Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Barchem verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Barchem

Nolly althoff

Vrijdag avond gegeten met drie families en we zijn unaniem van mening beter kan het niet, geweldig gegeten geweldige gastheer en zijn vrouw we zijn 4uur vermaakt nog maals bedankt, en tot ziens Chris en Nolly.

2. Chinees-Indisch Barchem

Vriendengroep

Met 10 vrienden aan mooie ronde tafel gezeten. Erg leuk. Verrassingsmenu gehad. Voortreffelijk en inderdaad erg verrassend.

anoniem

Deze recensie schrijf ik omdat ik helaas zie dat er ook mindere recensies worden geplaatst. Ik overnacht regelmatig in De Groene Jager. Personeel is altijd erg vriendelijk en zorgt er voor dat je je thuis voelt. Het eten is altijd bovengemiddeld goed, lekker, vers en meer dan genoeg. Ook het ontbijt is goed verzorgd. Inderdaad geen buffet maar wel degelijk voor elk wat wils. Ook altijd met een ei gerecht er bij. De kamers zijn eenvoudig, maar goed verzorgd. Lekkere bedden, fijne stoelen en tv. Bovendien is er koffie, thee en chocomelk op de kamer aanwezig! Voor vroege vogels is een ontbijt op maat mogelijk, eventueel met een boterham voor onderweg. Ik heb nog nooit meegemaakt dat brood niet vers was. De recensie waarin dat staat herken ik niet.
    Ik heb erg veel reiservaring en ook veel hotels gezien. Dit is gewoon goed! Een aanrader!

F. Langen

Prima ontvangst. Lekker streekmenu genomen. Mijn partner 2 lekkere slibtongetjes. Voldoende groente, salade, aardappels frites en mayonaise en dat alles voor een aantrekkelijke prijs.

5. Internationaal Barchem

wij zijn zeer tevreden over restaurant B'tween. We waren met 4 personen en werden vriendelijk ontvangen. Er was op zaterdagavond een goede zangeres/pianiste aanwezig die voor een gezellige sfeer zorgde. De bediening was uitstekend en we hebben heerlijk gegeten. We hadden niet allemaal evenveel gangen maar daar werd prima mee omgegaan zodat we allen tegelijk ons hoofdgerecht kregen. Een echte aanrader en we komen zeker terug.

6. Chinees-Indisch Barchem

Ronald klaver

Het was al een tijd geleden, maar ik heb zo lekker gegeten, niet volgens de kaart maar echt Chinees, wat een smaak sensatie šŸ˜ƒ Het was zelfs zo lekker dat ik deze week nog eens ga.
    Echt een aanraderšŸ‘Š

Klaassen

Geen goede ervaring met het dineren. Vlees niet warm, gevraagde gebakken aardappelen niet gebracht. Later zelf om drinken vragen. Sfeer restaurant ongezellig, Gastvrouw niet gekleed zoals het hoort in het restaurant.

Wat een vriendelijk personeel en wat hadden we een mooie grote kamer, met uitzicht op het terras buiten. Op de kamer hadden we twee lounge stoelen en een tv. Ook konden we gratis gebruik maken van koffie en thee op de kamer. 's Morgens heerlijk genoten van een heerlijk vers ontbijtje. Er lagen veel fietsroutes en wandelroutes klaar waar we gebruik van konden maken. Al met al dus aan te raden.

9. Chinees-Indisch Barchem

Heerlijk eten en altijd gezellig!!

Anja Ruurlo

Zondag 19 april 2015; 's middags heerlijk genoten op het prachtige terras. 's Avonds wederom genoten en wel van het zeer smakelijke asperge-menu...

11. Kleine eetwaren Barchem

Lekker gegeten, goed verzorgd tegen een schappelijke prijs.

12. Chinees-Indisch Barchem

Ik ben geen liefhebber van vis, maar op aanraden van vrienden, verrassingsmenu genomen en aangegeven wat ik wel en niet lust qua vis. Was super, wat een traktatie! Mooie gangen, mooi opgemaakte borden, en heerlijke wijnen! Ook het dessert was top.

13. Chinees-Indisch Barchem

Monique de Kort

Na drie uitermate slechte ervaringen kom ik er nooit meer!

14. Chinees-Indisch Barchem

Steeds als we in Barchem zijn dan worden we haast vanzelf naar dit fantastische restaurant getrokken. We hebben alleen de afhaal geprobeerd (nu 5x) en die is al fantastisch. Komende vakantie (herfst) gaan we in het restaurant eten. Ook dat zal vast super zijn.

edith den elzen

We logeerden in het bijbehorende hotel (een aanrader voor een ieder die van rust en natuur houdt) en hebben heerlijk op het terras gegeten, waarbij aangemerkt moet worden dat het personeel snapt wat een gast is, onze complimenten!

16. Chinees-Indisch Barchem

We hebben hier goed gegeten tijdens een weekend in Lochem. Voor een Chinees een bijzonder restaurant. Verrassende kaart, goede wijnen en hele goede bami.

17. Chinees-Indisch Barchem

Zelden zo een uitstekend Chinees restaurant mee gemaakt. De bediening is geweldig. De vis is erg vers. Verder is er een zeer ruime keuze in echt lekkere wijnen en kan je ook een goed advies krijgen welke wijn bij welk gerecht past.
    Als er een gast met een speciaal dieet bijzit, zoals mijn dochter die een glutenvrij dieet heeft, kunnen zij bijna ieder gerecht ook glutenvrij maken. Echt uniek. Ikvind het altijd een feest als ik hier kan eten.

Wij hebben hier twee overnachtingen met ontbijt geboekt. Bij aankomst keek de eigenaar niet op van zijn pc en liet ons staan. Na een tijdje kwam de eigenaresse uit de keuken en gaf ons de sleutel en zei ons de weg waar we onze kamer konden vinden. Er werd niet ingecheckt.

Het ontbijt was matig, geen buffet, maar aan tafel met slechts een broodje voor elk en verder sneden brood die droog waren, beleg wat werd aangeboden was van goedkope supermarktkwaliteit i.p.v. vers van de slager en de bediening door de eigenaar was alsof we hem hadden gestoord met onze aanwezigheid en bepaald niet gastvrij en vriendelijk.
    Wat ons betreft dus een absolute afrader en wij komen zeker nooit meer terug in dit hotel.

RVW

Een aangename verrassing!
    Woods is een brasserie bij een conferentieoord.
    Onverwacht hier terecht gekomen en heerlijk gegeten in en rustige omgeving.
    Vanuit het restaurantgedeelte heb je een kijk op de open keuken.
    Goed verzorgde gerechten (met lekkere wijn) en met als afsluiting een prima verzorgd kaasplankje.
    Zeer vriendelijke en attente bediening: zonder opdringerig te zijn steeds in de buurt als het nodig is.
    Prettige prijs-kwaliteitverhouding.
    Hier komen we graag terug.

20. Chinees-Indisch Barchem

CoucouPetite

21. Chinees-Indisch Barchem

Vis niet vers, vlees matig, wijn slecht. Smaak 0, saus stroop en dik en zout.

22. Chinees-Indisch Barchem

Maarten Boasson

23. Kleine eetwaren Barchem

zeer vriendelijk personeel en lekker eten.

24. Kleine eetwaren Barchem

robert

Martin en Yolanda

Heerlijk gegeten vandaag bij de Groene Jager.
    Alles was even keurig opgediend, bediening was correct en vriendelijk.
    Onze ervaring is zeker voor herhaling vatbaar en een grote aanrader!!!!!!!!!! Wij danken dan ook de Groene Jager voor ons heerlijke gezellige avondje...........

26. Chinees-Indisch Barchem

Ik ken geen betere Chinees dan Peter Pan!

Overnachting en ontbijt uitstekend bevallen!
    Schoon, goeie service, fijne mensen.
    Aanrader!

28. Chinees-Indisch Barchem

Dit restaurant heeft topklasse wijnen, uitzonderlijk voor een Chinees restaurant. De meest bijzondere wijnen worden ook per glas geschonken met behoud van geur en smaak. Het eten is buitengewoon goed bereid, de menu's zijn verfijnd en de gangen goed op elkaar afgestemd. FĆŖteer je familie en vrienden, dit restaurant heeft een uitstekende prijs kwaliteitverhouding.

29. Chinees-Indisch Barchem

Toegegeven, ik ken Chun Lin alleen vanuit het afhaal-gedeelte.

En dan ook nog een eenmalig bezoek.

Het maandmenu van april viel mij zeer tegen: smakeloos!

Ik ken de Aziatische keuken als zeer gevarieerd in smaak, maar daar was hier niets van terug te vinden, helaas.

Alle vier de gerechten waren zeer vlak van smaak.

Geen reden om daar naar terug te gaan.

30. Chinees-Indisch Barchem

Gisteren avond weer een keer top gegeten.