

23. We komen hier regelmatig. Het eten is heerlijk. Aanpassingen voor de kinderen kan altijd. Leuke bediening. Aardige eigenaar. Herken niks in de voorgaande recensies.

24. Henk de Beek

Vanwege een afscheid van mijn collega zijn we hier terecht gekomen. We kwamen hier voor de eerste keer (op aanraden). Sfeervolle met smaak ingerichte brasserie met groot terras en mooi uitzicht en gratis parkeren. Op de uitgebreide menukaart stonden genoeg keuzes, toen bediening onze keuzes had opgenomen werden we verrast met een amuse van het huis. Ikzelf had aspergesoep en als hoofdgerecht Hollandse asperges met beenham, als nagerecht nam ik een warme wafel met aardbeien, ijs en slagroom, heerlijk al die verse producten waar ze hier mee werken. Na het nagerecht werden we getrakteerd op een after-amuse. Hier weten ze nog wat gastheerschap is. Heren bediening en keuken dank jullie voor een super gezellige avond, tot binnenkort! Een echte aanrader.

25. Heerlijk gegeten van het Lente menu. Monique en Gerard hebben ons weer gastvrij ontvangen je voelt je echt Welkom.
    Top ,restaurant de buren verdient de eer om eerste te worden
    Bedankt

26. Caroline

1.5 uur moeten wachten op 2 Turkse pizza's. na een uur gebeld en werd gesnauwd dat het druk was. Half uur later kwam de bezorger en bleek dat 1 van de Turkse pizza's kip was ipv shoarma. Meteen de laatste keer geweest dat we hier bestellen.

1,4
  27. Heb voor de tweede keer kip gehaald en was erg droog niet vers .daar kom ik niet meer.👎

28. 2 x lunch
    en een middag met borrelhapjes en wijntjes.
    gezellig in de zon en lekkere muziek.
    komen zeker hier terug

29. Gezellig en altijd lekker