De Beren in Barendrecht

1401932068 60
1419362693 49

1. j de baat

Het was lekker.
    Vond personeel niet zo vriendelijk.
    Het was onbeperkt sate, eerst 2 stokjes met frites en dan elke keer 1 stokje, dit was niet fijn want dan was je frites al op en dan zit je elke keer 1 sate te eten, dit zullen we nooit meer doen, dan maar iets meer betalen.

2. Trudy Verhoef

Het was erg gezellig en we hebben heerlijk gegeten.

3. Vorige week heerlijk gegeten bij de beren in Barendrecht!
    Het eten was super, niet te lang gewacht en goede prijs kwalitiet verhouding.
    Het personeel is erg enthousiast en werken met veel plezier.
    Ik raad het zeker aan om hier een keer te gaan eten.

4. Oke het was druk zaterdagavond maar het eten was niet lekker. Vlak na we het eten hadden besteld stond de mayo al op tafel (1 bakje voor 5 pers...) En daarna duurde het nog zeker een half uur voor we het eten kregen, de saus was dus al die tijd voor niets op tafel. De ribs waren lauw en wat bleekjes, anders dan gewend. De lamsrack was voor de eerste paar stukjes prima maar daarna heel misselijk makend. En dat terwijl dat het duurste gerecht is van de vleesgerechten. Normaal is het best prima eten bij De Beren, maar deze keer niet geweldig en dat is jammer. In het begin lette het personeel niet goed op, ze kwamen bv. niet vragen of we tevreden waren en moesten daarom zelf naar ze toelopen. Uiteindelijk wel goed opgelost. We zaten in de serre en het was best koud, niet zo handig als je het snel koud hebt dus neem voor de zekerheid wel een vest of sjaal mee o.i.d. Ik denk dat de drukte zeker niet mee zat en nogmaals, doorgaans best een oke eetcafe.

5. Waarschijnlijk te druk geweest ze konden helaas niet alles van de kaart serveren een gewoon broodje hamburger was er niet jammer maar.
    Helaas toen maar sate besteld deze werd geserveerd op manier van hier heb je het en succes ermee normaal gesproken kan je hier redelijk eten maar 2 januari was waarschijnlijk niet zo slimme dag.

2,1
  6. Nico van Drie

Een cadeautje van m, n schoonmoeder, ik had al eerder bij jullie gegeten, en dat beviel prima. Het is een gezellige locatie, personeel vriendelijk, behulpzaam, en het eten was prima 👍deze foto werd gemaakt door een collega die het het eten serveerden het was top. We komen zeker terug groetjes Nico.

7. L martinez

Gisteren eten besteld om 17:45uur werd pas om 19:30 gebracht.
    Dat zijn toch wel hele lange wachttijden.

8. Woensdag 8 september bij Beer Barendrecht gegeten ivm 32 jarig huwelijk. Allereerst lang gewacht tot we konden bestellen, volgens ober kon de keuken de drukte niet aan? Later begrepen we dat er te weinig bedienend personeel was om eten weg te brengen. Ik had sliptongentjes, onbeperkt voor een bepaald bedrag. Eten kwam en er waren 2 sliptongetjes. Ik bestelde al gauw extra sliptongetjes waar ik 16 minuten op heb zitten wachten. Rest van eten was koud. Pas later kwam iemand sorry zeggen. Een normaal kopje koffie van de zaak kan er niet af. Laatste keer dat wij hier hebben gegeten.

9. Gisteren bij de Beren gegeten in Barendrecht. Helaas moesten we erg lang wachten voordat het eten geserveerd werd. De Spare ribs waren kouder dan de Ice-tea toen het eenmaal gebracht werd. De hamburger was rauw van binnen. Het is op maandag all you can eat voor de Spare-ribs, maar de 2e bestelling kwam niet opdagen. Niemand van het personeel zag ons vertrekken. Maar we zijn toch even teruggegaan om te betalen. Er loopt veel personeel maar de keuken kan het blijkbaar niet aan. Voorheen kon je boven ook zitten. Dat was kleiner en was het contact daardoor beter. Gaan niet meer terug. Jammer.

10. R. van Buitenen

Het eten was goed. Vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keer terug.

11. Op zaterdagavond hier wezen eten We werden vriendelijk ontvangen en naar onze plek begeleid. We wisten dat we geen culinair hoogstandje konden verwachten, maar het eten was heerlijk. Ik moet de bediening een pluim geven. Het ontbrak ons aan niets. En het restaurant zat bomvol, telkens kwam er iemand vragen of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

12. Jammer. Voor het eerst weg gegaan met nog steeds honger. Porties zijn een stuk kleiner. De spareribs zijn in de lengte doormidden gehakt. Waarschijnlijk was dit de laatste keer dat ik gegaan ben. Jammer, want ik kwam er toch regelmatig. We hebben het aangegeven, maar er blijkt een nieuwe chef te zijn.

13. We zijn bij verschillende beren wezen eten, maar barend beer blijft toch de beste van allemaal.
    Het eten is erg lekker, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.

14. Half december 2016 gegeten in dit restaurant... Zat er in de soep een stuk plastic... Op zich kan zoiets gebeuren... (waar gewerkt wordt vallen...) Wij het gemeld aan het personeel: reactie "oh"!
    Onvoorstelbaar wat een amateurs! Kijk wat je eet!

15. Heel gezellig en goed eten.

16. We hadden gereserveerd voor 2. We mochten ergens gaan zitten. Degene met wie ik was, was net geopereerd en kon moeilijk lopen. We hadden een tafel uitgekozen, maar al snel moesten we naar een andere tafel, omdat deze gereserveerd zou zijn (we zagen dat nergens staan).

Eenmaal aan een andere tafel wilden we een gerecht bestellen. We hadden het idee dat het personeel ons vergeten waren, want het duurde allemaal enorm lang. We staken zelf onze hand uit, maar nog werden we niet gezien.

Uiteindelijk een gerecht uitgekozen. De mensen om ons heen kregen al snel hun eten, maar wij moesten erg lang wachten. Daarna vergaten ze ook nog eens de salade en was het eten koud. Kortom, het was geen leuk avondje uit eten. Ik had zeker wat anders verwacht, omdat De Beren Restaurants mij altijd blij maken normaal.

17. Elly Jansen

Eten goed bereid, gezellige sfeer, leuk personeel en open voor een grapje.

18. Na onze teleurstellende ervaring van december 2015 is er adequaat gereageerd door de leiding van De Beren. Iedereen verdient het om een nieuwe kans te krijgen om zich te verbeteren, dus ook De Beren.

Het restaurant heeft een metamorfose ondergaan. Het geheel ziet er verzorgd uit. Wij hebben in de serre gezeten. Er werd goed in de gaten gehouden of het te warm werd en daar is ook actie op ondernomen. De bediening was voor het grootste gedeelte vriendelijk en attent. De bedrijfsleider/eigenaar gaf je het gevoel dat je welkom was.Toch waren er nog enkele medewerkers die wellicht een cursusje klantvriendelijkheid kunnen volgen.

De kwaliteit van het vlees is zeker verbeterd en was ook warm. Er was een goede prijs/kwaliteit verhouding.

19. Het nieuwe interieur/restaurant ziet er mooi en fris uit, hebben ook een nieuwe kaart met voor ieder wat wils. Bediening goed, was overigens zeer druk, eten mooi optijd. Gewoon top
    Wat het eten betreft, entrecote goed, zeer mals met warme groente en rauw kost op een houte plank geserveerd, sate goed, zoals het hoort
    Tot de volgende keer

20. Wat een ongelofelijk slechte vreetschuur is dit. We kwamen met 45 personen en moesten aansluitend naar een concert in Ahoy. Dat was bekend. We waren om 18u binnen en hadden vooraf al de bestelling doorgegeven. Het duurt 1 u en 20min (!!) voordat het eerste gerecht geserveerd werd. En bij de laatste tafel nog 20min langer. Uiteindelijk hebben we het dessert moeten overslaan. Om 20.15u moesten ze daar nog aan beginnen terwijl we om uiterlijk 20.30u in de bus moesten zitten.

De gerechten zelf waren simpel en vet. Vis kwam zelfs uit de frituur. De salade was een rauwkost bakje met onder andere rauwe broccoli. De frietjes waren verreweg het beste.

We zaten op de eerste verdieping waar het al na een uur 30 graden was, terwijl het nog maar begin april is. Alle verwarmingen stonden ook nog vol aan. Geen airco te bekennen. Het interieur is oude troep. Afgebladderde tafels met gammele houten stoelen.

Kortom: een restaurant wat op groepen voorbereid zou moeten zijn, maar operationeel waardeloos is. Zeker geen aanrader.

21. Lekker gegeten. Het vlees zou malser kunnen en warmer. De bediening was fantastisch. Vriendelijke jongeman en ook de service was prima.

22. Harry van Eijk

Menukaart is zeer gevarieerd en eten is lekker. Bediening is de ene keer uitstekend en de andere keer minder, waarschijnlijk ligt dit aan de ervaring van bediening. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Een punt van kritiek, en dat valt me elke weer op als ik daar ga eten, is dat de muziek veel te hard staat. Muziek in een restaurant is bedoelt als achtergrondmuziek, gesprekken aan tafel zijn moelijk te volgen.

23. André Niquet

Lekker eten, bijzonder vriendelijk personeel ... Alleen het lijkt wel alsof je fotomodel moet zijn om daar te werken ... V.w.b. de dames waren het stuk voor stuk fotomodellen. Alleen daarvoor zou je terug komen ;-)

24. C. van Dam

Met 2 volwassen en 1 kind gegeten, rond 18.45 binnengelopen op zaterdag. Was behoorlijk druk en voelde benauwd aan binnen. We konden boven plaatsnemen maar omdat het lekker was zijn we buiten gaan zitten. Helaas kwamen er al snel een groepje van 5 dames een sigaretje staan roken vlakbij ons tafeltje. Rokers mogen buiten roken en als niet roker ben je dus buiten overgeleverd om in een rookwolk te zitten. Ik heb geen aparte rookruimte kunnen ontdekken.
    Ik koos voor een visgerecht gamba's. Ik dacht nog is dit verstandig of kan ik beter de welbekende spareribs of saté nemen. Helaas was de gamba's geen juiste keuze. Ik kreeg een partij groente en moest hiertussen de gamba's zoeken. Ik vond 3 gamba kopjes en 3 lijfjes. Was dit het?? En dat voor haast €20 schandalig. Ober erbij en geklaagd, chef erbij en geklaagd. Deze vertelde dat de gamba's erg duur zijn en dat er normaal 6 gamba's in zitten. Kreeg na 15 min. een nieuw portie met weer hetzelfde aantal gamba's (3 stuks). Uiteindelijk kwam er weer een andere chef of de klacht was opgelost. Hij verkondigde dat als je goed wil eten dat er beter voor spareribs of saté gekozen kan worden. Ik stelde voor om de gamba's van de kaart te halen. In ieder geval kreeg ik een paar drankjes gratis (3) aangeboden.

25. Nel van Til

Wij kwamen om 17.00 uur op een doordeweekse dag in het restaurant. Wij vonden het heel gezellig. Vooral als het al een beetje schemerig is en de waxinelichtjes op tafel branden. Mijn vriend vond de spare-ribs heerlijk en ik vond mijn scholletje ook heerlijk. Kortom, wij hebben genoten en zagen dat het voor jonge kinderen ook een aanrader is.

26. Afgelopen donderdag hebben wij hier gegeten. Het eten was goed en de sfeer ook. Leuk ontvangen door een meisje/vrouw met donker haar.(waarschijnlijk was ze de bedrijfsleider)Complimenten voor haar!! De kinderen vonden alle beren geweldig. Echt een aanrader.

27. Monique

Gereserveerd en een reserveringsmail ontvangen. Bij aankomst bleek men van niets te weten. Daar sta je dan met vier kinderen. Zelf gevraagd waar we konden wachten; dat mocht in een donker hoekje wel. Een drankje was leuk geweest. Uiteindelijk nog wel een tafel gekregen en gegeten...
    De dag erna kwam er een bedanktmail van Barend. Daarop heb ik gereageerd en gemeld dat een fout gemaakt was. Helaas hierop geen antwoord ontvangen. Slechte service, Barend Beer. En daardoor niet tot de volgende keer.

28. Helaas de vooraf gelezen kritiek in de wind geslagen, dochter is 8 geworden dus die mocht kiezen. Bediening was heel vriendelijk en gelukkig zaten we boven want beneden was het vol en heel veel herrie met de muziek veel te hard. Eten en drinken kwam netjes op tijd alleen bestelde kogelbiefstuk was koud. Heeft men weer meegenomen. Daarna kreeg ik hem ietsje warmer maar helemaal rauw van binnen en zo taai dat heb ik nog nooit meegemaakt. Vriendelijk als de bediening is kreeg ik de irishkoffie gratis en werd er"lang zal ze leven" gedraaid bij het dessert met een sterretje op het ijs voor de jarige. De rekening was ook een verrassing, niet meer gewend, alleen bij de Mac kun je daar nog voor eten. Maar dit was eens maar nooit meer of misschien een keer een tosti of gebakken ei als lunch.

29. Nu eens een keer op een avond hier gaan eten. Het was erg druk en je zit zowat bij elkaar aan tafel. De afgrijselijke discodreun stond dusdanig hard dat normaal converseren niet mogelijk was, op mijn verzoek of die herrie wat zachter kon werd geantwoord dat dit niet mogelijk was, jammer want mede daardoor zijn wij zo snel mogelijk vertrokken. De (kogel?)biefstuk zat vol zeen en was lauw. Nee, erg jammer, geen aanrader.

30. Wij gaan regelmatig naar Barend beer. Het is lekker en betaalbaar, en de kids vinden het geweldig! Alleen jammer dat je zo op elkaars lip zit. Personeel vriendelijk en ze werken keihard.

31. van degiessen

Vrij laat aangekomen (half 8), voorgerecht kwam vrij snel en was heerlijk! Vervolgens een half uur gewacht op het hoofdgerecht terwijl het personeel loopt te lanterfanten. Het personeel zit aan de bar wijn te drinken en is luidruchtiger dan de gasten waardoor de service ook veel minder was. Ik moet wel zeggen normaal is het altijd prima hier!

32. Wij gingen hier met een groep van negen vrouwen eten. De muziek stond zo hard dat je elkaar bijna niet kon verstaan. Vervolgens kregen we ons eten op koud borden en duurde het daarna nog een kwartier voor de bijbehorende frietjes op tafel werden gezet. We zaten dus vrijwel koud vlees te eten en gloeiend hete frietjes. Na het dessert bestelden we koffie en thee, en werden twee van ons vergeten en moesten we dus alsnog om onze koffie vragen. Verder waren twee personeelsleden erg jolig en maakten er vooral hun eigen feestje van. (klanten lastig vallen en vragen of ze iets in een microfoon wilden zeggen). Toen we onze klachten kenbaar hadden gemaakt kregen we een drankje van de zaak aangeboden. De kelner die dit kwam brengen had duidelijk zin om naar huis te gaan. Hij moest even wachten omdat ik niet had gezien dat hij mijn drankje wilde neer zetten en zei toen op een sarcastische toon "ja, hoor ik heb tijd genoeg". Verder rook hij een uur in de wind naar oud zweet. Voor mij was dit voorlopig de laatste keer dat ik hier gegeten heb. Ik weet wel dat alle waar naar zijn geld is, maar je hoort wel goed geholpen te worden !

33. Leon 17 punten

Het personeel is vriendelijk alleen niet erg professioneel. Drankjes aanpakken en doorgeven en de lege glazen weer terug lijkt een taak voor de klanten zelf te zijn weggelegd. Gezellig met elkaar kletsen is belangrijker dan oog voor de klant hebben.
    Bestelde sauzen worden niet meegeleverd en ook een 2de drankje bestellen is eenvoudiger gezegd dan gedaan. Bijgeleverde patat is lauw en niet echt lekker. De varkenshaas die ik zelf had smaakt verder wel goed. Ondanks het 3-gangen menu inclusief toetje en dit zelfs nog een keer te melden bij het bestellen van het toetje zelf is er moeilijk voor het personeel. De toetjes stonden alsnog los op de rekening.
    Voor deze prijs is het eten niet slecht en er is vaak wel een gezellige sfeer, alleen het personeel zou iets professioneler moeten worden.

34. Niet nog een keer
    Hier met zn 4en wezen eten eind maart 2012. Sfeer was goed en bediening ook niets op aan te merken.
    Eten was voor ene helft slecht en andere helft redelijk.
    Spare Ribs en Kipsate waren goed...Carpaccio, Garnalencocktail en Zalm...was niet van verse spullen gemaakt. Geen 2e keer !!

35. Al weer een maand of 2 geleden dat ik hier samen met mijn vriendin gegeten heb. Ontvangst matig: "Oh maar met zijn tweeën, eigenlijk mag je dan niet aan een tafeltje van 4, maar voor deze keer dan.." in een lege zaak op een rot plekje neergezet! Gevraagd of het echt niet anders kon! We mochten blij zijn dan we een plaatsje hadden werd ons verteld. We namen allebei de kip sate, niet lekker niet gegrild maar gegaard! De salade proefde alsof het bedorven was en we hebben het gelijk gemeld dat het zuur was. De serveester ging even checken in de keuken, en kwam terug met het verhaal dat de datum op de ton van de salade nog niet verlopen was. Maar als de datum goed is en je bewaard het te warm kan het ook zuur worden, toch? De salade hebben we dan ook niet opgegeten. 2 min later komt dezelfde serveerster vragen of alles naar wens is? Een slechte tent waar we nooit meer terug komen!

36. 8 augustus wezen eten met het gezin (met ze'n 4e, 2 kinderen (1,5 en 4)), het eten van de kinderen was prima, maar de rest was minder van kwaliteit. Mijn vrouw en ik hadden beide carpaccio, maar deze was smaakloos en de spareribs waren ook niet al te best. De varkenshaassate van mijn vrouw was daar en tegen heerlijk. De snelheid van de opdiening was wel een beetje te snel, je zit net of het voorgerecht staat al op je tafel, staat het soms al klaar! Verdere service en sfeer voor de kinderen is prima.

De prijs van hetgeen gegeten is ook niet al te veel, maar dan krijg je ook niet het beste van het beste.

37. out sider

De diploma uitreiking van onze kleindochter moest wachten omdat de bediening erg lang nodig had om het toetje op tafel te zetten.

We kwamen tegen zessen binnen bij BB en vertrokken hals over kop om kwart over acht, het toetje half opgegeten om maar op tijd bij de uitreiking te kunnen zijn. Jammer dat dit feestje zo abrupt eindigde door een fout in de bediening.

Over de noodtoiletten zullen we het maar niet hebben!

38. Begin oktober wezen eten. Niet lekker. Mijn man had een schnitzel en deze was gefrituurd, de stroganoffsaus die erbij hoorde was zuur van smaak. De groenten waren over de pan heen gevlogen en waren nog erg rauw. Had zelf een sate en deze was erg droog. Zijn er nu 2 keer wezen eten en de laatste keer was ook gelijk echt de laatste keer. De bediening had het te druk met andere dingen. Het plekje waar wij zaten was bij het raam en daar tochtte het heel erg. Nee, dit restaurant is geen aanrader.

39. Altijd erg gezellig en lekker eten!

Ook de bezorg beer altijd vriendelijk en lekker warm thuis bezorgd!

40. jacqueline van pelt

Met Sinterklaas weekend wezen eten.

Er liepen zwarte pieten rond, deden erg leuk, vooral bij de kinderen.

Personeel super vriendelijk.

Eten goed!

Erg gezellige avond gehad.

41. Het was geweldig. We werden met veel plezier binnen gelaten en door vriendelijk personeel geholpen. (met de complimeten aan Juliette )

42. Laatst gegeten maar slechte kwaliteit. Garnalen konden niet gepeld worden heb uiteindelijk niet hoeven te betalen.

43. C.Kooij

44. Kom hier met regelmaat en ja, 't is een pretentieloze vreestschuur met het credo plaats maken voor de volgende gasten achter je. Kortom te druk, te vet, te popie jopie en te veel foute jongens in de tent. Kunnen de beren niets aan doen overigens. Kortom, waar te voor staat is niet goed voor je. Dus ook hier dit motto.

Matige middenklasser met veredeld snackbarvoer, alleen wat meer keuze. Enne, de beren in de zaak worden een beetje overbekend en weten we nu wel.

45. Vrijdagavond 11/12 vanaf 18.30 met 4 personen gegeten.

Gezellig drukke tot lawaaierige, kindvriendelijke sfeer.

Bediening heeft zeer veel fouten gemaakt: vergeet de bestelde rode port te brengen, brengt kipsate ipv de bestelde varkenshaassate, patat ipv berenfrites. Twee jongens krijgen niet de bestelde bekerijsjes maar 2 roze meisjes ijsjes. De bestelde dubbele espresso wordt geserveerd als: 'uw gewone koffie'

Al met al erg chaotisch en te gehaast, hoewel ze zaak zeker niet vol zat.

46. Na een dagje winkelen bij Ikea hier even een lunchje.

Broodje warm vlees.. het leek wel een broodje stroganof. Niet echt mijn smaak. Een broodje warm vlees is een broodje, vlees en pindasaus. En als het wat anders is moet je het ook anders noemen om teleurstelling te voorkomen.

De zaak was leeg, behalve een soort maffiose zakenman die kennelijk potentiele medewerkers zat te interviewen.

Kwalitatief was het allemaal overigens niet slecht, maar gewoon niet echt gezellig en niet echt wat je verwacht.

Ed.

47. Gewoon lekker om even snel wat te eten.
    Je weet wat je krijgt, en te weinig is het zeker nooit.

48. Fer 26 punten

Eten is gewoontjes en op een zondagavond te druk en te lawaaierig.
    Is leuk voor een snelle hap, maar niet om te socializen.

49. william

Paar weken geleden wezen eten bij de Beertjes in Barendrecht. De formule gaat me steeds meer tegenstaan, de kwaliteit van de spare-ribs valt tegen, dat kan veel beter.

Het vlees van de ribs is veel te stevig. Kook je ribs 11/2 uur en je heb de perfecte ribs. Het is voor mij de laatste keer geweest dat ik naar de Beertjes ga.