Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Baexem verdeeld zijn.

1. Diana Bovens

Wat een mooi en gezellig restaurant daar in Baexem. Toevallig aan voorbij gekomen en aangezien we geen zin in friet hadden zijn we daar gaan eten. De honger was groot en het eten fantastisch. We hebben een 4 gangen verassingsmenu gehad. En wat waren we verrast. Jammer dat we er niet in de buurt wonen. Maar we komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.

2. lekker eten

Het geheel vernieuwde restaurant is geweldig!!!

3. Wiel Stroucken

Ik hou niet van dit soort eten. Ik heb liever een lekker stukje vlees en niet van die vreemde dingen op mijn bord. Ben gaan eten om mijn vrouw een pleziertje te doen, maar dit is niets voor mij. De omgeving is er wel erg leuk.

2,5
  4. Wilma Hobbus

De nieuw opgezette "Eeterie" is voortreffelijk. Van Kip piri-piri tot een duitse grillplatte. Dit alles in buffetvorm, behalve het vlees is geportioneerd de rest Soep, salades, Aardappelgarnituur, nagerecht etc. is onbeperkt van het buffet te nemen. Echt de moeite waard. Als je voor 15 uur reserveerd krijg je het eerste drankje gratis. Voor de kinderen zijn er speciale kindermenu's. De kinderen krijgen een beker waarmee ze onbeperkt ranja kunnen schenken en na afloop mogen ze de beker vullen met ijs of slagroom.

5. Smeets JHM

Uitstekende gelegenheid.
    Lekker gegeten.
    Aanrader

6. goed eten voor weinig geld
    goede kok

7. Thieske

Je kan er heerlijk eten voor een prima prijs. Het menu wisselen regelmatig. Ook hun buffeten, brunch en catering zijn uitstekend

8. lekker eten voor weinig geld ook met kerst kan je er eten

9. Paul Evers

Een prima dorpsfriture! Veel keuze, goede kwaliteit en plezierig personeel. Ook voor alle soorten ijs een prima adres.

10. Zeer smakelijke verfijnde gerechten..creatief..puur eigen natuur...in sfeervolle ambiance....een absolute aanrader...