Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Barendrecht verdeeld zijn.

1. Afhaal en bezorg Barendrecht

Wat een slechte zaak! Om 17:50 eten besteld via internet. Op de site werd aangegeven dat de bestelling om 18:30 bezorgd zou worden. Om 18:45 nog geen eten, dus even gebeld met de zaak. Ze geven aan dat het er nu aankomt. Om 19:00 nog geen eten, dus weer teruggebeld. Ze geven aan dat de bezorger 10 minuten geleden weg is gegaan met de bestelling. Om 19:22 bel ik de zaak en wil ik de leidinggevende spreken. Hij geeft aan dat hij dit gaat uitzoeken en mij terug zal bellen. Om 19:35 nog geen telefoontje gekregen, dus bel ik weer terug. Inmiddels zijn we een uur aan het wachten op het eten. Ik vraag weer naar de leidinggevende en hij geeft aan dat hij het nog steeds aan het uitzoeken is. Een kwartier bezig met uitzoeken! Doe normaal! Hij zou mij terugbellen, na 10 minuten nog geen telefoontje gekregen dus ben ik naar de zaak toe gereden. Hij ziet mij binnenkomen en pakt snel een telefoon. Ik geef aan dat het schandalig is dat hij mij niet terug heeft gebeld. Hij geeft aan dat hij dat nu wilde doen. Hij geeft aan dat de bestelling niet is binnengekomen, terwijl ik wel betaald heb online. Daar komt hij na 25 minuten achter, zonder terugbellen zonder enige moeite. De koks waren aan het eten en ik sta daar zonder eten. Hij doet geen moeite om het te composeren en geeft mij geld terug. Geen sorry, geen eten, geen empathie, gewoon helemaal niets! Ik kom hier nooit meer, want zo ga je niet met klanten om. Ik moet nu voor mijn kinderen en familie die gezellig kwamen eten om 20:00 ergens anders eten halen. Schandalig!

2. Mediterraans Barendrecht

De baas is zeer onvriendelijk. Staat bekend om zn warme appeltaart, maar heeft het te druk om bij een receptie van 20 mensen de taart warm te leveren. Bij nogmaals aandringen op service snauwt hij: ik heb toch gezegd dat het te druk is, ik sta niet te liegen. Volgens mij overspannen. Een gastheer is hij niet. Als het 30 graden binnen wordt en wij vragen of de deur even open kan is het botweg Nee!
    Pas 10 minuten later wordt een aanwezige airco aangezet. Wat een waardeloze vent. Hapjes komen pas als de receptie op zn eind loopt. Nooit meer.

henk fokkema

Goed restaurant, alleen jammer dat de keuken sluit om 20:30 uur, wat voor een restaurant wel bijzonder vroeg is.

4. Internationaal Barendrecht

Een gezellig restaurant, doet huiselijk aan en ontspannen sfeer. Kinderen hebben d'r eigen speelhoek!
    Het restaurant is met smaak ingericht, hier is over nagedacht, dat zie je aan de details!
    Het eten smaakt heel lekker en leuk opgeserveerd.
    Een pluim voor de bediening, heel attent en vriendelijk naar de mensen toe.
    Daar kunnen sommige andere restaurants nog een voorbeeld aan nemen!.

Wordt er altijd keurig geholpen, lekkere pizza's en als ze bezorgd worden hoef je niet lang te wachten.

Woensdag 8 september bij Beer Barendrecht gegeten ivm 32 jarig huwelijk. Allereerst lang gewacht tot we konden bestellen, volgens ober kon de keuken de drukte niet aan? Later begrepen we dat er te weinig bedienend personeel was om eten weg te brengen. Ik had sliptongentjes, onbeperkt voor een bepaald bedrag. Eten kwam en er waren 2 sliptongetjes. Ik bestelde al gauw extra sliptongetjes waar ik 16 minuten op heb zitten wachten. Rest van eten was koud. Pas later kwam iemand sorry zeggen. Een normaal kopje koffie van de zaak kan er niet af. Laatste keer dat wij hier hebben gegeten.

Gisteren bij de Beren gegeten in Barendrecht. Helaas moesten we erg lang wachten voordat het eten geserveerd werd. De Spare ribs waren kouder dan de Ice-tea toen het eenmaal gebracht werd. De hamburger was rauw van binnen. Het is op maandag all you can eat voor de Spare-ribs, maar de 2e bestelling kwam niet opdagen. Niemand van het personeel zag ons vertrekken. Maar we zijn toch even teruggegaan om te betalen. Er loopt veel personeel maar de keuken kan het blijkbaar niet aan. Voorheen kon je boven ook zitten. Dat was kleiner en was het contact daardoor beter. Gaan niet meer terug. Jammer.

Als hoofdgerecht een angus hamburger. Het gerecht was mooi opgemaakt op een rechthoekig dienblad. Een burger op een broodje met wat frietjes. Bij het aansnijden bleek de burger nagenoeg rauw te zijn. De serveerster hierop aangesproken en het gerecht ging retour richting keuken (met een kille blik van de serveerster). Na geruime tijd wachten kwam het 'gerecht' retour. Het werd nu geserveerd op een wit keukenbord. Het broodje was verdwenen. De burger werd kaal op een blad sla geserveerd, de frietjes waren verdwenen. Geen saus, geen opmaak en nog steeds rauw. Schandalig gewoon! Onvriendelijke blikken van de eigenaresse.

De bediening is een burn-out nabij, totaal geen klantbeleving

10. Mediterraans Barendrecht

Een aanwinst voor Barendrecht. Erg leuke sfeer, goed eten en zeer vriendelijke medewerkers.

11. Mediterraans Barendrecht

Pas voor het eerst bij Spruit aan de Middenbaan geweest. Onze ervaring is gematigd positief. Wat ons betreft mag er meer Koekela gebak komen en wat meer verlichting in het restaurant. Het was vrij donker binnen.

Diggels is niet meer wat het geweest is. Was het vroeger een sfeervol eetcafé, nu is het sfeerloos. We hadden een soort "kantine" gevoel. Het eten was oké, maar de service slecht. Het personeel lijkt niet met veel enthousiasme zijn werk te doen.

13. Mediterraans Barendrecht

Waanzinnig vriendelijk personeel/bediening. Maar helaas, het eten is mij toch echt te alternatief, ook een hoog kant en klaar gehalte, niet t idee dat er echt gekookt wordt. Zonde, want we werden echt vriendelijk geholpen.

Brendo Willemse

Top ijs! De witte chocolade met framboos is echt super. Bert ga zo door!

Altijd erg gezellig en goed eten!

Heerlijk gegeten met 5 personen, 1 met rolstoel. Werden geholpen en rolstoel werd netjes in de garderobe gezet. Behulpzaam en vriendelijke bediening. Sfeer is gezellig.

Erg verassend om eindelijk een keer een afhaal en bezorg lunchroom te zien met gezonde en verse gerechten.
    Heel leuk om mee te kijken hoe alles klaargemaakt word.
    Heel erg vriendelijk personeel. Iedereen werkt met handschoenen aan.
    En de winkel zelf ziet er ook uitnodigend uit om aan te schuiven voor een maaltijd.
    Ik zal zeer zeker weer gauw terugkomen!

Wij waren op 18 juli in dit restaurant. Helaas ben ik heel erg teleurgesteld namelijk met eten. Ontvangst was heel koud moet ik zeggen niet op zijn Grieks. Bij ontvangst geen brood met olijf olie zoals het hoort bij voorgerecht. Eten was te zout, weinig porties voor hoofdgerecht. Personeel veel te jong en logisch weinig ervaring. Ze konden niet afwachten om snel naar huis gaan. Dat was rond 22.00 Uur s avonds. Geen horeca gevoel en totaal geen gastvrijheid wat je normaal verwacht in Grieks restaurant. Ik zou dit restaurant niet adviseren voor iemand die houd van lekker eten en warm ontvangst.

19. Chinees-Indisch Barendrecht

Ik heb babipanghang met nasi genomen en dagin smoor met witterijst en het smaakte prima kom zeker terug! Een negen plus.

20. Snackbar Barendrecht

Moest langer op de kip wachten patat hadden ze al klaar gelegd op dienblad dus eenmaal aan m'n tafel voor te gaan eten lauwe tot koude patat en met vettige kip, en dat incl drinken dertig euro kleine zakjes friet bij een bucket jammer want we houden van kip, maar volgende keer weer de Mac helaas, personeel was niet vriendelijk geen sorry dat de kip later was terwijl ik dit wel aangaf.

21. Chinees-Indisch Barendrecht

P van Holten

Goed eten ! Onbeschofte vrouw. Chinezen zijn meestal nederig, deze vrouw weet niet eens wat het is !

Niet fijn! Was ook. niet de eerste keer ! Was voor mij wel de laatste keer!

Bij het bestellen aan de afhaal gaat het fout! Als je bv nummer 56 zegt zal er niets aan de hand zijn . Maar als je iets gaat vragen doet ze net of je achterlijk ben draait met een verontwaardigde blik het hoofd om en gaat Chinees praten. Heel vervelend!

Compliment voor de kok!

Ik ben echt een fan van dit restaurant. De ligging is zo mooi bij het meertje en het park. Prachtig terras ook. De bediening is zeer correct en prettig. Ik had een mooie schotel van stukjes kippendij met groenten en bruin brood als lunch. Heerlijk, prima gegaard, gekruid en opgediend. Genieten!

R. van Buitenen

Het eten was goed. Vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug.

Heerlijk gegeten en een hele goede service.

Wat een verschrikking... 3 pizza's afgehaald. De ontvangst was er eigenlijk niet. Vanuit de keuken was ruziënd personeel te horen. We werden nog net niet weggekeken toen bekend was dat wij kwamen afhalen.

Twee ongeïnteresseerde, jonge meiden achter de bar, die kennelijk nog nooit van hygiëne hadden gehoord. Tijdens het (lange) wachten aan de bar, zag ik dat zij een lichtbruin aangekoekt schuursponsje gebruikten om glazen te wassen om deze vervolgens af te spoelen in een bakje zonder stromend water. De afwasmiddelresten blijven dus gewoon aan het glas zitten!

Dan de pizza's: alledrie gortdroog. De tomatenpuree was in het deeg gebrand en de overige ingrediënten waren ook drooggebakken. De smaak werd overheerst door de pittigheid, terwijl ik juist een pizza zònder pepertjes had besteld.

De prijs is belachelijk hoog voor een afhaalpizza van deze kwaliteit. Bij de pizzeria bij mij in de buurt heb ik 2 pizza's die wel lekker zijn voor de prijs van 1 ranzige pizza van Da Mario.

Patrick

Eten was best goed. Bediening erg traag en let niet op de lege glazen die op tafel staan terwijl het erg warm weer was op het terras.
    Inhoud van de wijnglazen verschilde per tafeltje.
    Toppunt was het vragen om fooi... die je moet verdienen met servicegerichtheid.
    Wij gaan volgende keer helaas ergens anders heen.

27. Snackbar Barendrecht

Slecht eten. Onverschillige bediening.

Patricia

Heerlijk gegeten, super personeel. Is niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat we hier komen eten.

29. Snackbar Barendrecht

Goed mooi restaurant en goed eten voor de prijs zo alleen met dit weer ook wat tafels buiten zetten

Van alphen

Het eten was heerlijk . Snelle bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!