Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Banholt verdeeld zijn.

1. Regionaal Banholt

Biefstukje met gebakken champignons.
    Zeker kom ik weer terug, top.

2. Regionaal Banholt

Heerlijk gegeten, verse groenten en sla.
    Komen zeker terug!

3. Regionaal Banholt

Ik begrijp eerdere slechte recensies niet. Vandaag voor de 5e keer hier gegeten. Heerlijk lekkere vis. Waanzinnig lekker toetje. Prima bediening. Wij komen nog vaak terug.

4. Regionaal Banholt

Helaas is ons familiefeestje op een teleurstelling uitgelopen vanwege het slechte eten en een slechte bediening. Jarenlang vaste klant geweest maar als meer dan de helft van de groep niet tevreden is over de amateuristische opgediende etenswaar; een bedorven stukje vlees, een bordje opgewarmde groenten van boontjes, wortelen en broccoli dat allemaal naar spruitjes smaakte, het vlees dreef in de jus en een knoflooksausje uit een flesje in een kommetje, zo kan ik ook een bordje opdienen. Gevraagd naar de chef-kok maar die reageerde totaal niet. En na meer dan €300,- betaald te hebben hoeft het voor ons niet meer. Wij zullen in de toekomst het Voshoes overslaan en hebben ondertussen een beter restaurant gevonden. Wij geven het Voshoes een 3.

5. Regionaal Banholt

Gisteren met 13 personen gaan eten. 3 personen hadden steak en kwamen er tijdens het nuttigen hiervan achter dat deze niet goed rook (stonk zelfs). We hebben dit meerdere malen bezorgd gemeld bij het personeel met de vraag of de chefkok dit kon komen verklaren (en er zelf eens aan wilde ruiken), echter we hebben de chefkok niet gezien (hij is wel langs gelopen), terwijl deze 3 personen zich absoluut zorgen maakten of ze iets verkeerds gegeten hadden. Uiteindelijk werd het verhaal (na de zoveelste keer vragen) door een van de bediening weggewuifd en wist deze te vertellen dat de chefkok niet aan het vlees geroken had om dit te controleren. Wij vinden dit zeer onbeschoft en zijn dan ook niet te spreken hierover. We voelen ons niet serieus genomen. Erg jammer want we zijn hier al vaak gaan eten, maar voor ons was dit dus de laatste keer. Nooit meer het Voshoes.

6. Regionaal Banholt

Danielle Leifheit

Kwaliteit en service zijn er sinds het laatste bezoek 3 jaar geleden zeker niet op vooruit gegaan, hoewel wij dachten het nog een kans te geven zijn wij weer van een koude kermis thuis gekomen!! Niet meer doen dus!!

7. Regionaal Banholt

Vorige week gaan eten en het was werkelijk dramatisch. Eten wordt niet vers gemaakt en komt zo uit een streamer. Vis was niet meer goed en hier wat van gezegd. Eigenaar was het hier niet mee eens. Service gewoonweg waardeloos. Groente komen gewoon uit de vriezer en worden opgewarmd in de steamer. Smaakt naar plastic en taai. Eigenaar ging vervolgens vrolijk een tafeltje naast ons zitten om uitgebreid met de mensen te praten. Wij komen hier nooit meer terug. Verschrikkelijk vies en oudbollig.

8. Regionaal Banholt

Voor mijn verjaardag werd ik verrast door mijn man en streken we neer in zuid limburg voor een weekend. Tijdens een wandeling zochten wij iets om te rusten en kwamen via Google in banholt terecht. Ondanks het feit dat de website niet functioneerde van het voshoes zijn wij er toch heen gelopen. Helaas kwamen wij erachter dat er meer niet zo goed was dan alleen de website. Mijn man houdt van een lekker biertje, maar dit was slecht getapt en had een vreemde smaak. Wij hebben dan toch een kleinigheidje gegeten omdat we een lange wandeling achter de rug hadden, maar ook dit viel helaas wat tegen.. Had de indruk dat t niet helemaal vers was, ik dronk een glas wijn, die was wel goed van smaak. Ligging in banholt is mooi, leuk dorp.

9. Regionaal Banholt

yvonne van der Ham

Geweldig eerlijk eten, voor een prettige prijs. Voor de lijn iets minder maar erg lekker. Bediening hartstikke goed. Menu's zijn van natuurlijke producten bereid. Mijn vriendin ging in elk geval niet niezen. We voelen ons thuis en de kok herkende ons de 2e keer al bij binnenkomst. Jullie zijn top. Aanbeveling de biefstuk naturel.

10. Regionaal Banholt

Na een lange wandeling neergestreken in het voshoes. Zeker geen aanrader voor een tweede keer. Bediening erg nors en zeker niet vriendelijk.Prijs is zeker leuk op de menukaart maar als je aangebrand eten krijgt daar is het zeker te duur voor.Als je dan vriendelijk vraagt of er iets aan gedaan kan worden, is dat niet mogelijk want je hebt gekregen wat je bestelde...? Voor ons een keer geprobeerd maar nooit meer t voshoes in Banholt.

11. Regionaal Banholt

Mooi eetcafe. Leuke sfeer. Stevige maaltijdsoep en lekker hoofdmenu (biefstuk).
    Goede prijs, Vriendelijke bediening. Komen zeker terug als we in de buurt zijn. Goed alternatief voor cafe Tinus in Noorbeek.

12. Regionaal Banholt

Een gezellig eetcafe/bistro en mooi terreas.
    Goede prijs, goede bediening en lekker eten.
    Zeker de moeite waard om eens te bezoeken.

13. Regionaal Banholt

Heel goed eten voor weinig geld,
    Zeker een aanrader!