Bull's Steakhouse & Grill in Balkbrug

parkeren voor de deur, eigen parkeerplaats, in de omgeving meer dan voldoende parkeer ruimte

• OV

1620617858 73
1684209832 73

1. J. Schipper

Matig.

De medium rare bestelde rib-eye was rare, het bloed liep er uit. Duidelijk het werk van een kok die belangrijkere zaken te doen had, zoals ouwehoeren met de eigenaar die ook in het restaurant aan het eten was. Het bord was verder gevuld met één gefrituurde uien-ring, en een paar doperwten en maiskorrels. Het oog wil ten slotte ook wat, niet dan?
    De dame in de bediening was aardig, maar heeft géén enkele keer gevraagd naar onze mening over het eten, en was ook het grootste deel van de tijd niet bereikbaar, terwijl het toch echt niet druk was. Terugkoppeling over de te rauwe biefstuk was dus ook niet mogelijk.
    Tot slot moest de hele tent verwarmd worden door één te kleine kachel. Echt behaaglijk was het dus niet. Kortom: te veel geld voor een zeer matige avond!

4,5
  2. Personeel was aardig. Plek ziet er leuk uit. Eten is gewoontjes zit geen unieke smaak aan. Ook apart dat ik geen koude dranken kaart heb gezien. Zal niet snel een tweede keer na toe gaan.

3. Heerlijk gegeten.

4. Het eten was top. Steaks waren precies zoals gewenst. Mooie grote porties.
    Desert was een verse warme donut met ijs, slagroom en in een los bakje een portie chocoladesaus.
    Bediening kwam vaak genoeg langs om te vragen hoe het was.
    We zaten naast een open haard en deze werd ook constant bijgevuld om een fijn warm vuurtje te behouden.
    Prachtige sfeer ook in het restaurant.
    Enige nadeel wat ik mij kon bedenken is dat er geen frietsaus of ketchup bij de frites kwam, maar daar had ik natuurlijk zelf ook om kunnen vragen.
    Verder helemaal top.

5. Jacquelien

Wij vonden het eten lekker!
    Vriendelijk personeel!
    Het was wel erg koud in het restaurant, dat is niet prettig als je uit een warm huis/auto komt.
    Ik zou er echt wat aan doen!

6. Goed eten goede bediening soms wat lang wachten op t eten maar een dikke prima.

7. J.lamberink

Het eten was zeer goed, en de bediening was ook top.

8. Van Setten

Prima voor elkaar zeker aanrader.
    Alleen gerechten kwamen wel snel achter elkaar aan.
    De ladysteak was heerlijk.
    De spade rib zelf mocht wel wat kruiden gebruiken doordat de saus erbij op zat was het lekker maar miste toch iets.

9. 2e keer dat ik er geweest ben, deze keer beter dan de 1e keer en drukker, dat maakt het net wat gezelliger.

Voor herhaling vatbaar...

10. Gezellig en lekker gegeten.
    Royale porties.

11. Heerlijk gegeten. De carnivoren in ons waren compleet verzadigd.

12. Super kwaliteit van eten. Wij hadden het genoegen om zowel de biefstuk, spareribs als de bull burger te proberen. Al deze gerechten zijn supervers en uitermate goed van smaak. Dit restaurant zal vanaf nu regelmatig bezocht gaan worden door mij en eerst volgende keer ga ik de Tomahawk (1000gr steak ) proberen.

13. C.J.Boogaard

We hebben een fijne avond gehad, duurde wel even (een uur) dat we eten hadden maar we waren dan ook wel met z`n negenen. Daarna ging alles lekker vlot en hebben heerlijk gegeten. Goede kwaliteit vlees. Bij een surf en turf waren de garnalen helaas niet helemaal gaar maar dit werd snel opgelost. Vriendelijke bediening.
    We zouden dit restaurant ook aanraden aan anderen.

14. Eddy verhoef

Het eten was super lekker, personeel heel vriendelijk. Dus vond het super leuk. Ook toen ze hoorden dat het voor onze verjaardagen was kregen we er een spetter kaars op dus helemaal top.

15. Prima eten, snelle bediening.
    Goed

16. A. Westland

Heerlijk gegeten, fijne bediening en vriendelijk personeel.

17. Yolanda Huizingh

Wat een ballentent. Stond een meisje helemaal alleen. Wat een chaotische bende. Voorgerecht gehad betaald ennweg gegaan. Nee nooit weer.

18. Heerlijk gegeten, jammer dat er nagenoeg niemand aan het eten was! Sinds de "oude" eigenaren er terug zijn is het eten flink verbeterd!!

19. elisabeth rijerse

De service was erg slecht. Er stonden cocktails op het menu, maar de serveersters wisten niet hoe ze het moesten klaar maken. Er werd niet gevraagd hoe het vlees klaar gemaakt moest worden (medium rare etc.). We kregen niet het menu wat op de kaart stond want sommige producten hadden ze niet meer (werd niet van te voren gezegd). Het vlees was erg droog en teleurstellende smaak. Alles bij elkaar is het het niet waard om terug te komen.

20. Was super lekker...

21. Gisterenavond met z'n vieren heerlijk gegeten bij Bull's Staekhouse & Grill.
    goede porties, vriendelijke bediening, kortom: een fijne avond gehad.

22. Van huffelen

Kwaliteit van het eten en prijs niet helemaal in verhouding.
    Sfeer : lijkt een beetje vergane glorie.
    Eten van plank vind niet hygiënisch, moeilijk schoon te krijgen.

6,1
  23. Hebben er heerlijk gegeten we komen zeker weer terug.

24. Dunnewind

Ontvangst was prima. We hadden gereserveerd omdat het moederdag was, maar konden zelf de plek uitzoeken.
    Bediening vlot en netjes. Soep was lekker en heet, echter wel héél snel op tafel na eerste bestelling.
    Steaks medium en well-done besteld, dit was OK echter lauw en in mum van tijd koud. Jammer :(
    Moederdag-actie "iedere moeder een gratis dessert" heeft NIEMAND het meer over gehad. Koffie besteld en ook deze stond gewoon op de rekening. Vaker geweest en ervaringen wisselen wel behoorlijk per keer.
    Hoop dat men dit zelf ook leest, want de klachten over temperatuur van zowel steaks als ook het restaurant komen wel heel vaak terug in de recensies en moet echt een punt van aandacht worden!

6,3
  25. Leo de Waij

Slecht functionerende bediening en keuken. Matig (magnetron verwarmd) eten. Leuke ambiance, weinig parkeergelegenheid.

26. familie uitslag

Bijna 2 uur wachten op het hoofdgerecht. Steak rauw en koud. Friet veel te hard gebakken niet te eten. Omdat we zo lang hadden gewacht niet teruggestuurd maar met tegenzin opgegeten. Komen hier nooit weer!

4,3
  27. Zeker een aanrader voor mensen die van een goed stuk vlees houden.

28. Het was rustig in het restaurant, hierdoor hoefden we niet lang te wachten op ons eten. Het eten was heel lekker. We zaten dicht bij de haard, maar het was wel een beetje koud in het restaurant. Leuke western sfeer.

29. Het was fantastisch, zowel het eten als de bediening. We hebben heerlijk gegeten, er was genoeg. We komen hier regelmatig eten. En elke keer gaan we met volle tevredenheid naar huis.

30. Dit was echt niet goed. In het restaurant was het zo koud dat we met een jas aan hebben moeten eten. Mede doordat de borden ook niet warm waren, heb ik op een koud ossenhaasje zitten kauwen.

31. Afke en Wopke

We kwamen met zijn vieren en hebben heerlijk gegeten. Zeg maar tegen de kok, doe maar een steak en je krijgt een heerlijke verrassing. Komen hier zeker weer.

32. Op zich lekker eten, qua hoeveelheid matig, niet echt veel. Salade klein bakje. Niet echt dat we zeggen we komen weer terug!

33. hendrik jan

Op 4 januari vrij vroeg gegeten. Het was nog fris, maar de open haard brandde en een extra kachel werd aangevoerd. Op de kaart staan vooral vleesgerechten, maar mijn keuze viel op een tonijnsteak die bijzonder smaakvol was. Te samen met de koolsla, frietjes, gebakken aardappeltjes en stoofpeertjes een fijne maaltijd. De bediening was - zoals ik die ook kende van hun vorige restaurant - prettig en goed verzorgd.

34. Waren de enigste gasten. Maar toch de kachel voor ons aangemaakt. Eten was heerlijk maar teveel en dat zal ik niet snel zeggen.

35. Geweest 2e kerstdag 2016. Tja te weinig gekwalificeerd personeel, te jonge mensen. Ze doen hun best, maar trokken dit totaal niet en dat is sneu om te zien.
    Lang moeten wachten, ook drankjes bestellen ging moeizaam. Bier tap leeg en dus dan maar flesjes, niet heel erg, maar duurde allemaal heel lang dus we zijn zonder nagerecht maar vertrokken. Jammer, want de potentie is er wel. De kok deed super zijn best en de smaak is goed, presentatie voor kerst was niet heel veel. Alleen het vlees op het bord en dat was het, geen bord garnituur. Niets. Dat verwacht je wel met kerst, iets leuks.
    Ik ga ze nog een keer proberen als het geen feestdag is, maar het zat ook niet helemaal vol. Ik vraag me af wat er dan was gebeurd.

36. Kerstavond met 12 personen gegeten warme ontvangst, prima bediening, en super lekker eten. Echt een aanrader. Wij gaan zeker nog een keer.

37. Heerlijk gegeten, ik heb in de afgelopen maanden regelmatig van het eten hier mogen genieten. Voor jong en oud een echte aanrader! Zelf kom ik uit Arnhem en ook Bull's doet zeker niets onder voor de restaurants in de stad. Het is een gezellig steakhouse met goede bediening, lekker eten en met erg goede service. Prijs kwaliteit is prima! Het is een leuke locatie om een feestje te houden, romantisch bij de open haard te dineren, voor het stappen een hapje te eten of gezellig met de familie een avondje uit te gaan. Wanneer je meer over je stukje vlees wilt weten kan de kok je hier van alles over vertellen en met speciale wensen wordt rekening gehouden... Kortom, zeer zeker het proberen waard!

38. We komen hier regelmatig eten. Goede prijs, goede kwaliteit, goede bediening en erg gezellig. Echt een aanrader!

39. I.v.m. het 1 jarige bestaan hadden ze een hele leuke aanbieding waar wij dankbaar gebruik van hebben gemaakt en we hebben daar zeker geen spijt van gehad.
    De verschillende soorten vlees die we geserveerd kregen, waren allemaal zeer smaakvol.
    We gaan zeker nog een keer weer om eens gewoon van de kaart te bestellen.

40. Klaas Russcher

Fijne sfeer. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

41. Fijn adres om heerlijk te eten in een gezellige sfeer. We komen hier regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld weggegaan! Dit zijn ondernemers die nog wat voor hun klanten willen doen! Regelmatig wordt ons ook de vraag gesteld onze mening te geven over een nieuw probeersel, iets wat we maar al te graag doen! Ook een mooie prijs/kwaliteit verhouding en vragen staat vrij als je iets aangepast wilt hebben. Voor wie het nog niet geprobeerd heeft, de supersaté is een echte aanrader! Wel jammer dat hij zo groot is..., maar dat is meer mijn probleem!
    Kortom een aanrader!

42. Bij binnenkomst waren we de eerste en heel erg koud!!! Stokbrood als voorgerecht, dit bleek Turks brood te zijn wat opgewarmd was onder de grill, erg harde korst!!! Gamba's waren lauw en echt vies, hele rare meelstructuur. Biefstuk rauw en koud. Spareribs waren smakeloos en taai, net als het overige vlees trouwens.
    Erg jammer, wel volle pond moeten betalen!! Om 18.30 nog steeds geen andere tafels bezet, erg ongezellig!

43. annika sanders

Echt een mega drama!! Bij binnenkomst helemaal niemand, de serveerster was nog aan het tuinieren! Terwijl we toch echt gereserveerd hadden. We vonden het erg koud binnen en mijn oudste heeft zelfs de jas aangehouden.
    Biefstuk, gamba's en mixgrill besteld. De gamba's smaakten meelachtig en waren lauw. De biefstuk leek mooi, maar was koud en compleet rauw, daarbij echt totaal smakeloos. Opnieuw op de grill gegaan en daarna niet meer te eten. De groenten waren per ongeluk rechtstreeks uit blik in schaaltje gedaan en had de magnetron gemist.
    Helaas besloten te vertrekken. Bij de kassa aangekomen alles vriendelijk, doch teleurgesteld, alle problemen vermeld en dat we echt niet meer wilden eten. Ik kreeg 75 cent korting en de mededeling dat ik echt de allereerste was, had nog nooit iemand geklaagd!!!
    Misschien had ik eerst even in de recensies moeten kijken, helaas.

1,1
  44. Ik heb afgelopen week hier heerlijk gegeten, ook was er een gezellige sfeer! We komen hier zeker weer!

45. Super lekker gegeten. En blijft een leuke sfeer!

46. Super eten, lieve mensen, goed voor elkaar allemaal. Ben er al zeker 12 keer geweest. Ik ga er zeker vaker heen, super mensen!

47. Een slechte ervaring bij Bull Balkbrug.

Biefstuk besteld. De biefstukken die wij kregen waren helemaal zwart verbrand. Dit was niet te eten. Dit had je niet gegeven. Terug gedaan. De volgende biefstukken waren aan de buitenzijde goed. Maar binnenin echt helemaal rauw. Ook terug gestuurd. Toen maar de moed opgegeven en elders gaan eten.

Voor ons geen tweede keer.

48. Niet best. Erg erg lang wachten. Hoofdgerecht koud.

1,3
  49. Johan en Detty Klaasse Bos

Goed en ruim voldoende eten voor een redelijke prijs met een uitstekende bediening.

50. Bert schuldink

Reservering liep uitstekend. Ook de ontvangst was keurig en de drankjes op tijd geserveerd. Voor een steakhouse is echter de keuze toch wel wat beperkt. Twee steaks van 200 gram en thats it. De peppersteak was uitstekend klaar gemaakt en medium rare was inderdaad medium rare. Dat maak je wel eens anders mee.

Bij de vraag of alles naar wens was kon bevestigend worden geantwoord en we bestelden voor mevrouw een 2e glas witte wijn. Toen het eten op was, kwam de bediening pas en konden we ze herinneren aan het serveren hiervan. Dat gebeurde door iemand anders direct daarna. Toch een puntje om aandacht te geven dat de bediening ook bij het bedienen van andere tafels af en toe even om zich heen kijkt. Kleine dingen die het terug komen bespoedigen. Wat verwacht ik in een steakhouse? Sirloin, Tenderloin, T-bone, Ribeye.

Met vriendelijke groet,
    Bert

51. Super restaurant. Absoluut een aanrader. Hier weten ze uitstekend met goed vlees om te gaan! Het is zeer smakelijk en mals en goed bereid. Op de vraag "welk vlees is dit?"werden ons de mooiste stukken bief en tomahowk getoond. Deze laatste is écht 1 kg vlees, het bot werd niet meegerekend! Diverse soorten vleesgerechten, voorgerechten en echt lekkere toetjes zoals american appelpie, chocoladetaartje, en een echte Bull's coffee met rum. Sfeervolle amerikaanse jaren 60-70 muziek en heel gezellig ingericht. Onze kinderen kinderen van 10 t/m 17 jaar oud hadden het heel goed naar de zin: Voor ons allemaal een prachtige avond met het heerlijkste eten in goede amerikaanse sferen. !

52. Het vlees was goed, maar voor de rest was het het allemaal net niet. Koude borden, lauwe scampi's. Personeel was zeer vriendelijk en vlotte bediening. Het was erg rustig, dus niet lang hoeven wachten op het eten. Leuke inrichting, maar het was er erg koud. En jammer dat er geen klein hoekje of iets dergelijks is waar kinderen zich even kunnen vermaken terwijl ze wachten op het eten.

53. W.Bergsma

Hartelijke ontvangst bij de deur. De inrichting is sfeervol. Nette bediening en de tijd tussen de gerechten was goed. Een aanrader!

54. Wederom heerlijk gegeten met de familie. Gemoedelijk en sfeervol restaurant. Een echte aanrader!

55. We werden keurig ontvangen! Het was niet erg druk. Vervolgens moesten we vrij lang wachten voordat we drankjes konden bestellen. We bestelden een voor-en hoofdgerecht. Het voorgerecht, tomatensoep, kippenvleugels smaakten prima.

Daarna moesten we wedeom erg lang wachten op het hoofdgerecht. Spareribs, hamburger, mixed grill en plate spareribs. De plate was prima, en ruim voldoende. De hamburger en de mixed grill ook. De spareribs waren veel! En qua smaak had het nog wel iets beter/smaakvoller gekunt. We hadden het idee dat het wat langer in marinade had moeten liggen. In de cowlsla zat een haar, maar dit kan gebeuren, en werd netjes opgelost.

Conclusie: ondanks dat het erg rustig was, toch lang wachten. Eten was goed, maar had iets meer smaak magen hebben. Sfeer was prima, personeel ook!

Zouden we er terugkomen? Misschien...

5,9