Gratis parkeergarage aanwezig.

Tramlijn 25 Carnisselande-Schiebroek.

De 3 Geboden is een heerlijke plek in Barendrecht-Carnisselande waar u ontspannen kunt proeven, vertoeven en beleven. Wij beschikken over een ruime zaak en hebben een ruim terras. Een geweldige locatie op een van de mooiste pleinen van Barendrecht en omstreken. De 3 Geboden is een perfecte locatie voor een lekker lunch, een dinér, een feest, partij, buffet of receptie. Wij begeven ons tevens heel actief in lokale business netwerken en hebben ook allerlei leuke arrangementen voor u als bedrijf. Geïnteresseerd? Of heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op.

5. Betalen pin Master Card Visa

1300561920 80
1356919319 79
1417611902 83
1421947087 82

1. 2 x lunch
    en een middag met borrelhapjes en wijntjes.
    gezellig in de zon en lekkere muziek.
    komen zeker hier terug

2. Shared dining gerechten zijn niet allemaal top....lijkt nog erg in de kinderschoenen te staan helaas....aardig wat gerechtjes karig en aan de kale kant (zonder opmaak). Uitstekende bediening nog steeds en gezellige zaak. Shared dining is naar mijn idee wel de goede richting voor deze zaak maar probeer de kwaliteit van de gerechtjes op een lijn te krijgen wellicht ook met de prijzen? Komen snel nog eens en hopen dan een wat hoger cijfer te kunnen geven!

3. Connie Daggelders

Alleen nog shared dining en geen normale kaart meer. Jammer, jammer, jammer, want je kon er zo fijn eten. Maar aan mij is shared dining dus niet besteed en we zijn daarom weg gegaan om ergens anders te gaan eten.

4. Jolanda van Es

Wij hebben een 25jarige bruiloft gevierd! Wat een lieve bediening. Aan al onze wensen is voldaan. Laura is top voor zo 'n zaak. En de kok niet te vergeten. Iedereen heeft heerlijk gegeten!

Een aanrader!

5. D Berkhout

Getracht te lunchen, drankje werd opgenomen na 10 minuten wachten. Het was niet druk.
    Na de bestelling van de de drank twee broodjes besteld, 1 x tonijn 1 x geitenkaas met spek.
    Na 1 uur gewacht te hebben, gelukkig goed weer, nog geen lunch. Na klagen het duurt nog 6 minuten, na 8 minuten gaan afrekenen.
    Sorry u zat na een grote groep.
    Hoe moeilijk kan het zijn, 3 broodjes tussen door.
    Zeer slecht, komen ook niet meer.
    2 drankjes hoefden we niet te betalen.
    Jammer.

6. Gisteren hier gegeten met mijn ouders en gebruik gemaakt van de September actie! We mochten een drie-gangenmenu zelf samen stellen en kregen dan 15% korting. Ik had zelf de sashimi mix, rib-eye en het dessert van de dag. Alle gerechten waren goed van smaak en de presentatie was mooi! We werden goed geholpen, de service was goed! Wij komen zeker nog eens!

7. Erg weinig eten voor te veel geld. Mosselpan, 4 zure mosselen, dichte en verschrompelde. Kom hier niet meer.

8. Heerlijk gegeten, goeie service en top vlees!

9. W.F.G. van den bosch

We waren met 12 personen en hebben voor het eerst gegeten bij de drie geboden, het was erg gezellig en het eten was voortreffelijk onze complimenten voor de kok, bediening was vriendelijk en top.
    We komen zeker nog een keer terug.

10. Torill Penders

We kregen weinig patat/aardappelen/salade voor 4 personen en hebben daarom gevraagd om meer. Na heel lang gewacht te hebben, en het vlees was inmiddels op, vroegen we wanneer het geserveerd zou worden. Sorry, oven was kapot, maar het zou zo op tafel gezet worden. We hadden zo lang gewacht dat we inmiddels geen trek meer hadden 😕. Het toetje ging ook niet vlekkeloos. De bestelling was appeltaart met ijs, zonder slagroom. Wat werd geserveerd: appeltaart met ijs én slagroom. Dankzij het toetje zaten we gelukkig vol.
    We hebben hier vaker gegeten, maar dit keer was het niet naar wens, wat we ontzettend jammer vinden. Volgende keer ergens anders eten.

11. Zeer goed gegeten, gezellige fijne avond.

12. Riet van Ee

Een geweldige ervaring genoten bij dit Grand Café. Na een zeer hartelijk warm welkom door een enthousiaste gastvrouw, die ons naar de gereserveerde tafel begeleidde. Het hoofdgerecht was subliem, net als het dessert van de dag. Onze suggestie om bij een glutenvrij menu ook een glutenvrije saus te presenteren werd welwillend aangehoord. Barendrechters een aanrader! Ook als u niets te vieren heeft, krijgt u hier te maken met een ultiem fijn gevoel. Een streling voor de tong maar zeker ook voor lichaam en geest. Kom zeker terug!

13. Martin Kooij

Afgelopen week met collega's gegeten bij deze zaak. Wij hebben echt heerlijk genoten van diverse gerechten. Ik zelf had samen met een collega de Chateau Briand! Echt top! Ook de andere gerechten zoals Rib-Eye en spareribs bleken volgens de collega's erg lekker. Ook de rode wijn was top. Bediening goed en vlot met een goede uitleg van de gerechten. Kortom voor herhaling vatbaar!

14. Na vanavond te hebben gegeten bij de drie geboden heeft dit me toch erg teleurgesteld. Na het verheugen op een tournedos kregen wij een entrecote. Na dit aan de bediende aan te geven dat wij een tournedos hadden besteld kregen we eerst te horen dat dat niet zo was. Toen we aangaven een entrecote niet eens lustte zei de bediende dat ze zeker wist dat we dit hadden besteld. De patat en groente hadden wij al. In de tussen tijd werd de tournedos gemaakt. Dit ging allemaal niet te gezellig. Want we kregen meerdere blikken vanuit de keuken. Na een 20 minuten kregen we eindelijk onze tournedos. Die normaal in 5 minuten klaar kan zijn. Daarna vroegen wij of we een nieuwe saus konden krijgen aangezien die inmiddels ook koud was. Na vele bozen gezichten kregen we die. Het eten viel ons tegen.
    Een excuses kon er niet van af.

15. We hebben heerlijk gegeten gisteren. Het sfeertje is leuk en de bediening vriendelijk. De porties zijn wel aan de kleine kant vind ik. Ik had ossenhaaspuntjes in terriyakisaus en het was voor mij voldoende, maar een grotere eter had hier te weinig aan gehad. We hebben ook geen salade gezien, terwijl er op de kaart staat dat het er standaard bij zit. Verder was het prima, dus zeker voor herhaling vatbaar en de volgende keer vraag ik gewoon om de salade.

16. whpoot

17. Jolanda Peters

"Ons" Barendrecht heeft toch heel wat te bieden, maar in het restaurant De Drie Geboden waren we nog niet geweest. Een leuke ambiance, leuk personeel (met name Ferry en Laura) en wat een voortreffelijk eten!!! Ik ben vrij kritisch, maar ik heb voor alles een 10 gegeven. Helaas… ik kon geen 11 geven.

19. L.Paardekam

Wij, mijn vrouw en onze 2 kinderen, hebben voor het eerst bij de drie geboden gegeten. Op zoek naar een leuk restaurant om onze trouwdag te vieren zag ik de recenties van eerdere gasten en besloot dat we hier wilden eten.
    Alle goede recenties kunnen we onderschrijven. Heerlijk gegeten in een heel gezellig restaurant, prima en alerte bediening, vriendelijk en ook goed betaalbaar.
    Wij hebben er weer een adresje bij als we eens uit eten willen gaan.

20. Op aanraden van, zijn we hier gaan eten en is zeker niet tegen gevallen voor een eetcafe. Leuke menu kaart, goede bediening, nette prijs en een leuke ambiance. Een 10 geven we niet, maar een dikke 9 is het zeker waard voor ons en willen zeker nog een keer terug komen.

21. Theo Schop

22. Aanvankelijk wilden wij alleen een glaasje wijn gaan drinken bij dit leuke Grand Café, maar het was zo gezellig dat wij besloten ook hier maar te blijven eten. Dat was zeker geen slecht idee want het 3 gangen menu was heel erg lekker! Ondanks de drukte in de zaak was de bediening heel erg attent en vriendelijk. Resumé: een heel leuk en gezellig Grand Café waar je lekker kan eten voor een redelijke prijs! Wij gaan hier zeker terugkomen.

23. Heerlijk gegeten, surf en turf. Een aanrader!!! We vonden het ook heel gezellig, goede bediening en vriendelijk.

24. Vorige week bij dit restaurant gegeten, het eerste wat me opviel was de goede sfeer die in de zaak hing. We werden gelijk vriendelijk geholpen en dat bleef de hele avond zo! Het eten was heerlijk en de prijs was ook nog eens goed!

25. Vorige week donderdag heb ik met mijn gezin weer eens het weekmenu gegeten. Het voorgerecht bestond uit geitenkaas, hoofdgerecht parelhoen en daarna volgde er een overheerlijk toetje.
    Ondanks het feit dat er een groot gezelschap in de zaak was werden wij goed en attent geholpen.
    De door de gastheer geadviseerde dessertwijn smaakte heerlijk bij het toetje!
    De prijs voor dit heerlijke menu was ook prima.

26. Rik en Anoeska Groen

Gisteren gaan eten bij De 3 Geboden. Wederom was de sfeer uitstekend, voor ons was deze keer de menukaart helemaal super... het asperge-menu! Bediening is altijd vriendelijk, en gastvrij, regelmatig wordt er gevraagd of alles naar wens is. Ook aan de bar hebben wij gezellige ervaringen, even een praatje, advies bij een goede wijn.
    De sfeer is wat ons betreft dus prima! Wij gaan terugkomen, verheugen ons er nu al op een keer uitgebreid te borrelen op het terras!

27. Aantal keer bij de drie geboden gegeten en geborreld. Ervaringen zijn zeer wisselend. Aantal keer eten gehad dat tegenviel. Terwijl het ook wel gewoon goed en lekker kan zijn. Op vrijdag avond zijn de mensen aan de bar belangrijker dan de etende klanten, dat gevoel kregen wij. Niet alleen omdat zij toch sneller geholpen worden, maar ook omdat de glazen wijn aan de bar beduidend voller worden geschonken.Zou hier zowiezo niet meer op vrijdag gaan eten om die reden.

28. Deze maand 2x bij de 3 Geboden geweest.
    De sfeer is geweldig, het personeel vriendelijk en gastvrij.

Ook fijn dat de jongeren ( tot 19 jaar ) naar de overkant ( Dubble Dutch ) verwezen worden. super!!!

Het eten is lekker, een echte aanrader

29. Afgelopen zaterdag hier wezen eten met mijn gezin!
    Super ontvangst jassen werden netjes aangenomen. Door de gastheer naar onze tafel gebracht en gelijk netjes geholpen. Eten kwam keurig op tijd en smaakte erg goed!
    Ook de bediening was heel vrolijk en attent en toonde duidelijk interesse.
    Kortom een goede combinatie van lekker eten gezellige sfeer en top bediening!

30. Afgelopen vrijdag heb ik hier gegeten samen met mij gezin. We werden netjes ontvangen bij de ingang en begeleid naar de tafel. Hier werden wij heel snel geholpen door de leuke bediening. We hebben niet lang moet wachten op het eten, en alles liep vlekkenloos. Het is aardig druk deze dag en er hing een gezellige sfeer. We hebben echt heerlijk gegeten, en de service was super. Dit is zeker een aanrader, en ook wij komen zeker terug!

31. Na een paar maanden geleden hier gegeten te hebben besloten mijn man en ik om nog een keer terug te gaan op een vrijdagavond, Helaas viel het deze keer erg tegen. Wij moesten lang op ons voorgerecht wachten en hebben de bediening hierop aangesproken die vervolgens zeiden dat ze hier iets aan zouden doen. Toen we eenmaal ons hoofdgerecht kregen had de sla bruine randjes en het eten was lauw-warm. We werden min of meer genegeerd door de bediening omdat het naar onze mening leek alsof het groepje dat aan de hoek van de bar zat meer aandacht kreeg. Tot onze verwondering waren de prijzen nog gestegen ook, neem als voorbeeld een biertje van 2,60?? Dit was geen aanrader.

32. 20 oktober heeft De Drie Geboden mij en mijn vrouw een onvergetelijke avond bezorgd door tijdens mijn feestje voor ons 30 jaar samenzijn eerst voortreffelijk het eten voor 42 familieleden te verzorgen en daarna een perfecte sfeer, hapjes etc voor mijn ruim 100 gasten. Daarna in november met verschillende vrienden weer heerlijk gegeten. Een aanrader voor iedereen dus

33. Afgelopen vrijdag hier met onze buren wezen eten.
    We hebben een goede avond gehad. Het eten was goed, prijs/kwaliteit verhouding is oké.
    Vriendelijke bediening, goeie sfeer.
    Kortom een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

34. We komen met regelmaat bij de drie geboden. Gisteren viel ons echt tegen. De spareribs waren veel te zwart gebakken. De salade en friet waren veel te zout. Het viel ons op dat de prijzen omhoog waren gegaan. Een biertje voor €2.60? Meerdere gerechten waren ook met 1,50 of 2,00 verhoogd. Als de kwaliteit dan naar beneden gaat is dat erg jammer. Wij gaan volgende keer graag weer ergens anders eten.

35. Gisteren zijn we wederom wezen eten bij de 3 Geboden. We komen hier al vanaf het begin en komen hier zeker terug. We hadden allebei op aanraden het (betaalbare) weekmenu genomen, waar we absoluut geen spijt van hebben gehad. Nadat er een andere eigenaar is gekomen en met Ferry als gastheer, kunnen we concluderen dat de 3 Geboden een blijvertje is voor Barendrecht. Hij vraagt met oprechte belangstelling of alles naar wens is. Ga zo door.

36. We hebben lekker gegeten op 2 oktober met ons gezinnetje. Het was lekker, een aanrader. We komen zeker terug

37. Zondagavond 8-9-2012 .
    Nog niet eerder geweest dus we dachten we gaan dit restaurant uitproberen.
    Het terras zat vol, er was nog een tafel over.
    Na het drankje besteld te hebben, duurde het erg lang voor dat er weer iemand kwam. We bestelden maar bij het voorgerecht kregen we iets wat we niet besteld hadden.
    Daarna duurde het meer dan een halfuur voor dat we 16 plakjes worst kregen voor 17.95. Daarna weer een half uur voor het hoofdgerecht. Ik vroeg nog een ijsthee maar die kreeg ik niet, toen ik daar na 15 minuten weer om vroeg kreeg ik hem van het huis. De mannelijke bediening was flut.
    Slechte ervaring helaas.

38. wen 252 punten

Afgelopen dinsdag voor het eerst hier gegeten. We werden prima ontvangen, mooie zaak.
    Leuke kaart, ons beider voorgerecht was goed en lekker, het hoofdgerecht (ik had de spareribs, en mijn man mixed grill) was echt waanzinnig lekker! Ook het nagerecht was prima in orde.
    De bediening was ook helemaal in orde, netjes, vriendelijk, en letten goed op. Wijnkaart was ook gevarieerd, had het fijn gevonden als er meteen gevraagd was welke droge witte wijn ik wilde, maar na mijn eerste wijntje kreeg ik gelukkig de wijnkaart. Eigenlijk kan ik niet anders zeggen (zeker gezien de prijs/kwaliteitverhouding) dat dit een toppertje is!

39. Woensdag 23 mei jl. hier gegeten met 4 collega's. Eten was uitstekend. Wel lang moeten wachten voordat bestelling werd opgenomen. Bediening wat onervaren. Nagerecht was wel erg karig. Heerlijk, maar wel erg weinig ijs. Jammer. Gezellig terras. Leuke avond gehad.

40. Ik heb van de week heerlijk gegeten bij de drie geboden,
    En het personeel was erg vriendelijk en spontaan.
    Ik ga er zeker nog eens naar toe en raad het
    Mensen aan.

41. Super gegeten en alles zeer betaalbaar
    Ferry mijn complimenten

42. Wij (gezin met 2 kinderen 5&6 jaar) komen hier bijna iedere vrijdag om te eten. Bediening en keukenbrigade zijn enorm verbeterd sinds de nieuwe bedrijfsleiding. Tot een bepaalde leeftijd eten de kinderen gratis als de ouders een hoofdgerecht nuttigen. Het toetje voor de kinderen is een feestje! voorzien van smarties, spekjes en ijs met slagroom. Inmiddels hebben wij al veel gerechten gegeten van de kaart, en allen zeer smakelijk. De sfeer is uitstekend!
    Zeker een aanrader als u in Barendrecht wilt gaan eten.

43. De 3 Geboden

1 punt
  44. De laatste maanden regelmatig gegeten en geborreld bij Grand Cafe De 3 Geboden. Het eten is zeer goed en de sfeer is prima. De bediening is heel attent en vriendelijk.
    Ook het vernieuwde terras is heel gezellig en uitnodigend.
    Zeker een aanrader!

Henny

45. M.P. Kooij

Afgelopen vrijdagavond eerst gezellig met een groepje collega's wezen borrelen en daarna een heerlijk hapje gegeten. Prima bediening ! Het eten was zeer goed en een zeer gezellige sfeer. Een aanrader !

46. Vaste klant

Ik kom regelmatig bij De Drie geboden borrelen en eten en ben zeer tevreden over de bediening, de drankjes en het eten. Ga zo door en ik doe dit restaurant bij iedereen aanbevelen.

47. Arie

1 punt
  48. Heerlijk gegeten. Attent personeel, zeer vriendelijk. Leuke sfeer. Top dus! Komen hier echt snel weer terug

49. Sonja Koops

Jammer van de slechte ervaringen van andere mensen, wij vonden het heel erg goed.
    Vriendelijk personeel.
    Het eten was ontzettend goed en allemaal mooi verzorgd.
    We hebben er met zijn vieren gegeten en het heel erg naar ons zin gehad en dik tevreden alle 4.

50. Gisteravond (zondag) in dit restaurant wezen eten. Vanwege sommige slechte resenties verwachtten wij er niet al te veel van.

Het was echter totaal anders, we werden keurig ontvangen, hebben zeer lekker gegeten en de sfeer in het restaurant was ook prima, complimenten aan bedienend personeel en de kok(s). We komen hier zeker terug.

51. Afgelopen vrijdag wezen eten van de grouponbon.

Was overheerlijk ruim voldoende komen hier zeer zeker een keertje terug ook de bediening gezellig en atent.

52. Vanavond hier voor de eerste keer gegeten.

Het eten was erg goed, net zoals de bediening.

We komen er zeker nog eens terug.

53. Gisteren heerlijk gegeten in deze sfeervolle tent. Snelle en vlotte bediening. Moesten wel reserveren, we wilden eigenlijk vorige week hier eten, maar was al vol. Dat zegt wel iets! Alle maaltijden werden goed gereserveerd.

Ik ben zelf 26 jaar slager en ik vond het goed gerijpt en lekker mals vlees.

Wij komen hier zeker nog terug.

54. Lily fonseca

Gisteravond mijn 65 ste verjaardag gevierd bij De Drie Geboden met twaalf personen, alles was super geregeld, het eten was lekker, de service en bediening niks op aan te merken. Tot in de puntjes was alles geregeld. Bedankt voor alles, HET WAS SUPER!

55. Olga 11 punten

Te lang wachten op eten, slome bediening. (op 1 vriendelijke jonge dame na)
    Soep te zout, hoofdgerecht (vis) smaakte nergens naar, favoriete nagerecht (appeltaart) kon niet worden besteld (steenkoud). Al met al te veel betaald, om nare smaak aan over te houden! Zal nooit meer terug keren en anderen ook niet aanraden. Tip: Als je het niet aankan, gooi wat tafels en stoelen eruit, hou het klein, knus en gezellig.

1,1
  56. Ondanks dat het druk was hadden wij onze bestelling erg snel. Bediening was uiterst correct en vriendelijk, al met al een aanrader en wij komen zeker terug!

57. Dik 260 punten

Op 12-6 wezen eten. Erg lang moeten wachten op het eten, bediening was niet erg vriendelijk, sate zonder pindasaus, ijs zonder slagroom. Sfeer in het restaurant was ook niet erg gezellig, meerdere mensen hadden dezelfde klachten. Geen enkel woord van excuses.

Alles smaakte wel erg goed, maar er is nog wel veel te verbeteren,

Met name de gastenverzorging.

58. fred 9 punten

Zijn met zn vieren voor de derde keer wezen eten, er werd gezegd dat het ongeveer drie kwartier zou duren voor het eten klaar was maar helaas duurde het zekerbijna twee uur voordat het eten kwam. Maar ook aardig wat andere mensen hadden dezelfde klacht.

Maar het eten was prima en de bediening kon er ook niets aan doen. Het zou zonde zijn dat de klanten daardoor niet meer zouden komen.

59. Paar weken terug hier gegeten. Vond het eten erg lekker, wel vond ik de bediening wat traag (zie reactie Leonardo) maar dat vond ik het enige minpunt. Het restaurant zelf is erg gezellig en de bediening wel erg vriendelijk. Kom hier nog wel terug.

60. Heerijk eten, lekkere wijn, gezellig personeel, goede lokatie! Top!

61. Voor ons de eerste keer, lekker gegeten, mooie zaak, ongedwongen.

Ook de huiswijn is goed.

Ook voor de kleine, kindermenu met van alles erop en eraan en haar naam op het bord in tomatensaus ( hoe weet de kok dat? ) en een gezicht gemaakt in appelmoes.

Lekker gegeten, komen absoluut terug.