Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Baexem verdeeld zijn.

1. Frans Rees

De Oude Smidse gestopt. Een ramp? Nou niet overdrijven, maar het is wel erg, erg jammer.
    Als café was de loop er uit, maar als restaurant floreerde het bedrijf tot 'hoge hoogte'.
    Het is een gemis voor het dorp Baexem dat tot stoppen besloten is.
    Ik wens de eigenaar, zonen en de dames in de bediening sterkte en succes in hun 'nadesmidse' activiteiten.
    Frans

2. Is goed. Ik vind het jammer dat iemand van personeel de neus afveegt met de hand en daarna de snacks inpakt. Daar op letten svp.

3. Harry en yvonne pastoors

Wat een vriendelijk personeel, duidelijke website. En bovenal heerlijk gegegeten en voldoende en redelijk geprijst!

4. Annie Moonen

Toppertje in Baexem,
    Zelden ergens zo lekker gegeten als hier. Hulde aan de koks en natuurlijk de supervriendelijke serveersters.
    Hier kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen.
    Je voelt je meteen thuis in dit gezellig aan gekleed restaurant.
    We komen zeker terug!

5. Jos Knoben

6. Eten was goed maar bij onbeperkt genieten duurde het meer dan 3 kwartier tussen elk gerechtje. Dus na 3 uur daar gezeten te hebben hadden we net 5 kleine gerechtjes op. Daarna was het half 10 geweest dus konden we niks meer bestellen, Erg jammer. Want dat is niet onbeperkt.

7. verbraeken frans

met zijn 4 daar gaan eten . vlotte bediening
    mijn vrouw had de saté van varkenshaasje tot haar tevredenheid , ikzelf had een "limburgs" vlees gerecht (naam vergeten) tot volle tevredenheid. Metgezellen verkozen een "salade" eveneens tot tevredenheid.
    Wat ons(Vlamingen) allen opviel waren de frites die bijzonder smaakten .
    Ook de soep was lekker! Allen uitermate tevreden dus!

8. lekker eten ik ben zeer tevreden en voor s avonds als je nog een drankje wil doen kan dit is echt een topper

9. Zondag 4 sept. geluncht in het restaurant. Mooie locatie en sfeervol ingericht. De lunch was echter minder geslaagd. Wij waren de enige gasten op dat moment. Dus van drukte was geen sprake. We hebben ruim 45 minuten moeten wachten op een uitmijter, 2 broodjes kroket en een broodje zalm.
    Het brood was in alle 4 de gevallen zo hard gedroogd (niet getoast) dat je er een ruit mee zou kunnen hebben ingegooid. Er was met een mes met moeite door te komen. Hoe het brood zo geworden is... geen idee.

Voor ons is dit restaurant niet voor herhaling vatbaar.

10. Afgelopen weekend wezen eten bij kasteel Baexem. Wat een vreemde kaart. Nu kan dat aan ons liggen, maar als de ober aan iedere tafel moet uitleggen hoe het werkt en de gasten het nog niet snappen zal er toch iets niet duidelijk zijn.

Bediening was aardig en netjes, maar kon niet voorkomen dat we toch wel enige tijd zaten te wachten.

Gerechten zijn fantasieloos qua opmaak, de vis was droog en de groenten hadden te lang op de grillplaat gelegen en waren bijna zwart.

Terras was overwoekerd met onkruid, verroeste stoelen en de geparkeerde auto's staan een meter van je af. Toch niet de entourage die we ons hadden voorgesteld bij een kasteel.

Op basis van voorgaande recensies dit restaurant in onze vakantie bezocht, maar kan het echt geen aanrader noemen.

11. We willen de crew van De Oude Smidse in Baexem graag bedanken voor de voortreffelijke gerechten en de goede bediening. We hebben hier lekker gegeten en super genoten!

Bedankt en tot een volgende keer

12. wil huskens

13. Met een gezelschap van 6 personen gegeten op een rustige maandagavond. Gekozen voor een 4-gangen menu. De gerechten waren echt lekker en mooi gepresenteerd. Ook zag je eraan dat er met veel verse ingredienten gewerkt wordt. Wat echter wat achter bleef was de bediening. De apperatiefglazen stonden na het dessert nog op tafel, bordjes voor het brood tot na het hoofdgerecht terwijl er al lang geen brood meer was, voorlangs bedienen en kaasplankje serveren en totaal niet weten wat er op het bord ligt. Hiervoor is de leidinggevende verantwoordelijk, niet het jonge meisje in de bediening. Dat is natuurlijk jammer en kan makkelijk verbeterd worden. Dan is dit echt een goed restaurant voor gasten uit Baexem en omgeving.

14. dorij snijders

Geweldig goed en lekker gegeten. Gerechten waren verrassend, smaakvol, verse ingrediënten, en passend (dus niet overdadig). Een aanrader, prijs/kwaliteit verhouding 8.

15. Familie van Ooijen

Drie keer in dit restaurant geweest. Een echte aanrader. Heerlijk eten, fijne bediening in een mooie sfeer.

16. familie Dens

Onze kleinzoon moet glutenvrij eten. Dankzij de kok en het personeel heb ik mijn verjaardag kunnen vieren met een etentje buitenshuis. Bedankt voor jullie inzet. We hebben genoten.

17. roy

18. Prima restaurant met super bediening. We hadden een proeverijtje via wow-deal. Een super idee en alles even lekker. De bediening is leuk in omgang. Het nagerecht (ijscoupe) is wat aan de kleine kant, maar dat is ook het enige minpuntje.

19. Ik vind het heerlijk! Ik heb nog nooit zo lekker gegeten.

20. Wij hebben hier heerlijk geluncht en gedineerd. Zeer gastvrije ontvangst. Heerlijk gegeten met uitleg over de streekproducten door de ober.

21. Fijne ervaring, leuke sfeer het voorgerecht van Zeeduivel rolletjes en het hoofdgerecht de Reebout waren zonder meer goed te noemen. We komen zeker weer terug.

22. Petra Adams

23. Goede gastheer. Zeer goede keuken met koks die met veel passie koken. Het geheel is zeer schoon. Bedden zijn prima. Het feit dat toilet en badkamer gedeeld moeten worden geeft geen problemen. Prijs/kwaliteit is zeer goed,

24. Heel lekker gegeten voor een prima prijs topzaak niet verwacht in Baexem komen zeker terug.

25. Zeer gezellig zitten en het eten was ook goed, zelfs warme groenten erbij. We gaan hier zeker nog eens terug.

26. Julia de Poorter

Leuke ambiance, maar het eten is niet mijn ding. Hetgene wat ik bestelde was niet aanwezig, na iets anders besteld te hebben, was ik niet tevreden. Het leek op een opwarmertje. Een kop koffie zal ik er nog gaan drinken, maar eten doe ik liever ergens anders.

27. Diana Delil

Kwam in het verleden regelmatig, maar sinds hun nieuwe formule is het niet meer wat het is geweest. Jammer, want hun eige formule was beter.

28. Bart Peeters

Dit is nou echt een friture waar je kwalitatief goed en lekker kan eten. Zeer vriendelijk personeel en meer als voldoende keus. Ook is 's zomers het Italiaanse ijs erg verrukkelijk. Het grote terras is tijdens een zonnige dag een heerlijke plaats om te zitten. Nogmaals, hele goede en vriendelijke bediening. Een nette verzorgde zaak waar je voor een goede prijs kan eten!

Top!

29. Julia Schoonbrood

Bij vrienden in Heythuysen op bezoek. Wij zelf komen uit Amsterdam. Op zoek naar eten. Hadden geen zin om zelf te koken of naar de snackbar te gaan. Dus naar het bijna plaatselijke restaurant. Zo'n heerlijk stoofpannetje gehad. Echt super lekker.

30. Joke Kessels

Wat een verandering, Ik wist van het weekend niet wat ik zag. Een erg leuk Restaurant, helemaal nieuw. En wat was het er druk. We moesten in het cafe eten, omdat alles er vol zat. Maar dat was niet zo erg. Dan hadden we maar moeten reserveren. We hebben heerlijk gegeten van de nieuwe kaart. Het vlees op mijn bord was zo mals dat het er bijna afliep. Zelden of nooit zo lekker gegeten. Bediening had het erg druk, maar waren erg vriendelijk. Onze complimenten. Een echte aanrader.