Gratis parkeren voor de deur.

Bezorgrestaurants in de buurt van Olympiada

Online eten bestellen

1577262087 80
1612772032 78
1648281976 81
1683791921 79

1. Gisteren met mijn dochter gegeten. Voorgerecht taramosalata en gekruide feta was lekker.
    Hoofdgerecht was stifado en kalfsmedaillon. Kalfsmedaillon was hetzelfde als de stifado.
    Geen medaillon gezien vlees was droog in combinatie met de griekse pasta viel dit gerecht tegen. De rode wijnsaus en de oude kaas heb ik ook niet kunnen ontdekken. Had er eerder wat van moeten zeggen kortom voorlopig niet meer naar dit restaurant.

2. Pim

3. Rash Jair

4. Koen van Esterik

5. Leo Visser

Heerlijk grieks eten by Olympiada. We komen hier graag. Goede service en kwalitatief en kwantitatief prima eten. Dat er meer mensen dit fantastische restaurant weten te vinden bleek wel uit de drukke bezetting. Maar bediening blijft attent ondanks de drukte. Voor herhaling vatbaar.

6. Samen met vrienden genoten van een prima maaltijd!
    Goede sfeer en zeer aardige medewerkers.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

7. Caroline Spros

We hebben al vaker hier gegeten. En we komen graag terug.. Alles klopt in dit restaurant… het eten is fantastisch en er hangt een gezellige sfeer. De bediening is heel vriendelijk…

8. Carla Korpershoek

Tweede keer geweest, gezellig restaurant en snelle service en vooral heerlijk eten. Komen hier zeker nog eens. Komen speciaal naar Barendrecht terwijl in ons dorp ook een griek hebben.

9. Heerlijk gegeten zoals altijd.
    Zeer nette bediening en super gezellige zaak.
    Top!!

10. Vlees was lekker, hoeveelheid was te weinig. Na serveerster te hebben aangesproken hierover, kreeg ik reactie: dan moet je een nagerecht bestellen 😞 patat was erg weinig (1 bakje voor 3 personen), en was ook opgebakken met harde stukken Niet voor herhaling vatbaar helaas.

11. Hans Bastiaanssen

Avondeten 2 pers besteld, voorgerecht gebakken mosselen en garnalen in knoflook: heerlijk!
    Hoodgerecht Gratine en Stifado: mals vlees, heerlijke smaken. Met salade en frietjes en tzatziki. Ze hadden er nog een dessertje en 2 theetjes bij gedaan.
    Heerlijk alles en op tijd bezorgd! Aanrader!!

12. Nu in deze tijd besteld, netjes verzorgd! Echt lekker gegeten, knapperige randjes aan de gyroscoop, knapperige patat en heerlijke tzatziki!

13. Lekker gegeten. Personeel was erg vriendelijk.

14. Eten en drinken zoals altijd goed. Jammer dat er niet volgens de Corona richtlijnen werd gewerkt. Personeel hield geen 1,5 m afstand, boog zich over de tafel heen. Er werden geen contactgegevens gevraagd en de eigenaar gaf een boks bij binnenkomst van een voor hem waarschijnlijk bekende. Bezoekers zaten te dicht bij elkaar. Kortom wij gaan hier in de corona-tijd niet meer eten. Waarom niet meer aandacht voor deze richtlijnen. Ze zijn er niet voor niets.

15. Lang wachten voordat iemand kwam.
    Giros veel te zout.
    Besteld water ging ook niet goed.
    Eerst vergeten, toen kwam 1 glas water en uiteindelijk een tweede glas met karaf water. Kortom, zo is deze zaak niet aan te bevelen.

4,5
  16. Op 19-8-2020 i.v.m. onze huwelijksdag gegeten in Barendrecht. Eten was zeer matig droog, taai en koud. Direct gezegd nadat wij het op tafel hadden gekregen. De vraag van de bediening "hoelang heeft u het al op uw tafel staan". Rare opmerking als de borden nog vol liggen en er net uitgeserveerd is. Na 1 minuut kregen we onze borden terug. Het eten lag nog hetzelfde op het bord, ook het stukje waarvan was gegeten, waarschijnlijk opgewarmd in de Magnetron. Bediening niet echt vrolijk. Patat was keihard gebakken en taai. Zonde van het geld. Een aantal weken geleden met vrienden bij Olympiade in Dordrecht geweest. Super gegeten. Goed vlees, mals en zeer leuke en vriendelijke bediening. Kregen daar nog extra pitabroodjes.

17. Van Berge

Eten was matig. Geen visschotel ze stelde er een samen kleine garnalen mosselen inktvis ringen 2 stukjes zeebaars ad 50 euro!!! Belachelijk Vlees droog gyros grote stukken. Matig. Klein bakje hard gebakken patat en salade voor 4 personen. Sfeer matig Personeel vriendelijk. Prijskwaliteit kan beter

18. Weer heerlijk gegeten. Was wel erg druk, daarom bediening wat haastig en niet zo vriendelijk als anders.

19. We komen hier al jaren. Altijd goed. Geen franjes, maar gewoon lekker veel vlees en hele goede tzatziki zoals je verwacht bij een Griek. Altijd heel attente bediening. Restaurant ziet er gezellig uit, maar een beetje leuke achtergrond muziek, Grieks mis ik wel.

20. Het was erg lekker en gezellig. Goede en leuke service. Er mag wel iets meer patat geserveerd worden bij de gerechten. We kregen 2 schaaltjes om met 6 personen te delen…

21. Niets over de sfeer of bediening die was prima, maar vond het eten wat karig. Op het bord alleen klein stukje vlees en moesten de sla en patat met vieren delen. Dus qua prijs / kwaliteit / hoeveelheid zou ik er niet zo gauw weer gaan eten.

22. Loes Zwaal

Vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten was prima en de sfeer gezellig.

23. Chantal Schutte

Erg lekker eten, vriendelijk personeel en gezellig. Wel is het erg rumoerig en dat maakt het moeilijk een gesprek te voeren. Buiten dat leuk restaurant!

24. Patricia Groeneweg

Lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel! We komen zeker nog een keer terug!

25. Heerlijk gegeten, prijs kwaliteit is goed. Alleen bediening duurde erg lang, dessert hebben we overgeslagen omdat we langs moesten wachten op alles. Misschien ivm vakanties minder personeel… komen zeker nog een keer terug!

26. Heerlijk gegeten met 3 personen, tafel gereserveerd die we gelijk toegewezen kregen.
    Snelle bediening en je kon vragen stellen over de gerechten en kregen goede uitleg!
    We hebben een 3 gangen menu genomen, goed geserveerd!
    En de rode wijn Merlot was heel lekker.
    We komen hier zeker terug.

27. Heerlijk gegeten, goede sfeer.

28. a sprong

Het eten is heerlijk. Het duurde alleen een beetje lang bijna een uur voor we het hoofdgerecht kregen.

29. Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten.
    Wat we misten is muziek. Wij hadden de pech om achter een zeer luidruchtig viertal te zitten.

30. Het was voor ons de eerste keer dat wij er aten. Het eten was voortreffelijk en de bediening was vriendelijk, en wat ik heel belangrijk vind, vrolijk. Dat je direct een welkomst drankje krijgt vind ook heerlijk. Een heel goed restaurant.

31. We komen hier graag eten, echter gisteren was het niet zoals we gewend waren. Vriendelijke ontvangst, zoals gewoonlijk. Het eten, Olympiaschotel voor 2 personen, viel echter tegen. Gyros wad hard en taai, frietjes leken wel een paar keer gebakken. Achteraf hadden we er iets van moeten zeggen, helaas niet gedaan. Meerdere klachten over te zout vlees en dubbel gebakken friet gehoord. Erg jammer...

32. Heerlijk gegeten. Goede bediening. Aardig personeel.

33. Gerjanne Cazant

Wij hebben echt heerlijk gegeten. Er loop heel vriendelijk personeel en de sfeer is heel gezellig. Wij gaan zeker vaker komen.

34. Prima stukje vlees.
    Blaadje sla er bij.
    Frietjes er bij.
    Fantasieloos toetje.
    Vieze wc.
    Gemiste kans.

35. J.Meierdrees

Wij hebben met drie personen heerlijk gegeten bij Olympiada in Barendrecht. Wij hadden deze tip gekregen van een kennis van ons om daar eens te gaan eten. Geweldige bediening en aan al je wensen wordt voldaan. Uitstekende maaltijden en vriendelijke bediening die niets te veel is om je het naar de zin te maken.

36. Vd Hoeven

Klein stukje Griekenland in Barendrecht.
    Mooie locatie, vriendelijke bediening en heerlijk eten voor een niet al te hoge prijs.
    Zeker de moeite waard om langs te gaan en terug te komen.

37. Remonda

Super lekker gegeten!!!

38. Lekker eten en zeer goede bediening. Komen zeker nogmaals een keer eten.

39. Wij waren op 18 juli in dit restaurant. Helaas ben ik heel erg teleurgesteld namelijk met eten. Ontvangst was heel koud moet ik zeggen niet op zijn Grieks. Bij ontvangst geen brood met olijf olie zoals het hoort bij voorgerecht. Eten was te zout, weinig porties voor hoofdgerecht. Personeel veel te jong en logisch weinig ervaring. Ze konden niet afwachten om snel naar huis gaan. Dat was rond 22.00 Uur s avonds. Geen horeca gevoel en totaal geen gastvrijheid wat je normaal verwacht in Grieks restaurant. Ik zou dit restaurant niet adviseren voor iemand die houd van lekker eten en warm ontvangst.

40. Heerlijk gegeten en een hele goede service.

41. Patricia

Heerlijk gegeten, super personeel. Is niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat we hier komen eten.

42. Van alphen

Het eten was heerlijk . Snelle bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

43. Voor de tweede keer geweest en het was weer fantastisch. Eten, service en sfeer is prima. Niet goedkoop, maar voor goed eten heb ik wel wat over. Het is het zeker waard en ik ga er nog vaak terugkomen.

44. Alles was perfect, alleen de verlichting hebben we als niet prettig ervaren.
    Al dat gekleurde licht gaf niet de juiste sfeer.
    Maar voor de rest gaan we zeker terug.

45. M den Hartog

Heerlijk gegeten met vrienden in ruimrestaurant. Personeel gastvrij en vriendelijk. Fijn dat hier een karaf water geen probleem is. Huiswijn is prima. Restaurant is goed bereikbaar, parkeren in de omgeving bleek lastig maar na wat zoeken gelukt. Fijne avond gehad en we gaan zeker terug.

46. R.A.Grootendorst

Matige hap, zonder passie bereid. De kalamaria was een slappe bedoening en de lamshaasjes waren niet helemaal gaar.

47. Een aanrader!! Gezellig met mijn vriendin uit eten geweest. De bediening was goed. Kwaliteit van het eten perfect! Vooral vanwege de prijzen. Bij binnenkomst een shotje Ouzo, was ook zeker niet verkeerd. Erg leuke avond gehad. We komen hoe dan ook terug.

48. wen 254 punten

Laatst weer eens geweest, dit keer was het eten top! Vorige keer was het iets minder, maar nu had ik wel uren kunnen eten. Helaas was er een familie met schreeuwende kinderen, snel afgerekend en weggegaan, zo jammer!! Ik denk dat het personeel hier beter mee om moet gaan. Je zag dat zij het ook vervelend vonden, maar kennelijk durfden zij niets te zeggen. Verder is het een kwaliteitsrestaurant en gaan we zeker nog eens terug.

49. Op 23 juli 2011 heb ik mijn eerste recensie geschreven voor dit restaurant, we zijn toen bij dit restaurant terecht gekomen omdat het Griekse restaurant waar we daarvoor kwamen sterk in kwaliteit was gedaald.
    Na 4,5 jaar is het tijd voor een nieuwe recensie.

De menukaart is sinds mijn vorige recensie aangepast, maar heeft niets ingeboet op kwaliteit. Nog steeds is er een grote keuze in gerechten, vlees, vis etc. Enige minpuntje 😉 is dat de noix de coco niet meer op de dessertkaart staat😉.
    Wij zijn nog steeds groot fan van de Olympia schotel voor twee personen. Deze schotel kunnen wij ondanks onze voedselintollerantie (die wij nog niet zolang hebben) toch gewoon blijven eten, met een kleine aanpassing omdat ik geen kip mag eten.
    De sfeer en de bediening is nog steeds van hoog niveau.

De persoonlijke ontvangst meestal door de eigenaar Panos of zijn nicht Fotina (Photini)(waarschijnlijk in beide pogingen verkeerd geschreven) geeft je bij binnenkomst al een gevoel van welkom zijn als klant. Ik schrijf ook als klant, want het wordt nooit te persoonlijk (daar hou ik ook helemaal niet van), hoewel er af en toe tijd en reden is om wat persoonlijke dingen te delen.

Na 4,5 jaar kan je wel zeggen dat dit "ons" favoriete restaurant is geworden.

Ga hier eens eten en beleef de gerechten en beoordeel persoonlijk de kwaliteit van sfeer, bediening en het voornaamste het eten zelf.

4,5 jaar hier eten in volle tevredenheid heeft geresulteerd in het hoogste cijfer dat ik kan geven, want tienen geef ik nooit. Perfectie is namelijk een beleving en zou misschien de verwachtingen te hoog maken. Daarbij is er altijd plek voor verbetering nodig en wie weet zijn het over 4,5 jaar wel tienen?

51. Frank Dijkman

23-01-15. Weer een fijne avond gehad. Uitstekende keuken, een vol restaurant en een goede sfeer. Niet echt goedkoop maar wij komen hier zeker terug.

52. fotios

53. a 49 punten

Komen daar af en toe, altijd weer een prettige ervaring. Een zaak waar "uit eten gaan" een waar genoegen is.

54. Vandaag Moederdag heerlijk gegeten bij Olympiada met vrienden. Het was weer top zoals altijd. Tot de volgende keer.

55. Roos Oudenaarden

Het is een geweldig restaurant, heel goed en vriendelijk personeel! Het eten is er overheerlijk en voor een leuke prijs. Ze hebben vaak hele leuke avonden, en iedereen doet mee! Het is echt een keer de moeite waard om er lekker te gaan eten, en zomers kun je heerlijk genieten van een prachtig terras aan het water!!

56. Wij komen regelmatig bij Olympiada en zijn altijd zeer tevreden. De sfeer, het eten en de service zijn beter dan in alle andere Griekse restaurants waar wij ooit geweest zijn!

57. Graag wil ik via deze weg iedereen vertellen wat mijn ervaringen tot nu toe zijn van het Grieks Restaurant Olympiada.

Binnenkomst:

Je wordt als gast hartelijk ontvangen. De jas wordt meteen aangenomen en je krijgt een mooie plek aangewezen. Er zijn geen slechte plekken namelijk.

Sfeer:

Naast een goede gastheer en vrouw vond ik de sfeer zeer aangenaam. Goede kleurkeuze, modern en op Griekse wijze ingericht.

Meubilair:

Niets op aan te merken. Past goed bij de kleuren die gebruikt zijn en zowel de banken als de stoelen zitten comfortabel.

Service:

Nadat je een plek aangewezen hebt gekregen, word je al snel geholpen om een drankje te bestellen en de menukaart wordt alvast neergelegd. Houd je van wijn dan is er genoeg keuze, zowel rode als witte. In de tussentijd krijg je alle tijd een goed gerecht te kiezen. Heb je vragen over een bepaald gerecht, krijg je een keurige uitleg wat er op je bord zal verschijnen. Bij het serveren van je eten krijg je van de gastheer, vrouw of personeel nogmaals een uitgebreide uitleg wat er precies op tafel neergezet is. Een beleving bij het eten vind ik namelijk wel belangrijk. Personeel is overigens ook zeer oplettend.

Publiek:

Na een aantal keer gegeten te hebben in dit restaurant, heb ik ook gekeken naar het soort publiek. Dit restaurant trekt een normaal publiek van gezinnen met kinderen tot aan grote groepen, tot aan gepensioneerde stellen. Deze variatie komt mede door de rustige sfeer van dit restaurant. Het publiek maakt dit dan ook compleet.

Het eten en drinken:

Zoal ik al eerder aangaf is er genoeg keuze in drank, maar zo ook in hun Griekse specialiteiten. Goede Koks. Keurig verzorgd bord, want het oog wil ook wat. Daarnaast zijn de vlees en vissoorten die ik gegeten heb uitstekend mals gebakken of gegrild. De beste gerechten die ik gegeten heb zijn de Stifado en Sofrito. Een AANRADER dus! Na een goedgevulde buik en de rekening gevraagd te hebben valt het mij altijd weer reuze mee wat ik moet afrekenen t.o.v. hetgeen ik er voor gekregen heb. Dit moeten jullie zo houden!

De Ligging:

Voor een mooie voorjaarsmiddag of zwoele zomeravond blijf ik genieten van het terras. Mooi uitzicht op het water, gelegen aan het zuiden met een eventuele zonsondergang. Service of kwaliteit van het eten en drinken gaat daar zeker niet van op achteruit.

Kortom: Tot snel!

Gr.

58. Marjolein Kraaijeveld

Geweldig restaurant. Aardige mensen, heerlijk eten. De inrichting is zo mooi dat ik het thuis ook wel zou willen!

59. Nu een paar keer bij Olympiada gegeten, en het is iedere keer geweldig, heb hun al aanbevolen bij mijn vrienden en familie, en hun zijn ook vaste klant geworden. De zaak ziet er prachtig uit, en er hangt een gemoedelijk sfeer. Ook het personeel is erg vriendelijk, helpen je bij je keuze, als je dat wil. Ook de prijs/kwaliteitsverhoudings is prima. Wat ik ook kan waarderen is dat de eigenaar langs de tafel komt om te vragen of alles naar wens is. Kortom, een geweldig restaurant.

60. Paar weken terug hier gegeten met mijn ouders. Super lekker gegeten, leuke sfeer, en het personeel is heel vriendelijk. Echt een aanrader! Mijn ouders en ik komen zeker nog een paar keer terug.

61. Sylvester

Afgelopen woensdag gegeten met vier personen. Bij binnenkomst erg vriendelijk ontvangen. Alles verliep mooi achter elkaar: bij binnenkomst ontvangen, jassen aangenomen, plaats toegewezen, toen we zaten kregen we door een ander persoon de kaart overhandigt en vroeg ze of we wat wilde drinken vooraf. Er zat voldoende tijd tussen de gangen, ook erg belangrijk! Kortom we hebben met z'n allen een hele leuke avond gehad, lekker gegeten, goede service en een mooie prijsverhouding

62. Afgelopen zaterdag hier met 9 personen heerlijk gegeten. Ruime keuze in gerechten. We hebben hier al eerder gegeten en vonden de bediening altijd heel vriendelijk en goed. Deze keer vielen een paar dingen ons wel wat tegen. Op een gegeven moment werd een nog halfvol glaasje ouzo van tafel gegrist. Voordat er gereageerd kon worden was 't verdwenen.
    Eén van de kleinkinderen vroeg om mayonaise, waarna er een paar van die uitknijpzakjes letterlijk op tafel werden gegooid. Later bleek dat voor die paar zakjes € 1,25 op de rekening stond. Dat verwacht je toch niet, dat op een rekening van ruim € 300,00 een paar van die flutzakjes mayonaise in rekening worden gebracht.
    Verder is 't ook niet prettig als het bedienend personeel sterk naar sigarettenlucht ruikt en iedere keer een rokerswalm achterlaat.
    Ondanks de minpuntjes deze keer zullen we best nog wel eens terugkomen.

63. Tegenvaller. Ik had hoge verwachtingen, bij binnenkomst tref je een prachtige mooie zaak aan, stijlvol ingericht, ziet er allemaal keurig netjes en modern uit, niets op aan te merken behalve het feit dat men op dat moment door een professionele fotograaf foto's wilde maken van de zaak en de eigenaar. Ik zou zeggen doe dat waar geen gasten bij aanwezig zijn, maar dit terzijde. De Griekse keuken, daar waren we op af gekomen omdat de recensies op eet.nu deden vermoeden dat het hier goed eten is.

Voorafje een pikillia. Ik schat 8 verschillende kleine hapjes waarvan 2 warm (lekker), de overige 6 waren een soort van mousse (aubergine mousse, tonijnmousse etc), geen val allen echt lekker of bijzonder van smaak. Het stokbrood leek ook wel machinaal gesneden. Ondanks dat bij het serveren ervan de pikillia er leuk uit zag viel de smaak gewoon tegen (en dat voor E. 11,50). Hoofdgerecht van mijn vrouw was een Arnaki fournou, was ze erg over te spreken en als ze daar een rapport cijfer voor zou mogen geven zou ze dat een 7,5 geven. Mijn hoofdgerecht was een Olympia schotel, ik hou erg van gegrild vlees, en als ik er een cijfer voor zou mogen geven blijft dat onder de voldoende grens ... 3 dus, meer kan ik er niet van maken. Gyros was veel te zout en veel harde stukjes (swoerd of zenen), een aantal van de andere vleessoorten waren ook veel te zout. In mijn beleving gebruikt een kok te veel zout om iets te verbergen (in de 16e eeuw pekelde men het vlees om het te bewaren aan boord). De bijgerechten, aardappeltjes, veel leuker dan gewoon friet (mooi), maar de tzatziki was ook veel te zout en de salade had voor mijn niets Grieks (geen fetta of olijf te bekennen).

De prijs is ook erg hoog, zeker voor de geleverde kwaliteit (19,50 voor een dergelijke Olympia schotel). Kort samengevat een tegenvaller en het allerergste vind ik de hoeveelheid zout (mensen zout is slecht voor je en dat zou een echte kok moeten weten). Het ziet er naar uit dat k niet meer naar Barendrecht Olympiada ga om te eten.

2,8
  64. Mooie locatie met vriendelijk personeel. De jonge serveersters doen zeker hun best maar komen soms erg verlegen en iets te onpersoonlijk over. Ze mogen best iets losser overkomen. Het eten is lekker maar onder verwachting na al die mooie verhalen. Ik nam een dyonisos schotel met kalfsvlees en gyros. De verhouding was echter 20 % kalfsvlees en 80% gyros. Daarbij was de tomatensaus bij het kalfsvlees minimaal aanwezig. Erg jammer want het vlees zelf was heerlijk mals.
    Er werd ook niet gevraagd waarom ik zoveel gyros had laten staan bij het afruimen anders had ik ze kunnen vertellen dat ik geen gyrosschotel had besteld.
    Ook het toetje, baklava kwam rechtstreeks uit de vriezer. Voor vriezertoetjes hoef ik niet per definitie uit te gaan eten.
    Ondanks deze minpuntjes hebben we een heerlijke avond gehad op het terras met een mooi uitzicht over het water.
    Met een paar kleine aanpassingen kan dit echt een toprestaurant worden.

6,3
  65. GPN Vastgoed Management BV

Diverse keren wezen eten inmiddels, goede Griek en gezellig.
    Vriendelijk personeel en de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

Peter Neuteboom

66. Ik ben er een paar keer geweest. Het personeel is heel beleefd en ze nemen de tijd voor je. Het eten is meer dan genoeg en echt lekker. De sfeer is gezellig en het is lekker druk.

67. 2e kerstdag met 14 personen gegeten en iedereen was tevreden. Fijn dat er gewoon van de kaart besteld kon worden. Bediening was prima en het eten erg lekker. Alleen miste ik een Grieks muziekje op de achtergrond maar verder een geslaagd diner geweest.

68. Op 22-9 hier met een gezelschap van 4 volwassenen en 1 kind heerlijk gegeten. De tafel was te klein om alles er op neer te zetten, zoveel was het. Kwaliteit was zeer goed, alleen de gyros iets te zout.
    Wijn was heerlijk en ook de nagerechten waren van een uitstekend niveau. Vriendelijke bediening.
    Kortom een zaak waar je met een goed gevoel de deur uitloopt en zeker weet dat je weer terugkomt.

69. Ad en Magda

Op aanraden van famlie uit Barendrecht op woensdagavond bij Olympiada gegeten. Het overtrof onze verwachtingen. We hebben al veel Griekse restaurants bezocht, maar deze is de beste.
    Het voorgerecht was prima, het hoofdgerecht (Fantasiaschotel voor 2) echt geweldig. 6 soorten vlees op een speciale manier klaargemaakt, met prima rijst, aardappels en salades erbij. Enig klein minpuntje (maar dat is persoonlijk) is het gemis van feta en olijven bij de salade, maar dat was natuurlijk wel bij te bestellen. Het vlees was erg lekker. Bediening attent en vriendelijk, de eigenaar enthousiast, kwam ook nog een praatje maken. We voelden ons echt thuis. We komen zéker terug!

70. Met twee personen op een doordeweekse dag hier gegeten. De ontvangst was prima en het was gezellig druk. Bediening deed het gewoon goed en was attent.
    Het voorgerecht was een proeverij van griekse gerechten en smaakte prima. Het hoofdgerecht was een vleesschaal voor twee personen die aan tafel geflambeerd werd. Erg lekker alhoewel de kwaliteit van het vlees iets beter had gekund.
    Wij hebben een leuke avond gehad met lekker eten in een mooie zaak. Wat mij betreft een prima grieks restaurant!

71. Beste,
    Wat is dit een TOP restaurant! Wij komen maandelijks een hapje eten met vrienden en familie. De service, personeel, kwaliteit van eten en heerlijke wijn dragen bij aan een compleet geslaagde avond. Leuk om te zien dat de eigenaar plezier heeft in zijn werk. Hij kan je van alles vertellen over de gerechten en bijpassende wijnen! Het eten is vers en altijd goed van smaak! Als je lekker Grieks wilt eten moet je bij dit restaurant zijn. Entourage doet ook een hoop! Prachtig ingericht. Wij verheugen ons op mooie zomeravonden om te eten op het gezellige en uitnodigende terras!

72. Het eten was lekker maar niet bijzonder. De sfeer was goed en de service slecht, ze letten totaal niet op als iemand zijn hand op steekt. De prijs kwaliteit was niet helemaal goed, het was erg duur vergeleken met andere goede restaurants.
    Was erg jammer.

5,3
  73. Lieve Pamos,

Lang deze weg willen wij jullie hartelijk bedanken voor de super verzorgde catering van afgelopen zaterdag voor onze dochter haar 30 jarige verjaardag de gasten waren allemaal zeer tevreden.
    De services en kwaliteit waren als vanouds voortreffelijk.

Nogmaals hartelijk dank hiervoor!

Met de vele groetjes van Arie en Thea

Tot snel weer

74. Mede n.a.v. lovende recensies naar Olympiada gegaan. Interieur mix van strak en klassiek, goede belichting. Uitnodigend en sfeervol. Bediening is zeker vriendelijk, maar niet persoonlijk. En men mag best in de gaten hebben dat borden en bestek vaatwasstrepen hebben. Qua eten zijn onze ervaringen wisselend. Voorgerecht van gebakken mosselen was wat droog (twee keer of misschien iets te lang verhit?). Mijn hoofdgerecht Souvlaki speciaal was lekker, met zeer mals vlees. De wijnsauzen waren/leken echter een tomaten- en een pepersaus. De bijgeserveerde rijst was erg lekker: grote korrel, lekkere zoete en licht vettige smaak (boter, knoflook en erwten). Maar erg weinig. Waarom niet meer hiervan en minder van die cliché gebakken aardappeltjes? Obligate velfdsla (bij alles!) mag achterwege blijven. Tip: als de koffie tijdens het serveren over de rand van het kopje loopt en je dus een voetenbadje serveert, haal dan een nieuw kopje. Al met al: belofte, maar nog niet waargemaakt.

75. de buurtjes

Wij komen hier regelmatig eten en iedere keer weer tot volle tevredenheid. Hele nette bediening, voortreffelijk eten, sfeervolle zaak. Ook de speciale avond (Live music en wijnavond) die van tijd tot tijd worden georganiseerd zijn supergezellig.

76. Gisteren op basis van recensies hierheen gereden. Stonden in de buurt met een hongerige maag in de file, mobiel internet bood uitkomst.

Ontzettend mooie zaak, moderner dan een traditionele Griek. Bediening (inc. de eigenaar) zijn erg vriendelijk. Doen net even meer moeite om je het naar je zin te laten hebben dan in de meeste restaurants, en dat is zeker een pluspunt.

Eten was heerlijk. Porties waren precies goed. Zaten na het eten wel behoorlijk vol, maar zoals de eigenaar zei: dat is ook de bedoeling.

Kortom: aanrader!

77. Zeer gezellig en lekker en goed eten, altijd vriendelijk. We eten er regelmatig en gaan zeker weer terug.

78. Er zijn maar weinig goede Griekse restaurants in Nederland en dit is er een van! Geweldige kwaliteit, zowel bediening als eten. Wij genieten iedere keer weer!

79. Gisteravond met groep collega's wezen eten. Mooie zaak en leuke goede bediening. Lekker gegeten, vlees goed mals en ruim voldoende. Een aanrader!

80. Eten is goed, porties ruim voldoende (en ik ben geen kleine eter) maar bediening mag een stuk pro actiever.

81. Vele keren geweest, kwaliteit blijft constant. Vriendelijke bediening, ruime keuze en goede service.

Een boven modale griek. Ga zo door.

82. Super gegeten, alles zeer verzorgd.

De bediening is ook ok.

Mooi en sfeervol restaurant.

Wij hebben er weer een favoriet bij, ik zeg doen!

83. Mooie zaak, heerlijk eten en vriendelijke bediening.

84. Twee weken geleden bij dit mooie nieuwe restaurant in Barendrecht gegeten. Samen met mijn ouders en zussen. Het was echt genieten. Heerlijk gegeten, wij waren allemaal onder de indruk van de heerlijke gerechten. Mijn ouders zijn echte Griekenland kenners (en zo kritisch als wat), en zelfs zij waren verrast en ontzettend positief. Zeker voor herhaling vatbaar, en een aanwinst voor het horecaplein van Barendrecht en omgeving. Wat ons ook bij zal blijven is zeer vriendelijke en goede bediening. Mooie entourage en heel gezellig. Wij gaan zeker terug.

85. j. van weert

Heerlijk gegeten afgelopen weekend. Ondanks dat het druk was kregen wij voldoende aandacht en uitleg van het zeer attente en vriendelijke personeel. Wat ons opviel is dat het personeel en de gastheer (waarschijnlijk eigenaar) met heel veel plezier en enthousiasme aan het werk waren. Het was een zeer goede ervaring, in een heel mooi ingericht restaurant, met fantastische kleine Griekse hapjes (we hebben met 6 personen diverse voorgerechten en een aantal hoofdgerechten geprobeerd). Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.