Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Balk verdeeld zijn.

Brant Miedema

2. Huiskamerrestaurant Balk

Brant Miedema

3. Italiaans Balk

We hebben ontzettend goed gegeten en heel vriendelijk en gezellig personeel en doen moeite om het je naar de zin te maken enkel misschien heel klein, wilt u een glaasje water? Super attent Top.

4. Internationaal Balk

Heerlijk gegeten.

5. Internationaal Balk

Een prima restaurant, met een eigen stijl. Wij komen er geregeld en graag.

De kok gebruikt niet-alledaagse ingrediënten om een niet-alledaagse maaltijd neer te zetten. Dat lukt negen van de tien keer goed. Vaak vergeten groenten en vleessoorten staan op het menu. De kaart zelf is niet ruim, maar als je maandelijks komt, merk je dat hij maandelijks wisselt.

De sfeer is goed, maar als er net een groot gezelschap zit, heb je pech. Dan is het soms behoorlijk lawaaiig. Dat geldt niet voor het maandelijks optreden van een life-groep. Dat verhoogt het aangenaam verpozen.

De bediening is jong en soms nog onervaren. Maar wel altijd vriendelijk. Een paar ervaren vaste krachten grijpen in als het nodig is.

De prijzen zijn niet echt laag te noemen, maar bekocht voel je je mooi. En de rabarber maakt alles goed.

6. Nederlands Balk

Gisteren voor de lunch op het terras neergestreken. Het was niet druk en we zaten al snel achter onze koffie met lunchkaart. Helaas bleef het daarbij want onze bestelling werd niet opgenomen. Nieuwe klanten werden vlot geholpen maar voor ons geen lunch. Uiteindelijk zijn we na een half uur wachten maar weer vertrokken.
    Niet voor herhaling vatbaar. Mogelijk is het eten erg goed, me welkom voelen is belangrijker.

7. Italiaans Balk

Eke banden berg

Gezellige pizzeria... lekkere verse pizza's.... goede gastvrijheid..!!
    De locatie is niet echt geweldig, op het kruispunt bij de brug in balk.
    Klein , krap terras.. buiten eten is daardoor niet echt aangenaam

8. Internationaal Balk

Bloemhoff

Helaas waren we hier met hemelvaartsdag om 5 uur. Lang moeten wachten op 1e drankje. 4 van ons wilden paling eten 2 wat anders. Helaas alles wat we bestelden was op. Sla op, plateau met vlees op, plateau met vis op, en toen bleek ook nog dat er niet genoeg paling was voor de rest. Helaas dus maar weggegaan. De serveerster was heel aardig want inmiddels waren we daar al 2 uur en ze besloot dat we de genoten drankjes niet hoefden af te rekenen.

9. Huiskamerrestaurant Balk

Sylvia

Gastvrij ontvangen, goede sfeer en lekker eten. Helemaal goed!

10. Huiskamerrestaurant Balk

H. Tjeertes

In een woord geweldig. Een aanrader.

11. Huiskamerrestaurant Balk

Hotske Warnar

Ik had geen idee wat ons te wachten stond, volkomen onbekend, opgezocht via internet, maar we komen vast nog wel eens terug. Ik ben niet een persoon die direct een tien geeft. Dan moet het volmaakt zijn en dat is bijna niet te halen. Maar een acht of een negen is toch ook erg goed.

12. Huiskamerrestaurant Balk

Kristie en Dirk

Heerlijk gegeten, lekkere normale sfeer! Groot plus punt dat er een warmhoudplaat was voor de bijgerechten. Een aanrader!!

13. Huiskamerrestaurant Balk

Bijzonder gastvrij ontvangen gemoedelijke huiselijke sfeer. Eten was geweldig, twee soorten verse groenten, heerlijke bijgerechten sla en peertjes. We komen zeker terug!

14. Chinees-Indisch Balk

Siep en Anita

Komen daar al jaren. Komen uit Noord-Holland en maken graag een tripje naar Balk. Dit is een van de beste chinees-restaurant van Nederland. Ook de persoon Joop Braakhekke heb ik daar een paar keer gezien. Dus slecht is deze Chinees zeker niet. Echt een aanrader.
    Groet uit Hippolytushoef

15. Italiaans Balk

Erg leuke zaak, we kwamen terug voor de super lekkere pizza! Alleen namen we nu de gorgonzola pizza, en sorry, jammer, veeel te veel gorgonzola!!! Mega overheersend, volgende keer keer graag beetje subtiel doseren!
    Maar,we komen echt wel terug hoor!

16. Huiskamerrestaurant Balk

Familie Dijkstra

Het was niet echt druk deze avond, maar wij hebben genoten. Wat een gastvrij ontvangst en echte aandacht voor de klant! Lekker gegeten en van alles was er voldoende.

17. Italiaans Balk

fam.Westerdijk

11 september hebben wij met familie uit Ierland hier heerlijk gegeten, fantastisch zij hebben erg genoten en willen zeker volgende vakantie bij ons hier weer eten.Ab, Willy, Linda.Paudy.

18. Italiaans Balk

Goed gegeten. Bediening vriendelijk. Alleen bij betaling per pin werd er zomaar een fooi op de rekening gezet. Bij navraag hiernaar werd gezegd dat dit soms zomaar gebeurde??? Toen wij dit niet accepteerden kregen wij de fooi weer terug. Jammer..

Prima eten en veel keuze. Jammer dat de dame achter de balie waarschijnlijk haar dag niet had en erg onvriendelijk deed. Zo kregen we na onze bestelling van het eten niet eens de kans te melden dat we ook drinken wilden. Ze snauwde het totaalbedrag al naar ons.

20. Huiskamerrestaurant Balk

Het was erg smaakvol en prima bereid. Fijn dat de bijgerechtjes op een klein warmhoudplaatje worden opgediend. Zo kan je rustig genieten! Ik ga er nog eens langs😃

21. Internationaal Balk

Prachtig mooie locatie, maar er zijn zeker verbeterpunten. De menukaart ziet er origineel uit met mooie originele gerechten. De uitvoering van dezelfde gerechten laat te wensen over. Het Iberico varken smaakte goed alleen werd als een homp vlees geserveerd. Het hoofdgerecht van geitenhaas was prima bereid, maar werd geserveerd met een chutney direct uit een emmertje gehaald wat natuurlijk erg jammer is. Het nagerecht: halve kokosnoot met yoghurt ijs schepte hoge verwachtingen. Dit was nog wel de grootste teleurstelling, echter hier wel 9 euro voor vragen. De omschrijving van het gerecht bleek waarheidsgetrouw en was een gehalveerde kokosnoot met 2 bollen yoghurt ijs. Omdat niks gedaan was met het vlees van de kokosnoot was deze oneerbaar en qua smaak lag deze mijlen ver van de zoete smaak van het ijs waardoor de smaken elkaar niet konden overbruggen. Zelf zou ik de kokosnoot uitgehold hebben en een creme of parfait van de kokos gemaakt hebben, waardoor het yoghurt ijs en de kokos smaakvrienden van elkaar zouden zijn geworden.
    De bediening was vriendelijk, maar liep er overzorgd bij. Het restaurant heeft veel potentie met heel veel mooie gerechten, waarvan de uitvoering nog te wensen over laat. Met enkele veranderingen zeker een geweldige toko.

Van een sympathieke collega.

22. Chinees-Indisch Balk

siep

Dit is een 1e klas chinees. In plaats van lopen klagen, neem dan eens een tipan gerecht. Zoals bij deze chinees vind je die niet zo vaak.

Gewoon grote klasse.

23. Huiskamerrestaurant Balk

Prima zaak, waar je echt verrassend lekker kunt eten. En wat een aardige mensen zijn het. Een aanrader!

24. Italiaans Balk

Tjitske de Jong

Samen met mijn vriend heb ik hier super lekker gegeten. Is echt een aanrader! Super vriendelijke bediening! komen zeker weer terug!

25. Internationaal Balk

frank meijer

We hadden als groep van 6 een uitstekende maaltijd, zeer goed van smaak! De bediening was vriendelijk, er was hele leuke life music, en al met al was het daardoor een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. De ligging van het restaurant is magnifiek. De prachtige luchten boven het weidse blikveld maakten het helemaal af.
    Een echte aanrader!

26. Italiaans Balk

Eten opgehaald. Lasagne kwam in een chinees bakje en was erg krokant maar wel warm. Vriend bestelde een pizza die was koud terwijl de ander wel warm was. Pasta was ook tegen koud aan. Pizza's waren ook matig belegd. Meerdere keren hier wat weggehaald en elke keer valt het tegen. Tot nooit meer ziens.

Jan

27. Italiaans Balk

Stefan de Boer

We zijn vanavond heerlijk uit eten geweest bij L' Arcobaleno. De Pollo di Ramano is echt een aanrader, lekkere kipfilet met heerlijke saus. Snelle service en vriendelijke bediening! Complimenten voor dit Italiaanse familie restaurant in Balk.

Vriendelijke groet, Stefan en Marieke

Wat een super snackbar! Je kan er heerlijk shoarma eten met de heerlijke eigen gemaakte Lindesaus wat om te smullen is! Als je er langs gaat bestel dan zeker een Broodje Shoarma en ik zeg het je dat je er geen spijt van krijgt!

29. Huiskamerrestaurant Balk

Een geweldig restaurant. Je kunt er ook heel gezellig iets drinken. Het eten is perfect. De eigenaars echt top. Voor ons is dit een super avondje uit met heerlijk eten en drinken. Een dikke 10+

30. Huiskamerrestaurant Balk

Inmiddels hebben wij al een paar keer gegeten bij Brand en Botsje en we zijn nog nooit teleurgesteld. De schnitzels zijn een aanrader. Geserveerd met verse groente, heerlijke frietjes en zelfgemaakte appelmoes! Botsje staat alleen in de keuken, maar dat betekent zeker niet dat je lang moet wachten. Gastheer Brand heeft alles in het restaurant en op het terras prima onder controle. Gastvrijheid staat bij hen hoog in het vaandel. Wij zullen er nog vaak komen en daar kijken wij nu al naar uit!