Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Balk verdeeld zijn.

1. Huiskamerrestaurant Balk

Omdat wij voor patat en frikandellen naar de snackbar gaan, komen we voor een uitgebreider lekker stukje vlees bij bij de Luts. Ik heb zonet samen met het gezin heerlijk getafeld en bij thuiskomst bleek dat de gastheer mij 10 euro teveel had terug gegeven. Dus komen we volgende week terug om nogmaals een heerlijke rib roast te nuttigen 😉 kortom .. Super restaurant.

2. Tineke de Graaf

Heerlijke pizza, krokante bodem, verse producten. Op veel verschillende locaties een pizza gegeten, dit is echt de lekkerste! Vriendelijke bediening, zeker een aanrader!

3. De patat shoarma is ontzettend goed hier. Leuke en gezellig bediening. Kleinigheidje voor de kids ook zeer gewaardeerd. Kortom, goed eten voor een goede prijs. Kom er graag.

4. Internationaal Balk

Eten is prima, iets aan de prijzige kant. Mooiste uitzicht van Balk krijg er wel gratis bij. De bediening is jong en onervaren, maar van goede wil.

5. Hier onderweg een hapje gegeten. Wij bestelden pizza nr. 34, zelden zo'n lekkere goed gevulde pizza gegeten. Hulde aan de kok.

6. Een weekeindje Balk en een snack gehaald op bestelling. Op afgesproken tijd stond alles klaar en de kwaliteit was uitstekend en alles zal er prima en verzorgd uit.

7. Sjimmie

Hier haal je de lekkerste snacks en patat van heel zuidwest Fryslân. Heel redelijke prijzen, altijd aardige bediening. Helemaal top.

8. 3x geprobeerd en 3x een slechte eet ervaring. Een entrecôte helemaal doorbakken, een gortdroge zalm, verlepte groenten, te lang gebakken aardappelen. Pizza's elders echt veel beter gegeten. Helaas, nog een hoop te leren op kook gebied.

9. Internationaal Balk

Elisa haverman

Zeg het niet snel, maar dit was echt het slechtste restaurant waar ik in tijden ben geweest. Bediening die je niet welkom heet, want die zit buiten te roken. Daarna kregen we de kaart. De soepinspiratie werd verteld. We waren met z'n tweeën en er was weinig te doen, toch was de bediening niet in zicht, blijkbaar hadden ze het te druk achter de schermen. We hebben geluncht en de soep was echt net sloot water en het broodje was echter nog erger, jammer. Weet niet echt waar jullie mee bezig zijn, was er snel klaar mee. Het was omdat mijn vriend zijn netheid wou behouden, maar anders was ik snel weg gegaan.

10. Internationaal Balk

Fantastische locatie, gevarieerde kaart. Eten is altijd smakelijk.
    De bediening is vriendelijk, maar de logistiek klopt van geen kanten. Je moet eindeloos wachten op drankjes of een extra bestelling. Het mooie uitzicht vergoedt het wachten, maar zoek voor het komend seizoen alsjeblieft een leidinggevende met overzicht. Zal de omzet ten goede komen.

11. Mariëlle

Geweldige bediening! Lekkere patat.

12. Ik heb daar de allerlekkerste pizza ooit gegeten ga voor nummer 33 Pizza met zalm etc geweldig!!

Is het veel te veel, je kunt het meenemen en is bij de lunch nog net zo lekker.

13. Vandaag bij Acribaleno gegeten. Voorgerecht, diverse hapjes, prima maar 1 portie ruim voldoende voor 2 personen. Hoofdgerecht ook oke. Maar dessert was echt slecht. 100% kant en klaar tegen veel te hoge prijzen, in bijzonder de kinderijsjes. Koffie lauw en niet smakelijk. De Tiramisu was huisgemaakt maar stond waarschijnlijk al enkele dagen in de koeling of was ingevroren geweest. Kortom nooit meer een nagerecht daar! Dat kun je beter bij de cafetaria aan de overkant doen.

De bediening wisselde halverwege. Maar de spontaniteit die het eerste meisje had misten we wel na de wissel. De tweede was afstandelijk en erg bijdehand.

14. Zojuist gegeten met mijn gezin en pa en ma, nadat we een dagje Sloten en Sneek hebben gepakt. Afsluiten met een lekker hapje. Nou dat kan hier uitstekend. Bedoeling was alleen hoofdgerecht, maar de kaart was te verleidelijk om geen voorgerecht te nemen. Torentje zalm met katenspek en roggebrood was heerlijk evenals de salade. Hoofdgerecht uiteraard ook vis. Allen hebben heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk en vlot. 17:30uur aan tafel met twee kinderen en om 20:00uur klaar. 't was gezellig en voor herhaling vatbaar. Aanrader!

15. Een onaangenaam etentje bij L'Arcobaleno. Het was er heel erg druk, zowel binnen als op het terras en er was te weinig personeel. We moesten dus vreselijk lang wachten en tig keer seinen/zwaaien/roepen om de kaart te vragen, om te vragen of we iets mochten drinken. Kortom, wachten, wachten: op het drinken (een half uur), op het voorgerecht (een uur), op het hoofdgerecht...Van een dessert hebben we dan ook maar afgezien.
    Maar het ergste was dat het eten gewoon niet goed was: de lasagne was niet warm, dus die moest terug. Kwam volgens ons uit de diepvries. Verder een belachelijk grote portie. Fijn voor grote eters, maar ik zat niet te wachten op een ovenschotel voor 3/4 personen, maar gewoon voor 1. De tomatensoep leek op winterse erwtensoep: je lepel bleef er rechtop in staan. De zuppa di funghi kwam volgens mij uit blik. Ik bestelde bruschetta en dat is geroosterd brood met olijfolie en knoflook en met kleine stukjes tomaat en basilicum (soms mozzarella), maar dat is in ieder geval geen pizza (en dat is wat ik kreeg!). Ik heb daar iets van gezegd en toen heeft de kok blijkbaar alsnog geprobeerd bruschetta te maken. Dat vond ik wel aardig, maar was niet erg geslaagd.
    Last but not least vond ik het er redelijk prijzig.
    Afijn, ons zien ze er NOOIT meer terug!

1,2
  16. Heerlijk gegeten! Wat je eet is vers en van goede kwaliteit. Bediening is vlot en vriendelijk. Wachttijd was normaal zoals je zou verwachten. Dit itt andere recensies. Prijs-kwaliteit verhouding was prima. Een verademing om weer eens zalig uit eten te gaan. Beslist een aanrader. Wij komen weer:-).

17. Internationaal Balk

Bediening is vriendelijk. Rennen wel gehaast rond. Locatie is prachtig. Eten ver beneden de maat. Paling was vet, niet vers/fris. Rookton stond ook niet aan. Terwijl ze hoog opgeven voor vers gerookte paling. Maaltijd vleessalade had ranzige parmaham en tartaar erin zag er niet smakelijk uit afgezien dat t nergens naar smaakte. Neem eerst kijkje in de keuken voor je gaat bestellen:-). Service is prima.

18. Duinkerke

Zojuist hebben wij heerlijk gegeten op het terras van HCR Teernstra. De sfeer en ligging is formidabel. Daarnaast is het eten ook voortreffelijk en niet te duur.
    Echter was de jongedame die ons bediende ronduit vreselijk. Ondanks dat het niet al te druk was duurde het erg lang voor ze ons hielp. Andere stelletjes welke later arriveerden werden eerder geholpen. Daarnaast keek ze ronduit chagrijnig naar de klanten en ook naar ons. Toen we eenmaal ons drinken hadden gekregen en wij ons eten wilde bestellen, liep ze weg. Toen we haar vervolgens gedurende 15 minuten aankeken en seinde dat we nog iets wilde bestellen, keek ze ons aan km vervolgens weer weg te lopen. Nadat we haar toen maar hebben geroepen, zuchtte ze luidruchtig alsof we haar irriteerde. Daarnaast was het glas dat we kregen bij de frisdrank ontzettend vies en zat er vuil in. We kozen hierover echter niets te zeggen omdat we de jongedame niet nog meer durfde te irriteren.

Conclusie: Wij komen graag terug, maar niet als deze dame aan het werk is.

19. Mart

Een paar jaar geleden heb ik hier geslapen. Mijn ervaring was erg goed. Aardig personeel, een goed ontbijt en een schone kamer. Aanrader.
    Kamer vond ik wat aan de kleine kant.

20. Recentie van een stel zéér verwende uiteters.

Geweldig! Enorme porties van super kwaliteit. Voorgerecht, heerlijk met allerlei hapjes van verschillende voorgerechtjes. De carpaccio zoals het hoort.
    Fantastische pizza met super bodem, zalig kalfsvlees. Goeie fles wijn erbij.
    Super avond gehad.

21. Antoinette Hutting

22. Vanmiddag ben ik langs geweest om een patatje te eten. Ik vond het wat middelmatig als ik het vergeleek met de andere keren dat ik daar heb gegeten, het leek alsof ik de restjes kreeg die extra zijn doorgebakken. Dus deze keer helaas niet te eten, jammer.

23. Huiskamerrestaurant Balk

Zoals altijd weer heerlijk gegeten, het is echt een aanrader.

24. Huiskamerrestaurant Balk

Margreet

Heerlijk gegeten, goede prijs, vriendelijke mensen.

25. Geen problemen, goede bediening, prima waren en "Harry is Harry". Prima persoon. Ook overig personeel is prima in orde.

26. Internationaal Balk

Leuke en aardige bediening. Mooie kaart waarbij voor iedereen wel wat te vinden is. We hebben de paling gehad die echt aan te raden is! Je kunt op een mooie zonnige dag leuk op het terras zitten. Iedere laatste zondag van de maand hebben ze live muziek waarbij je ook nog eens gratis hapjes kunt krijgen.

27. griet smit

Nou sorry hoor, maar of je nu bami besteld of kip saté, alles smaakt hetzelfde. Het eten heeft weinig tot geen smaak. Mist variatie op elk vlak :-(

1,8
  28. Internationaal Balk

Huub en Irene met gasten

Bij het binnenkomen werden wij niet vriendelijk behandeld door het bedienend personeel en er werd direct al gezegd dat er voor ons geen plaats was terwijl er meerdere tafels onbezet waren. Er had een klein gezelschap gereserveerd en dat was te veel stress voor dit restaurant zo kwam het voor ons over.
    Dit is voor ons de eerste keer maar ook de laatste keer, dit personeel heeft geen kennis van sociale vaardigheden en is zeer onbeleefd.

29. Karen Hesselink

Wij zijn 11 januari 2014 bij Inpulz geweest ivm een klasse reünie uit de jaren 1982/83., we hebben Inpulz afgehuurd voor ongeveer 30 personen met een koud en warm buffet, bij binnen komst hadden ze muziek uit de jaren 80/90, we konden eerst bijpraten na 30 jaar en om 19:00 konden we langs het buffet...heerlijk gegeten.
    Toen het wat later in de avond was en iedereen had gegeten was er nog een DJ, wat we niet hadden verwacht maar wat we wel erg leuk vonden.
    Dus personeel van Teernstra ontzettend bedankt we hebben een avond gehad om nooit te vergeten.
    Karen Hesselink

30. Hier komen we dus niet weer. Erg lang moeten wachten op onze pizza, ruim een uur. Toen wij hier wat van zeiden deed de bediening alsof hun neus bloedde. "ze zijn bijna klaar mevrouw" ja ja. Een pizza is zomaar klaar en het was niet eens druk in de zaak. Ééns maar nooit weer!