Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Baarn verdeeld zijn.

1. Internationaal Baarn

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeervolle omgeving met zeer vriendelijke bediening. Aanrader!

2. Jeroen van den broek

Als mijn vriend doordeweeks niet thuis eet legt hij gelukkig altijd wat geld voor eten op het kastje, de schat. Ik hoef niet lang na te denken waar ik ga eten, dat is bijna altijd bij jullie. Het menu is erg veelzijdig, dit zie je niet vaak. KLASSE!! Het interieur is ook uitstekend in orde, het zit heerlijk hoor! Maar bovenal vind ik de service fantastisch, aardige jongens achter de balie. Ze wensen me vriendelijk smakelijk eten en vaak als ik dan later nog even omkijk zwaaien ze nog een keer. Dat zegt wel heel veel over de betrokkenheid. Laatst kwamen jaques en Frédéric eten en toen we zijn we ook bij jullie geweest. Chapeau hoor, ze waren overtuigd van de xxl frikadel. Zo groot en lekker gekruid. Die nemen ze nog wel een keer. Bedankt voor de leuke avonden!

3. Bram van Bielenmans

Als vaste prik bestel ik hier maandag, woensdag en zaterdag. De andere dagen eet ik niet thuis, maar bij mijn moeder in Veenendaal.

Vaak bestel ik een patat speciaal met een aantal snacks en dat verschilt dan per dag. Altijd dezelfde uitstekende prijs/kwaliteit verhouding die je in een plaats als Baarn verwacht. Leuk dat ze me bij naam kennen en tegenwoordig de telefoon opnemen met 'hee Bram wat mag het zijn?'. Restaurant Sofie is ook eigenlijk een deel van mijn leven geworden nu mijn moeder in Veenendaal woont. Top restaurant met top personeel!

Liefs Bram en Garfield (de kat)

4. Italiaans Baarn

Heerlijk gegeten in een leuke zaak, opvallend was het attente personeel en prettige sfeer in het restaurant. Niet te duur ook

5. Pizzeria Baarn

Eén en al FANTASTISCH! Wat een top tent is dit. De dame die de bestelling opnam is super vriendelijk. En de pizza is geweldig. We komen zeker terug.

6. Gisteren met AH dinerkaart een vastgesteld menu (wel keuze uit vis en vlees, vegetarisch) gegeten met vrienden. Eten was prima. De sfeer was uitstekend, leuke bediening!! Jammer dat ? met zijn jas aan al een biertje stond te drinken :) Groet tafel 14!!

7. Besteld via de website. Eten na 60 min. nog niet gekomen, gebeld en eindelijk na 75 min. kon ik eten.

Probleem ik had koud eten dus heb ergens anders eten gehaald.

Ik bestel hier niet meer.

4,1
  8. Heerlijk gedineerd met een wijn arrangement. Heerlijke wijnen die prima pasten bij de gerechten. Je kunt op je gemak eten, het personeel is deskundig en attent.

9. Nederlands Baarn

Marja

10. Nederlands Baarn

Van tevoren de lunch gereserveerd via Eet.nu. Vlotte afwerking zodat ik snel wist dat alles geregeld was.

We hadden een mooie tafel in de serre met uitzicht op de treinen en de mooie herfst kleuren. Heerlijk geluncht met een goed glas Cava.

Ik ga deze maand nog een paar keer terug met vriendinnen die deze mooie locatie en omgeving niet kennen.

11. Shoarma Baarn

Bah wat is het eten hier smerig!
    Dit is de laatste keer dat ik bij de farao in Baarn eten bestel.

1,2
  12. Shoarma Baarn

Jean Paul

Werkelijk het slechtste eten ooit gekregen. Patat was nog rauw, shoarma leek wel 5 dagen oud, en zat verder niks bij. Typisch geval; één keer nooit weer.

1,4
  13. na lange tijd weer heerlijk gegeten. wat een klantvriendelijke bediening. je hoeft niet lang te wachten, je krijgt een goed advies en voor een redelijke prijs kun je heerlijk en voldoende eten. echt een aanrader. niet voor niets bestaat dit restaurant al dertig !!! jaar en is het altijd gezellig druk.

14. Zeer goede service.
    Soms wat te zoute patat en erg weinig.

15. Afhaal en bezorg Baarn

Wij wonen in hilversum maar komen regelmatig bij La Regina. De pizza's en pastagerechten zijn heerlijk. Het is het rijden meer dan waard!

16. Internationaal Baarn

A A Scheffer-Fischer

Vandaag 10-9-2016 hebben wij in uw restaurant een geweldige brunch gehad. Het was
    één groot eetfestijn. Alles was buitengewoon goed verzorgd en de gerechten zeer smakelijk. De bediening was perfect en de wijn buitengewoon. Kortom, helemaal af!

17. Hier moet je zijn voor een broodje Döner. Beste van het beste van het beste!!!!
    Ik kom er elke week!

18. Internationaal Baarn

Wij hadden een etentje met 13 personen, en hebben al meerdere malen bij Vuur gegeten. De keuken is uitstekend, maar deze keer was werkelijk een ramp! We hebben letterlijk anderhalf uur moeten wachten op het hoofdgerecht, na meerdere keren navragen kwamen de gerechten uiteindelijk en waren prima maar wel half koud. Er werd nauwelijks aandacht geschonken aan onze vraag om toch eens wat wijn te schenken, al met al een heel vervelende ervaring. Mijn vader is 97 en viel bijna van zijn stokje door de idioot lange wachttijd. We hadden enkele weken ervoor gereserveerd, dus met het bedienend personeel had rekening gehouden kunnen worden.
    Mij lijkt het nuttig dat de onaangename manager eens vervangen wordt!! Het is een slecht teken als er zo'n verloop van personeel is. Ik zie ook voortdurend advertenties voorbij komen waarin personeel wordt gevraagd. Heel jammer van zo'n mooi restaurant.

19. Zeer net en schoon restaurant en afhaalcentrum. Tevens bij eventuele complicaties wordt alles zeer netjes geregeld

Mvg Gerald van Nuil

20. gangster boy

Kroket afrader, patat aanrader.

21. Internationaal Baarn

andre

Wij ons al afvragen waar deze plaats zou liggen. Maar het bleken de voorletters te zijn van de kinderen van de eigenaar die er overigens tijdens ons bezoek niet was.

We werden op vriendelijke wijze ontvangen door de gastheren. Op donderdag bleek het restaurant behoorlijk vol te zitten. Onze gasten kwamen uit Bunschoten-Spakenburg en hadden als eens gegeten in het restaurant.

We kregen een beperkte kaart met nogal verschillende gerechten aangereikt. Beperkt is meestal goed. Men heeft alles een beetje beter in de hand en kan snel serveren.

Gekozen voor een “standaard” carpaccio. Prima, niets op aan te merken. Daarna namen 3 van ons de spareribs en één de saté. Keurig geserveerd met wat rauwkost en frietjes in een zakje. Eén sparerib bleek het te zijn. M.i. een beetje karig. Dat hadden er zeker anderhalf kunnen zijn. Overigens zeer prettige bediening die haar best deed om het ons naar de zin te maken.

Voor mij als toetje vers fruit met meloenijs, voor de overige drie een triootje met verschillende (Italiaanse en Franse) smaken. Geserveerd in drie kleine bakjes. Alles was goed op een klein maar zeker aandachtspuntje. De spareribs proefden niet vers. Varkensvlees heeft de eigenschap relatief snel te verouderen (ook in de vriezer). Dat was hier duidelijk te proeven. De vraag rijst of het restaurant fifo of lifo toepast in het leeghalen van de vriezer, ook is het de vraag of alles op datum gelabeld is.
    Mocht het bovenstaande niet op de restaurateur van toepassing zijn, dan zou ik zeker de leverancier aanspreken op dit euvel.

Kortom… een beetje ambivalent over dit restaurant. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat dit altijd zo is.

Andre

22. Chinees-Indisch Baarn

Ik kom hier al vele jaren en altijd is het eten van hoge kwaliteit en meer dan genoeg!
    Het is een afhaalcentrum waar je wel nog ff de krant kunt lezen tijdens het wachten.

23. Internationaal Baarn

W.A.Haas

Een gastvrij restaurant met een goede keuken. De bediening was vlot en efficient.

24. Martijn

Patat slap en zacht. Mayo zuur. Erg slecht.

25. Niet voor niets een 'favoriet' dit restaurant. Ook nu weer bepaald niet teleurgesteld. We zijn vroeg (17.30) en toch staat er op het gros der tafeltjes al weer een gereserveerd-bordje. Goed teken. De ontvangst is weer als altijd aller hartelijkst. Ouzo'tjes en balletjes als vanouds, tzatziki geweldig, de schotel voor de gezellige drinker (Mezés tou bekri) en het kalfsstoofpotje zijn helemaal áf. Eigenlijk zitten we al wat vol, maar besluiten gelet op de tijd tot onze voorstelling toch voor een dessert te gaan. En ik zou haast zeggen dat dat ijs met caramel misschien nog wel het hoogtepunt van dit culinaire feest was...
    Uitermate tevreden waggelen we dan tenslotte toch maar richting auto voor onze voorstelling...

26. Daniella valk

Met onze kinderen zijn we gaan eten bij stoer en lekker. Heel relax, super goed eten. Heerlijke kipburger voor de kinderen. En steak voor ons. Het smaakte voortreffelijk! Zeer gastvrij!! Een aanrader!! Komen zeker terug!

27. Nederlands Baarn

Ida Jansma

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Hartelijke mensen die snel reageren. We komen zeker terug.

28. Italiaans Baarn

Wat een leuke zaak! Service is vlot en vriendelijk. Eten is lekker, maar niet heel bijzonder. Concept is leuk. Hier komen we graag weer.

29. Kom regelmatig in dit restaurant. Opvallend is dat, nu er een andere eigenaar is, de kaart nog maar 1/3 (qua keuze) is van wat wij gewoon waren. Dit heeft echter geen gevolgen voor de kwaliteit. Kom zeker terug

30. Internationaal Baarn

Prima kaart en prima eten, tegen redelijke prijs.