Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Balkbrug verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Balkbrug

Geen idee wat er aan de hand is met Princess Garden maar sinds er een andere eigenaar op zit is het huilen met de pet op.
    Met als gisteren het dieptepunt, telefonische bestelling een uur wachten. Eehm nou oke. Na een uur daar nog een uur zitten wachten. Alleen maar ontvreden gasten, mensen die aan een tafeltje zaten kregen niks te eten en zijn na 1,5 uur maar afgetaaid.
    Ons eten was op zich lekker maar lang niet heet meer.
    Voor ons een reden om na daar niet meer te gaan eten i.v.m. het te lang wachten nu ook maar elders te gaan kijken om af te halen.

2. Steakhouse Balkbrug

Werkelijk waar heerlijke spareribs… mals en zo van het bot! Goede marinade, perfecte garing.

J. Schipper

Matig.

De medium rare bestelde rib-eye was rare, het bloed liep er uit. Duidelijk het werk van een kok die belangrijkere zaken te doen had, zoals ouwehoeren met de eigenaar die ook in het restaurant aan het eten was. Het bord was verder gevuld met één gefrituurde uien-ring, en een paar doperwten en maiskorrels. Het oog wil ten slotte ook wat, niet dan?
    De dame in de bediening was aardig, maar heeft géén enkele keer gevraagd naar onze mening over het eten, en was ook het grootste deel van de tijd niet bereikbaar, terwijl het toch echt niet druk was. Terugkoppeling over de te rauwe biefstuk was dus ook niet mogelijk.
    Tot slot moest de hele tent verwarmd worden door één te kleine kachel. Echt behaaglijk was het dus niet. Kortom: te veel geld voor een zeer matige avond!

Personeel was aardig. Plek ziet er leuk uit. Eten is gewoontjes zit geen unieke smaak aan. Ook apart dat ik geen koude dranken kaart heb gezien. Zal niet snel een tweede keer na toe gaan.

Het eten bij de proefkamer was bijzonder goed!
    Maakt gebruik van mooie verse streekproducten. Zeer veel mooie bijzondere smaken.
    Bediening was erg prettig en de begeleidende wijnen waren zeer fijn.

Heb een zeer plezierige avond gehad en ga hier zeer zeker vaker heen.

7. Steakhouse Balkbrug

Wij hadden eten besteld om 17:00 en na anderhalf uur gewacht te hebben belden we en zeiden ze dat ze nog niet begonnen waren en dat het nog een half uur zou duren. Na dat ze dit zeiden hebben we onze bestellen geannuleerd. Wat een slechte zaak!

Heerlijk gegeten.

Het eten was top. Steaks waren precies zoals gewenst. Mooie grote porties.
    Desert was een verse warme donut met ijs, slagroom en in een los bakje een portie chocoladesaus.
    Bediening kwam vaak genoeg langs om te vragen hoe het was.
    We zaten naast een open haard en deze werd ook constant bijgevuld om een fijn warm vuurtje te behouden.
    Prachtige sfeer ook in het restaurant.
    Enige nadeel wat ik mij kon bedenken is dat er geen frietsaus of ketchup bij de frites kwam, maar daar had ik natuurlijk zelf ook om kunnen vragen.
    Verder helemaal top.

Jacquelien

Wij vonden het eten lekker!
    Vriendelijk personeel!
    Het was wel erg koud in het restaurant, dat is niet prettig als je uit een warm huis/auto komt.
    Ik zou er echt wat aan doen!

Goed eten goede bediening soms wat lang wachten op t eten maar een dikke prima.

Het eten was zeer goed, en de bediening was ook top.

Bij toeval kwamen we dit restaurant tegen. Een ongelooflijke reis via een carrousel van heerlijke verrassingen. Elke gerecht was heerlijk. Top kok en hele vriendelijke bediening. Wij aten het 3-gangen verrassing menu. Aanrader!!!

Van Setten

Prima voor elkaar zeker aanrader.
    Alleen gerechten kwamen wel snel achter elkaar aan.
    De ladysteak was heerlijk.
    De spade rib zelf mocht wel wat kruiden gebruiken doordat de saus erbij op zat was het lekker maar miste toch iets.

2e keer dat ik er geweest ben, deze keer beter dan de 1e keer en drukker, dat maakt het net wat gezelliger.

Voor herhaling vatbaar...

Gezellig en lekker gegeten.
    Royale porties.

Heerlijk gegeten. De carnivoren in ons waren compleet verzadigd.

Ingrid en Rob

Min of meer bij toeval vonden we dit restaurant.

In deze zaak weet de kok echt alles van smaak.

Wat hebben we hier heerlijk gegeten.

Vriendelijke respectvolle bediening.

Een parel in het Reestdal.

Super kwaliteit van eten. Wij hadden het genoegen om zowel de biefstuk, spareribs als de bull burger te proberen. Al deze gerechten zijn supervers en uitermate goed van smaak. Dit restaurant zal vanaf nu regelmatig bezocht gaan worden door mij en eerst volgende keer ga ik de Tomahawk (1000gr steak ) proberen.

C.J.Boogaard

We hebben een fijne avond gehad, duurde wel even (een uur) dat we eten hadden maar we waren dan ook wel met z`n negenen. Daarna ging alles lekker vlot en hebben heerlijk gegeten. Goede kwaliteit vlees. Bij een surf en turf waren de garnalen helaas niet helemaal gaar maar dit werd snel opgelost. Vriendelijke bediening.
    We zouden dit restaurant ook aanraden aan anderen.

Eddy verhoef

Het eten was super lekker, personeel heel vriendelijk. Dus vond het super leuk. Ook toen ze hoorden dat het voor onze verjaardagen was kregen we er een spetter kaars op dus helemaal top.

Prima eten, snelle bediening.
    Goed

A. Westland

Heerlijk gegeten, fijne bediening en vriendelijk personeel.

24. Chinees-Indisch Balkbrug

Beste chinees in de omgeving. Buffet is altijd goed warm en vers. We maken elke week gebruik van de afhaal en het is altijd goed.

Yolanda Huizingh

Wat een ballentent. Stond een meisje helemaal alleen. Wat een chaotische bende. Voorgerecht gehad betaald ennweg gegaan. Nee nooit weer.

26. Chinees-Indisch Balkbrug

Zeer goede service, het eten heel smaakvol en vers, en omdat ik jarig was kreeg ik een fles wijn mee, niet bij de rekening inbegrepen, ik denk dat dat komt omdat wij met een grote groep waren, fantastisch!

Heerlijk gegeten, jammer dat er nagenoeg niemand aan het eten was! Sinds de "oude" eigenaren er terug zijn is het eten flink verbeterd!!

elisabeth rijerse

De service was erg slecht. Er stonden cocktails op het menu, maar de serveersters wisten niet hoe ze het moesten klaar maken. Er werd niet gevraagd hoe het vlees klaar gemaakt moest worden (medium rare etc.). We kregen niet het menu wat op de kaart stond want sommige producten hadden ze niet meer (werd niet van te voren gezegd). Het vlees was erg droog en teleurstellende smaak. Alles bij elkaar is het het niet waard om terug te komen.

Was super lekker...

Gisterenavond met z'n vieren heerlijk gegeten bij Bull's Staekhouse & Grill.
    goede porties, vriendelijke bediening, kortom: een fijne avond gehad.