Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bakel verdeeld zijn.

1. Internationaal Bakel

johan

Gebruik gemaakt van social deal. 3 gangen voor 12,50 eur. Van buiten lijkt het een oude campingkantine. Van binnen keurig netjes. De bistro zag er goed en mooi uit. Het terras kan een klein opknapbeurtje gebruiken. Het eten was prima. De bediening zeer vriendelijk. Zou je zonder social deal eten dan zijn de prijzen zeer laag. Aanrader!

2. Internationaal Bakel

De soep was koud, het buffet was koud (op de saté en de friet na). Er was weinig aandacht voor de koffie en thee (leeg, geen zakje in de thee, kopjes weg, koffie die naar chloor smaakte). Het was er koud en donker. Sfeer van de jaren zeventig. Wel alcohol buiten het arrangement eindeloos bijschenken, maar niet met het nagerecht komen. Wachten wachten wachten. Het toetje was half af. Wachten wachten. Gesmolten ijs met koude kersen als resultaat. Vieze wc’s. Hier kom ik niet weer...

Hier op zondag avond gegeten bij Marieke en Eric.
    Als wij zondags niet thuis eten hebben wij diverse restaurants waar wij gewoon goed kunnen eten een daarvan is bij Grotels Hof bij Marieke en Eric.

Het begin een rode en droge witte wijn.

Eerst gerecht een gewoon soepje mijn vrouw een Franse Uiensoep en ik een Italiaanse Tomaten soep met wat room, gewoon een lekkere soep geserveerd met wat bruinbrood en een heerlijke kruidenboter.

Hoofdgerecht, mijn vrouw een zonnevis en een mooi portie groenten kan menig zaak niet aan tippen, ik had een Holsteiner snitschel met een gebakken eitje met ansjovisjes en ook de mooie groenten, lekker gerecht zeker met de zoute ansjovisjes er was ook nog gebakken aardappel bij.

Gewoon goed en zonder poes pas gegeten.
    Wij hadden gewoon een lekkere huiswijn erbij, geen nagerecht of koffie genomen wij waren te moeTot de volgende keer.

4. Snackbar Bakel

Een flink bonnetje voor een zak waar je maar de helft van de bon ontvangt. Sausbakjes voor een kwart gevuld en de fouten blijven zich herhalen.
    Kortom: een waardeloze zaak!

5. Internationaal Bakel

Lya Reuterkamp

Helaas zeer ontevreden over het kerstbuffet! Met hoge verwachtingen gereserveerd bij jullie, naar aanleidingvan een geweldig kerstbuffet jaren geleden!
    Nu was alles wat chaotisch en onoverzichtelijk, steeds lege schalen, die ook niet of pas veel later werden bijgevuld! Geen ober bij de bar waar je drinken kon halen omdat die elders bezig was! Geen borden bij buffet, die moest je bij een ander buffet gaan halen!
    Overal ontevreden mensen om ons heen, en veel te vroeg al veel tafels leeg!
    Veel warme gerechten te koud!
    Niet goed bezig! Wij komen zeker niet meer terug, en zullen jullie ook bij niemand aanraden!
    Jammer! Doe er wat aan!

6. Snackbar Bakel

Slechte prijs kwaliteit aangezien je veel te veel betaald voor friet/snacks die te hard zijn gebakken. Service is ook weinig goeds aan op te merken omdat er vaak fouten worden gemaakt.

7. Internationaal Bakel

Hoi, wij kwamen ook voor het Halloween buffet E17,50 pp excl drank (op zich niet veel geld).
    Er zaten ook mensen die het buffet hadden gewonnen, of via SD.
    Alles was erg mooi aangekleed hier was echt veel aandacht aan besteed.
    Dit is een keer iets anders dan wokken all in, zodoende dat we hier naartoe gingen.
    Iedereen van het personeel was erg vriendelijk, in het begin snapte veel mensen niet hoe of wat beetje onduidelijk.
    Zoals mijn voorganger ben ik het wel mee eens buffetten waren te klein voor het aantal personen, alles was elke keer snel op of bijna leeg.
    Lange rij omdat natuurlijk iedereen tegenlijk wilde eten. Bij de soep met brood, gingen ze op hun gemak n broodje staan smeren bij de soep idd dat werkt natuurlijk niet.
    We verwachten voor dit geld echt geen buffet met kaviaar maar wel wat meer warme gerechten als wat er was, snacks idd beetje vreemd.
    De Halloween muziek ging opeens uit en wij kregen te harde muziek dat was ook een beetje vreemd (de zaal).
    Omddat er dus 1x bijna alles op was, nam er een andere gast maar een bord friet met frikandel (hij zei, jah ik moet toch wat eten).
    Er zijn 3 verschillende obers langs ons tafeltje gelopen die namen dan de lege spullen mee, maar 1x is er gevraagd of we nog wat drinken wilde?
    Helaas voldeed het bij ons ook niet aan de verwachtingen, ook wij zijn niet naar de disco gegaan vertrokken na het eten jammer.
    Misschien de volgende keer beter.

8. Internationaal Bakel

Wij zijn voor de 2e keer hier geweest ivm Halloween buffet.
    Deze keer 2 gedeeltes in gebruik en het is erg tegen gevallen in vergelijk met de 1e keer. De prijs E17,50 excl drank, het buffet was halve tijd leeg! Soep was lekker met stokbrood, stond erg vreemd opgesteld struikelde over de kinderwagen die er naast stond. Helaas erg weinig lekkere warme gerechten (rijst/hachee/zwarte bami met enkele gambas/warme mix groente/frikandellen/friet/aardappelgratin. De rest bestond uit koude bijgerechten meeste tijd schalen leeg. Weer konden ze de drukte niet aan, wat ik dus al vaker gehoord heb. Het toetje was niks bijzonders.Het bier zat een vreemde smaak aan, de bediening is aardig maar snappen weinig van Horeca (drinken aanbieden bvb). Afrekenen duurde ook nog ruim 15 min.
    Een groot compliment voor diegene die alles versiert hebben! Wij vonden de hal wel meer sfeer hebben als de zaal.Voor ons geen Halloween buffet meer bij de bosparel.

Vorige keer echt genoten! Nu een zware tegenvaller. Zijn meteen na het toetje vertrokken.

Alles is zeer goed. Snelle levering. Zeer goede maaltijden en schoon.

De Jong

Was pima, eten was super, had biefstuk met pepersaus, lang geleden dat ik zo'n heerlijke biefstuk heb gehad, super mals!
    Mijn man had heekfile en was ook heerlijk. Voor herhaling vatbaar. En sfeer echt huisselijk en " gewoon ".

11. Internationaal Bakel

Met SD met 6 personen gaan steengrillen. Bij aankomst was het stokbrood met kruidenboter al op. Moesten vragen om bij te vullen. Na 1ste rondje vlees (6 soorten waarvan 1 melig gehakt en frikandel) op de erg zwartaangekoekte grill was ook het vlees op. Duurde zeker een half uur voor dit weer bijgevuld werd. Het zat ook helemaal vol met gasten maar juist dan moeten ze het bijhouden. Friet was zeker lekker maar ook dat duurde even. Bij het afruimen van de borden nog een lepel vol saus op mijn blouse gekregen en alleen ja...sorry...
    Nee de service is ver te zoeken. Prijs/kwaliteit verhouding met de SD bon was niet slecht te noemen maar terugkomen doe ik hier niet.
    Voor dat zelfde geld zit je lekker thuis compleet verzorgd door je slager of bijv. a-z en dan heb je ook geen afwas of iets.

12. Snackbar Bakel

De eigenaar is er vriendelijk en maakt een praatje met de klanten. Het ziet er allemaal erg schoon en mooi uit.

Gewoon een dikke prima.

Grotels Hof ligt op een mooie plek. Parkeren is geen probleem. Bij goed weer kun je fijn buiten zitten, eten doe ik liever binnen en dat kan ook. Het eten is altijd lekker en de bediening is vriendelijk. Ik kom er graag.
    C. Hordijk

C. Hordijk

Erg goed!! Nu vooral door de verse friet!!! Hele vriendelijke mensen.

Zeer lekker eten. Prettige mensen die vriendelijk zijn. Zeker een aanrader.

17. Pizzeria Bakel

Goede zaak. Maar bezorgen, laat staan telefoon opnemen zoals 99% van dat soort zaken wel doet, kennen ze niet.

Geweldig lekker eten en zeer snelle bezorging. Echt een aanrader!

19. Internationaal Bakel

Ik wil graag even een klacht doorgeven omdat ik dit heel erg vind. Ik ben vanwege mijn verjaardag wezen uit eten bij De Bosparel in Bakel, steengrillen. Er waren nog 3 andere mensen, we hebben daar met onze jas aan wezen eten, zo koud was het, en met onze klacht deed hij niks, de ketel was kapot. Op een gegeven moment waren die andere 3 mensen het ook beu en hebben we flink geklaagd. Hij had echt maling aan ons, zei alleen een keer sorry en dat was het. De biefstuk rook muf en was erg verkleurd, hij zei dat dat zo hoorde. Ik baal ervan dat we zo behandeld zijn en dat ik mijn verjaardag zo heb gevierd.

wang

21. Snackbar Bakel

Tom Bouwmans

Lekkere friet

22. Snackbar Bakel

Wij gaan zo graag naar De Smuller en je word er gastvrij ontvangen. Het eten is er heerlijk. Fijne mensen!

Zeer goeie prijs kwaliteit! Snelle service en goede friet voor een lage prijs.

24. Snackbar Bakel

Slechte service. Maken veel fouten bij bestellingen. Veel vette korrels in de zakken friet. Men kent hier alleen te slap of te hard gebakken friet. Ook is het gefluit van de medewerkers zeer vervelend.

25. Pizzeria Bakel

Zeer vriendelijke bediening en pizza's en kebab smaken zeer goed! Goed aan te raden.

Döner kebab smaakt alsof het is opgewarmd uit de magnetron. Weinig specerijen en slappe friet. Bezorging is redelijk vlot maar zeer onprofessioneel.

Topservice en lekker eten voor een goeie prijs! Bezorging erg snel!

28. Internationaal Bakel

Dit was blijkbaar de eerste keer dat men dit organiseerde bij de Bosparel Halloweenbuffet, maar het eten was heerlijk. Alles was erg leuk aangekleed in de sfeer van Halloween, het duurde wel iets langer voordat het buffet klaar was
    maar alles was super vers! En zeker voor herhaling vatbaar, wij hebben genoten. Wij hadden een SD bon voor all in E17,50 dat was een nette prijs, voor E35,- zouden we het wel wat te duur vinden. Het was een halloweenbufffet met zelfs erna een dessertbuffet, ook de eigenaren (volgens mij?) waren super gastvrij en leuke mannen.

Wij zouden zeggen, zeker een keer naartoe gaan! Eten is werkelijk van top kwaliteit en alles vers.

Bedankt!

29. Pizzeria Bakel

Zeer arrogante service aan de telefoon.
    Prijs/kwaliteit verhouding zeer duur, weinig eten voor veel geld.
    Kortom, jammer voor deze zaak.

30. Snackbar Bakel

Lekkerste friet stoof van de omgeving.
    Maar maken Veel fouten ook op internet en als je ze daarop wijst mag je niks meer bestellen, ipv dankbaar te zijn dat iemand je wijst op onjuiste telefoongegevens op internet.
    Dan ben je bij mij een waardeloze misselijke vent, en helaas ik ga voortaan iets minder lekker friet stoof eten maar iig bij normale mensen