Ruim eigen parkeerterrein

za lunch 12:00 - 16:00 diner 17:30 - 21:00
zo lunch 12:00 - 16:00 diner 17:30 - 21:00

1200230428 50
1450220312 82

1. Ons voorgerechtjes was tempura. Het was lekker en gaf ons een goed gevoel over het hoofdgerecht. We hadden biefstuk besteld. Teleurstelling alom. Een kleine biefstuk, taai en klein met als bijlage 3 minikrieltjes en 3 wat op sperziebonen lijkende boontjes. De biefstuk teruggestuurd. 5 minuten later een nieuwe gekregen wat natuurlijk niet kan. Biefstuk heeft tijd nodig. De dame blanche als toetje was teleurstellend. Drie bolletjes ijs, kloddertje slagroom en een los kommetje koude chocoladesaus uit een flesje. Al met al veel te duur voor het geleverde.

2. Paul van Lingen

Wij waren met ‘n rolstoel bezoeker en werden adequaat geholpen door een speciale doorgang. Het menukaart heb je voldoende keuzes en ook kleine porties zijn beschikbaar. Het is smaakvol en niet echt duur. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Alom een geslaagde avond. Een adres waar je vaker wil komen.

3. Fijne kaart en uitstekende bediening, attent, vriendelijk met hart voor de zaak. Een feestje om hier te eten. Goede vegetarische opties.

4. Han & Iris van Nes

27 augustus 2022 een feest gegeven bij Eemlust. Voorbereiding in prettig overleg. Uitvoering geweldig. Enthousiast team waarvoor niets teveel was. Zowel de borrrelhapjes als het buffet waren heerlijk en alles werd prachtig gepresenteerd.

5. Is het net niet. Vriendelijke bediening verder niet echt top. Jammer kan beter. Locatie is top.

6. Coby Berkhout

7. F. Ypenburg

Het was op 11 juli de dag nadat was bekend was gemaakt dat er meer dan 10.000 nieuwe besmettingen waren. Het restaurant was propvol! Corona?? wat is dat?? overal lak aan.
    We waren met 4 personen waarvan 1 persoon nog maar 1 prik had gehad! We zaten met de stoel tegen de rug van de buurman. De wijn was van het supermarktniveau en veel te duur. Het hoofdgerecht 5 gamba's smaakte naar niks. Het was een teleurstellende ervaring als Baarenaar

2,4
  8. Verrassend gezellig restaurant met lekker eten. De bavette is heerlijk. Heel verzorgd met direct een fles water en lekkere broodjes vooraf. Bij de koffie/thee een royaal assortiment bonbons. We hebben genoten. Een aanrader vinden wij.

9. Leuke locatie, goede sfeer, goed menu, prettige bediening.

10. Lekkere en verrassende gerechten te bestellen in kleine of normale porties, zodat je makkelijk meerdere gangen kan nemen. Prettig, aardig personeel maar binnen is het een oubollige, tuttige ambiance/ sfeer.

11. Vanavond hebben wij, samen met een collega met echtgenote genoten van een heerlijk 4-gangen diner. Na een hartelijk ontvangst (wij kwamen zonder te reserveren) werden we goed en vriendelijk geadviseerd en kozen het "menu van de dag", hetgeen een bijzonder goede keuze bleek. Zowel het voor-, tussen en hoofdgerecht en natuurlijk het toetje waren heerlijk. Ook werd het goed gepresenteerd, werd er rekening gehouden met de beperkte tijd en was het (meer dan) voldoende voor zowel de kleine als de wat grotere eters onder ons!
    Als Brabantse Bourgondiërs houden wij van goed, genoeg, gezellig en no-nonsens.
    Wij waren dan ook blij verrast over het eten en de geweldige sympathieke en warme bediening. Je voelt je welkom en wordt als "gewaardeerde klant" behandeld. De gastvrouw was TOP en wist goed in te spelen en om te gaan met ons als gasten! Wij voelden ons thuis in dit restaurant!
    Het eten kan dan nog zo goed zijn, wanneer de bediening geen liefde voor het vak en voor de klant heeft, is de avond niet geslaagd.
    Bij Eemlust is dit alles meer dan geweldig en was de avond voor ons in alle opzichten meer dan geslaagd!
    En dan als laatste blijkt ook de prijs bijzonder "klant vriendelijk" te zijn.
    Wij vinden dit restaurant bijzonder goed, en dat voor weinig!
    Bedankt voor de gastvrije avond en succes voor de toekomst.
    Wanneer wij de gelegenheid hebben komen wij zeker nog eens bij jullie genieten.
    Conny en Evert.

12. N.B. Dekker

13. Mijn complimenten voor de bediening en vooral het ongevraagd glaasje water krijgen dat steeds werd bijgevuld. Geen negatieve reacties.

14. J.M. de Keijzer

Nadat we van de fietsboot kwamen, zijn we zoals afgesproken gaan lunchen met 5 personen waarvan 1 in een rolstoel. We werden HEEL HARTELIJK ontvangen. Geweldig!!!! Het personeel had héél véél GEDULD HUMOR met ons en WAREN ERG BEHULPZAAM.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    De lunch was niets op aan te merken, ZALIG, GENOEG en mooi opgediend.
    EEN DIKKE 9
    Namens Mona,Tiny, Ger, Henk en Juanita bedankt en tot de volgende keer.

15. Dory van Kampen

De avond en het eten was zoals gewoonlijk geweldig.
    Het is een restaurant waar ik steeds naar terug ga, omdat de variatie van de menu kaart
    tot de top 10 behoort.

16. Bert 14 punten

We hebben heerlijk gegeten.
    Snelle bediening en erg fijn dat je halve porties kunt bestellen.

17. Vanmiddag naar Eemlust gereden voor een lunch. We hadden vrij hoge verwachtingen, maar deze werden helaas niet waargemaakt.
    Zeer matige prijs-kwaliteit verhouding. Broodjes erg zuinig belegd en droog wit brood bij de omelet. Voor ons was deze lunch helaas een tegenvaller, zullen ook niet snel terug komen om hier te eten.
    Locatie van het restaurant wel erg mooi!

18. anton verbruggen

Tot onze verbazing bleek dat de reservering voor 8 personen via jullie site bij Eet.nu maar voor 2 personen was binnen gekomen. Het probleem werd snel en professioneel opgelost. We hebben een heerlijke middag gehad met lekker eten in een prettige sfeer. Top locatie,

19. Niels 283 punten

Erg goede ervaring. Gisteren geluncht op het terras, een heerlijke plek. De service was uitmuntend: vriendelijke duidelijk en snel, en toen ook het eten van erg goede kwaliteit bleek te zijn kon het niet meer stuk. Enige puntje: het mespuntje mosterd dat op het schaaltje lag bij het twaalf-uurtje was erg karig. Daar mag best wat meer liggen aangezien je toch zelf kunt kiezen hoeveel je gebruikt. De zalm in de mosterdsoep was heerlijk!

20. Heerlijk gedineerd met een wijn arrangement. Heerlijke wijnen die prima pasten bij de gerechten. Je kunt op je gemak eten, het personeel is deskundig en attent.

21. allard gerritsen

Gezellig personeel, goed eten mooi aan het water en de sfeer is heel warm en liefdevol. Wat je terug ziet in het eten en het personeel.

22. Om de verjaardag van een goede vriendin te vieren bij Eemlust gereserveerd. Vlot ontvangen en snel van een prima wit wijntje voorzien. Daarna een moeilijke keuze kunnen maken uit de grote diversiteit aan voor- en hoofdgerechten. We bestelden heel verschillend, de een een 3-gangenmenu, de anderen verschillende gerechten. Het werd fraai opgediend en smaakte allemaal voortreffelijk. Steeds werd keurig op tijd het water en de wijn bijgevuld. Het toetje Romanoff Aardbeien en de koffie met diverse chocolaatjes en koekjes maakten het verjaardagsdiner af. Heel voldaan en tevreden gingen we daarna huiswaarts.

24. ED 11 punten

Afgelopen zondag eerst heerlijk op het terras gezeten met wat hapjes en een mooie fles wijn. Het was mega druk maar ondanks dat was de bediening attent en snel. De borrel en service was zo goed dat we hebben besloten om ook te blijven eten en wat was dit een aangename verrassing. Heel groot pluspunt is dat ze onbeperkt water blijven bijschenken en daar heel attent op letten. Ons zie je deze zomer meer terug komen. Keep up the good work.

25. twee wandelaars

Na een wandeling bij de Eemlust aangekomen werd ons een tafel buiten aangewezen, mensen die later een tafel kregen werden gelijk geholpen! Na een halfuur was er nog niemand langs gekomen om een bestelling op te nemen we zijn maar opgestaan en weggegaan. Dus wilt u rustig kunnen eten, niet door de gasten worden weg gekeken en een goede bediening ga dan NIET naar de Eemlust!

26. J.J. 9 punten

Geweldige avond gehad. Vriendelijke en attente mensen. Aangenaam ontvangst was al een goed begin, vervolgens uitstekend geholpen. Erg goed gegeten, leuke gerechten en opmerkelijk betaalbaar voor de kwaliteit. Leuk menu buiten de kaart om, maar toch voor de tournedos gekozen. Prachtig stukje vlees! Wij komen snel terug!!!

27. T. de Bruin

Toplocatie, maar wat een chagrijnige bediening, bijna zuchtend wordt je bestelling opgenomen. Het eten komt qua kwaliteit ook niet uit boven dat van een gemiddelde snackbar, maar de prijs zeker wel ! Heel erg jammer.

28. tino schouten

Wij komen hier toch minimaal 1x per 2 maanden en we gaan altijd voldaan en zeer tevreden weer naar huis. Af en toe proberen we ook een ander restaurant in Baarn, maar het verlangen naar Eemlust wordt dan alleen maar groter. Één minpuntje, de bonbons kunnen echt beter ;-)

29. Alexandra

Teleurstellend! Afgelopen zondag (20 oktober 2013) high tea in restaurant Eemlust. Mooie locatie aan het water. We hadden onze dieetwensen tijdig doorgegeven, namelijk 1x glutenvrij en 1x vegetarisch. Bij de reservering werd aangegeven dat dit geen enkel probleem was. Glutenvrij lekkernij bestond uit 3 broodjes, een chocoladecakeje in 4 stukjes gesneden, beetje fruit in glazen bakje en 3 halve (!) kleine chocoladekoekjes. Beschamend, vooral omdat er zoveel meer mogelijk is met glutenvrij. Jammer dat de kok niet meer geïnspireerd was (ik kan het zelf beter). Geen aanrader dus voor als je veroordeeld bent tot een glutenvrij dieet en eens lekker uit wilt gaan eten. De vegetariër in het gezelschap kreeg prompt 3 zalmsandwiches voorgeschoteld. Een vegetariër eet géén vlees en géén vis, daar moet een kok toch echt wel van op de hoogte zijn... Daarnaast 3 dezelfde sandwiches met kaas. Wederom geen inspiratie van de kok om variatie in het aanbod aan te brengen. Jammer. Koffie die geserveerd werd, was lauw. Na expliciet bestellen van hete koffie, was deze goed op temperatuur.
    We gaan er niet meer heen.

3,7
  30. Kwamen onlangs tijdens fietstocht ´s avonds langs voor koffie. Kregen tot onze verrassing een etagiere met chocola en koekjes erbij, waar we uit konden kiezen. Bediening was zeer vriendelijk, ondanks de drukte op dat moment tijd voor een praatje !

31. Heerlijk voorgerecht met lam en uitstekende heek als hoofdgerecht. Dit alles vergezeld met een heerlijke, ziltige muscadet uit de Marne en een Montsant 2005 mas gran negre, een zalige rode Catelaan van Grenache, Tempranillo en Shyraz. Sit alles tegen een alleszins redelijke prijs. Dus spring in de wagen en ga eens naar Eemlust.

32. Guido Demmers

33. annemarie philipse

gewelige ervaring iedere keer om hier te eten. super kwaliteit eten, prima bediening, prachtig uitzicht. een aanrader voor iedereen

34. GVR 52 punten

Kan hier elke keer weer erg goed eten. Leuke plek, goed vlees, bediening mag altijd wel ietsjes beter. Maar dat is in NL overal het geval. Bediening zoals vroeger, door een ober die het echt een vak vond is er niet meer. NL'se restaurants worden overspoeld door studenten, en dus goedkopere krachten. Enigzins ook wel begrijpelijk.

35. Alinda Kooyman

36. JB 5 punten

Mooi plekje aan het water voor een gezellige lunch. Lekkere broodjes en vriendelijk personeel.

37. Reeds een jaar of 4 komen we regelmatig bij Eemlust om te dineren. De bediening is altijd vriendelijk en belangstellend.

De kaart hebben we niet nodig omdat het gebodene buiten de kaart om altijd een aangename verrassing is. We hopen nog lang van dit restaurant te mogen genieten!

Ron en Petra.

38. Tijdens mijn eerste ontmoeting in deze regio was ik aangenaam verrast van deze prachtige omgeving en de service van Restaurant Eemlust. De vriendelijkheid en professionalisme die men hier biedt stroken aan mijn verwachtigingen en een aanrader voor diegene die van kwaliteit en stijl houden. Mijn belgische vrienden kunnen dit zeker beamen, want we voelen ons hier thuis en komen steeds weer.

39. Vorige week gedineerd. Heerlijk, maar dan ook heerlijk gegeten.

Bediening was zeer matig. Werd totaal niet opgelet en was lievr thuis dan te bedienen.

Oubollige inrichting. Terras prachtig.

40. We komen hier al jaren en naast heerlijke lunches is alles perfect. Locatie aan de Eem met prachtig terras en vriendelijke bediening.

41. Van Bruggen

Een mooie plek voor een gezellige lunch of diner met een goede prijs en uitstekende service.

42. Afgelopen zomer heb ik tweemaal op 'n zondagmiddag geluncht op het schitterende terras van restaurant Eemlust (nummer 5 in de Misset Terras Top 100 2010). Eenmaal met een stralend zonnetje en eenmaal met kletterende, soms oorverdovende regen op de parasols en de terrasverwarming aan. Beide malen vonden wij het moeilijk om dit aangename plekje aan de Eem weer te verlaten. Het eten is heerlijk en de porties zijn zelfs voor grote eters meer dan voldoende. Het eten (van de lunchkaart) is niet duur, is geen 'haute cuisine', maar dat pretendeert Eemlust ook niet. Ik hoop hier nog vele malen terug te komen.

43. We zijn hier in het voorjaar met vrienden gaan eten. Kan niet anders zeggen dan heel goed gegeten, alles was goed van smaak en de porties zijn goed. Het was voor zo'n mooi restaurant wel wat aan de rustige kant wat klanten betrof. De aangeraden wijn paste goed bij het menu. Bediening is netjes en vriendelijk. Alleen de prijzen zijn behoorlijk aan de hoge kant. Persoonlijk denk ik dat als de prijzen wat redelijker zijn dat we er veel vaker zullen gaan eten, en met ons wel meer mensen. Al met al toch een aanrader.

44. Om te lunchen heerlijk, service is prima, vriendelijke bediening, mooi plekje, maar diner is veel te duur.

45. We zijn hier in de voorzomer van 2010 maar eens gaan lunchen met z'n viertjes. Het was rustig dus wellicht is de ervaring bij grote drukte anders (dat gaan we nog eens testen!) maar: wat een ongelooflijk goed restaurant!

Service met een echte glimlach; bestellingen werden onthouden en ondanks dat het eten gebracht werd door een ander personeelslid werd het eten en drinken bij de juiste persoon neergezet. De kwaliteit was uitstekend en daarmee de prijs/kwaliteit verhouding direct ook.

Een aanrader!

46. O. uit Baarn

Bediening is heel gastvrij. De lunchkaart heeft een hoog "Van der Valk" gehalte. Er was niets mis met het eten (op droog wit fabrieksbrood na), maar zeker niet bijzonder.
    Het was er erg rustig, dus ook de sfeer was niet gezellig. Er zijn in Baarn veel betere restaurants te vinden voor een lekkere en bijzondere lunch. Ik heb dus geen reden op te zeggen yes!, daar ga ik nog eens heen.

6,3
  47. J 95 punten

Vorig jaar zomer(2008) er gegeten. Zaten lekker buiten onder de parasol met uitzicht over de Eem. Je begint al met een leuk hapje van het huis. Eten was lekker maar wel duur.

48. T. Anderiesen

Wat een heerlijke avond! Eten was fantastisch, de duif vooraf en gerilde tonijn als hoofd. De bediening is zeer attent en weet de gast echt te behagen. Het bedrijf is pas een week geopend, heel knap hoe het in korte tijd zo veranderd is. Detail is de niet zo uitgebreide kaart, 7 voor/hoofd/na, maar dit zouden ze nog veranderen. Een aanrader voor iedereen.

49. a.berkeveld

alle hoofdgerechten bestaan hoofdzakelijk uit aardappelpuree!! het enige vegetarische gerecht is een bord aardappelpuree + een aantal doperwten erdoor en een stukje brood erop, erg erg matig, terwijl je een volle prijs betaald.Dit restaurant is voor ons niet voor herhaling vatbaar.