Brasserie Waterwolf in Badhoevedorp

0 positieve stemmen1 negatieve stem

Corona informatie

💥 De Waterwolf Pop-up Streetfoodbar is open for business! Take away verse koffie, lunch, diner, speciaalbiertjes en wijn. Dagelijks vind je ons afhaalmenu in onze Insta en Facebook story’s. Check ook de speciale pagina op onze website www.waterwolfbadhoevedorp.nl/popup.
Kom langs aan onze bar op de Zeemanlaan 1 in Badhoevedorp of bel ons eerst op 020-2374708 om een bestelling door te geven. U kunt ook een e-mail sturen naar danny@waterwolfbadhoevedorp.nl. Dan we zorgen ervoor dat deze voor je klaar staat op een afgesproken tijd.
Houd je aan de voorschriften van het RIVM en neem het bestelde gelijk mee.

Corona informatie

Houd je aan de voorschriften van het RIVM en neem het bestelde gelijk mee.

Brasserie Waterwolf laten bezorgen?

Uitzonderingen

Open

• Corona – 14 okt t/m 11 nov

Uitzonderingen

Open

• Corona – 14 okt t/m 11 nov

0 positieve stemmen1 negatieve stem

1. Wij hadden mosselen besteld op zaterdag 20-4-2019. Na 20 minuten werd medegedeeld dat deze er niet zijn. Dus maar wat anders besteld, voor mijn vrouw. Wellicht handig om personeel in te lichten wat er wel is vooraf. Ik zelf hamburgers besteld met friet. Helaas waren deze erg klein en de friet vol met harde kleine stukjes. Geen leidinggevende te zien of herkenbaar aanwezig om klacht te doen. De prijs voor de kleine hamburgers met de patat 18 euro is veel te hoog voor zowel de kwaliteit als de hoeveelheid. We zijn in het verleden vaker geweest maar de kwaliteit wordt elke keer minder en evenals de sfeer. Helaas,