Corendon Village All Inclusive in Badhoevedorp

1578120210 56
1582069545 59
1591942882 56
1619588228 54

1. Misschien was onze verwachting te hoog. In vergelijking met onze ervaringen voor all inclusive in Nederland en in het buitenland, was het Corendon hotel zeer matig en wellicht de minste in onze ervaringen. Positief: Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn heel comfortabel en schoon.
    Negatief: Ontbijt matig o.a. door de afwezigheid van vers afgebakken brood en de spiegeleieren die koud waren. Beleg was zeker niet uitgebreid en kwaliteit was minimaal.
    Organisatie was een grote chaos misschien ook mede de Corona maatregelen. Op de pendelbus naar het strand, waarbij wij plaatsen gereserveerd hadden, moesten wij ruim 5 kwartier wachten, door de drukte op de strandwegen kwamen wij na 2 uur aan op het strand. Jammer van deze mooie dag. Helaas werd er door Corendon geen enkele mededeling gedaan omtrent de extra wachttijd, zodat wij stonden te wachten zonder enige vorm van informatie. Bij aankomst op onze hotelkamer bleek de t.v. veel storingen te vertonen en soms zelfs geen beeld gedurende een lange periode. Na dit bij de receptie gemeld te hebben kwam er weliswaar een monteur, die alleen maar kon bevestigen dat dit een veel voorkomende storing was en hij het ook niet wist. Hij zou gaan bellen. Voor ons geen oplossing gevonden schijnbaar, want wij hebben de 3 avonden nagenoeg zonder t.v. gezeten. De lunch op het strand was redelijk, het avondeten in het hotel echter niet erg gevarieerd. Erg veel kip op diverse manieren bereid, maar geen varkensvlees b.v. Kwaliteit was matig en veelal smakeloos. Van de 5x soep, was het 4 keer zo flauw en zonder smaak, dat ik het niet meer opgegeten heb.
    Wij hopen dat het hotel maatregelen zal nemen om het een en ander te verbeteren, anders denk ik niet dat zij bestaansrecht zullen kunnen opbouwen. Qua eten zou ik aanraden om toch eens ervaring op te doen bij andere hotels, zoals b.v. van der Valk Hotels.
    Helaas op basis van bovenstaande ervaringen zal door ons geen gebruik meer worden gemaakt van Corendon hotel, zolang de situatie niet sterk verbeterd.

2. Vanavond voor het eerst geweest. Bij aankomst hebben we enige tijd in de rij moeten staan om het restaurant binnen te komen. Eenmaal binnen, was het een wespennest... een grote mensenmassa. Ook zaten we hutje mutje, we konden onze kont amper keren of je zat bij de buurvrouw op schoot.. Onze tafel was erg licht, geen sfeerverlichting maar echt vol. Bij de buren was het dan weer donker.
    Ook het buffet gedeelte is erg rommelig, ik was het overzicht kwijt. Sushi is erg goed, maar weinig keus of bij aankomst lege schalen. Achteraf wilde ik graag een koffie met appelgebak. Bleek alle appelgebak bevroren. Jammer, hier komen wij niet meer terug.

3. De voor en nagerechten staan prachtig uitgestald, veel keuze maar niet echt vers. Warme gerechten veel te weinig en niet mooi opgediend. Wordt in warmhoud bakken gedaan. Je kan niets vers laten grillen, mis ook garnalen etc. Witte wijn slecht. Ijs eten met een houten lepel, bah! Verlichting slecht bij de tafels, te donker of vol in de schijnwerpers. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

4. Telefonisch Contact gehad met de receptie, zij vertelde mij dat alles halal is. Gezien wij moslim zijn was dat zeer positief. Tijdens ons ontbijt werd er bacon aangeboden. Natuurlijk denk je aan varkens bacon maar omdat er gezegd werd alles halal ging ik er vanuit dat het danwel kalkoen bacon of een andere variant zou zijn. Omdat ik het niet vertrouwde vanwege de geur heb ik het in de keuken nagevraagd en werd mij verteld dat het varkens bacon beteft. Zeer teleurstellend dit. Ik heb aangegeven dat het netjes zou zijn als er een bordje staat met varkens bacon erop vermeld wordt. Werd mij verteld dat ze dit vergeten zijn. Onacceptabel!

5. Diverse keren geluncht en ook vandaag weer wezen brunchen maar niet normaal wat het in een paar weken tijd duurder geworden is nl door de weeks van € 12.50 naar €17.50 en vandaag voor een brunche €22.50 per persoon jammer hoor.

6. Zijn hier aantal keren geweest, altijd prima bevallen.
    Nu flink duurder geworden en kwaliteit fors neerwaarts.
    Helaas maar wij gaan hier niet meer naartoe.
    Gaat ten onder aan het eigen succes.

7. Mijn vriend en ik hebben heerlijk gegeten, alles word op tijd aan gevuld, genoeg verschillende hapjes om uit te kiezen. Gelukkig hebben wij op tijd gereserveerd, dit is aan te raden vanwege de drukte!

8. Paul Meijaard

Met familie uw restaurant bezocht met 10 man op 17 nov jl. Ivm onze 45 jr getrouwd. Het eten was goed goed, maar er werd maar heel weinig de borden etc afgeruimd terwijl er genoeg personeel was, ik heb er verschillende keren naar gevraagd, omdat de tafels er dan niet uit zien. Ik ben na afloop naar de manager gegaan om het uit te leggen, maar hij vond zijn telefoon belangrijker, ging tijdens ons gesprek gewoon door met z’n telefoon en nam het niet serieus en liet me gewoon staan. SCHANDALIG. Voort heb ik een formulier ingevuld en… niets van gehoord, erg jammer, zo ga je niet met mensen om.
    Nou CORENDON hier maak je geen vrienden mee.

9. Met familie heerlijk gegeten bij de all tou can eat Badhoevedorp.
    Uitstekend koud en warm buffet. De lamsrack perfect! Voor de liefhebbers is er een heerlijke sushi counter. Een verrukkelijk dessertbuffet met verschillende taarten, baklava en vers fruit.
    Ontvangst en bediening correct en vriendelijk. Bij weggaan werd ons gevraagd of alles naar wens was geweest. Goede gastvrouw!
    Komen zeker terug!

10. Jammer, wat viel dat tegen.
    Het eten wat warm hoort te zijn, was gewoon lauw. Pasta bijna koud.
    Weinig vlees. Wijn slechte kwaliteit.
    Voor ons beslist geen tweede keer meer.

11. Jeanette Verbeek van Maurik

Ik was er met twee heren, we genoten van de aardige en gastvrije bediening! En veel keuze, heerlijk Turkse keuken, lekkere salades, alles vers. Drinken ook veel keuze, zou wel ander bier, bijvoorbeeld Effes serveren, Heineken lust niet iedereen.
    De toetjes waren een lust voor het oog en heerlijk! Ook het vlees en de vis erg lekker. Kortom voor herhaling vatbaar!! Wel warm binnen als er veel mensen zijn. Een 9 voor alles!

12. J. A-vL

Weinig keus, het warme eten wat er wat was lauw.
    Geen plek voor een kinderwagen.. Baby ligt erin en uiteindelijk wordt er gevraagd om de wagen te verplaatsen???? Ehm moet de baby op de gang soms.. Persoonlijk, en ook mijn gezelschap zou deze plek niet aanraden.

13. Valerie

Warme gerechten lauw tot koud en beperkte keuze. Salades en toetjes keuze genoeg.
    Sapjes en cola smaken naar limonade.
    Prettig : ronde tafeltjes op voldoende afstand van andere gasten.
    Dame die borden weg kwam halen, liet restanten eten van het bord vallen. Zei er niets over en kwam het ook niet opruimen.

14. Slecht eten weinig keuze veel dingen koud, sushi word niet goed bijgevuld, koks kijken boos en zijn niet echt vriendelijk.
    Genoeg toetjes. Had liever meer vis en vlees willen zien ipv zoveel nagerechten.
    Kortom verspil je geld niet aan het all you can eat restaurant.

15. Recensies van 2019 waren beter dan van 2018, dus met goede verwachtingen naar deze all you can eat gegaan. Helaas viel het tegen. Veel eten was te koud (zelfs de soep) en/of doorgekookt (broccoli). De entrecote was dungesneden, droog en taai en lauw. De sushi smaakte naar supermarkt sushi. Salades en toetjes waren wel goed.

16. G.A. vanVeen

Ontvingen deze week de flyer met all inclusief lunch buffet aankondiging.
    Besloten afgelopen donderdag als intermezzo van onze fietstocht gebruik te maken van het lunch buffet.
    Helaas, verbaasd en teleurgesteld toen bleek dat pas volgende week het buffet is geopend.
    Deze mededeling was nergens in uw annonce te vinden, ergo onvolledige informatie.

17. Over de bediening waren we zeer tevreden! Helaas was het eten eerder lauw dan warm.... Dat is een 4-sterrenhotel onwaardig vind ik. Het eten was van goede kwaliteit. Misschien nog iets meer hoofdschotelgerechten en minder desserts doen, je kon bijna niet kiezen. Het belangrijkste minpunt was echt het te lauwe eten. We komen daardoor waarschijnlijk niet meer terug. Zonde!!

18. Ik zal echt niet snel een slechte beoordeling geven.
    We waren er voor een brunch met Pinksteren. En we zijn verwend natuurlijk: maar wel heel weinig keus.
    Teveel koude gerechten. Warme gerechten stellen niks voor.
    Lekker broodbeleg bijvoorbeeld misten we. Zoetigheid in kuipjes was zo op, werd niet aangevuld.

19. Hiervan heb je geen gevoel van een avondje uit.
    Het is druk en klein. De zitplaatsen zijn niet comfortabel.
    Het eten wordt mondjesmaat aangevoerd.
    Veel exotisch voedsel uit Griekenland en/of Turkije.
    Sushi is opvallend amateuristisch en beperkt.
    Leuk voor één keer
    Het personeel is goed en vriendelijk. Daarvoor mijn complimenten.

20. Het eten is jammer genoeg koud! In ieder geval dat wat klaarstaat in de warm houd bakken er is geen zalm geen garnalen enz… de suchi is ook maar 1 soort erg jammer.
    Er zou meer gewokt moeten worden waar je bij staat.
    Zal niet gauw terug komen.

21. ed van der plas

Mee gedaan aan een promotie avond voor corendon reizen en met name naar turquoise in Side Turkije, er was vrij drinken met je drankpas en een prima uitgebreid buffet waar allerlei heerlijkheden van de Turkse en mediterrane keuken waren uitgestald. Je kon vlees laten bakken of een mooi stukje tonijn, uitgebreid sushi buffet en enorm aantal verschillende salades alles even vers en lekker bereid. Als iemand nog twijfelt over het all inclusive concept van Corendon dan zou die met dit buffet over de streep zijn getrokken.

22. Kwaliteit eten was prima in orde, wachttijd voor een zelfservice was iets te lang. Ik wijd dit aan de aanloop en nog onwennige start. Service was uitstekend. Prijs/kwaliteit was zonder meer goed.
    Gratis parkeren werd nog voor ons verzorgd. De kleinkinderen vonden het jammer dat er geen ijs was.
    Er waren overigens wel ruim voldoende nagerechten van een goed niveau.
    Echt een aanrader om nog eens te gaan.

23. Ik ben zeer teleurgesteld. Telefonisch werd mij verteld dat alles halal is. Toen ik eraan kwam vroeg ik het weer voor de zekerheid. Toen zei de manager dat alles halal is behalve 1 salade. Hij liet me die salade zien en daar zat ham in. Er zat geen bordje bij, dus heb ik hem gevraagd om er aub een bordje te plaatsen omdat er veel moslims rondliepen daar. Hij vertelde mij dat er normaal een bordje staat en hij niet weet waar die is. Ik ben toen gaan zitten en gaan scheppen. Intussen wel de moslims gewaarschuwd die ik bij de salades zag om die ene salade over te slaan. Toen ik later zag dat er nog steeds geen bordje was heb ik de kok gevraagd om daar een bordje te plaatsen of salade weg te halen. De kok vertelt me dat ik me vergis, "alles is halal bij ons, wij verkopen geen varkens". Ik vertelde hem toen dat de manager mij dit vertelde. Toen heb ik ze tegenover elkaar gezet om duidelijkheid te krijgen. Toen vertelde de manager dat het een mix van kalkoen en varkens is. De kok heeft zich toen verontschuldigd. Ik heb toen de manager gezegd AUB plaatst een naamplaatje zodat mensen weten dat het ham salade is of haal het weg. Jammer genoeg deed hij er helemaal niks aan. Salade bleef staan. Het trieste is dat het allemaal moslims zijn met wie ik die discussie aanga. Dat ik ze uit moet leggen hoe hoog dit lig voor ons. Wat helemaal jammer is dat er gewoon varkensHAM zit tussen halal eten. 1 salade meer of minder is niet slecht voor de business. Echt Jammer van Corendon!