60 parkeerplaatsen op eigen terrein

Lijn 73 van Connexxion

Lijn 109 van Connexxion

Station NS Baarn circa 3 kilometer lopen

Bezorgrestaurants in de buurt van Greenfield's restaurant

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 12:00 - 21:30

1327420385 84
1379701925 66
1431983465 64
1471194619 82

1. Vandaag een aanbieding: cappuccino met warm appelgebak 5.75. Een mooie gelegenheid om te zien of ik Greenfield in de toekomst wat vaker zou willen bezoeken. Leuke kaart, maar zeer volwassen prijzen. De koffie was in orde. Het appelgebak was ondermaats. Had meer weg van een supermarkttaartje dat even in de magnetron gestaan had. De eigenaar (?) rekende mij 6.40. Maar ik had toch een bord gezien waarop stond?? Ik heb 't erbij laten zitten tijdens het afrekenen, maar bij het wegrijden toch even naar het bord met de aanbieding gekeken: 5.75!

2. alexander

Toen we om 7 uur s'avonds op vaderdag besloten uit eten zat alles vol. Na veel rond bellen kwamen we bij Greenfield terecht die hadden nog genoeg plek. Achteraf gezien hadden we kunnen verwachten dat dit een rede had. De bediening is extreme slecht brood bij het voorgerecht werd vergeten, er werd een verkeerd hoofdgerecht uit geserveerd en dat allemaal op een slaken tempo. Halve wegen de avond was de Cola zero op en kregen we gewone cola zonder prik. De patat was zo hard gebakken dat mijn vork er niet in ging en de patat uit elkaar sprongen. Volgens de bediening hoorde dit bij deze patat soort. Absolute een van de slechte restaurants die ik ooit bezocht heb.

3. Onopgevoede, onaardige bediening, slechte prijs-kwaliteitverhouding, dat er een ei-allergie was, waar uitgebreid over gecommuniceerd was, werd niet doorgegeven aan de keuken.

4. Zeer matige hoofdgerechten, niet goed gegaard. Roze hamburgers en rode duif. Niet ok.

5. Wij waren met 11 personen om à la carte te eten, wat hier tot 20 personen mogelijk is. Er was gereserveerd, dus de tafel stond klaar.
    We hebben 1 uur en 20 minuten moeten wachten op het voorgerecht.
    Daarna het hoofdgerecht waarvan er 2 missers waren. 1 hamburger zwart en 1 tournedos zo doorbakken dat hij taai was. Toen dat op was waren er 2,5 uur voorbij en zijn we af gaan rekenen. Geen dessert of koffie meer genomen, dan zaten we er waarschijnlijk nu nog.

6. Wij hebben hier vanavond heerlijk gegeten spare ribs en tournedos beide een aanrader. Groente mag iets meer zijn maar alles was smakelijk.
    Gezellige en ongedwongen sfeer en fijne bediening.
    Kortom een toegankelijk restaurant met heerlijk eten en goede sfeer prijs kwaliteit prima in balans.

7. Na een jaar ivm ontevreden eten en service niet geweest te zijn geconstateerd dat het eten en service onverminderd slecht zijn gebleven. Oude sla, vette dressing & restanten friet. Heel jammer want ik kwam er al 30 jaar zo graag. Mocht u een andere restaurant in uw hoofd hebben ga daar dan vooral heen.

8. Wij kennen dit restaurant al wel 45 jaar, maar toen was het er heel anders, dan nu. Eerst was het met een mevrouw, die vrijwel alles, behalve koken, alleen deed en de klanten bij naam kende. Met van die 'Perzische' kleedjes op tafel. Mijn vader mocht er 'de Lach' lenen en wij kwamen er wel eens. Mijn zus en ik waren al uit huis. Het werd wat chiquer bij de volgende eigenaar, maar die woonde elders. Na meerdere jaren verdwenen die oostwaarts en de boel werd nog luxueuzer. De eigenaar woonde erboven, met 2 grote honden en later kinderen. Ook zij vertrokken zo'n 5 jaar geleden en een nieuw, ambitieus echtpaar kocht het. Zij is de gastvrouw en hij is de Chef. Vernieuwd interieur, meer eten van deze tijd, zeg maar, trend. Het menu stond niet meer op de papieren place-mat, maar op grote geplastificeerde kaarten. Vaker van producten gewisseld, meer naar het seizoen en luxer en duurder. Keuzes uit 'vangst van de dag', heerlijke verse vis. Wij waren met 14 mensen en konden allemaal apart bestellen. Wel sprak ik van te voren met Ilse, de gastvrouw af, dat alles op een rekening mocht, ik alles zou betalen, zodat zij die sores bij het afrekenen niet zouden hebben. Ontvangst was prima, Drankjes opgenomen, alleen er werd wel eens iets vergeten. Bestellen konden we op ons gemak, verliep soepel en het feestmaal kon beginnen. Voorafjes waren verrukkelijk. De hoofdgerechten kwamen wat aan de late kant, maar alle tafels waren bezet en er waren ook nog 2 partijen in de zalen. Prima verzorgd, weer wat vergeten, maar, wij zitten daar niet zo mee. Kwam het wat later… Wel wat weinig groente, maar daar had mijn oudste dochter toen mee moeten komen en niet de dag erna bij mij! Ook de super de luxe Burger vond mijn schoonzoon in spe, te rauw. Ook hem heb ik geleerd; dat moet je meteen zeggen, of aan de brigade, vind je dat vervelend, dan aan degene, die het organiseert, in dit geval, aan mij. Mijn bijgerecht werd vergeten, maar ook dat werd alsnog snel geregeld. Er werd wat van plaats verwisseld, wat het personeel goed oppikte en de dessertkaart ging rond. Er werd besteld en het meeste kwam ook. Helaas, pindakaas, mijn 2 bolletjes vanille-roomijs, stond niet op de kaart, maar kon toch, werden vergeten. Bij de koffie van de anderen, die nog niet waren vertrokken; gezin met kinderen van bijna 5 en bijna 3, waren weg, na hun toetje. De mand met speelgoed, ondanks dat wij altijd zelf spullen bij ons hebben, werd onderzocht uiteraard door de kleindochters en goedgekeurd. Ook de drankjes tijdens het eten werden tijdig opgevraagd en gebracht. Het afrekenen was snel geregeld na een blik op de foto's van haar 2 kinderen, was beloofd! Iedereen was tevreden, dacht ik op dat moment en wij vertrokken met een big smile en een snoepje voor onderweg. Jammer is: 1. De kou, die je om de oren en benen slaat, ondanks de tussendeur, als er nieuwe klanten binnen komen.
    2. Het is best aan de prijzige kant. Maar, je hebt echte servetten en een even buiten de kaart om vraag, kan altijd gesteld worden. Kortom, nou ja, kort, het is en blijft voor mij niet alleen een nostalgische plek, omdat mijn ouders hier altijd kwamen en mijn moeder altijd verwend werd met de krant en zo, wij hier vaak met nu volwassen kinderen, met Beppe kwamen eten, maar je kunt er ook heel goed eten met een uitgebreide keuze voor iedereen, ook voor vegetariers.
    3. Een eigen parkeerterrein is ideaal, geen gezeur met parkeergeld e.d. 4. Die ijskoude toiletten! Doe er wat aan, please!

9. Anje 17 punten

28 mei 2016 hebben wij bij restaurant Greenfields in Baarn een fantastisch bruiloftsfeest gevierd. Alles was tot in de puntjes geregeld door de eigenaresse. Het buffet en de barbecue was heerlijk, complimenten aan het keuken personeel. De bediening was geweldig. Bedankt voor alles.

Restaurant Greenfields is een echte aanrader.

10. Gezellig gegeten bij dit restaurant! De wat oudere man van de bediening was ontzettend aardig en attent. Jammer dat de Erica Terpstra burger er niet meer is (alles erop) want dat vindt mijn man zo lekker. De hond mocht mee, dat was prettig. Restaurant ligt midden in de uitwasem van Groot-Amsterdam maar gaat (nog) niet mee met de eet-trends: superfood, rode aardappel ipv gewone friet, spelt brood, sojamelk voor de koffie, etc etc. Het blijft wat oudhollands qua cuisine. Maar het was wel lekker. Sfeer was romantisch. De koffie was goed. Vroeger kreeg je er een selectie aan chocolaatjes bij. Dat is nu niet meer. Jammer. Maar fijne plek.

11. Mw. van Zanten

Het restaurant is redelijk gezellig, wel erg donker binnen. Voor mensen met een gluten allergie is er weinig! En als je vraagt of ze in plaats van brood meer salade op het bord kunnen doen, krijg je heel weinig. Mijn buik was niet gevuld.

12. Inrichting is wel eens aan vervanging toe, maar de sfeer is wel leuk. Bediening wel aardig.
    Het eten is smakelijk, maar je kan je buik er niet mee vullen. Als je echt honger hebt kan je beter eerst thuis wat eten.
    Patatjes en groentes zijn hier op de bon en met een paar gezonde normale eters, is het vechten om een patatje.
    De carpaccio zoals die vroeger geserveerd werd bij de vorige eigenaar, was vele malen smakelijker en er lag meer op je bord. Jammer dat ze de menu's en manier van klaarmaken niet hebben overgenomen.
    Nu zijn de bordjes mooi, er ligt alleen te weinig op en er is teveel gefriemeld met het voedsel.
    Leuk voor een lunch, maar avondeten alleen doen als je kleine trek hebt en een goed gevulde portemonnee, want het is DUUR!

13. Simon O'Foer

Een rib-eye van 200 gram moet ten minste 200 gram wegen. De saus erover is dezelfde als die over alle vleesgerechten gaat: een eenheidssaus.
    De huiswijn is prima, de bediening plezierig, maar je wilt in een restaurant lekker eten. Jammer

14. Han Roest

Met vrienden zondag j.l. hier gegeten, hoorden dat er nieuwe jonge eigenaars aan het roer staan. Is echt te merken hoor, sfeervolle ambiance, heel vriendelijk personeel en een werkelijk voortreffelijke keuken. Kaart bleek net nieuw te zijn. We hadden gekozen voor een 2 gangen menu met een hoofdje en nagerecht. Gerookte zalm met spinazie risotto werkelijk voortreffelijk, Rib eye ...hele maaltijd maar super, voor beide dames de tournedos besteld ..mocht iets meer doorbakken zijn maar mals en leuke presentatie van de seizoensgroenten op het bord. De nagerechten zeer mooi gepresenteerd op bord en te lekker voor woorden, we namen de vanille pana cotta en ....appel calvados compote ....werkelijk super. Kortom een heel gezellige en cullinaire avond....we gaan zeer beslist weer naar Geenfields!!!

15. Op een zaterdag hier wezen eten. Bij binnenkomst werden we niet eens gezien. We hadden niet veel trek dus kozen we voor de hamburger, naar het horen zeggen een specialiteit hier. Maar om €2,50 voor een paar uien als extra te vragen echt not done. Verder geen salade of groente. Voor dus eens maar nooit meer. Of was het een kwestie van verkeerd moment verkeerde plaats?

16. Ali de Jong

We aten met vier personen. Eén van ons nam eenmenu en was daar zeer over te srpeken. Eén van ons nam een vegaterisch gerecht. Dit stelde weinig voor. De anderen hadden een visgerecht, wat door één van hen gewaardeerd werd en door de andere niet. In het algemeen gold dat de prijs-kwaliteit verhouding beter kon.
    Overigens was de omgeving prettig en het personeel zeer geschikt.

17. Jan

18. GVR 57 punten

Gezellig restaurant wat al jaren goede kwaliteit levert. Alleen bediening mag wel eens iets vriendelijker. Minder bijbaantjes gevoel krijgen.

Maar zeker de moeite waard.

19. Al jaren een restaurant met een konstante kwaliteit, op de kaart voor zowel lunch als diner een prettige variatie. Veel keuze in maaltijdsalades die ook gehalveerd besteld kunnen worden als lunch. Ook de andere gerechten kunnen worden aangepast in hoeveelheid voor als je niet zo'n grote eter bent (dat zouden meer restaurants moeten doen). Personeel is hartelijk en meestal vlot, behalve als je wilt afrekenen vreemd genoeg. Die rekening is dan wel altijd heel schappelijk en in prima verhouding met de kwaliteit.
    Echt een aanrader voor (zaken)lunch of diner!!

20. Het was gezellig druk op vrijdagavond. Een paar keer al wat lunch-activiteiten beleefd bij Greenfields, dus nu een keer 'diner'.

De entourage is wat 'gedateerd' maar wel erg gezellig. We kunnen rustig een twee persoon tafeltje nemen. Geen reservering noodzakelijk.

Mijn vrouw neemt de slakken en getuige haar Mmmmmm's en Hmmmmm's is het zonder meer de moeite waard.

Ik heb de Kippensoep met gamba's vooraf. Pittig, maar wel erg lekker.

De Retro Dish van mijn vrouw is zonder meer een topper: malse kipfilet en verse groente. Ze geniet er van.

Ik kies de Steak Greenfields. De meer dan ruim bemeten portie patat komt zonder mayonaise, maar dat wordt a reaison van 0.75 euro netjes gecorrigeerd. Ik zou er zelf nooit extra voor in rekening brengen, maar dat terzijde.

De huiswijn is prettig: geen hoogvlieger, maar bepaald geen dertien in een dozijn. Een mooi modaal wijntje voor een huiswijn. Tiramisu en Koffie Theo na. Helemaal 'af'!

En als de rekening dan ook nog eens niet meer dan 71,85 laat zien is dit een welbestede avond gebleken die voor herhaling vatbaar is.

21. Rachelle Kusters

22. We zijn 7 jaar geleden in Baarn komen wonen en hebben toen een aantal restaurants uitgeprobeerd. Bij Greenfields zijn we blijven "hangen": prima kwaliteit eten, grote hoeveelheden tegen een redelijke prijs. De bediening is nog wel eens wat slordig maar super vriendelijk.

We komen er gemiddeld een keer of 12 per jaar dus we naderen de 100!

23. Heerlijk gegeten, helaas te weinig tijd voor toetje.

Hadden de noodles met vlees. Heerlijk en lekker veel vlees.

Aardige bediening, prima ambiance. Helaas moesten we wel lang wachten tot we konden afrekenen, net verkeerde moment denk ik. Al met al prima!

24. Mireille Berg

Super restaurant, altijd gastvrij en gezellig. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zowel voor zakelijke eters als voor gezinnen, of met vrienden. Al jaren voor ons een vertrouwd adres.