Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Balkbrug verdeeld zijn.

1. Steakhouse Balkbrug

jongens uit zuid-wolde

Vlak voor de wedstrijd heerlijk gegeten.

Alles lekker gekruid en voldoende.

Zal er snel weer gaan eten.

Groeten uit Zuid-W.

2. Vandaag (zondag 4 juli 2010) hier heerlijk gegeten met mijn vrouw. Van buiten oogt het restaurant wellicht niet heel erg aanlokkelijk, maar binnen was de sfeer goed, zij het lichtelijk gedateerd.

Tot onze verbazing kwamen wij hier voor ons 'oude bekenden' tegen. Het bleek dat restaurant "Princess Garden" sinds eind vorig jaar is overgenomen door een echtpaar die wij nog kennen van restaurant Hao Hua in Elburg. Hij als chef-kok en zij in de bediening. Zij zijn hier voor zichzelf begonnen en dat blijkt een succes.

Het eten (wij hadden gekozen voor een 'verrassingsmenu') was zeer de moeite waard, lekker, afwisselend, en smaakvol en ook de prijs-kwaliteitverhouding was goed. Een aanrader!

3. Steakhouse Balkbrug

anoniem

Het was altijd lekker eten bij brasil, laatst hebben we er nog eens afgehaald en het was erg smerig!

Beetje jammer ... spare ribs waren niet te eten.

De kwaliteit is echt flink gekelderd.

Beter gezegd, er is helemaal niks van overgebleven!

Echt jammer, jammer, jammer!

Haal de volgende keer mijn spare ribs wel in de supermarkt!

1,2
  4. Steakhouse Balkbrug

van der Veen

Na onze goede ervaringen met ribhouse Texas ging ik met volle moed naar Steakhouse Brasil, maar wat viel het mij tegen!

Het duurde erg lang voordat we iets te drinken kregen, de tomatensoep was echt heel erg vies en het stokbrood kruidenboter viel ook erg tegen.

Bediening duurde erg lang terwijl het erg rustig was. Bij het afrekenen waren we ook een klap geld kwijt, dus voor mij nooit meer!

3,9
  5. Een hele goede Chinees.

6. Steakhouse Balkbrug

caroline van der veen

Leuk, gezellig restaurant en het eten was erg goed. We misten alleen nog gezellige piano-muziek. Dat past goed in zo'n eetgelegenheid. Maar we komen hier zeker terug!

7. Steakhouse Balkbrug

Gedurende de afgelopen 10 jaar regelmatig hier gegeten.

Gezellig, lekker en betaalbaar.

Voor nog meer herhaling vatbaar.

8. Steakhouse Balkbrug
  9. Steakhouse Balkbrug

fam.van riessen

Na een dagje slagharen met de kinderen, zijn zoals elk jaar bij steakhouse brasil wezen eten. Wat is deze zaak er in kwaliteit achteruit gegaan sinds vorig jaar zomer. Zeer kindonvriendelijk (geen speeltoestellen meer buiten). Erg jong en onervaren personeel. De spareribs zijn lang niet zo lekker meer, en het lijkt wel of olijfolie gebruiken. Moesten drinken vragen (bij zomerse temperaturen).

Dit was voor ons de laatse keer. Zonde van het geld.

2,5
  10. Steakhouse Balkbrug

Theo en Anika

Wij hebben daar onlangs gegeten en prijskwaliteitverhouding was niet erg op peil.

Lang wachten en het viel ons ook op dat er vrij weinig klanten waren.

11. Steakhouse Balkbrug

familie van de berg

Ik wou even laten weten dat het een onzettend leuke en gezellige tent is. Toen we daar aankwamen werden we netjes ontvangen door de bediening.

We mochten zelf weten waar we wilden zitten, dat was heel fijn. Heel gastvrij.

We hebben minstens 20 minuten moeten wachten op ons eten, maar daar voor kregen we ook nog heerlijk stokbrood met kruidenboter. Toen kregen we het eten, netjes bediend en mooi opgemaakt. Het eten was heerlijk.

Wij hadden allemaal spareribs.
    Kortom, de sfeer is goed, de bediening is goed, het eten op tijd en smaakt heerlijk!

12. Steakhouse Balkbrug

Wat een gezellig fam. restaurant. Na een dagje Slagharen dachten we even een hapje eten op de terug weg.

Zo kwamen we terecht in Balkbrug waar dit gezellig restaurant staat, waar je heerlijk spareribs kan eten en nog veel meer.

Personeel heel vriendelijk en zeker ervaren!

Wij konden geen keuze maken van zo'n mooie uitgebreide kaart, zodat we aan een van de obers hebben gevraagd om voor ons een speciaal gerecht te maken.

Het verrassings menu was onvergetelijk, alles was gewoon perfect!

Dus we komen zeker terug.

13. Steakhouse Balkbrug

We werden ontvangen door zeer onervaren personeel!

Er werd ons een tafel toegewezen terwijl er bijna niemand zat, erg raar normaal mogen we zelf een plekje uitzoeken!

Na een half uur wachten kregen we pas een menukaart voor ons neus gedrukt wat ze aan het doen wad geen idee!

Na een tijd werd einddelijk de bestelling opgenomen en kregen we ons drinken!

Toen we weer na lang wachten onze bestelling kregen was het verkeerd en ook nog eens niet te eten!

Voor zulke kwaliteit mag je niet eens geld om vragen!

Kortom een avond om niet te vergeten in zeer negatieve zin het is zeker anders geweest!

Brasil tot nooit meer ziens.

14. Steakhouse Balkbrug

Erwin

Gisteren nog een poging gedaan om hier te eten. Ontvangst door redelijk onervaren serveerster was vriendelijk en kregen direct tafel toegewezen en aperitief werd snel opgenomen. Vervolgens kwam ze nog terug voor het brengen van het zelfgemaakte brood en kruidenboter. Dat waren de laatste wapenfeiten. Na zo'n 20 minuten om ons heen kijken bleek dat er nog er totaal zo'n 16 tafels bezet waren en er een slordige 6 - 10 alleen maar zaten te wachten. De serveerster moest dus 16 tafels bedienen, de drankjes verzorgen etc. Dit kon niet goedkomen. Als ze zich helemaal uit de naad had gelopen had er nog voortgang in gezeten, maar de combinatie onervaren, alleen en ook geen hoog werktempo was dodelijk. Heb nog even overleg gevoerd met de kok/eigenaar, maar ook die had eigenlijk niet zoveel te vertellen. Ook deze had totaal geen werktempo en riep dat ik maar moest gaan zitten en binnen 4 minuten zou ik mijn eten hebben? De bestelling was nog niet eens opgenomen. Na ruim 30 minuten zijn we opgestapt. We waren niet de enige... 6 gezelschappen hielden het bijna alllemaal tegelijk voor gezien. Afgezien van de mogelijke kwaliteit van het eten is dit toch wel de aankomende doodsteek voor je restaurant. Als je geen medewerkers kunt regelen op zo'n dag, die toch moeilijk te plannen is moet ik echt toegeven, dan nog moet je mensen klaar hebben staan om direct bij te kunnen springen. Hij had beter dicht kunnen blijven, dan deze toch, bij het lachwekkende af, schertsvertoning.

15. Steakhouse Balkbrug

Vanavond met een groep vrienden wezen eten. Het duurde erg lang voordat we onze gerechten kregen.

Het toetje hebben we maar niet gedaan, dan zouden we er vannacht nog zitten.

De lege glazen liet men gewoon staan, en het gekozen vlees bleek er niet meer te zijn. Dit werd pas erg laat gemeld, we hadden verwacht dat we het al wel zouden krijgen maar toen moesten we nog iets anders uitkiezen. Ook de saladebar was zo goed als leeg. Sorry maar wij gaan zeker niet meer naar Brasil.

16. Steakhouse Balkbrug

Sandra&Richard

Vanavond 14 februari moest een geslaagde valentijnsavond worden in Brasil, deze is helaas geëindigd in de snackbar!

Het begon goed met het ontvangst. Helaas pas na 20 minuten kregen we ons drinken. Daarna de bestelling opgenomen waarna we nog eens een dik half uur op ons soepje moesten wachten.

Na een paar hapjes kwamen we erachter dat we geen spekjes in onze mosterdsoep hadden zitten. Dat staat toch echt op de kaart.

Verhaal gehaald en er scheen ruzie te zijn in de keuken!
    Het mag toch niet zo zijn dat gasten daar iets van mee moeten krijgen. Niet eens een verontschuldiging gehad, men ging kijken wat ze konden doen voor ons.

Je begrijpt dat het eten voor ons al helemaal over was.

En we zijn dan ook uiteraard vertrokken.

Voor ons geen Brasil meer, daar ben je als klant zeker geen koning en de bediening laat veel te wensen over!

17. Steakhouse Balkbrug

Lekker gegeten.

Leuke bediening maar niet super vriendelijk.

Op de kaart stond heel veel.

Ook een pluspunt dat je met z'n tweeen een schaal kunt delen.

Jammer genoeg zijn de spare-ribs niet lekker.

18. Heerlijk gegeten. Ronduit de beste Chinees waar ik ooit geweest ben.

19. Steakhouse Balkbrug

Afgelopen weekend heerlijk gegeten!

We waren nieuwsgierig of het na de overname nog hetzelfde was.

De nieuwe eigenaren doen het perfect, petje af!

We komen met Kerst zeker terug.

Bedankt.

20. Steakhouse Balkbrug

22 oktober 2009 met 4 personen gedineerd.

De saladebar zag er wat magertjes uit maar de smaak was goed. De volgens de kaart zeer malse biefstuk was mals.

Heerlijk.

De dames in de bediening waren zeer vriendelijk.

Maar bij het herrangschikken van een tafel werden de stoelen min of meer op hun plaats gesmeten. Wat een pokkeherrrie.
    Ook al heb je niet veel ervaring, dan zal toch iedereen in dit vak moeten begrijpen dat dat zo niet kan.
    Dus op dit punt is bijsturing nuttig.
    Bestaan er cursussen voor bedienend personeel?
    Niemand wordt tenslotte met die kennis geboren.

De inrichting vonden wij passend voor een steakhouse.

Samenvattend, we hebben prima gegeten, de prijzen zijn OK,
    parkeren OK (voor een randstedeling een belangrijk punt),
    vriendelijke bediening en een bezoekje zeker waard.

21. Steakhouse Balkbrug

Het was voor ons een niet bekend restaurant en wist ook niet wat ik er van moest verwachten.
    Maar aangekomen werden we vriendelijk ontvangen en naar een tafel gebracht.
    Keuze uit de grote kaart van het goed aangeklede restaurant.
    Ik ging voor de spare ribs met zoetscherpe saus, die volgens de bediening in de omgeving bekend staat als heerlijk.
    Het was een grote portie, eigenlijk iets te veel voor mij, maar vroeg om het mee te nemen en dat werd direct geregeld.
    Kon ik de dag erop thuis uit eten.
    Al met al was er voor iedereen een keuze, voor iedereen genoeg en was het voor iedereen een hele gezellige, goed verzorgde avond geworden.
    Als we nog eens in de buurt zijn slaan we steakhouse Brasil niet over.
    Vriendelijke groet, janneke de hoop.

22. Steakhouse Balkbrug

Gewoon slecht en zonde van je geld!

Zo slecht zijn we nog nooit uit eten geweest, weggegooid geld.

Mijn man en ik hadden haasbiefstuk besteld (supermals volgens de kaart), maar kregen een taaie biefstuk.
    We komen allebei uit het slagersvak, maar toen we zeiden, dat dit absoluut geen haasbiefstuk was, werd de schouders opgehaald door de baas.

Later melden we dit nog aan de bediening, met de vraag of ze dit aan de keuken door wilden geven. Ook hier werd absoluut niet op gereageerd! Geen compensatie of niets, zelfs geen gratis drankje oid.
    Hier komen we dus nooit meer...

2,2
  23. Steakhouse Balkbrug

Tijdens onze vakantie hebben we hier gegeten, en wel op het terras. De bediening melde bij voorbaat al dat er een overschot aan wespen rond vlogen, maar gezien het hete weer hebben dit risico maar voor lief genomen.

Het eten zelf was verrassend anders dan dat we gewend waren en ruim voldoende, maar wel iets aan de zoete kant. Onze dochter merkte op dat haar sparerib wel erg vet was. Ook het bij de prijs inbegrepen kinderijsje kwam niet, uiteindelijk maar eentje van de kaart besteld. (wil ook niet zeuren, het is immers vakantie). Uiteindelijk kwam de rekening die niet klopte, er waren teveel drankjes in rekening gebracht.

Wat begon als een een klein culinair vakantie feestje eindigde tenslotte toch in een klein dompertje.

24. Steakhouse Balkbrug

Gisteren na een gezellig dagje uit hier neergestreken om een hapje te eten. Het werd helaas de domper van de dag.

Het kindermenu was prima, al moesten we na afloop wel zelf vraagje om het kinderijsje.

Maar de andere gerechten!
    Zelf had ik varkensmedaillons met champignonroomsaus.
    Ik was al erg verbaasd toen ik drie plakken vlees op mijn bord zag liggen. Varkensmedaillons zijn toch van de varkenshaas? Aangezien ik aan mijzelf twijfelde heb ik er niets van gezegd. Thuis aangekomen en het internet geraadpleegd, bleek mijn gedachte juist te zijn. Varkens medaillons worden gesneden uit de varkenshaas.
    Wat ik op mijn bord had was absoluut geen varkenshaas daarvoor zat er teveel vet aan/doorheen.
    Daarnaast lag er een gepofte aardappel met zure creme overbakken met kaas op beide borden.
    Helaas was de aardappel nog rauw. Ook erg jammer.
    Mijn man had een schnitzel. Deze kwam uit de frituur en was aan één kant verbrand.
    Was er dan niets goed?
    Jawel, de salade was erg lekker, maar dat is als wij uit gaan eten maar bijzaak.
    Wij gaan voor een goed stuk vlees.

25. Steakhouse Balkbrug

joop

Erg wisselend qua kwaliteit.
    In het begin was alles super.
    Ik heb er in totaal misschien 6 a 7 keer gegeten en de laatste 3 keer vielen ons steeds meer tegen.
    Als er iets mis ging hoor je nauwelijks een excuus. Van compensatie hebben ze nog nooit van gehoord.
    Salades lopen erg achteruit en smaak word ook minder.

Ik adviseer dit restaurant niet meer en dat was in het begin aanmerkelijk anders.

3,7
  26. Steakhouse Balkbrug

Kim

Na een zeer geslaagd bioscoopbezoek wilden mijn vriend en ik de dag afsluiten met een lekker diner. We kwamen langs Balkbrug en besloten bij Brasil te gaan eten. Alles leek helemaal goed; binnen was lekker de airco aan (ook wel bijna een must met dit warme weer) en we werden vriendelijk ontvangen. Toen we een tafeltje hadden uitgezocht hadden we wel last van wat vliegen. Op een gegeven moment was er zelfs een vlieg in het bier van mijn vriend gevallen. De dame die ons bediende van drinken had dit gezien, maar bood geen nieuw glas bier aan. Wij mochten gewoon betalen voor een nieuw glas. Nou ja, dat vond ik nog tot daaraan toe. Toen kreeg ik de mosterdsoep. De spekjes die erin zaten waren heel zwart, dus compleet verbrand. Ik ben niet iemand die snel negatieve opmerkingen maakt tegen het personeel, maar ik vond het echt niet kunnen dat ze die verbrande spek gewoon in mijn soep hadden gegooid. Ik besloot er iets van te zeggen, maar de man die onze tafel afruimde antwoordde; "Oh, was het iets te lang gebakken? Had het wat te lang in de zon gelegen?" En hij lachte erom. Op het laatst mompelde hij zacht "Sorry" en liep gewoon weer weg. We hadden niet eens tijd om er wat op te zeggen, maar ik was ook nogal met stomheid geslagen van zijn rare reactie!

Er waren 2 kinderen die nogal lawaaierig aan het spelen waren (lees; de stoelen van de tafels schuiven en de kaarsjes uitblazen waar geen personeelslid wat op deed). Wij konden de stemming er vanaf dat moment totaal niet meer in krijgen. Tot overmaat van ramp pakte ik een smerig kommetje bij de saladebar (met nog etensresten eraan van de vorige keer; niet schoon uit de afwasmachine gekomen) en was de rauwkost die bij onze gerechten waren geserveerd uitgedroogd (waarschijnlijk nog van de vorige dag).

Omdat de man die ons bediende zo raar had gereageerd toen ik wat van de verbrande spek zei, had ik geen zin meer om er verder iets van te zeggen, dus na het hoofdgerecht hebben we betaald (zonder dat er gevraagd werd of het eten ons had gesmaakt) en zijn we snel weggegaan. Het eten wat we verder hadden was overigens niet echt slecht, maar ik vond het wel middelmatig. Zoals u zult begrijpen beveel ik dit restaurant absoluut niet aan. U kunt uw geld beter ergens anders besteden!

27. Steakhouse Balkbrug

Eddy

27 juni gegeten, Bij anderen werd een kip/ananas spies op tafel gezet, even later bleek die voor een van ons te zijn, Ach jullie hebben het voorgerecht nog niet. De spies ging de keuken in.

Mijn voorgerecht carpaccio was wel erg dik gesneden, ja dat was zo! Kreeg er een drankje voor aangeboden.

De sparerib was erg donker en weinig smaakvol en en we kregen de kip/ananasspies uitgedroogd en wel, gewoon geserveerd!

Deze is teruggegaan en hebben er niets voor in de plaats genomen.

Zo slecht hebben we nog niet gegeten.

Bij anderen werd het broodje vooraf vergeten!

Nee, hier komen wij niet meer, hier gaat iets teveel fout.

2,8
  28. Steakhouse Balkbrug

Wij hebben er heerlijk gegeten. Leuk sfeertje en personeel is vriendelijk! Uitstekende kok die aan je wensen voldoet.! Ruime porties en goed betaalbaar. Goede vrijdag gaan we weer want dan is er een lopen buffet. Mjammie.

29. Steakhouse Balkbrug

Fam van der Veen

We waren hier voor het eerst, leuke sfeer, erg gezellig.

Prijs qualiteitverhouding voor de grote kaart prima, vond het kindermenutje aan de dure kant, heeft misschien met de optie spareribs te maken?? Echter voor een handvol frietjes en een kroket (wel mooi afgestemd op de leeftijd van ons zoontje) is het wel heel prijzig.

Wij hebben in ieder geval heerlijk gegeten, heerlijk mals vlees, vlotte en vriendelijke bediening. Kortom, wij komen nog wel eens weer!

30. Steakhouse Balkbrug

lekker eten en de bediening was super! spontaan, vriendelijk en we voelden ons echt welkom in dit geweldige restaurant! in 1 woord top!