Op dit adres zit nu: Bull's Steakhouse & Grill

1511119051 64
1577682024 64
1622057339 64
1688620311 64

1. Nu al 3x lekker en gezellig gegeten bij Brasil Balkbrug !
    Goede sfeer en goede bediening, zeer vriendelijk !
    Eten en wijn smaken voortreffelijk, kortom alles aanwezig om weer voor de 4de keer te gaan !

2. Zojuist heerlijk gegeten bij Brasil te Balkburg,

We kregen vlot de kaart en te drinken. En als snel hadden we de keuze gemaakt. Spareribs, 2x de tortilla en de boerenschnitzel met als voorafje een mandje stokbrood.

Het mandje stokbrood bereikte onze tafel, helaas duurde het voor het eten wat langer. De chef kwam bij ons kijken en vroeg of we al besteld hadden...Blijkbaar was de bestelling niet helemaal doorgekomen in keuken. Gelukkig werd het goed opgelost. En werd er een mandje stokbrood aangeboden en kregen we een bord met een aantal stukjes spare-ribs.

Het was allemaal goed op smaak en erg lekker.

Daarna volgde het nagerecht, het was duidelijk dat er veel zorg aan was besteed aan de tiramisu, 2x sorvetes en de dame Brasil.

Kortom het was zoals je het mag verwachten in een goed restaurant.

3. schlepers

Wij kwamen binnen en mochten zelf een plaats uitzoeken, eenmaal op de plek kwam ze met de kaart en vroeg ze wat we wilden drinken, nadat we het drinken door hadden gegeven kwam ze vrij snel... daarbij hadden wij nog steeds de kaart open en vroeg ze of wij al wouden bestellen maar wij waren er nog niet uit..
    De serveerster wist niks van de kaart af en beweerde dat wij fout zaten en het niet goed hadden gelezen, toe wij vroegen of zei het zelf even wou lezen bleef ze ontkennen terwijl het er duidelijk op stond.
    Het voorgerecht werd niet te gelijk geserveerd en was niet opsmaak vroegen wij om peper en zout maar dat kregen wij toen ons gerecht al op was.
    Het hoofdgerecht was onwijs slecht het bord was koud de aardappeldure was koud met klonten daarbij smaakte het vlees naar petroleum daarbij had ik om saus gevraagd maar toen de saus er was was het vlees alweer koud groenten hebben wij helemaal niet gehad terwijl dat duidelijk op de kaart vermeld stond. Daarbij had de serveerster één gerecht helemaal niet doorgeven en kreeg die gene spare ribs wat ze niet lust, weer terug naar de keuken kreeg ze een ander stuk vlees wat koud was. Na een kwartier haar eigenstuk vlees wat ze besteld had. Het bij verkoop was super slecht kregen maar één keer te drinken de tweede ronde moesten wij zelf aangeven. De serveerster is erg slecht vroeg niet hoe het eten was of het naar wens was ze vergat heel veel producten die wij nog moesten hebben bij onze gerechten kort om het was één groot drama
    Het was gewoon niet opsmaak en koud
    Ik zou dan mensen ook echt niet adviseren om hier te gaan eten!!!

4. zondag 15 april gegeten.
    Nadat dit een Argentijns steakhouse is, is de kwaliteit en de hoeveelheid spare ribs 800 gram allemaal beneden peil. De aangegeven hoeveelheid is hooguit 300 gram, gebakken aardappels die in de olie drijven en slecht gekruid, na dat je verteld heb dat het weinig is krijg je nog een kleine aanvulling spareribs, al met al niet creatief met de groente en aardappels. Slechte eetgelegenheid.

5. Heerlijk gegeten bij Brasil in Balkbrug. Service erg goed en vriendelijk. Porties prima en zeker niet te weinig. Mooi servies en alles zag er verzorgd uit. Kortom voor herhaling vatbaar!

6. Wij hebben hier uitstekend gegeten. Er was werkelijk niets op aan te merken; het eten was heerlijk en vers, de bediening is oprecht vriendelijk en er heerste een goede sfeer in het restaurant. Wij komen hier zeker terug!

7. Afgelopen weekend gegeten bij Brasil: vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht.
    Als voorgerecht werden mosterdsoep, tomatensoep, uitensoep en het brood besteld. Het duurde vrij lang totdat het voorgerecht er was maar het smaakte prima! Alleen het beetje olie in de mosterdsoep had niet gehoeven. En de eter van de uitensoep had op een plakje stokbrood met gegratineerde kaas bovenop de soep gehoopt. ;-)

Als hoofdgerecht allemaal voor de spareribs gekozen. We hoefden er gelukkig niet lang op te wachten en de smaak was uitstekend: lekker gekruid en de zoete chilisaus is een prima combinatie! Er was voldoende, vooral door het smakelijke extraatje wat de kok er bij had gedaan: spareribs van kip.
    Dat wordt mogelijk een nieuw gerecht: persoonlijk mag het van mij op de kaart komen!
    De aardappeltjes waren goed gekruid en de coleslaw is heerlijk verfrissend.

De kok kwam zelfs nog even bij de tafel staan en vroeg hoe het gesmaakt had: erg netjes!

Verbeterpuntje voor de bediening: als de glazen leeg zijn, vraag gerust of de mensen nog wat willen drinken!

8. Gisteren wezen eten. Eten was oké, niet bijzonder. Had het thuis beter kunnen klaar maken denk ik. Alleen bediening vond ik echt slecht, het leek wel alsof bijna iedereen voor het eerst moest werken. Ik zal niet snel terugkomen denk ik.

9. team Brasil

Beste Tina,
    Afgelopen weken hebben we alleen maar tevreden gasten gehad met name uit Balkbrug.
    We hebben dan ook geen klachten gehad over de lekkere frisse witte kool salade, die er altijd bij geserveerd wordt.
    Jammer dat je niet even gewoon met ons gecommuniceerd hebt, juist omdat je wist dat de eigenaar er was.
    We vragen ons af, waarom je na enkele weken nog een recensie plaatst, wij twijfelen hierdoor aan de oprechtheid.

Team Brasil

10. Enkele weken hier geleden wezen eten met een aantal mensen. We werden vriendelijk ontvangen en de sfeer was goed. Het voorgerecht was lekker, hoofdgerecht echter niet. De aardappelpuree was al koud, verkeerd vlees en de salade was niet lekker. Bediening is een ramp. Moest hele tijd terug naar de eigenaar om te vragen of iets in huis was. Wist niet wat er serveerd werd en kwam niet professioneel over. Absoluut geen aanrader dus. Onervaren personeel en geen goede kok.

4,5
  11. Martijn Oudshoorn

Op moment van schrijven zit ik nog na te genieten van het lekkere eten, eerder op deze avond bij Brasil.

Daar kwamen we dan met z'n vieren het restaurant binnen, waar we vriendelijk werden ontvangen door de eigenaar/kok.

De eigenaar vroeg wat we te drinken wilden en we kregen snel de kaart. De keuze was snel gemaakt. Vooraf een mandje stokbrood met heerlijke kruidenboter en andere smeersels.

Als hoofdgerecht was er gekozen voor de brazilliaanse schnitzel, pittige kalfsspareribs, de burrito's gevuld met stukken kip, en gekruiden kip met een heerlijke kerrieroomsaus.

Het vlees was perfect, goed gekruid, mals, niet vet. De sauzen en marinade zijn goed. Er bleef dan ook niks over wat werd geserveerd, op de botten van de spareribs na.

Ook in de opmaak van de borden was tijd gestoken, en het zelfde geldt voor het desert. En bij de Dame Brasil was het ook geen probleem om warme chocolade saus te krijgen. Tiramusu erg smakelijk.

Kortom was het gewoon gezellige in dit sfeervolle restaurant. De bediening was top, het eten was super.

Terug komen zullen we zeker doen!

12. Op 2e kerstdag (gisteren dus) zijn wij hier met de hele familie uit eten geweest...

Omdat andere restaurants al volgeboekt waren hebben we hier naar toe gebeld en gek genoeg was er nog voldoende plek!(Krap 1,2 weken van te voren) Achter af gezien ook zeer begijpelijk.

Bij binnen komst netjes naar de tafel gebracht. We moesten alleen wel door een palm heen lopen iedere keer omdat deze erg handig neer was gezet. Verder zag zaak er niet overal even netjes uit. Zoals een stoffig pistool wat aan de muur hangt, een stuk uit de vensterbank (lekker veilig voor kinderen) en de wc was zeker geen prettje, ontzettend vieze lucht en erg vervallen.

Eenmaal iedereen aan tafel kregen we te horen dat we een verrassings menu kregen! Ook fijn dat, dat van te voren niet even werd verteld. Maar goed als het eten maar goed is!

Mijn moeder had ergens gelezen dat we tapas zouden krijgen. En dat kregen we ook, alleen een beetje jammer dat het gewoon een stokbroodje met en beetje kruidenboter 4 olijven en nog een onbekent prutje was.

Snel daarna kregen we het voorgerecht op een koudbord met een stoofpeertje, bolletje kleffe rijst op rucola en een klein rolletje gehakt met bladerdeeg. Het was al lauw toen we het kregen dus we moesten erg snel eten want anders was het helemaal koud. Ook de smaak was een beetje flauw.

Tot onze grote verbasing werd ons verteld het niet de bedoeling was dat we een nieuw bord voor ons hoofdgerecht kregen maar dat dat maar op het zelfde bord moest als voor gerecht!

Na dit net opgegeten te hebben kwam het hoofdgerecht! Een hete schaal met een berg(je) vlees er zo op gekwakt.
    Met als bij gerechten een mini stoofpotje(voor ieder 1 klein hapje) 1 soort chili sausje, half rauwe aardappels en een kommetje koolsalade met mais uitblik.
    Ook dit moest allemaal in snel trein tempo opgegeten worden aangezien het vlees niet op warmte platen stond.
    Daarnaast was niet al het vlees even goed gekruid.

Mijn broertje maakte een grapje over het nagerecht dat we maar 1 bolletje ijs zouden krijgen. En daar zat hij helaas niet ver van af. 1 klein bolletje vanille ijs en een klein bolletje aardbei ijs met een toef slagroom en een warme halve appel.
    Verder niet vies maar erg slecht gepresenteerd en ongelijke porties.

Verder was er totaal geen rekening gehouden met kinderen, het menu was er niet op aangepast en geen fristi of chocomelk dus dan maar aan de cola.Wel kregen ze een kleur plaat daar was dan wel aangedacht.

Veel drinken was er niet meer en als je dan wat uitgekozen moest je er maar zuinig mee doen want de bediening was erg traag met bij schenken. Ze hadden het drukker met kletsen aan de bar.

Daarnaast zag de bediening er veel belovend uit maar helaas was erg onvaren en erg ongeregeld. Ook hadden ze geen idee wat ze uitserveerden.

Al met al een grote terleurstelling en zeker zonde van het geld want het was zeker niet goedkoop!

Hier komen wij nooit meer terug en ik raad het ook niemand aan!

3,2
  13. henriette doldersum

Door de nieuwe kok hebben we hier eindelijk na jaren weer eens goed gegeten!
    Ga zo door!

14. Afgelopen zondag hebben wij hier gegeten, ik kan zeggen dat het ronduit slecht was. We hadden telefonisch gereserveerd en kregen aan de telefooon al te horen dat de chef er alleen voor stond maar dat een tafel voor 4 nog wel ging lukken. We hadden drinken besteld waarvan 3 biertjes die al bijna dood aan tafel kwamen (niet zo'n schoon glas) ook kregen we nadat we eten uitgezocht hadden te horen dat de 2 soorten voorgerechten die we hadden uitgezocht al op waren. (wel raar met maar 4 tafels bezet) Dus toen maar iets anders uitgezocht dat een tijd later werd opgenomen door een zeer onervaren serveerster. Kwartier later kwam de serveerster vragen of we de hoofdgerechten nog wilden (heel raar vonden we dat). Eten werd geserveerd en mijn vriendin had een kipsalade, waarvan de kip er grijs uitzag en zij het niet echt lekker vond. Toen kwamen de hoofdgerechten, 3 x spare ribs, hoeveelheid was goed maar niet echt mals, en 1x burrito's waarvan sommige kipstukjes niet gaar waren en er zat helemaal geen saus in (wat wel op de kaart stond). Een klein schaaltje guacamole wat er niet echt fris uitzag en wat na voorzichtig proeven een chemisch smaakje bleek te hebben. Er werden aardappels bij geserveerd die echt gewoon bruin waren en we met 4 personen alleen maar allemaal een stukje van hebben geproefd. De koolsalade die erbij zat was ook niet vers gemaakt en niet echt knapperig. Op elk bord zat een soort van decoratie of zoiets, dat was een aardappel met iets van chili con carne. Dit zag er niet uitnodigend uit en iets met een bolletjes rijst dat ik omdraaide en aan de onderkant helemaal papperig was. Ondertussen nogmaals drinken besteld nadat we het zelf moesten vragen, ik had een ijsthee besteld die gelukkig niet in het glas werd geschonken want het glas was helemaal vettig dus heb ik uit het flesje gedronken. Na deze flinke tegenvaller dachten we dan nemen we maar lekker ijs, daar kan niet zo veel mis mee gaan. Nou dat viel flink tegen. Op de kaart staat een dessert dat €7,50 kost, opzich wel veel. Dus wij vroegen aan de serveerster wat dit inhield omdat er geen omschrijving bijstond en het was verschillende ijsbolletjes met vers fruit. Nou toen we het kregen stond ik met mijn mond vol tanden. 3 kleine bolletjes ijs met welgeteld 6 stukjes fruit uit blik. Schandalig. 2 andere tafelgenoten hadden de tiramisu besteld die er helemaal niet uitzag zoals dat zou moeten zijn. En ook niet zo smaakte. De rekening voor 4 personen was 150,-. nou daar hadden we ergens anders heel goed voor kunnen eten. Dit was echt heel erg slecht en wij gaan hier zeker niet weer heen.

15. Afgelopen zaterdag bij Brasil gegeten.
    Ook wij hadden gehoord dat er een nieuwe kok op zit, die ons zeer aangenaam verrast heeft. We hebben heerlijk gegeten. De prijs/kwaliteit verhouding is prima.
    Het was redelijk druk en wij raden iedereen aan om hier naar toe te gaan. Het is deze meneer wel toevertrouwt om hier weer een leuk restaurant van te maken. Wij wensen hem in ieder geval heel veel succes met z'n nieuwe zaak en komen zeker nog vaker langs.

Eddie en Jaqueline

16. Jos en Netty

Gisteravond heerlijk gegeten bij Brazil.Er is een nieuwe kok, en die heeft snel iets heel lekkers voor ons klaargemaakt!
    Gezellige sfeer,rustig gegeten.

17. Gisteren met 4 personen gegeten bij Brasil. Het was er niet druk (4 tafels bezet). De serveerster wist niet welk bier er in huis was, kan gebeuren. Toen we ons eerste drankje ong. half op hadden kwam dezelfde serveerster vragen of alles naar wens was geweest en of we nog wat na wilden gebruiken (ze had de ijskaart alvast meegenomen). Ik zei dat we toch liever eerst ons hoofdgerecht nog wilden hebben. Ze wilde dit opnemen maar dat had een collega van haar inmiddels gedaan. Vervolgens duurde het ong. 3 kwartier voordat het eten eraan kwam. De eerste serveerster serveerde de borden uit met een zeer vuile gele theedoek, de tweede serveerster had gelukkig een schone bij zich. De boontjes waren erg rauw, beetgaar ken ik maar deze waren nog erg hard. De gevulde paprika was rauw, volgens ons alleen uitgehold en verder niets mee gedaan. Stoofvlees erg taai, kip gedeeltelijk rauw. Toen ik wilde afrekenen moesten we de dame achter de bar 4 keer roepen voordat ze ons hoorde. Wilde ik afrekenen? Oh dan mag u gewoon(?) naar de kassa gaan hoor! Ik heb van dit alles wel melding gemaakt en ze deden dan wel een paar drankjes van de rekening af, dat dan wel! Wij gaan hier in ieder geval niet meer eten. Was geen gezellige afsluiting na ons verblijf op Terschelling!

4,5
  18. Leuke tent, leuke aankleding...

Mijn man had een bord spareribs besteld, die was goed gevuld...wel 6/7 stuks spareribs...

Kindermenu wel erg veel...mijn dochter van 8 en mijn dochter van 5 hebben er samen van gegeten....

Pizza die we besteld hadden voor onze jongste was niet zo lekker...weinig smaak...

Ik had zelf een dagmenu...en mijn ouders ook, ribeye was goed, had wat meer doorgebakken gemogen maar dat is smaak.

Aardappeltje lekker... rode en witte kool salade niet zo bijzonder...warme groente (soort ratatouille) ook niet echt lekker..

19. We zijn hier zaterdag uit eten geweest en het heeft heerlijk ons gesmaakt. Als voorgerecht hadden we tomaten- en mosterdsoep. Erg lekker! Als hoofdgerecht hadden we een t-bone en een steak samba en dat was een perfect stukje vlees.

Zeker een aanrader!

20. Ik ben hier zondag uit eten geweest met een aantal vrienden en we hebben heerlijk gegeten. Ik had carpaccio als voorgerecht en een steak als hoofdgerecht. De carpaccio smaakte erg goed. De steak was mooi roze en lekker mals. Mijn vrienden hadden tilapia filet besteld en die was ook erg goed klaargemaakt! Het restaurant heeft een gezellige sfeer en het personeel is spontaan. Ik zal hier zeker terug komen!

21. Robby en vrienden

Wij waren er 7 juli 2011 en we kregen er een niet al te schone indruk, open keuken ziet er rommelig en vies uit. Bediening is erg jong en onervaren. Eten is wel redelijk, mag wat exclusiever en meer warme groente keus bij. Doet een beetje fastfood achtig aan maar smaakt wel. Er zit een nieuwe kok op werd er gezegd. Wij zullen er denk ik niet voor een tweede keer snel weer heen gaan, is niet erg druk. Muziek wel gezellig en restaurant ook wel leuke uitstraling maar harde stoelen dus je blijft niet leuk even natafelen met plezier. Niet goed voor de omzet. Voor een kopje koffie is het leuk er heen te gaan.

22. Gisteravond bij Brasil gegeten.

Had er wel eens eerder gegeten, maar sinds kort is er een nieuwe kok/eigenaar en dat is de kwaliteit zeker ten goede gekomen.

Ik heb gamba's vooraf gehad en daarna een entrecote.

Het vlees was, zoals gevraagd, nog rood en precies goed.

Absoluut een aanrader.

23. Vanavond bij brasil gegeten.

Moest lang wachten voor ze ons kwamen bedienen.

Voorgerecht zonder bestek gekregen heb ik zelf maar even gehaald, en toen kwamen de spareribs de buiten kant was net knabbel spek en het vlees was voor de rest zeer droog.

Personeel lijkt me wat onervaren, deed wel hun best.

Als ik de eigenaar was zou ik er wel wat aan doen hij houd niet veel klanten over zo!

24. Anoniem

Hallo,

Afgelopen vrijdag ben ik hier met vriendinnen uit eten geweest,

We hebben heerlijk gegeten!

Ik had de kalfs spareribs, heerlijk!

Een vriendin van mij had pizza, die ook heerlijk was.

Het toetje was overigens ook erg lekker, het was een soort bananenijs!

Kortom een echte aanrader!

25. g middeljans

Eten was slecht, alleen vlees was goed. Collega had wrap, hard en droog, een andere collega had klein stukje zalm. Geen warme groente erbij. Verrassingsmenu was niks verrassend. Carpaccio net als collega's, alleen minder. Tiramisu hadden ze niet meer. Kregen allemaal hetzelfde nagerecht, alleen verschil was: wij kregen het op een bord en een ander in een schaaltje. En een collega kreeg als extra likeurtje, maar moest er 7,50 voor betalen. Al met al veel te duur. 2,75 voor ijsthee. Wij waren met een heel stel, maar niemand vond het goed, wij komen er niet weer.

3,4
  26. ruud en partner

héérlijk gegeten in een vrolijke en úiterst vriendelijke atmosfeer.

Spareribs van het kalf: specialiteit van het huis, een aanrader!

Zo ook de vegetarische maaltijdsalade met geitenkaas, en het ijsdessert met vruchten.

We komen zeker terug!

27. Rebecca

Zaterdagavond ben ik wezen eten bij brasil met mijn vriend. Het zag er erg gezellig en leuk uit. Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet en konden we plaatsnemen aan een tafel.

De carpaccio die ik als voorgerecht had was heerlijk en zag er erg mooi uit. Daarna had ik een burrito ook die smaakte goed en zag er mooi uit, de ijs na maakte het helemaal compleet. Ook mijn vriend die mee was heeft heerlijk gegeten.

Het ziet er mooi, gezellig en schoon uit. De bediening is vrolijk, spontaan en gezellig. En de kok heeft heerlijk gekookt.

Ik zal het zeker aanraden om hier eens te gaan eten.

28. B 70 punten

Zaterdagavond, 19.30 en de tent was nagenoeg leeg. Dat was een voorbode…maar achteraf volkomen begrijpelijk!

De erg jonge bediening reken ik het lage niveau van serveren echt niet aan, kunnen zij niets aan doen. Biertje tappen moet je leren… Dat reken ik de eigenaar van Brasil wel aan. Ook reken ik hem aan dat we 157 euro mochten afrekenen voor een schaal gortdroog vlees ( mixed grill voor 4 personen). De goedkope kwaliteit van het vlees (aangekondigd door het verdrietige voorgerecht) kon niet verhullen dat alles met dezelfde kruidenmix van de groothandel was behandeld. De 4 (pakjes-)sauzen konden ook niets uitrichten. De salade was…tja…

De aardappeltjes waren niet heel slecht, eerlijk is eerlijk. Daar hebben we dan ook maar extra van besteld.

Geen zin meer in koffie, al helemaal geen ijs toe… alle 4 dachten we er hetzelfde over. Gewoon veel te veel geld afrekenen en lekker naar huis.

Laat geworden met tijgernootjes (2 smaken zelfs) en een wijntje die nog in het rek lag…

1,8
  29. Na lange tijd weer eens een kans gegeven... en eerlijk is eerlijk, wij waren blij dat we de gok hebben gewaagd.

Een jaar geleden hadden we hier voor het laatst gegeten en het eten was echt niet te eten.
    Vlees was gortdroog, niet weg te krijgen en de rest, laten we het daar maar niet meer over hebben.
    Maar dat is gelukkig geschiedenis!

Na een kort gesprekje, bleek er een nieuwe uitbater met nieuwe kok....... de beste beslissing ooit.

Ondanks nog wat kleine dingetjes die misschien verbeterd kunnen worden, waaronder een dessert kaart, was het eten echt formidabel.

Zowel de voorgerechten, als zeker het hoofdgerecht.

Mijn vriendin had gamba's, echt heerlijk en ik een T-Bone..

Nog nooit zo mals gegeten! Complimenten!

De salade bar was gelukkig begraven en nu bracht men verse salade met heerlijke dressing. De aardappeltjes waren perfect van gaarheid en ook heerlijk gekruid.

Kortom, wij hebben alle vertrouwen dat indien men dit volhoudt op deze manier en ze de puntjes op de "I" zetten, het succes moet hebben.

Dus voor nu, zeker een aanrader om weer eens te proberen!

Wij zijn in ieder geval overtuigd.

30. Eten was hartstikke lekker, niks mis mee! Alleen de bediening was niet super. Ze kwamen 3 x langs terwijl onze glazen leeg waren maar niks vragen. Ook had ik het idee dat ze zelf niet de kaart kenden. Toen ik een lende bestelde moest ze eerst kijken welke naam er ook alweer bij stond. Met afrekenen ( pinnen was nu wel mogelijk ) heb ik dat zelf gedaan omdat ze niet wist hoe de automaat werkte.

31. Pas wezen eten met mijn vrouw.

Na een leuk gesprek met de kok hadden we gekozen voor een 3 gangen menu (een aanrader vertelde hij ons).

Sfeer was goed en na een drankje, brood en kruidenboter voor de open haard werden we netjes naar onze tafel gebracht.

De gerechten zagen er sierlijk uit en de smaak was goed.

Het was trouwens een verrassing's menu, licht gebonden soep met basilicum en kastanje champignons, een mooi stuk gebraden vlees uit de oven (ben even de naam kwijt), en als dessert een grand dessert waar gebakken banaan bij zat en een soort van mini milkshake. De presentatie was inderdaad verrassend.

Het meisje uit de bediening zorgde ervoor dat we niets te kort kwamen en na het eten was het totaal geen probleem om weer op de bank voor de haard onze koffie te drinken.

Het voelde net als thuis.

Oja, mijn vrouw vond het leuk dat ze van de bekende liedjes de namen mocht noteren... nog bedankt.

32. Het eten was redelijk, service was prima maar traag - niet de schuld van het meisje dat alles zelf moest doen! Geen pin- of creditcardmogelijkheden - dit is toch 2011.

33. Op de terugweg vanuit Hardenberg kwamen we langs dit gezellig ogende restaurant. We hebben er met de familie zeer goed gegeten. Er hing een gezellige sfeer. Vooral de kalfspare-ribs waren heerlijk. Zeker een aanrader!

34. Hartelijk ontvangen door de nieuwe eigenaar. Het was wat rustig, maar het nieuwe concept belooft veel gezelligheid, sfeer en genieten. Wij gaan er dus zeker weer naar toe.

35. Ondanks onderstaande recensies, besloten wij toch naar Brasil te gaan.

Het eten was mwah. Over de salade zat veel te veel dressing en over de spareribs zaten veel te veel kruiden. Ook zat er erg veel vet aan de spareribs. Wat ik héél vreemd vond, is dat we geen toetje konden krijgen. Erg jammer.

36. Ton Bruikman

Wij kwamen met een aantal collega's om wat te bespreken en te eten. We werden hartelijk ontvangen door de uitbater van dit restaurant die heel veel moeite nam om al onze wensen te vervullen.

Het eten was redelijk van kwaliteit.

37. Ik had al regelmatig gehoord dat het bij Brasil niet erg goed eten was, maar toen aangeboden werd om via ons werk daar te gaan eten, ben ik toch mee gegaan.. Nou, dat heb ik geweten! Nog nooit meegemaakt!

1) Lang wachten op eten!

2) Veel te weinig eten voor 40 personen.

3) Vrijwel geen variatie, je moet spareribs eten!

4) Geen opscheplepels bij de gerechten.

5) Zoete witte wijn binnen het half uur op.

6) Te weinig zitplek, je moet maar aan de bar hangen (zonder kruk)

7) Borden werden niet opgehaald, je moest alle gerechten (3 maar liefst) op hetzelfde bord mikken.

Kortom, voor mij nooit meer Brasil. De eigenaar heeft zichzelf hiermee enorm in de vingers gesneden, hij wou reclame make, want hij heeft het aanbod immers zelf bij ons op het werk neergelegd. Nou dat had hij beter niet kunnen doen! Wat een afknapper..

3,5
  38. Vanavond gegeten bij Brasil in Balkbrug. Uitstekende service, klantvriendelijk personeel én chefkok! Mooie uitstraling, en de beste spare ribs die ik ooit gehad heb! Heerlijke kruiden erop. Kortom een echte aanrader!

39. 1: Het was bij binnenkomst koud binnen.

2: Bediening vergeet een lepel voor dessert.

3: Bediening vergeet te vertellen dat er geen vanille-ijs is en doet er maar boerenjongenijs in de dame blanche.

4: Een stelletje wou romantisch de houtkachel aan, met als gevolg de hele zaak blauw van de rook.

5: We kregen het kleinste bakje wat de chef-kok maar kon vinden met "garnituur".

6: De chef-kok wist bij de salade te vertellen dat hij het zelf gemaakt had!

7: Bediening schenkt iemand wijn in zonder dat we het besteld hadden. (overigens ook niet voor betaald)

8: De prijs/kwaliteitverhouding was ver te zoeken.

9: De gang naar de wc's rook naar putlucht.

10: Dille-saus is tegenwoordig roodachtig.

11: Er lag een haar op een bord.

12: Er was een mogelijkheid om te pinnen.

13: De muziek stond op gegeven moment te hard.

40. Afgelopen zaterdag hebben wij er gegeten, de eerste en de laatste keer. De gebakken aardappelen waren niet te eten, had gevraagd om mayonaise en ik kreeg slasaus. Het was er steenkoud binnen, hebben zelfs gevraagd of de kachel aan mocht. Mijn man had onbeperkt spareribs en wou nog een portie, wat kreeg hij te horen..nog meer meneer. Nou sorry hoor.

Voor ons geen Brasil meer.

41. Ik kwam afgelopen zondag eten met mijn gezin.

De sfeer was goed toen we binnen kwamen.

Maar de rest, bijvoorbeeld de bediening zo onervaren.

En het eten was kurk droog.

Het is zeker niet voor herhaling vatbaar.

Dus ons zul je daar niet meer zien, zeker geen aanrader.

Carolien.

1,7
  42. Bediening probeerde het wel goed te doen, maar erg onervaren en te informeel. Het stokbrood met kruidenboter vooraf was gewoon weg niet te eten. De spare-ribs waren goed evenals de kipfilet. Varkenshaas was erg droog en in de champignonssaus zat zand. Ga erheen als je geen zin en tijd hebt om te koken of om even snel een hapje te eten. Verwacht geen streling op de tong!

5,1
  43. Hans en Diny

Onze ervaring was uitstekend, we hebben heerlijk gegeten, het was echt goed. De bediening was correct en vriendelijk en de sfeer was ook goed.

Dit is wat ons betreft, voor herhaling vatbaar. Ze zien ons daar echt weer komen.

'n Echte aanrader.

44. Henk en Ria

Heerlijk gegeten, gezellige en leuke bediening,

Zeker voor herhaling vatbaar.

45. Eerste bordje spare ribs was heerlijk, het tweede was niet om te eten, daarvoor neem je toch geen onbeperkt spare ribs menu. Ook de bediening niet gezellig of leuk. Ook moesten we lang wachten. Ook ander eten was erg rood en niet warm.

46. Het was een zeer geslaagde avond,

Leuke bediening.

En heeeeerlijk gegeten.

47. Heerlijk gegeten, prettige sfeer, aardige bediening, zeer attent.

48. Jan Jansen

Vandaag na vele jaren hier weer gegeten, aardige bediening en vlotte bediening. Het eten was uitstekend en goed van smaak, kortom een aanrader, we gaan zeker nog een keer terug!

49. jongens uit zuid-wolde

Vlak voor de wedstrijd heerlijk gegeten.

Alles lekker gekruid en voldoende.

Zal er snel weer gaan eten.

Groeten uit Zuid-W.

50. anoniem

Het was altijd lekker eten bij brasil, laatst hebben we er nog eens afgehaald en het was erg smerig!

Beetje jammer ... spare ribs waren niet te eten.

De kwaliteit is echt flink gekelderd.

Beter gezegd, er is helemaal niks van overgebleven!

Echt jammer, jammer, jammer!

Haal de volgende keer mijn spare ribs wel in de supermarkt!

1,2
  51. van der Veen

Na onze goede ervaringen met ribhouse Texas ging ik met volle moed naar Steakhouse Brasil, maar wat viel het mij tegen!

Het duurde erg lang voordat we iets te drinken kregen, de tomatensoep was echt heel erg vies en het stokbrood kruidenboter viel ook erg tegen.

Bediening duurde erg lang terwijl het erg rustig was. Bij het afrekenen waren we ook een klap geld kwijt, dus voor mij nooit meer!

3,9
  52. caroline van der veen

Leuk, gezellig restaurant en het eten was erg goed. We misten alleen nog gezellige piano-muziek. Dat past goed in zo'n eetgelegenheid. Maar we komen hier zeker terug!

53. Gedurende de afgelopen 10 jaar regelmatig hier gegeten.

Gezellig, lekker en betaalbaar.

Voor nog meer herhaling vatbaar.

54. fam.van riessen

Na een dagje slagharen met de kinderen, zijn zoals elk jaar bij steakhouse brasil wezen eten. Wat is deze zaak er in kwaliteit achteruit gegaan sinds vorig jaar zomer. Zeer kindonvriendelijk (geen speeltoestellen meer buiten). Erg jong en onervaren personeel. De spareribs zijn lang niet zo lekker meer, en het lijkt wel of olijfolie gebruiken. Moesten drinken vragen (bij zomerse temperaturen).

Dit was voor ons de laatse keer. Zonde van het geld.

2,5
  55. Theo en Anika

Wij hebben daar onlangs gegeten en prijskwaliteitverhouding was niet erg op peil.

Lang wachten en het viel ons ook op dat er vrij weinig klanten waren.

56. familie van de berg

Ik wou even laten weten dat het een onzettend leuke en gezellige tent is. Toen we daar aankwamen werden we netjes ontvangen door de bediening.

We mochten zelf weten waar we wilden zitten, dat was heel fijn. Heel gastvrij.

We hebben minstens 20 minuten moeten wachten op ons eten, maar daar voor kregen we ook nog heerlijk stokbrood met kruidenboter. Toen kregen we het eten, netjes bediend en mooi opgemaakt. Het eten was heerlijk.

Wij hadden allemaal spareribs.
    Kortom, de sfeer is goed, de bediening is goed, het eten op tijd en smaakt heerlijk!

57. Wat een gezellig fam. restaurant. Na een dagje Slagharen dachten we even een hapje eten op de terug weg.

Zo kwamen we terecht in Balkbrug waar dit gezellig restaurant staat, waar je heerlijk spareribs kan eten en nog veel meer.

Personeel heel vriendelijk en zeker ervaren!

Wij konden geen keuze maken van zo'n mooie uitgebreide kaart, zodat we aan een van de obers hebben gevraagd om voor ons een speciaal gerecht te maken.

Het verrassings menu was onvergetelijk, alles was gewoon perfect!

Dus we komen zeker terug.

58. We werden ontvangen door zeer onervaren personeel!

Er werd ons een tafel toegewezen terwijl er bijna niemand zat, erg raar normaal mogen we zelf een plekje uitzoeken!

Na een half uur wachten kregen we pas een menukaart voor ons neus gedrukt wat ze aan het doen wad geen idee!

Na een tijd werd einddelijk de bestelling opgenomen en kregen we ons drinken!

Toen we weer na lang wachten onze bestelling kregen was het verkeerd en ook nog eens niet te eten!

Voor zulke kwaliteit mag je niet eens geld om vragen!

Kortom een avond om niet te vergeten in zeer negatieve zin het is zeker anders geweest!

Brasil tot nooit meer ziens.

59. Erwin 34 punten

Gisteren nog een poging gedaan om hier te eten. Ontvangst door redelijk onervaren serveerster was vriendelijk en kregen direct tafel toegewezen en aperitief werd snel opgenomen. Vervolgens kwam ze nog terug voor het brengen van het zelfgemaakte brood en kruidenboter. Dat waren de laatste wapenfeiten. Na zo'n 20 minuten om ons heen kijken bleek dat er nog er totaal zo'n 16 tafels bezet waren en er een slordige 6 - 10 alleen maar zaten te wachten. De serveerster moest dus 16 tafels bedienen, de drankjes verzorgen etc. Dit kon niet goedkomen. Als ze zich helemaal uit de naad had gelopen had er nog voortgang in gezeten, maar de combinatie onervaren, alleen en ook geen hoog werktempo was dodelijk. Heb nog even overleg gevoerd met de kok/eigenaar, maar ook die had eigenlijk niet zoveel te vertellen. Ook deze had totaal geen werktempo en riep dat ik maar moest gaan zitten en binnen 4 minuten zou ik mijn eten hebben? De bestelling was nog niet eens opgenomen. Na ruim 30 minuten zijn we opgestapt. We waren niet de enige... 6 gezelschappen hielden het bijna alllemaal tegelijk voor gezien. Afgezien van de mogelijke kwaliteit van het eten is dit toch wel de aankomende doodsteek voor je restaurant. Als je geen medewerkers kunt regelen op zo'n dag, die toch moeilijk te plannen is moet ik echt toegeven, dan nog moet je mensen klaar hebben staan om direct bij te kunnen springen. Hij had beter dicht kunnen blijven, dan deze toch, bij het lachwekkende af, schertsvertoning.

60. Vanavond met een groep vrienden wezen eten. Het duurde erg lang voordat we onze gerechten kregen.

Het toetje hebben we maar niet gedaan, dan zouden we er vannacht nog zitten.

De lege glazen liet men gewoon staan, en het gekozen vlees bleek er niet meer te zijn. Dit werd pas erg laat gemeld, we hadden verwacht dat we het al wel zouden krijgen maar toen moesten we nog iets anders uitkiezen. Ook de saladebar was zo goed als leeg. Sorry maar wij gaan zeker niet meer naar Brasil.

61. Sandra&Richard

Vanavond 14 februari moest een geslaagde valentijnsavond worden in Brasil, deze is helaas geëindigd in de snackbar!

Het begon goed met het ontvangst. Helaas pas na 20 minuten kregen we ons drinken. Daarna de bestelling opgenomen waarna we nog eens een dik half uur op ons soepje moesten wachten.

Na een paar hapjes kwamen we erachter dat we geen spekjes in onze mosterdsoep hadden zitten. Dat staat toch echt op de kaart.

Verhaal gehaald en er scheen ruzie te zijn in de keuken!
    Het mag toch niet zo zijn dat gasten daar iets van mee moeten krijgen. Niet eens een verontschuldiging gehad, men ging kijken wat ze konden doen voor ons.

Je begrijpt dat het eten voor ons al helemaal over was.

En we zijn dan ook uiteraard vertrokken.

Voor ons geen Brasil meer, daar ben je als klant zeker geen koning en de bediening laat veel te wensen over!

62. Lekker gegeten.

Leuke bediening maar niet super vriendelijk.

Op de kaart stond heel veel.

Ook een pluspunt dat je met z'n tweeen een schaal kunt delen.

Jammer genoeg zijn de spare-ribs niet lekker.

63. Afgelopen weekend heerlijk gegeten!

We waren nieuwsgierig of het na de overname nog hetzelfde was.

De nieuwe eigenaren doen het perfect, petje af!

We komen met Kerst zeker terug.

Bedankt.

64. 22 oktober 2009 met 4 personen gedineerd.

De saladebar zag er wat magertjes uit maar de smaak was goed. De volgens de kaart zeer malse biefstuk was mals.

Heerlijk.

De dames in de bediening waren zeer vriendelijk.

Maar bij het herrangschikken van een tafel werden de stoelen min of meer op hun plaats gesmeten. Wat een pokkeherrrie.
    Ook al heb je niet veel ervaring, dan zal toch iedereen in dit vak moeten begrijpen dat dat zo niet kan.
    Dus op dit punt is bijsturing nuttig.
    Bestaan er cursussen voor bedienend personeel?
    Niemand wordt tenslotte met die kennis geboren.

De inrichting vonden wij passend voor een steakhouse.

Samenvattend, we hebben prima gegeten, de prijzen zijn OK,
    parkeren OK (voor een randstedeling een belangrijk punt),
    vriendelijke bediening en een bezoekje zeker waard.

65. Het was voor ons een niet bekend restaurant en wist ook niet wat ik er van moest verwachten.
    Maar aangekomen werden we vriendelijk ontvangen en naar een tafel gebracht.
    Keuze uit de grote kaart van het goed aangeklede restaurant.
    Ik ging voor de spare ribs met zoetscherpe saus, die volgens de bediening in de omgeving bekend staat als heerlijk.
    Het was een grote portie, eigenlijk iets te veel voor mij, maar vroeg om het mee te nemen en dat werd direct geregeld.
    Kon ik de dag erop thuis uit eten.
    Al met al was er voor iedereen een keuze, voor iedereen genoeg en was het voor iedereen een hele gezellige, goed verzorgde avond geworden.
    Als we nog eens in de buurt zijn slaan we steakhouse Brasil niet over.
    Vriendelijke groet, janneke de hoop.

66. Gewoon slecht en zonde van je geld!

Zo slecht zijn we nog nooit uit eten geweest, weggegooid geld.

Mijn man en ik hadden haasbiefstuk besteld (supermals volgens de kaart), maar kregen een taaie biefstuk.
    We komen allebei uit het slagersvak, maar toen we zeiden, dat dit absoluut geen haasbiefstuk was, werd de schouders opgehaald door de baas.

Later melden we dit nog aan de bediening, met de vraag of ze dit aan de keuken door wilden geven. Ook hier werd absoluut niet op gereageerd! Geen compensatie of niets, zelfs geen gratis drankje oid.
    Hier komen we dus nooit meer...

2,2
  67. Tijdens onze vakantie hebben we hier gegeten, en wel op het terras. De bediening melde bij voorbaat al dat er een overschot aan wespen rond vlogen, maar gezien het hete weer hebben dit risico maar voor lief genomen.

Het eten zelf was verrassend anders dan dat we gewend waren en ruim voldoende, maar wel iets aan de zoete kant. Onze dochter merkte op dat haar sparerib wel erg vet was. Ook het bij de prijs inbegrepen kinderijsje kwam niet, uiteindelijk maar eentje van de kaart besteld. (wil ook niet zeuren, het is immers vakantie). Uiteindelijk kwam de rekening die niet klopte, er waren teveel drankjes in rekening gebracht.

Wat begon als een een klein culinair vakantie feestje eindigde tenslotte toch in een klein dompertje.

68. Gisteren na een gezellig dagje uit hier neergestreken om een hapje te eten. Het werd helaas de domper van de dag.

Het kindermenu was prima, al moesten we na afloop wel zelf vraagje om het kinderijsje.

Maar de andere gerechten!
    Zelf had ik varkensmedaillons met champignonroomsaus.
    Ik was al erg verbaasd toen ik drie plakken vlees op mijn bord zag liggen. Varkensmedaillons zijn toch van de varkenshaas? Aangezien ik aan mijzelf twijfelde heb ik er niets van gezegd. Thuis aangekomen en het internet geraadpleegd, bleek mijn gedachte juist te zijn. Varkens medaillons worden gesneden uit de varkenshaas.
    Wat ik op mijn bord had was absoluut geen varkenshaas daarvoor zat er teveel vet aan/doorheen.
    Daarnaast lag er een gepofte aardappel met zure creme overbakken met kaas op beide borden.
    Helaas was de aardappel nog rauw. Ook erg jammer.
    Mijn man had een schnitzel. Deze kwam uit de frituur en was aan één kant verbrand.
    Was er dan niets goed?
    Jawel, de salade was erg lekker, maar dat is als wij uit gaan eten maar bijzaak.
    Wij gaan voor een goed stuk vlees.

69. joop 117 punten

Erg wisselend qua kwaliteit.
    In het begin was alles super.
    Ik heb er in totaal misschien 6 a 7 keer gegeten en de laatste 3 keer vielen ons steeds meer tegen.
    Als er iets mis ging hoor je nauwelijks een excuus. Van compensatie hebben ze nog nooit van gehoord.
    Salades lopen erg achteruit en smaak word ook minder.

Ik adviseer dit restaurant niet meer en dat was in het begin aanmerkelijk anders.

3,7
  70. Kim 38 punten

Na een zeer geslaagd bioscoopbezoek wilden mijn vriend en ik de dag afsluiten met een lekker diner. We kwamen langs Balkbrug en besloten bij Brasil te gaan eten. Alles leek helemaal goed; binnen was lekker de airco aan (ook wel bijna een must met dit warme weer) en we werden vriendelijk ontvangen. Toen we een tafeltje hadden uitgezocht hadden we wel last van wat vliegen. Op een gegeven moment was er zelfs een vlieg in het bier van mijn vriend gevallen. De dame die ons bediende van drinken had dit gezien, maar bood geen nieuw glas bier aan. Wij mochten gewoon betalen voor een nieuw glas. Nou ja, dat vond ik nog tot daaraan toe. Toen kreeg ik de mosterdsoep. De spekjes die erin zaten waren heel zwart, dus compleet verbrand. Ik ben niet iemand die snel negatieve opmerkingen maakt tegen het personeel, maar ik vond het echt niet kunnen dat ze die verbrande spek gewoon in mijn soep hadden gegooid. Ik besloot er iets van te zeggen, maar de man die onze tafel afruimde antwoordde; "Oh, was het iets te lang gebakken? Had het wat te lang in de zon gelegen?" En hij lachte erom. Op het laatst mompelde hij zacht "Sorry" en liep gewoon weer weg. We hadden niet eens tijd om er wat op te zeggen, maar ik was ook nogal met stomheid geslagen van zijn rare reactie!

Er waren 2 kinderen die nogal lawaaierig aan het spelen waren (lees; de stoelen van de tafels schuiven en de kaarsjes uitblazen waar geen personeelslid wat op deed). Wij konden de stemming er vanaf dat moment totaal niet meer in krijgen. Tot overmaat van ramp pakte ik een smerig kommetje bij de saladebar (met nog etensresten eraan van de vorige keer; niet schoon uit de afwasmachine gekomen) en was de rauwkost die bij onze gerechten waren geserveerd uitgedroogd (waarschijnlijk nog van de vorige dag).

Omdat de man die ons bediende zo raar had gereageerd toen ik wat van de verbrande spek zei, had ik geen zin meer om er verder iets van te zeggen, dus na het hoofdgerecht hebben we betaald (zonder dat er gevraagd werd of het eten ons had gesmaakt) en zijn we snel weggegaan. Het eten wat we verder hadden was overigens niet echt slecht, maar ik vond het wel middelmatig. Zoals u zult begrijpen beveel ik dit restaurant absoluut niet aan. U kunt uw geld beter ergens anders besteden!

71. Eddy 15 punten

27 juni gegeten, Bij anderen werd een kip/ananas spies op tafel gezet, even later bleek die voor een van ons te zijn, Ach jullie hebben het voorgerecht nog niet. De spies ging de keuken in.

Mijn voorgerecht carpaccio was wel erg dik gesneden, ja dat was zo! Kreeg er een drankje voor aangeboden.

De sparerib was erg donker en weinig smaakvol en en we kregen de kip/ananasspies uitgedroogd en wel, gewoon geserveerd!

Deze is teruggegaan en hebben er niets voor in de plaats genomen.

Zo slecht hebben we nog niet gegeten.

Bij anderen werd het broodje vooraf vergeten!

Nee, hier komen wij niet meer, hier gaat iets teveel fout.

2,8
  72. Wij hebben er heerlijk gegeten. Leuk sfeertje en personeel is vriendelijk! Uitstekende kok die aan je wensen voldoet.! Ruime porties en goed betaalbaar. Goede vrijdag gaan we weer want dan is er een lopen buffet. Mjammie.

73. Fam van der Veen

We waren hier voor het eerst, leuke sfeer, erg gezellig.

Prijs qualiteitverhouding voor de grote kaart prima, vond het kindermenutje aan de dure kant, heeft misschien met de optie spareribs te maken?? Echter voor een handvol frietjes en een kroket (wel mooi afgestemd op de leeftijd van ons zoontje) is het wel heel prijzig.

Wij hebben in ieder geval heerlijk gegeten, heerlijk mals vlees, vlotte en vriendelijke bediening. Kortom, wij komen nog wel eens weer!

74. lekker eten en de bediening was super! spontaan, vriendelijk en we voelden ons echt welkom in dit geweldige restaurant! in 1 woord top!

75. fam herkens

gewoongoed vriendelijke bediening was erg druk bleef coolheel goed

76. alex en sandra

Echt een super leuk en gezellig restaurant.. super lekker eten en spontane en vriendelijke bediening..in 1 woord gewoon super

77. Eddy & Marijke

Prima restaurant en ook ruimte voor kinderen. Ook het personeel reageerd leuk, ook op de kinderen en er is ook veel mogelijk.

78. piet en gerda

zeer vriendelijke bediening,grote portie's mooi bedrijf de moeite waard

79. grote mixed grill bestelt voor 2 personen. veel goedkoop vlees. drumsticks met haren erop. geen saus bij de spare ribs. toch vrij prijzig. niet voor herhaling vatbaar. bediening vriendelijk

80. we hebben er heerlijk gegeten, de bediening was ook leuk.

81. ik eet er elke dag
    vriendelijk en gemoedelijk.was vroeger wel anders

82. Dick en Monique Stokvis

Hele leuke meiden.
    Zeer vlot...eten was ook heerlijk.
    Tegen betaalbare prijs.Aanrader

83. erg goed eten tegen een betaalbaar tarief