Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Baarn verdeeld zijn.

1. Internationaal Baarn

We hebben heerlijk gegeten!
    Entrecote was super mals en precies goed gebakken!
    Nagerecht waren ook heerlijk.
    Was een zeer gezellige avond en zeker een bezoekje waard!

2. Chinees-Indisch Baarn

Goede kwaliteit, lekker en betaalbaar!

3. anton verbruggen

Tot onze verbazing bleek dat de reservering voor 8 personen via jullie site bij Eet.nu maar voor 2 personen was binnen gekomen. Het probleem werd snel en professioneel opgelost. We hebben een heerlijke middag gehad met lekker eten in een prettige sfeer. Top locatie,

4. Lekkerste eten van Baarn echt een aan rader zo lekker en alles was top

5. Chinees-Indisch Baarn

Zonder meer een heerlijk terras! Gelegen aan de Pekingtuin dus voor kinderen heerlijk spelen terwijl de ouders op het terras zitten. Heerlijk eten!

6. Nederlands Baarn

Marion bolthof

Weliswaar een beperkte kaart maar ik heb lekker gegeten. Prima sfeer. De zaak zat helemaal vol en dat zegt ook al iets.

7. Pizzeria Baarn

Service uitstekend. Speciale verzoeken zijn mogelijk. Top pizza!!

8. Pizzeria Baarn

Bas

Eten is perfect maar de service gaat met de dag achteruit helaas.

Blijkbaar willen ze geen klanten, en nu zijn ze ook van thuisbezorgd.nl verwijderd.
    Dus zakelijke bestellingen zal ik er sowieso niet meer doen.
    Ook op Hungry.nl zijn ze niet te vinden.

Helaas is er ook een paar keer wat misgegaan met mijn bestellingen.

Ik bellen en gezegd dat ik niet gelijk een recentie wil schrijven wat open en bloot op internet staat (vond ik wel zo netjes)
    E-Mail adres gekregen en wat punten van aandacht doorgegeven: reactie: 0,0 niks nakkes nada.
    Dus het zal ze niks kunnen schelen denk ik.

Tijd om dan maar eens naar een alternatief opzoek te gaan.

Arrivederci Da Nino!

9. Even lekker en makkelijk gegeten met onze kinderen. Groot assortiment en ook gezondere keuzes op de kaart.
    Het ijsje van onze zoon van 3 viel op de grond en hij kreeg direct een nieuwe van de medewerker. Super opgelost!
    Prima zaak en we gaan er beslist vaker heen.

10. Italiaans Baarn

Ron van der Veen

11. Shoarma Baarn

maartje

na een lange avond nog even bij farao naar binnengelopen. enorm voordeel is dat ze tot laat open zijn! dus mochten er 's avonds ineens spontaan hongeren mensen zijn ga Hier langs! ik raad iedereen met klem aan de spareribs te bestellen! wat zijn die heerlijk! super service en enorm warm welkom!

12. Niels

Erg goede ervaring. Gisteren geluncht op het terras, een heerlijke plek. De service was uitmuntend: vriendelijke duidelijk en snel, en toen ook het eten van erg goede kwaliteit bleek te zijn kon het niet meer stuk. Enige puntje: het mespuntje mosterd dat op het schaaltje lag bij het twaalf-uurtje was erg karig. Daar mag best wat meer liggen aangezien je toch zelf kunt kiezen hoeveel je gebruikt. De zalm in de mosterdsoep was heerlijk!

13. Ik vond alles top want ik krijg heel veel van het eten voor een goede prijs en het gyros is heel lekker ik vind het de lekkerste gyros wat er is 👍

14. Shoarma Baarn

Anoniem

Eten besteld, was redelijke shoarma. Sauzen erg slecht, knoflooksaus water smaakt niet eens naar knoflooksaus. Hadden 5 bakjes saus, moest 2 bakjes zelf betalen terwijl wij voor 2 personen eten besteld hadden. Weer geprobeerd maar wordt dus weer op zoek naar een echte tent. Waardeloos!!!

15. Geweldige verse patat en heel lekker ijs, grote porties! Je kunt er ook lekker buiten zitten.

16. Internationaal Baarn

Wouter & Emma

Super gegeten bij dit mooie knusse restaurant. Eten voortreffelijk gewoon een 10 en wat een vriendelijke mensen werken hier. Kunnen andere een voorbeeld aan nemen. Ga hier zeker regelmatig eten.

17. Chinees-Indisch Baarn

Sfeerloos en veel te wenig personeel. De helft van de tafels was bezet, maar er waren blijkbaar veel afhalers waardoor de wachttijden enorm opliepen. Ik kon geen ananas met groenten bestellen, omdat dit volgens de serveerster te lang zou gaan duren. Toen het eten eindelijk kwam, werd het op tafel gekwakt, er is niemand komen vragen of we nog iets wilden drinken of bijbestellen. Het eten was matig, de groenten veel te rauw en de tahoe was een soort rubber. Uiteindelijk maar zelf gaan afrekenen. Geen plek voor een gezellig etentje, meer een gaarkeuken.

18. Pannenkoekenhuis Baarn

Vandaag hebben we voor het eerst gegeten bij de Wildenburg. Wij vonden het super. De pannenkoeken waren razendsnel klaar, waren goed op temperatuur en smaakten heerlijk! Zowel de pannenkoek zelf als het beleg. De pannenkoeken Nederland en Amerika zijn beiden aanraders.
    De bediening was vriendelijk, het was er schoon, en de sfeer was prima. Parkeren kan dichtbij op eigen terrein. Wij komen zeker terug!

19. Het wordt weleens tijd voor een update.. We komen regelmatig een hapje eten in Groot Kievitsdal en het is nooit teleurstellend geweest. Heerlijke gerechten en alles ziet er netjes verzorgd uit. Ook een dikke pluim voor de attente en altijd super-vriendelijke bediening! Vandaag te gast bij de Paasbrunch op eerste Paasdag, wat een verwennerij.. Het was geweldig. Een dikke tien!

20. Het is een grote maar het eten is niet echt op en top je moet wel echt honger hebben wil je dit op eten maar ik was mijn Jas vergeten en dat zeiden ze Nog net voor ik weg ging

2,7
  21. Internationaal Baarn

Weer lekker gegeten bij Joyah. Zaterdagavond dus drukker. Soms wat langer moeten wachten maar we zaten lekker dus geen probleem.
    We komen vaker terug

22. Christiaan

Erg vriendelijk personeel. Porties gemiddeld groot. Toetjes ijs en chocomelk met slagroom kleine bolletjes ijs en slagroom uit spuitbus niet echte room. Verder goed om een keer terug te komen.

23. J. Blokhuis

Gezellig en prima gegeten.

24. Internationaal Baarn

We hebben hier vanavond gegeten. We hebben een 1 uur en 15 min moeten wachten op ons voorgerecht. Als excuus werd gezegd dat er onverwachte drukte was. Echter waren alle tafels gereserveerd. Nadat het hoofdgerecht eindelijk was gereserveerd constateerden we dat 'medium' geen duidelijk begrip voor de keuken was. Het toetje hebben we niet eens meer op gewacht. Het diner was dan ook aaardig aan de prijs vergeleken met onze ervaring. Wij zullen hier nooit meer dineren.

25. Het is nu de derde keer dat ik sushi bestel bij Sushi Time Baarn. Eerste keer was perfect, tweede keer moest ik erg lang wachten, nu de derde keer hebben ze dit meer dan goed gemaakt door iets extra's erbij te doen plus een heel vriendelijk handgeschreven briefje. Het was heerlijk! Ik ga hier zeker vaker bestellen. Top!!!

26. Heerlijk gegeten, goede kwaliteit van de gerechten. Een restaurant met veel sfeer, erg leuk ingericht met ruime plaatsen. En een hele persoonlijke bediening! De eigenaar komt gezellig een praatje maken en kent veel gasten persoonlijk. Een goed teken. Met een voldaan gevoel verlaat je het restaurant! Top!

27. Internationaal Baarn

Miriam R.

We waren met een groep en zaten daardoor met z'n allen aan de grote tafel die midden in de zaak staat. Maar dat is absoluut niet vervelend. Het jonge team is enthousiast en behulpzaam, al wordt af en toe wat vergeten. Maar dat is geen reden om hier niet meer te komen. Lekker eten, ook voor vegetariërs. Starters kunnen gedeeld worden met z'n tweetjes. Goede sfeer. We voelden ons erg welkom.

28. Smerigste gyros ooit!

2,6
  29. Giesbert vd Feen

In principe komen we er 2x per maand, wij wonen zelf in Amersfoort, wij winkelen dan en lunchen bij Rentree altijd lekker en gezellig. Chapeau

30. Nederlands Baarn

C.Teunissen

Heel erg goed; zowel het eten, de sfeer, de service als de prijs/kwaliteit verhouding waren naar tevredenheid.