Nieuwste foto's in Barendrecht

Laatste updates in Barendrecht

1. Pascale's profielfoto
    Pascale heeft een recensie geschreven voor Sushi GoGo

Pascale

Diverse keren sushi bij Sushi GoGo besteld. Echt heerlijk! Beter dan dat all you-can-eat gebeuren. Dit is kwaliteit en dat proef je gewoon.
    De bezorging is altijd keurig en netjes op tijd. Die ontvangen van mij altijd tip (hier lopen de jongens en meisjes voor). Ik verheug me op de volgende keer. Complimenten.

2. H. Brinkman's profielfoto
    H. Brinkman heeft een recensie geschreven voor Bonheur by Lust

H. Brinkman

Raar..., m’n partner is geen grote eter en vroeg of als lunch 1 kroket met brood ook mogelijk was. Dat kon, maar vervolgens is wel gewoon voor de volle prijs van € 8,50 afgerekend! Slechte service!

3. Nazer Nabibaks's profielfoto
    Nazer Nabibaks heeft een recensie geschreven voor Gouden Piano
    Chinees-Indisch Barendrecht

Nazer Nabibaks

Zeer onbeschofte vrouw aan de telefoon en ook als je voor haar staat is ze onbeschoft. Geen manieren en blèren in de eigen taal!
    Doe hier iets mee!
    Hoop dat jullie Nederlands kunnen lezen en begrijpen!

4. Ingrid Westerdijk's profielfoto
    Ingrid Westerdijk heeft een recensie geschreven voor Wokkie Wok

Ingrid Westerdijk

Eten besteld en milkshakes, toen het eten bezorgd werd lag een groot deel van de milkshakes in het plastic zakje, het blikje Fanta dus ook onder de milkshake, in het andere tasje zat het eten, het was goed verpakt maar toch waren de doosjes besmeurd met olie wat uit de doosjes was gelopen. Buiten dat was het eten heerlijk. Ik heb gebeld en het eerste wat ik hoorde was een grote zucht, door de eigenaar, ik was namelijk de zoveelste al en na mij nog meerdere die klachten hadden over het bezorgen. Heel triest dat eigenlijk, door sommige bezorgers die als imbecielen rijden over hobbels in de straten, je zaak op zo'n manier om zeep geholpen wordt. Ik zou toch maar proberen om beter personeel aan te nemen. Ik moest voor 2 personen € 25 betalen, normaal gesproken is dat niet erg maar op deze manier zit je je tijdens het eten alleen maar kapot te ergeren en er werd ook geen oplossing aangeboden, jammer

5. R.v.schaardenburg's profielfoto
    R.v.schaardenburg heeft een recensie geschreven voor De Beren

Zoals altijd prima sevice en heel lekker eten.

6. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft een recensie geschreven voor De Olijfboom

Heerlijk gegeten, mooi restaurant en vriendelijk personeel. Wel duur maar zeker waard. Enige minpunt was bij het hoofdgerecht dat de citroensmaak erg overheersend was maar dat is een kwestie van smaak. Wij komen zeker nog een keer terug.

7. Truus Spee-de Ruijter's profielfoto
    Truus Spee-de Ruijter heeft een recensie geschreven voor Lust

We wisten de formule niet van het eten van all you can eat, maar werd ons keurig uitgelegd. Twee uur onbeperkt eten, waarbij je telkens per persoon 2 gerechtjes moet kiezen van een uitgebreide kaart en als je dat op had, kon je er weer twee kiezen en dat kwam in die twee uur op ca 10 gerechtjes per persoon. En bijna alles wat we kregen was heerlijk. We hebben echt genoten. Ook kon je voor € 5.00 Nog een verrassings-dessert nemen. De koffie was ook heerlijk. Echt een avondje uit.

8. Staneke's profielfoto
    Staneke heeft een recensie geschreven voor Olympiada

Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten.
    Wat we misten is muziek. Wij hadden de pech om achter een zeer luidruchtig viertal te zitten.

9. Noorl's profielfoto
    Noorl heeft een recensie geschreven voor Bonheur by Lust

Tja nieuwe eigenaar nieuwe ronde nieuwe kansen. Kwam er graag en heb toch even gewacht om er weer heen te gaan. Tja er zijn dingen vervanderd en helaas niet ten goed. Er staat een kaartje op tafel maar een dranken kaart bleken ze niet te hebben, erg slordig en de jongeman wist niet veel toen wij om wijn vroegen wel een groot gemis zo kan de gast niet kijken wat voor dranken(bieren en wijnen bv) er zijn met een verhaaltje plus de prijzen is ook een groot raadsel. De rode wijn die wij namen een Italiaanse montepulciano was te koud erg slordig. Ik hoop dat de manager zich gaat beseffen dat je nu wel de basis moet zetten. En personeel en manager zijn wel erg amicaal in omgang met gasten.

10. Hillie Hardam-Huisman's profielfoto
    Hillie Hardam-Huisman heeft een recensie geschreven voor Bonheur by Lust

Hillie Hardam-Huisman

Een lunch vanmiddag gehad van zeer matige kwaliteit. Mijn man had een broodje bal, Er kwam een groot stokbrood en daarbij een gehaktbal die niet te eten was! Werkelijk ook geen combinatie. Ik kreeg 2 bruine boterhammen met 2 kleffe croquetten! Met de messen kun je amper een boterham snijden laat staan een stokbrood. Heel jammer. Nog heel veel te leren! Het was zo'n prima zaak hiervoor! Veel succes!

11. Walter's profielfoto
    Walter heeft een recensie geschreven voor De Beren

17 december bij Barend Beer in Barendrecht gegeten. Wat een afknapper. In het verleden werden de Berenrestaurants geroemd om de spareribs. Helaas nu kregen wij te ver doorgekookte soepkrabbetjes voorgeschoteld. Geen smaak, geen kleur en geen structuur. Jammer. Doorgegeven aan de bediening die dit aan de keuken zou doorgeven. Ook gezien dat vlees die van het bord viel weer terug werd gelegd en gewoon uitgeserveerd. Uiteindelijk klopte de rekening niet doordat onterecht drank bij ons in rekening werd gebracht. Wat een afknapper.

12. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor De Beren

Zeer kansloze service. Vrouw erg onvriendelijk aan de telefoon. Durven fouten niet toe te geven. Zeer jammer, eten is prima alleen de service en vriendelijkheid zeer slecht.

13. Jan Zwart's profielfoto
    Jan Zwart heeft een recensie geschreven voor Bonheur by Lust

Vandaag een eerste bezoek aan de zaak na het faillissement van de vorige eigenaar. Die had ik vele malen bezocht en daarover was ik veelaal zeer tevreden. Dus had ik al een verwachtingspatroon. Dat viel bar tegen. Na het opdrinken van het drankje werd het glas direct weggehaald en kwamen serveersters te regelmatig en te storend vragen of er een nieuwe bestelling kon worden opgenomen. Dat was niet ontspannen of rustig zitten. Het gepresenteerde mini-oliebollentje was keihard en smakeloos. Deze ervaring nodigt niet uit voor een tweede bezoek.

14. robbert hettinga's profielfoto
    robbert hettinga heeft een recensie geschreven voor De Drie Geboden

robbert hettinga

Afgelopen donderdag een goede lunchervaring gehad bij "de 3 geboden".
    Prima porties, goede kwaliteit, voortreffelijke huiswijn (chileens) en als klap op de vuurpijl: de eindafrekening (2x kijken!) het was de kers op de taart.

15. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Olympiada

Wederom heerlijk gegeten.
    Gezellig zaak met leuk personeel.

16. Puck's profielfoto
    Puck heeft een recensie geschreven voor Bella Cyprus

Turkse pizza besteld, vies. Ik heb gebeld en krijg een nieuwe turkse pizza ...

17. Nathalie's profielfoto
    Nathalie heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Vlak

Vandaag eten gehaald bij het vlak niet voor herhaling vatbaar patat stoofvlees patat was taai en droog en de stoofvlees was zelfs droog en ver te zoeken. Broodje kroket ook niet veel beter kroket was nog koud van binnen, zelfde als de kaassoufle erg jammer 20 euro eten wat je zo in de kliko kan gooien ga hier niet meer heen.

18. Johan Albers's profielfoto
    Johan Albers heeft een recensie geschreven voor De Wensboom
    Internationaal Barendrecht

Johan Albers

Zondag 28 oktober 2018 hebben wij onze 50 jarig huwelijk daar min of meer gevierd met 12 personen van te voren gereserveerd het eten was heerlijk en er was voldoende, ook willen wij de kok/s bedanken en zeker ook de dames in de bediening onder leiding van de cheffin en ook willen wij de wensboom bedanken voor het aardigheidje bij het dessert en wij bevelen de wensboom ook graag aan bij familie en bekenden, ga zo lekker door.

19. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor De Beren

Onbeperkt sate. Ze namen onbeperkt lang de tijd om 1 stokje per keer te brengen. Eerst een half uur op mijn drankje gewacht, om vervolgens pas na 1 uur na binnenkomst de eerste hap door mijn keel te krijgen. Nog nooit zo slecht behandeld. Barend Beer, nooit meer.

20. Bianca's profielfoto
    Bianca heeft een recensie geschreven voor Lust

Het eten is heerlijk, het restaurant is niet zo groot waardoor het knus is, maar ook erg lawaaierig.
    De prijzen zijn vrij fors als je bekijkt dat je 28,50 euro pp betaald voor onbeperkt tapas en dan moet je het dessert nog voor 5 euro pp bijkomen. Elders zit dat erbij inbegrepen voor die prijs!
    Bediening netjes en alert.

21. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Bonheur by Lust

Beste Wim,

Goed dat je dit even laat weten! We hebben de zaak inmiddels op gesloten gezet.

Met smakelijke groet,
    Chris
    Eet.nu

22. Wim Perdok's profielfoto
    Wim Perdok heeft een recensie geschreven voor Olympiada

Het was voor ons de eerste keer dat wij er aten. Het eten was voortreffelijk en de bediening was vriendelijk, en wat ik heel belangrijk vind, vrolijk. Dat je direct een welkomst drankje krijgt vind ook heerlijk. Een heel goed restaurant.

23. Wim Ammerdorffer's profielfoto
    Wim Ammerdorffer heeft een recensie geschreven voor Bonheur by Lust

Ik wil melden dat deze zaak sinds vorige week failliet is.

24. J. Feenstra's profielfoto
    J. Feenstra heeft een recensie geschreven voor Bella Cyprus

J. Feenstra

Prima goed gevulde pizza’s voor een goede prijs. Afhalen of thuisbezorgd.

25. Nico's profielfoto
    Nico heeft een recensie geschreven voor De Beren

Slecht eten.
    Calamaris werd gewoon verbrand geserveerd, varkenshaas saté doorbakken.
    Rauwkost zonder dressing.
    Frietjes bijna zwart gebakken en daardoor keihard.
    Kortom niet gaan eten.

26. Nicolette's profielfoto
    Nicolette heeft een recensie geschreven voor De Oude Maas
    Pannenkoekenhuis Barendrecht

Echt ouderwets pannenkoekenrestaurant. Beste van het land. Komen hier graag en regelmatig. Heel goede prijs kwaliteit verhouding!

27. Bert Lichtenberg's profielfoto
    Bert Lichtenberg heeft een recensie geschreven voor Wokkie Wok
    Afhaal en bezorg Barendrecht

Wat een puinhoop, slechte organisatie, lange wachttijden en totaal geen aandacht voor de klant. Niet meer terug.

28. Embelinda Kantner's profielfoto
    Embelinda Kantner heeft een recensie geschreven voor De Beren

Embelinda Kantner

Ik laat het altijd bezorgen via de Bezorgbeer Barendrecht.

Eigenlijk is er iedere x wel wat. Dan vergeten ze Dit, dan vergeten ze dat. Bestel ik een bepaald ijsje erbij, krijg ik een smaak die ik helemaal niet besteld had.
    Vanavond wederom besteld. Alleen is nu echt de laatste x. Sowieso al gewoon 70 minuten hierop zitten wachten.
    Bestel ik breekbrood wit erbij. Daar hoor je kruidenboter bij te krijgen. ( zeker voor die 3,25 dat je hiervoor betaalt), zit er weer geen kruidenboter bij.
    Bel ik op, wordt er gezegd: ja klopt, dat moet u er apart erbij bestellen. Ik zeg: nee, dat heeft er altijd bij gezeten. Nee, zegt ze: dat moet echt apart erbij besteld worden. Ik zeg: wat moet ik met droog brood?
    Enfin, echt laatste x geweest!!

Ben er nu echt zo klaar mee.

29. Simone's profielfoto
    Simone heeft een recensie geschreven voor Wokkie Wok
    Afhaal en bezorg Barendrecht

Snelle maar zeer slechte bezorging. De hele achterkant van het tasje zat besmeurd met saus, jakkes en de kroepoek was helemaal vergruisd! Wat een puinhoop.

30. Fatma's profielfoto
    Fatma heeft een recensie geschreven voor KFC
    Snackbar Barendrecht

Nooit meer! Elke keer staat er iemand in de drive bestellingen op te nemen die amper zelf een normale zin kan uitspreken. Schandalig 4 menus besteld wat ik minst 10 keer moest herhalen ondertussen was ik ook 15 minuten verder! Kom je aan bij het afrekenen hebben ze nog 3 dingen vergeten er bij te zetten ik was heel luid en duidelijk! En durven nog een arrogant kop te trekken nou nou…