Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Barendrecht verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Barendrecht

Echt ouderwets pannenkoekenrestaurant. Beste van het land. Komen hier graag en regelmatig. Heel goede prijs kwaliteit verhouding!

2. Afhaal en bezorg Barendrecht

Wat een puinhoop, slechte organisatie, lange wachttijden en totaal geen aandacht voor de klant. Niet meer terug.

3. Afhaal en bezorg Barendrecht

Bert Lichtenberg

Embelinda Kantner

Ik laat het altijd bezorgen via de Bezorgbeer Barendrecht.

Eigenlijk is er iedere x wel wat. Dan vergeten ze Dit, dan vergeten ze dat. Bestel ik een bepaald ijsje erbij, krijg ik een smaak die ik helemaal niet besteld had.
    Vanavond wederom besteld. Alleen is nu echt de laatste x. Sowieso al gewoon 70 minuten hierop zitten wachten.
    Bestel ik breekbrood wit erbij. Daar hoor je kruidenboter bij te krijgen. ( zeker voor die 3,25 dat je hiervoor betaalt), zit er weer geen kruidenboter bij.
    Bel ik op, wordt er gezegd: ja klopt, dat moet u er apart erbij bestellen. Ik zeg: nee, dat heeft er altijd bij gezeten. Nee, zegt ze: dat moet echt apart erbij besteld worden. Ik zeg: wat moet ik met droog brood?
    Enfin, echt laatste x geweest!!

Ben er nu echt zo klaar mee.

5. Afhaal en bezorg Barendrecht

Snelle maar zeer slechte bezorging. De hele achterkant van het tasje zat besmeurd met saus, jakkes en de kroepoek was helemaal vergruisd! Wat een puinhoop.

6. Snackbar Barendrecht

Nooit meer! Elke keer staat er iemand in de drive bestellingen op te nemen die amper zelf een normale zin kan uitspreken. Schandalig 4 menus besteld wat ik minst 10 keer moest herhalen ondertussen was ik ook 15 minuten verder! Kom je aan bij het afrekenen hebben ze nog 3 dingen vergeten er bij te zetten ik was heel luid en duidelijk! En durven nog een arrogant kop te trekken nou nou…

7. Snackbar Barendrecht

Eten is de laatste tijd (jaar) zeer slecht! Frietjes zijn niet gaar en koud!
    Kipstukken zijn hard, uitgedroogd en zeer klein... Weet zeker dat de stukken 2x of zelfs vaker weer opgewarmd zijn!! Het lijkt ook of je het overgeblevene meekrijgt als je via de drive gaat (want dan kan je niet meer klagen), heel triest als je thuis het doosje opent(!) In het buitenland vaker bij KFC geweest, lekker!! Probeer je het weereens met een nieuw product (double down), weet je gelijk weer waarom je niet meer ging 😔. Prijs/kwaliteit zeker niet in verhouding!

1,3

We komen hier graag eten, echter gisteren was het niet zoals we gewend waren. Vriendelijke ontvangst, zoals gewoonlijk. Het eten, Olympiaschotel voor 2 personen, viel echter tegen. Gyros wad hard en taai, frietjes leken wel een paar keer gebakken. Achteraf hadden we er iets van moeten zeggen, helaas niet gedaan. Meerdere klachten over te zout vlees en dubbel gebakken friet gehoord. Erg jammer...

Jo en Mo

Zoals altijd het was heerlijk en gevarieerd.
    Tapas bij LUST is een feestje.

Heerlijk gegeten. Goede bediening. Aardig personeel.

12. Chinees-Indisch Barendrecht

Andre Voogd

Al vaker gegeten. Heerlijk, verzorgd. Vriendelijk personeel.

Gerjanne Cazant

Wij hebben echt heerlijk gegeten. Er loop heel vriendelijk personeel en de sfeer is heel gezellig. Wij gaan zeker vaker komen.

Prima stukje vlees.
    Blaadje sla er bij.
    Frietjes er bij.
    Fantasieloos toetje.
    Vieze wc.
    Gemiste kans.

Gezellig restaurant met vriendelijke bediening en prima eten. 👍

J.Meierdrees

Wij hebben met drie personen heerlijk gegeten bij Olympiada in Barendrecht. Wij hadden deze tip gekregen van een kennis van ons om daar eens te gaan eten. Geweldige bediening en aan al je wensen wordt voldaan. Uitstekende maaltijden en vriendelijke bediening die niets te veel is om je het naar de zin te maken.

Gewoon super echt Grieks staat het niet op de kaart dan maakt hij het voor je. En je mag ook proeven. En ruime porties.

19. Mediterraans Barendrecht

Maurice

Vd Hoeven

Klein stukje Griekenland in Barendrecht.
    Mooie locatie, vriendelijke bediening en heerlijk eten voor een niet al te hoge prijs.
    Zeker de moeite waard om langs te gaan en terug te komen.

21. Chinees-Indisch Barendrecht

GiohLas

Ik had lekkere trek maar niet in een hele maaltijd. Heb een loempia besteld, bij thuiskomst was t bakje waar t in lag gevuld met vet, slappe hap en koud, kortom NOOOIT meer.

Van burg

Heerlijk rustig gegeten de sfeer en service was weer als altijd vrolijk en natuurlijk.

23. Pannenkoekenhuis Barendrecht

Kom hier al jaren, vroeger met kids (oudste nu 46jr. E.d. nu met vriendin en ook diversen malen, probleem gehad, dat wij niet de gewenste tafel kregen en ergens achterin geplaatst werden, en dat er gezegd werd, U moet wel om die en die… tijd weg zijn, van tafel.
    Vandaag 25e mei 2018… telefonisch geprobeerd om tafel te reserveren, 2 pers. Met de vraag graag aan het raam, dat kon dus niet, volgens deze Mijnheer en was ook bijna niet te verstaan, (…) moest dingen 3× herhalen… belachelijk dus dit. Zal hier NOOIT meer komen! Lekker klaar mee.
    Lekker gastvrij!

Peter

Wederom heerlijk gegeten.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Toppie

25. Afhaal en bezorg Barendrecht

De nieuwe kaart heeft wat kinderziektes gehad, maar moet zeggen het eten is altijd prima en bij een verkeerde bestelling wordt dat netjes opgelost door de eigenaar.

Service is prima.

Ga zo door!

Eten is top.
    Bediening is top.
    Meer heb je niet nodig!!!

Sjors van Leeuwen

Heerlijk terras met lekkere banken. Voor in de avond hebben ze warmtelampen, vuurbakken en zelfs dekentjes! Het uitzicht van het terras is ook prachtig! Je kijkt mooi op het water. De service is ook goed. De serveersters zijn niet bang voor een gezellig praatje, komen vaak genoeg langs en hebben service met een smile!

Binnen ben ik ook meerdere malen voetbal wezen kijken. Daar hebben ze ook een lekkerr hoek voor. Hoge tafels zitten ook prima en er staan niet te veel zit tafels zodat je nog een beetje ruimte houdt bij het eten.

Altijd vriendelijk mensen ook lekker eten dus vaste adres voor mij safero bedankt.

Remonda

Super lekker gegeten!!!

Nate

Eten is van goede kwaliteit, mooie locatie. Zwaar minpunt is de service. Hele jonge niet in klanten geïntereseerde medewerkers. Kinderstoel geven, maar niet weten hoe het werkt, lang wachten op sausjes terwijl eten al staat af te koelen, deuren open laten staan terwijl je hem 25x dicht hebt gedaan en hebt gevraagd of hij dicht mag. Let op eigen personeel laat de deur open staan dus geen passanten.