De Stempel in Babberich

Ruime parkeerplaats direct voor de deur

1419629162 87
1421972143 87
1445401954 78
1478203689 75
1506319463 78

1. Het was voor ons de eerste keer by de stempel.
    De pannenkoeken zyn voortreffelyk we zullen hier beslist nog wel eens terug komen.
    De bediening verdient ook alle lof.
    Fam. Boerboom zevenaar.

2. Wij genieten elke keer weer van de heerlijke hamburgers en de kinderen van de pannenkoeken.
    De rode wijn smaakt mij goed en mijn man heeft steeds een biertje naar zijn keuze.
    De cappuccino is ook top.

3. De stempel is leuk voor kinderen, speelplaats en locatie zijn super. De bediening is vriendelijk, sfeer is goed. Grootste nadeel is het lange wachten, te lang. Even een hapje eten is er niet bij en dat verwacht ik wel bij een pannenkoekenrestaurant. Het eten is goed, wat mij opviel is dat al het eten vrij "smaakloos" is. Prijzen zijn keurig, kaart is beperkt, maar prima.

4. Ton en Marian Berntsen

We komen al vanaf dag een bij De Stempel en we zijn nog nooit teleurgesteld, het eten is goed, de bediening is netjes, vriendelijk, jong, fris en altijd vrolijk.
    Zodra het weer het toelaat, kun je weer heerlijk buiten vertoeven, wat een aanrader is voor de (klein)kinderen, er is kinderoppas. speeltoestellen, maar ook konijntjes en kippen, je zit midden in de Rijnstrangen dus het is ook een super pliesterplaats als je op de fiets bent. Ze werken met (h)eerlijke en lokale producten, een aanrader voor iedereen met of zonder kinderen, jong of oud, van pannenkoeken tot hamburgers, maar ook een biefstukje is er heerlijk, of gewoon voor een heerlijk biertje of een lekkere bak koffie. Ik kan alleen maar zeggen, ondervindt het zelf.

5. Lekker gegeten, maar zoals we al eerder aangegeven hebben:
    De wachttijd is te lang, veel te lang!
    Mensen die snel even een hapje willen eten, moeten echt niet naar de Stempel gaan.

6. Schitterend gelegen. Prachtige inrichting. Mooie kaart. Buitengewoon kindvriendelijk.

7. Na een teleurstellende 1e keer, toch maar een weer een poging gedaan en gelukkig, de bediening is een stuk attenter geworden.
    Dit maal de hamburgers besteld. Prima ingrediënten gebruikt helaas was de patty veel te compact (1× door de molen en dan aub van afblijven...).
    De overigens prima pulled pork en de gebakken uienringen voegen niets toe en het geheel is gewoon te groot om prettig te eten.
    Waarom niet een wat plattere patty met alleen wat bacon en dan van het formaat dat je hem gewoon met 2 handen kan eten...
    De pulled pork met een bbq saus en frites / salade mag zeker op de kaart!
    Leuk dat er coleslaw bij wordt geserveerd, alleen jammer dat de friet veel te vet en doorgebakken was.
    Gaan we voor een 3e keer??
    Weten we nog niet, e.e.a. voelt aan als plate service o.a. omdat je niet aan tafel kunt afrekenen en het dranken pakket van Vrumona wordt geserveerd, maar voor een echte plate service zijn de wachttijden weer veel te lang.
    Prijsniveau sluit echter prima aan bij wat er geboden wordt.

8. Helaas, alles ging mis: sliptong was op, quiche was op, maar kwam wel later op de rekening.! Voorgerechten kwamen na heel lang wachten. vervolgens had de ene helft een voorgerecht en de andere helft moest nog een half uur wachten. 2 dezelfde voorgerechten , maar de een kleiner dan de andere. Carpaccio zonder kaas werd geleverd met kaas. Geen alcoholvrij bier aanwezig. Hoofdgerecht kwam wel snel. maar een aantal moest langer wachten. Zelfs de koffie werd niet aan iedereen tegelijk geserveerd.Dus de een had de koffie al op. De serveerster was vriendelijk en zei dat het alleen onze tafel betrof waar zoveel misging. dat is fijn om te horen als gast. Vervolgens op geen enkele wijze gecompenseerd. Hier gaan wij nooit meer naartoe. De Stempel heeft een negatief stempel gedrukt op een verjaardagsfeest.

9. Het eten was uitstekend, jammer dat de sliptong op was, aangezien ik geen grote vleeseter ben. En als je ouderen bij je heb dan mis je ook warme groentes, zoals bijvoorbeeld. witlof, verse worteltjes of verse doperwten. Ikzelf vind dat ook lekker

10. Henk Heerink

Lekker gegeten. Ondanks de grote drukte, vlot bediend en kwam het eten sneller dan verwacht.

11. Heerlijk gegeten op het fantastische terras van dit restaurant. Leuke bediening en lekker eten voor een goede prijs. Lekker plekje om met kinderen te eten!

12. Ik schrijf niet zo snel een recensie. Nu wel, in de hoop dat men het signaal oppikt en de service verbetert. Het is een restaurant met zoveel potentie op een fantastische plek. Met prachtig weer op het terras gegeten. Kids in de speeltuin, ideaal. Eten was lekker, kon iets warmer geserveerd worden, maar dat was niet eens zo erg. Het wachten was vooral op de bediening. Wachten om drankjes te mogen bestellen, wachten op de kaart, wachten om eten te mogen bestellen, wachten op de kinderstoel, en vooral wachten op het eten. Twee uur aan tafel voor alleen een hoofdgerecht is echt te lang in een familierestaurant. Bij onze "buren" ging ook nog het een en ander mis. De bediening was heel vriendelijk. Jammer, nu nog maar eens over nadenken of we nog eens terug gaan. Misschien wel, in de hoop dat de service dan wel op orde is.

13. Op verzoek van vrienden zijn wij hier gaan eten. Waren Strijland (pannenkoekhuis) in Rheden gewent. De Stempel zou dit overtreffen, maar dit is niet te vergelijken. Ieder restaurant heeft zijn eigen specialisme. Erg leuk en modern restaurant. Ons viel op dat er behoorlijk jong personeel werkzaam is. Prijs/kwaliteit is prima! Volgende keer maar hamburger proberen!

14. Carola der Lente

Wat een leuk restaurant! Perfecte pannekoeken voor de kids, en een meer dan volwaardige kaart voor ons. Hoge kwaliteit ingrediënten en bereiding. Porties ook zelfs te groot. De recensie in De Gelderlander klopte wel, zowel qua menu als beleving en inrichting. Personeel aardig! En topper: de speelkamer voor de kids (inclusief oppas zelfs).
    Wij komen hoe dan ook in de zomer ook vaker terug, het grote terras en de tuin moeten ook verkend!

15. Helaas niet enthousiast. Waren hier in september. Mooi weer en wilden op terras zitten. Dit is niet mogelijk met een mindervalide in het gezelschap. Zowel buiten als binnen een steile trap naar beneden om er te komen!!

Weinig eten voor de (vrij hoge) prijs. Pannenkoeken voor kinderen oké, maar eten voor volwassenen minimaal. Keiharde verschillend vormgegeven stoelen. Speelkamer redelijk groot, maar er staat niet veel meer dan een paar stoelen, een tv met 3 dvd's en een tafel met kleurboeken. Bediening erg langzaam; maar de keuken gaat nog een tandje langzamer.

Hoewel voor ons het dichtstbijzijnde pannenkoekenrestaurant: wij komen voorlopig niet meer terug.

16. Lodewijk Blom

Prima!

17. We kwamen na een leuk dagje dierentuin op het idee om rond 17:00 even te gaan eten bij De Stempel. Extra op tijd omdat we om 19:15 weer voor het werk thuis moesten zijn. Meteen besteld en om 18:00 nog niks op tafel toch maar even gevraagd of er nog iets te eten kwam. Oh iets fout gegaan wordt meteen gemaakt 5 minuten; om 18:35 kwam eindelijk het eten, er werd niet gevraagd of we er nog wat bij wilden drinken.

Aangezien we om 19:15 thuis moesten zijn hebben we het eten in 10 minuten naar binnen gewerkt. Erg jammer, geen sorry niks... eten smaakte best goed maar aan de bediening mag nog heel wat geschoold worden.

18. Tafel gereserveerd maar toen we kwamen moesten we zelf maar een tafel gaan zoeken.
    Ruim een uur moeten wachten op onze pannekoek die wel erg lekker was, dus dat maakte veel goed.

Kortom een goede formule maar nog niet professioneel. Bij nog zo'n ervaring zien ze ons niet meer terug.
    Zou jammer zijn.

19. Jasmijn

Mijn verjaardag hier zondagmiddag gevierd met familie (groep van 13 personen). Buiten drankje gedaan, kinderen konden lekker spelen op het klimrek. Binnen geluncht. Service was uitstekend en attent (inclusief slingers en ballonnen), hamburgers waren heerlijk mals en het ijs beviel ook uitstekend. Een leuk restaurant om gewoon iets te eten of om iets te vieren, kortom erg tevreden!

20. Met een groep van 8 personen wezen eten, allemaal verschillende menu's, doch niet 1 echt geweldig. Kipsaté, zijn stukjes van een gebraden kip (geen kipfilet), niet echt lekker. Hamburger, enorm dik en rauw erg grof van structuur. Boerenpannenkoek, vulling was prima maar de pannenkoek was bijna 1cm dik. Echt een dikke meelbal. Personeel is vriendelijk doch veel fouten gemaakt met bestellingen aan onze tafel. Het restaurant is mooi op een unieke locatie, met mooi speelveld voor de kinderen. Binnen in het restaurant klinkt het erg hol. Omdat de speelhal voor de kinderen aan het restaurant grenst, heb je veel kabaal van lopende/rennende kinderen. Zitcomfort houdt ook te wensen over. Bankjes waardoor je steeds met zijn allen op moet staan als er een persoon bv naar het toilet moet. Allemaal verschillende stoelen, van kunststof kuipstoelen tot harde houten stoelen. Wij hebben wel meer dan een uur moeten wachten voordat het eten werd opgediend. 3 uur over een 3 gangen diner gedaan.
    Kortom... mijn familie en ik komen hier niet meer terug!!

21. Ja was heerlijk, vooral die hamburgers. En de bediening was ook super, echt vriendelijke en knappe meiden.

22. Paul Zwartkruis

Zeer leuke eetgelegenheid, ook voor de niet-pannenkoeketers. Kwalitatief goed eten voor een normale prijs. Vriendelijke aandacht voor de gast, zonder dat het vervelend is. Portionering is ruim voldoende!! Zal zeker nog eens gaan eten bij "De Stempel"!!

23. Johan van Weel

Daar we de eerste keer smakelijk hadden gegeten wilden we nog eens terug komen.

Dat was dus vorige week en het smaakte weer goed en de porties waren ook groot genoeg. Alleen het schaaltje gebakken aardappelen had iets meer mogen zijn, want een klein schaaltje voor vier personen is wat krap. De bediening was zoals de vorige keer attent zonder opdringend te zijn.

We zullen zeker nog eens terug komen!! Ik kan het een ieder aanbevelen!!

24. jessica verweijen

Ik en mijn vriend hebben er heerlijk gegeten, toen ze net geopend waren. Het was nogal druk. Maar hele goede en snelle service. Personeel was ook allemaal even vriendelijk. Zelfs n kijkje in de keuken mogen nemen. We komen zeker vaker terug! Complimenten.

25. Met een groep van 8 hier de hamburger gegeten. Helaas waren meerdere hamburgers nog rood van binnen. Hoewel dit niet aan het eten hoeft te liggen, hebben 2 mensen diezelfde avond last van hun maag gekregen. Zeker voor een restaurant, dat dit als specialiteit heeft verwacht je dit niet. Voor ons een afknapper.

26. Wij hebben het gewoon nóg eens geprobeerd bij deze zaak. Naar aanleiding van onze negatieve recensie van 9 dagen geleden, was de reactie van de eigenaresse: zéér verbaasd ons weer te zien!

Deze keer allebei de slibtongetjes/sla/frites genomen, wél even om wat citroen moeten vragen voor de vis, dat was oké, maar alwéér de frites in een klein papieren zakje. Maar deze keer in schoon vet gebakken en lekker. Het had wel ietsje méér kunnen zijn, zo'n zakje is maar klein. Even aan de kok gevraagd hoe dat komt, die kleine eigenaardige papieren zakjes, bij een gewoon volwassenen-menu. Hij zei dat het modern is. Tja...

De chocolade-taart voor het dessert was helaas op, maar de kok heeft een dame blanche ijsje gemaakt met choco garnering, dat was best lekker.

De kwaliteit/prijs verhouding is in orde, voor plusminus 60 euro eet je hier samen een 2-gangen menu, met wat drankjes. Aan de ambiance valt natuurlijk niets te veranderen, die is en blijft pijnlijk minimalistisch functioneel.

Pluspunt: er is een keurige ruime invaliden-toilet, maar deze is helaas niet voorzien van opklapbare leuningen.
    Pluspunt: een speelkamer voor kinderen.
    Pluspunt: voor elke 10 euro besteding krijgt men een stempel, 10 stempels = 10 euro korting.

Al met al: zeer geschikt voor kids, uitgebreide pannenkoeken-keuze, voor volwassenen géén echte restaurant ervaring.

27. Hebben hier gisteren heerlijk gegeten met twee families, in totaal 8 personen. De hamburgers waren heerlijk, voor de kids lekkere pannenkoeken of frietjes met een snack. Aardig en vriendelijk personeel. Hele mooie plek om te eten zowel binnen als buiten een mooi uitzicht. Prijs kwaliteit is ook goed. Na het eten kunnen de kinderen lekker buiten spelen en de ouders nog even natafelen met een bakje koffie.
    Al met al was het top wat ons betreft.

28. Heerlijk gegeten afgelopen weekend, erg mooi terras. Wij komen binnenkort zeker terug!!

29. Jammer, dat je er eten wil en er is geen plaats.
    Reserveren kun je niet, alleen vanaf 8 personen.
    Wij zijn er nu al 3 x keer geweest om te gaan eten, en helaas alle keren geen plaats.

30. Vandaag heerlijk gegeten bij de stempel, zeer vlotte bediening en een goede sfeer!
    Hier komen wij zeker vaker terug.

31. Òp zaterdag erg vol, maar even gewacht. Eten was heerlijk, vooral de pannenkoek en de hamburgers. Het eten was mooi opgediend en mooi servies.
    Personeel moet nog op elkaar inspelen, ze zijn allen enthousiast, dus dat komt wel goed.
    Veel succes, we komen zeker een keer terug.

32. J. Goossens

We hebben bij de Stempel gegeten op 3 mei, het restaurant is erg sfeervol en het was behoorlijk druk. Zeker een enorme verbetering ten opzichte van hoe het vroeger was. Er is buiten een leuke speelweide met een groot speeltoestel voor de kinderen.
    De mogelijkheid om zowel een hamburger of een pannenkoek te eten is erg goed bevallen. Het eten was erg lekker en de porties zijn groot genoeg.
    Klein verbeterpuntje: het bedienend personeel is nog niet echt op elkaar ingespeeld. De verhouding tussen beginnend en ervaren personeel is wellicht niet helemaal juist. Hoewel iedereen erg vriendelijk was en enorm zijn best deed kwam men vaak direct na elkaar dezelfde vraag stellen, opmerkelijk was ook dat men de tafel wilde komen afruimen en vroeg of het lekker gesmaakt had terwijl het hoofdgerecht nog opgediend moest worden. Probeer de tafels wat te verdelen onder de bediening.

Wij hebben ons prima vermaakt en verwachten dat het enthousiaste team snel op elkaar ingespeeld is. Wij komen zeker nog eens terug.

33. Op 3 mei j.l.voor de eerste keer gegeten en gedronken bij Rest. de Stempel. Huiswijn prima, gebakken tongetjes perfect klaar gemaakt. Komen hiervoor zeker terug.

34. Een compliment voor de reactie op onze helaas negatieve recensie. Fijn dat er actie ondernomen is en wij maken graag gebruik van het aanbod, fijn dat er meegedacht wordt en wij hopen volgende keer een positieve recensie te kunnen schrijven!

35. Inmiddels 2x gegeten bij restaurant De Stempel, en beide keren zeer geslaagd. De eerste keer had ik de slibtongetjes, ik was erg benieuwd, gezien het pannenkoeken en hamburgers concept, maar ze waren heerlijk. Perfect qua gaarheid, mooi opgemaakt, en met sla en friet erbij. De tweede keer ging ik toch overstag voor een pannenkoek, en dit was een zeer goede keus. Ook mijn tafelgenoten waren zichtbaar aan het genieten. De kindjes hadden een leuke en lekkere kinderpannenkoek. Na afloop nog een wafel en met een volle buik huiswaarts. De locatie en het uitzicht is prachtig. Alles klopt gewoon. Binnen is het enorm verzorgd, tot en met kleine accessoires in het interieur en een uitgebreide speelkamer aan toe. Een aanrader en een toekomstige vaste stek.

36. Familie Eleveld

Gastvrije ontvangst, kindvriendelijk, hele lekkere hamburgers en ook de wafel met vanille ijs en de warme kersen was erg lekker! Zeker voor herhaling vatbaar :)