Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Babberich verdeeld zijn.

1. Mandy Schipper

2. Mandy Schipper

Echt geweldig!! Lekker en gezellig, goede service en superfijne kwaliteit!😍
    Ik kom zeker weren vaak terug!!😊😉

3. Na een teleurstellende 1e keer, toch maar een weer een poging gedaan en gelukkig, de bediening is een stuk attenter geworden.
    Dit maal de hamburgers besteld. Prima ingrediënten gebruikt helaas was de patty veel te compact (1× door de molen en dan aub van afblijven...).
    De overigens prima pulled pork en de gebakken uienringen voegen niets toe en het geheel is gewoon te groot om prettig te eten.
    Waarom niet een wat plattere patty met alleen wat bacon en dan van het formaat dat je hem gewoon met 2 handen kan eten...
    De pulled pork met een bbq saus en frites / salade mag zeker op de kaart!
    Leuk dat er coleslaw bij wordt geserveerd, alleen jammer dat de friet veel te vet en doorgebakken was.
    Gaan we voor een 3e keer??
    Weten we nog niet, e.e.a. voelt aan als plate service o.a. omdat je niet aan tafel kunt afrekenen en het dranken pakket van Vrumona wordt geserveerd, maar voor een echte plate service zijn de wachttijden weer veel te lang.
    Prijsniveau sluit echter prima aan bij wat er geboden wordt.

4. Prima eten met ruim voldoende groente. Aardige service. Zeer de moeite waard!

5. Gisteren super warm en koud buffet gehad bij resto Aalbers. Gewoon weer super zoals altijd. Goed verzorgd. Vriendelijk personeel. En niks is te gek.

6. Helaas, alles ging mis: sliptong was op, quiche was op, maar kwam wel later op de rekening.! Voorgerechten kwamen na heel lang wachten. vervolgens had de ene helft een voorgerecht en de andere helft moest nog een half uur wachten. 2 dezelfde voorgerechten , maar de een kleiner dan de andere. Carpaccio zonder kaas werd geleverd met kaas. Geen alcoholvrij bier aanwezig. Hoofdgerecht kwam wel snel. maar een aantal moest langer wachten. Zelfs de koffie werd niet aan iedereen tegelijk geserveerd.Dus de een had de koffie al op. De serveerster was vriendelijk en zei dat het alleen onze tafel betrof waar zoveel misging. dat is fijn om te horen als gast. Vervolgens op geen enkele wijze gecompenseerd. Hier gaan wij nooit meer naartoe. De Stempel heeft een negatief stempel gedrukt op een verjaardagsfeest.

7. Dorine meeusen

Het eten was uitstekend, jammer dat de sliptong op was, aangezien ik geen grote vleeseter ben. En als je ouderen bij je heb dan mis je ook warme groentes, zoals bijvoorbeeld. witlof, verse worteltjes of verse doperwten. Ikzelf vind dat ook lekker

8. Vrijdag heerlijk gegeten bij Herberg Halsaf. Vooral de kipgerechten zijn echt aan te raden. Ook de bediening was erg vriendelijk

We komen zeker snel weer terug.

9. Henk Heerink

Lekker gegeten. Ondanks de grote drukte, vlot bediend en kwam het eten sneller dan verwacht.

10. Petra Metz

11. Heerlijk gegeten op het fantastische terras van dit restaurant. Leuke bediening en lekker eten voor een goede prijs. Lekker plekje om met kinderen te eten!

12. Ik schrijf niet zo snel een recensie. Nu wel, in de hoop dat men het signaal oppikt en de service verbetert. Het is een restaurant met zoveel potentie op een fantastische plek. Met prachtig weer op het terras gegeten. Kids in de speeltuin, ideaal. Eten was lekker, kon iets warmer geserveerd worden, maar dat was niet eens zo erg. Het wachten was vooral op de bediening. Wachten om drankjes te mogen bestellen, wachten op de kaart, wachten om eten te mogen bestellen, wachten op de kinderstoel, en vooral wachten op het eten. Twee uur aan tafel voor alleen een hoofdgerecht is echt te lang in een familierestaurant. Bij onze "buren" ging ook nog het een en ander mis. De bediening was heel vriendelijk. Jammer, nu nog maar eens over nadenken of we nog eens terug gaan. Misschien wel, in de hoop dat de service dan wel op orde is.

13. Op verzoek van vrienden zijn wij hier gaan eten. Waren Strijland (pannenkoekhuis) in Rheden gewent. De Stempel zou dit overtreffen, maar dit is niet te vergelijken. Ieder restaurant heeft zijn eigen specialisme. Erg leuk en modern restaurant. Ons viel op dat er behoorlijk jong personeel werkzaam is. Prijs/kwaliteit is prima! Volgende keer maar hamburger proberen!

14. Zondag onverwacht gaan eten bij 't Centrum in Babberich met onze dochter en schoonzoon. Druk is het er niet, maar we hebben er fantastich gegeten. Vriendelijke bediening en de prijs kwaliteitverhouding is dik in orde.
    Een echte aanrader dus!!! Bedankt fam. Reijmer.

15. dorine meeusen

Prima eten, gezellig gezeten.

16. Carola der Lente

Wat een leuk restaurant! Perfecte pannekoeken voor de kids, en een meer dan volwaardige kaart voor ons. Hoge kwaliteit ingrediënten en bereiding. Porties ook zelfs te groot. De recensie in De Gelderlander klopte wel, zowel qua menu als beleving en inrichting. Personeel aardig! En topper: de speelkamer voor de kids (inclusief oppas zelfs).
    Wij komen hoe dan ook in de zomer ook vaker terug, het grote terras en de tuin moeten ook verkend!

17. Ik ben voor een speciale verjaardag met een gezelschap bij fam Reijmer gaan eten. Vooraf in samenwerking met het team een menu samengesteld, vanaf begin is het geweldig verlopen, de dames zo behulpzaam met keuze's, aansluitend het diner daar kan ik kort over zijn. Helemaal geweldig eten, service evenzo. Een geweldige avond is het geworden, een zwaar compliment aan het hele team.

18. Mevrouw Smit

Gisteren hier gegeten, we hebben er lang over gedaan om een keuze te maken uit het maandmenu, wildmenu, de hamburgers of pannenkoeken. De serveerster kwam heel geduldig een aantal keren terug of we het al wisten. Ik koos de sliptongetjes en mijn man het Liemers pannetje. Top hoor! Ik heb nu al zin in de zomer om hier weer buiten in de gezellige tuin te zitten; ik kan zo met mijn rollator links om het gebouw er komen. Wij komen zeker terug.

19. Helaas niet enthousiast. Waren hier in september. Mooi weer en wilden op terras zitten. Dit is niet mogelijk met een mindervalide in het gezelschap. Zowel buiten als binnen een steile trap naar beneden om er te komen!!

Weinig eten voor de (vrij hoge) prijs. Pannenkoeken voor kinderen oké, maar eten voor volwassenen minimaal. Keiharde verschillend vormgegeven stoelen. Speelkamer redelijk groot, maar er staat niet veel meer dan een paar stoelen, een tv met 3 dvd's en een tafel met kleurboeken. Bediening erg langzaam; maar de keuken gaat nog een tandje langzamer.

Hoewel voor ons het dichtstbijzijnde pannenkoekenrestaurant: wij komen voorlopig niet meer terug.

20. Lodewijk Blom

Prima!

21. We kwamen na een leuk dagje dierentuin op het idee om rond 17:00 even te gaan eten bij De Stempel. Extra op tijd omdat we om 19:15 weer voor het werk thuis moesten zijn. Meteen besteld en om 18:00 nog niks op tafel toch maar even gevraagd of er nog iets te eten kwam. Oh iets fout gegaan wordt meteen gemaakt 5 minuten; om 18:35 kwam eindelijk het eten, er werd niet gevraagd of we er nog wat bij wilden drinken.

Aangezien we om 19:15 thuis moesten zijn hebben we het eten in 10 minuten naar binnen gewerkt. Erg jammer, geen sorry niks... eten smaakte best goed maar aan de bediening mag nog heel wat geschoold worden.

5,9
  22. Tafel gereserveerd maar toen we kwamen moesten we zelf maar een tafel gaan zoeken.
    Ruim een uur moeten wachten op onze pannekoek die wel erg lekker was, dus dat maakte veel goed.

Kortom een goede formule maar nog niet professioneel. Bij nog zo'n ervaring zien ze ons niet meer terug.
    Zou jammer zijn.

23. Mart

Lekker en waar voor je geld. Top.

24. Leuk restaurant, vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij kwamen er langs, we waren op doorreis naar onze vakantie bestemming. Hier komen we zeker nog eens terug

25. Jasmijn

Mijn verjaardag hier zondagmiddag gevierd met familie (groep van 13 personen). Buiten drankje gedaan, kinderen konden lekker spelen op het klimrek. Binnen geluncht. Service was uitstekend en attent (inclusief slingers en ballonnen), hamburgers waren heerlijk mals en het ijs beviel ook uitstekend. Een leuk restaurant om gewoon iets te eten of om iets te vieren, kortom erg tevreden!

26. Met een groep van 8 personen wezen eten, allemaal verschillende menu's, doch niet 1 echt geweldig. Kipsaté, zijn stukjes van een gebraden kip (geen kipfilet), niet echt lekker. Hamburger, enorm dik en rauw erg grof van structuur. Boerenpannenkoek, vulling was prima maar de pannenkoek was bijna 1cm dik. Echt een dikke meelbal. Personeel is vriendelijk doch veel fouten gemaakt met bestellingen aan onze tafel. Het restaurant is mooi op een unieke locatie, met mooi speelveld voor de kinderen. Binnen in het restaurant klinkt het erg hol. Omdat de speelhal voor de kinderen aan het restaurant grenst, heb je veel kabaal van lopende/rennende kinderen. Zitcomfort houdt ook te wensen over. Bankjes waardoor je steeds met zijn allen op moet staan als er een persoon bv naar het toilet moet. Allemaal verschillende stoelen, van kunststof kuipstoelen tot harde houten stoelen. Wij hebben wel meer dan een uur moeten wachten voordat het eten werd opgediend. 3 uur over een 3 gangen diner gedaan.
    Kortom... mijn familie en ik komen hier niet meer terug!!

2,2
  27. ans stronkman

28. Ja was heerlijk, vooral die hamburgers. En de bediening was ook super, echt vriendelijke en knappe meiden.

29. Fam . H Wijnschenk

Onverwachts binnengelopen voor een hapje eten, werden weer vriendelijk ontvangen. Zoals altijd weer heerlijk goed gegeten, bedankt Laurens en Marita en de rest van het personeel.

Gr. Henry, Natas en kids.

30. Paul Zwartkruis

Zeer leuke eetgelegenheid, ook voor de niet-pannenkoeketers. Kwalitatief goed eten voor een normale prijs. Vriendelijke aandacht voor de gast, zonder dat het vervelend is. Portionering is ruim voldoende!! Zal zeker nog eens gaan eten bij "De Stempel"!!