Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Badhoevedorp verdeeld zijn.

Great pizza, excelent service!

Kim Dijksman

Heerlijke pizza's maar helaas vanavond voor de zoveelste keer lang wachten 1 uur volgende keer een uur van te voren bestellen 😂😂

Hebben hier gegeten met vaderdag 18-06-2017. De kok kon het werk niet aan i.v.m. de drukte. Hier was geen rekening mee gehouden door de eigenaar terwijl er veel tafels gereserveerd waren. Kregen ipv dinerkaart de lunchkaart. Zit geen groenten bij de vlees- en vismaaltijden, alleen friet. Tournedo was besteld medium werd well done geleverd en was droog. Sate van varkenshaal was ook droog, hier zat nog wel 4 stukjes kroepoek bij en wat atjar met sla. Kipsate was wel mals maar daar moet je wel een hele slechte kok voor zijn om dit te kunnen verpesten. Onder het eten een enorm geraas uit de keuken van vallend servies .Alleen de koffie en dessert was goed. Komen hier zeker niet meer terug.

A.W. Hartman

Hier haal ik vrij regelmatig af. Het is een relatief klein zaakje met een fijne en toch wat neutrale sfeer. De bediening is super vriendelijk en het eten is uitstekend. Ik kan dit Chinese restaurant zeker aanbevelen.

De inrichting zou niet misstaan in een Amsterdams bruin café, zeker waar het het bargedeelte aangaat.
    Op de houten tafels mist dan wel het namaak Perzisch tapijtje, maar een kniesoor die daar op let.

De ontvangst was een beetje rommelig. Bediening vriendelijk.

Voor de AH actie had men een speciaal menu bedacht. Mijn partner en ik kozen voor een carpaccio (Rund) nog net niet zo uit de koeling, maar in ieder geval niet op temperatuur. De grove kaaskrullen bepaalden de smaak. Pijnboompitten waren niet even geroosterd. Het leek er een beetje op dat de keuken overvraagd was, want de uitservering van dit gerecht duurde bijna drie kwartier.

Het hoofdgerecht voor mij was een lendenbiefstuk. Gelukkig werd het “standaard”mes vervangen door een steakmes. Dat is nodig zeker als de biefstuk niet door de vermalser gehaald is. Deze biefstuk was gelukkig niet behandeld met een dergelijk apparaat. Mijn medium biefstuk was koud aan de binnenzijde. Vreemd als je weet dat het voorgerecht en de uitservering van dit gerecht meer dan een uur duurde.

De groentes die geserveerd werden, waren wintergroenten, niet echt veel maar voldoende. Een compliment voor de frites. Licht geel (verse olie of vet) en erg knapperig.
    Mijn partner had een stoofpotje haasbiefstuk in Stroganoff saus. Erg veel champignons (uit blik?), erg veel saus. Smaak was redelijk.

Het dessert bestond uit ijs, slagroom (een beetje… teruggelopen) en boerenjongens.

En dan het volgende: Ik bestelde een tonic, keurig geserveerd met citroen. Echter degene die de citroen gesneden heeft had na het snijden van uien zijn handen niet gewassen en gezorgd dat ze niet meer naar uien roken of er is een mes gebruikt dat voor die tijd voor uien snijden gebruikt was. Bah, tonic dat naar uien smaakt.

Schuin achter me stond een homarium, echter zonder kreeft of schaaldieren en behoorlijk vuil.
    Kortom hoger dan een een 6 gemiddeld kan ik de Houten Klaas niet geven.

6. Chinees-Indisch Badhoevedorp

Ik kom al jaren bij de Chinees in Badhoevedorp. Normaal staat er altijd een hele aardig jongen bij de afhaal die ook af en toe bij ons bezorgde. Echter, de vorige keer dat ik eten bestelde werd het bezorgd door een andere jongen die ik nog nooit had gezien in een auto. Hij was erg respectloos en bracht het eten niet naar binnen zoals normaal wel altijd werd gedaan (ik ben slecht ter been) toen ik vroeg of hij dit wilde doen zei hij geen tijd te hebben. Ik hoop dat jullie er voor kunnen zorgen dat de oude vertrouwde service weer terugkomt die ik altijd van jullie kreeg. Op deze manier ga ik liever, ondanks het lekkere eten naar een andere chinees.

Op 29 nov. 2016 hier met 7 pers. via de AH bonnen gegeten. Ruime keuze in de 3 gangen.
    Het eten was van allen perfect. Bediening prima en de sfeer was er heel prettig en gezellig.
    Wij allen hebben er van genoten en komen hier zeker terug.

klaas

Erg teleurgesteld! Gister gegeten met familie daar mijn man 50 jaar is geworden. Wij bestelden uiensoep die bijna koud was en geen kaas over de soep. De tomatensoep van mijn schoonmoeder was ook bijna koud. Wij hebben dit direct door geven maar werd niks mee gedaan. Toen het hoofdgerecht: diverse hadden zeewolf met garnalensaus, maar geen saus! Meteen gezegd, het kwam toen het gerecht op was.

Ik had mij dit anders voorgesteld verheugde mij op een leuke avond met heerlijk eten. Wij gaan hier niet meer naar toe.

Vrijdag 6-11 bij toeval bij De Houten Klaas gaan eten in afwachting van het ophalen van onze dochter op Schiphol. De kaart biedt een ruime keuze en daarnaast was er een bord met gerechten van de dag.

Het eten was prima, voldoende en smaakvol en keurig rekening gehouden met de tijd waarop we op Schiphol moesten zijn. Via een app hield men bij wanneer het vliegtuig zou landen.

Kortom een zaak waarbij men zich welkom voelt, goed eet, en service verleend en dus waar voor zijn geld krijgt. Van harte aanbevolen.

Vorige week hier gegeten. Sfeervol restaurant, maar een muziekje op de achtergrond zou het afmaken.
    We zaten hier via het AH menu. De carpaccio was heerlijk. Als hoofdgerecht de USA steak, lekker mals! Wat jammer was is dat de groente die onder de steak lag verlept en aangebrand was. Als toetje de dame blanche. IJs was prima, maar het koekje erop oud.

Vooraf broodplankje genomen. 4 bonken stokbrood wat erg zwaar brood was. De mensen achter ons kregen 8 nette plakjes brood. Ik vond dit wel een afknapper.

We waren hier met de bon van AH. Dit kon je direct terug zien aan de tafeltjes. Mensen van de AH actie kregen tafeltjes zonder tafelkleedjes en de anderen hadden zeer net gedekte tafels.

Vooraf namen wij de carpaccio, deze was zeer minimaal en redelijk van smaak. Als tussen gerechtje een heerlijk klein tomatensoepje.

Op internet zou je de entrecote kunnen kiezen deze was niet op de kaart terug te vinden en vervangen door de kogelbiefstuk met pepersaus. De pepersaus was nergens te bekennen, maar de biefstuk was lekker mals. Erbij krijg je een klein bakje sla voor twee en wat frietjes.

Het toetje hadden wij 3 bolletjes ijs in een koekkuipje, deze was oke.

Over het algemeen vriendelijke bediening op één serveerster na.

Weiler

Zeer lekker. En een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijke dame die er werkt.

We komen minimaal 1x per maand eten bij Meerzicht. En ook ongeveer 1 x per 2 weken lunchen voor we naar het winkelcentrum Amstelveen gaan.

Het eten is uitstekend en de bediening vriendelijk!!

We komen er graag.

Heerlijk gegeten en erg gezellig met live muziek

16. Chinees-Indisch Badhoevedorp

A.van poelgeest

Petra en de rest

Op aanraden van vrienden 1e kerstdag met onze familie bij Meerzicht gedineerd. Vijf van ons kozen voor gerechten van de menukaart en 4 het kerstmenu. We hebben heerlijk gegeten, prima ambiance, leuke vlotte bediening.

Kortom een zeer geslaagde avond! En complimenten voor de kerstversiering!! We komen zeker weer.

Zeer slechte ervaring op 1e kerstdag. Met 8 personen gereserveerd.

Het kerstmenu was niet voldoende voor een volwassen persoon. Vlees (fazant) was geen filet maar gewoon aan het bot en daarbij ook niet gaar genoeg. Daarnaast smakeloos wat ze proberen te verdoezelen met veel saus. Eén gerecht werd veel te laat geserveerd, waren ze vergeten door te geven. Excuses waren er volop maar hun konden nergens wat aan doen.

Hele slechte bediening, chaotisch.

Ik kom hier nooit meer. De kerstavond werd volkomen verpest door door de gang van zaken. Wel op dat moment geklaagd. Daarvoor is één gerecht (het goedkoopste wat veel te laat op tafel kwam) en één kop koffie van de rekening gehaald.

h.versteeg

Eigenlijk altijd heerlijk gegeten en/of gehaald. Service is oprecht en netjes. Een keer iets mee gekregen(afhalen) wat niet correct was, bij volgend bezoek zeer klantvriendelijk gecorrigeerd

Maarten Boasson

Johan vd W.

Van de week hier het brasserie keuze menu gegeten en kan niet anders zeggen dan dat het erg goed was. Vooraf het vispotje met kaas gegratineerd, erg goed van smaak en een goede portie. Mijn tafel partner heeft de ossenhaas carpaccio van de reguliere kaart genomen en die zag er mooi opgemaakt uit en was erg smakelijk. Als hoofdgerecht hadden wij beiden het roerbakgerecht van ossenhaas, ook hierover niets dan lof, het vlees was mals, nog mooi rosé en goed van smaak. We konden duidelijk merken dat de frietjes huisgemaakt zijn, erg lekker. Dessert hebben we overgeslagen en hebben daarvoor in de plaats een kopje koffie met een likeurtje ontvangen. Vriendelijk personeel met kennis van zaken, wij zijn goed geïnformeerd over de gerechten en bijpassende wijnen. Al met al een aanrader!

Catharina Tossijn Ewoldt

Zaterdag 15 februari met 13 gasten voor een verjaardag wezen lunchen. Heerlijk gegeten, iedereen was tevreden. Goede bediening. Komen zeker terug.

Heerlijk gegeten! Vooral de chateaubriand was echt super lekker en mals. Werd begeleid door zeer smakelijke groenten en frites! Bediening zeer gastvrij. We waren echt een avond heerlijk uit!

25. Afhaal en bezorg Badhoevedorp

Normaal gesproken een top zaak. Snel, vriendelijk, lekker. Maar vandaag extreem lang moeten wachten, koud eten en bestelling klopte niet... Zonde!

edo