Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Babberich verdeeld zijn.

Fantastisch goed gegeten. Gezellige serre, hele goede bediening, zeer goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Zeker voor herhaling vatbaar!

2. Nederlands Babberich

Het was voor ons de eerste keer by de stempel.
    De pannenkoeken zyn voortreffelyk we zullen hier beslist nog wel eens terug komen.
    De bediening verdient ook alle lof.
    Fam. Boerboom zevenaar.

3. Internationaal Babberich

Schitterend restaurant met goede service en overheerlijke spare ribs. We komen zeker terug.

4. Nederlands Babberich

Wij genieten elke keer weer van de heerlijke hamburgers en de kinderen van de pannenkoeken.
    De rode wijn smaakt mij goed en mijn man heeft steeds een biertje naar zijn keuze.
    De cappuccino is ook top.

5. Nederlands Babberich

De stempel is leuk voor kinderen, speelplaats en locatie zijn super. De bediening is vriendelijk, sfeer is goed. Grootste nadeel is het lange wachten, te lang. Even een hapje eten is er niet bij en dat verwacht ik wel bij een pannenkoekenrestaurant. Het eten is goed, wat mij opviel is dat al het eten vrij "smaakloos" is. Prijzen zijn keurig, kaart is beperkt, maar prima.

6. Nederlands Babberich

Ton en Marian Berntsen

We komen al vanaf dag een bij De Stempel en we zijn nog nooit teleurgesteld, het eten is goed, de bediening is netjes, vriendelijk, jong, fris en altijd vrolijk.
    Zodra het weer het toelaat, kun je weer heerlijk buiten vertoeven, wat een aanrader is voor de (klein)kinderen, er is kinderoppas. speeltoestellen, maar ook konijntjes en kippen, je zit midden in de Rijnstrangen dus het is ook een super pliesterplaats als je op de fiets bent. Ze werken met (h)eerlijke en lokale producten, een aanrader voor iedereen met of zonder kinderen, jong of oud, van pannenkoeken tot hamburgers, maar ook een biefstukje is er heerlijk, of gewoon voor een heerlijk biertje of een lekkere bak koffie. Ik kan alleen maar zeggen, ondervindt het zelf.

7. Nederlands Babberich

Lekker gegeten, maar zoals we al eerder aangegeven hebben:
    De wachttijd is te lang, veel te lang!
    Mensen die snel even een hapje willen eten, moeten echt niet naar de Stempel gaan.

8. Nederlands Babberich

Schitterend gelegen. Prachtige inrichting. Mooie kaart. Buitengewoon kindvriendelijk.

Wij hebben zaterdagavond 29 oktober 2016 ons 50-jarig huwelijksfeest gevierd met onze 4 kinderen en hun partners en 7 kleinkinderen van 5 t/m 12 jaar in restaurant 't Centrum..
    We hadden een week eerder een keuzemenu samengesteld met de heer
    Beimer.
    De ontvangst was erg leuk met name ook door de versierde entree.
    Het was een geweldig diner en de sfeer in het restaurant was erg prettig.
    Ook onze kinderen en hun partners waren vol lof.
    Het is dan ook een geweldige avond geworden.
    We vinden dat restaurant ' Centrum een dikke 10 voor alles heeft verdiend.

Rein en Hanny Schoemaker,
    Haaksbergen

R.J. Schoemaker

Wij komen regelmatig gezellig een hapje eten en elke keer is het weer lekker. Naast het eten in het restaurant is het bestellen van de catering aan huis (warm en koud buffet bij bijvoorbeeld een verjaardag of ander feest) ook zeker de moeite waard!

Goede sfeer, goed eten en prettige bediening. Wil je eens een echt lekkere tournedos eten, dan moet je hier zijn. Heerlijk, er zijn geen andere woorden voor.

Henk Willemsen

Ik was hier met een aantal oud-collega's met partners - er was een mooie plek voor ons gereserveerd in het restaurant - voortreffelijk gegeten - het geheel was prima verzorgd - ook de bediening was erg goed - zeer vriendelijk en behulpzaam - zeker een aanrader !!

Mandy Schipper

Mandy Schipper

Echt geweldig!! Lekker en gezellig, goede service en superfijne kwaliteit!😍
    Ik kom zeker weren vaak terug!!😊😉

16. Nederlands Babberich

Na een teleurstellende 1e keer, toch maar een weer een poging gedaan en gelukkig, de bediening is een stuk attenter geworden.
    Dit maal de hamburgers besteld. Prima ingrediënten gebruikt helaas was de patty veel te compact (1× door de molen en dan aub van afblijven...).
    De overigens prima pulled pork en de gebakken uienringen voegen niets toe en het geheel is gewoon te groot om prettig te eten.
    Waarom niet een wat plattere patty met alleen wat bacon en dan van het formaat dat je hem gewoon met 2 handen kan eten...
    De pulled pork met een bbq saus en frites / salade mag zeker op de kaart!
    Leuk dat er coleslaw bij wordt geserveerd, alleen jammer dat de friet veel te vet en doorgebakken was.
    Gaan we voor een 3e keer??
    Weten we nog niet, e.e.a. voelt aan als plate service o.a. omdat je niet aan tafel kunt afrekenen en het dranken pakket van Vrumona wordt geserveerd, maar voor een echte plate service zijn de wachttijden weer veel te lang.
    Prijsniveau sluit echter prima aan bij wat er geboden wordt.

Prima eten met ruim voldoende groente. Aardige service. Zeer de moeite waard!

Gisteren super warm en koud buffet gehad bij resto Aalbers. Gewoon weer super zoals altijd. Goed verzorgd. Vriendelijk personeel. En niks is te gek.

19. Nederlands Babberich

Helaas, alles ging mis: sliptong was op, quiche was op, maar kwam wel later op de rekening.! Voorgerechten kwamen na heel lang wachten. vervolgens had de ene helft een voorgerecht en de andere helft moest nog een half uur wachten. 2 dezelfde voorgerechten , maar de een kleiner dan de andere. Carpaccio zonder kaas werd geleverd met kaas. Geen alcoholvrij bier aanwezig. Hoofdgerecht kwam wel snel. maar een aantal moest langer wachten. Zelfs de koffie werd niet aan iedereen tegelijk geserveerd.Dus de een had de koffie al op. De serveerster was vriendelijk en zei dat het alleen onze tafel betrof waar zoveel misging. dat is fijn om te horen als gast. Vervolgens op geen enkele wijze gecompenseerd. Hier gaan wij nooit meer naartoe. De Stempel heeft een negatief stempel gedrukt op een verjaardagsfeest.

20. Nederlands Babberich

Het eten was uitstekend, jammer dat de sliptong op was, aangezien ik geen grote vleeseter ben. En als je ouderen bij je heb dan mis je ook warme groentes, zoals bijvoorbeeld. witlof, verse worteltjes of verse doperwten. Ikzelf vind dat ook lekker

21. Internationaal Babberich

Vrijdag heerlijk gegeten bij Herberg Halsaf. Vooral de kipgerechten zijn echt aan te raden. Ook de bediening was erg vriendelijk

We komen zeker snel weer terug.

22. Nederlands Babberich

Henk Heerink

Lekker gegeten. Ondanks de grote drukte, vlot bediend en kwam het eten sneller dan verwacht.

23. Nederlands Babberich

Petra Metz

24. Nederlands Babberich

Heerlijk gegeten op het fantastische terras van dit restaurant. Leuke bediening en lekker eten voor een goede prijs. Lekker plekje om met kinderen te eten!

25. Nederlands Babberich

Ik schrijf niet zo snel een recensie. Nu wel, in de hoop dat men het signaal oppikt en de service verbetert. Het is een restaurant met zoveel potentie op een fantastische plek. Met prachtig weer op het terras gegeten. Kids in de speeltuin, ideaal. Eten was lekker, kon iets warmer geserveerd worden, maar dat was niet eens zo erg. Het wachten was vooral op de bediening. Wachten om drankjes te mogen bestellen, wachten op de kaart, wachten om eten te mogen bestellen, wachten op de kinderstoel, en vooral wachten op het eten. Twee uur aan tafel voor alleen een hoofdgerecht is echt te lang in een familierestaurant. Bij onze "buren" ging ook nog het een en ander mis. De bediening was heel vriendelijk. Jammer, nu nog maar eens over nadenken of we nog eens terug gaan. Misschien wel, in de hoop dat de service dan wel op orde is.

26. Nederlands Babberich

Op verzoek van vrienden zijn wij hier gaan eten. Waren Strijland (pannenkoekhuis) in Rheden gewent. De Stempel zou dit overtreffen, maar dit is niet te vergelijken. Ieder restaurant heeft zijn eigen specialisme. Erg leuk en modern restaurant. Ons viel op dat er behoorlijk jong personeel werkzaam is. Prijs/kwaliteit is prima! Volgende keer maar hamburger proberen!

Zondag onverwacht gaan eten bij 't Centrum in Babberich met onze dochter en schoonzoon. Druk is het er niet, maar we hebben er fantastich gegeten. Vriendelijke bediening en de prijs kwaliteitverhouding is dik in orde.
    Een echte aanrader dus!!! Bedankt fam. Reijmer.

28. Nederlands Babberich

Prima eten, gezellig gezeten.

29. Nederlands Babberich

Carola der Lente

Wat een leuk restaurant! Perfecte pannekoeken voor de kids, en een meer dan volwaardige kaart voor ons. Hoge kwaliteit ingrediënten en bereiding. Porties ook zelfs te groot. De recensie in De Gelderlander klopte wel, zowel qua menu als beleving en inrichting. Personeel aardig! En topper: de speelkamer voor de kids (inclusief oppas zelfs).
    Wij komen hoe dan ook in de zomer ook vaker terug, het grote terras en de tuin moeten ook verkend!

Ik ben voor een speciale verjaardag met een gezelschap bij fam Reijmer gaan eten. Vooraf in samenwerking met het team een menu samengesteld, vanaf begin is het geweldig verlopen, de dames zo behulpzaam met keuze's, aansluitend het diner daar kan ik kort over zijn. Helemaal geweldig eten, service evenzo. Een geweldige avond is het geworden, een zwaar compliment aan het hele team.