Nieuwste foto's in Baarn

1. Frans en ingrid's profielfoto
    Frans en ingrid heeft een recensie geschreven voor La Regina
    Afhaal en bezorg Baarn

Frans en ingrid

Voor een échte pizza en vriendelijkheid!!

2. K.nuninga en vrienden's profielfoto
    K.nuninga en vrienden heeft een recensie geschreven voor A-Fusion

K.nuninga en vrienden

Wij en onze vrienden waren erg tevreden. Eten en bedienig waren voortreffelijk.

3. BR's profielfoto
    BR heeft een recensie geschreven voor De Generaal

Vanmorgen iets gedronken en gegeten met een vriendin en onze honden maar door de eigenaar niet vriendelijk behandeld. Er waren meerdere honden aanwezig en buiten stonden ook drinkbakken dus ze mochten mee naar binnen, maar er werd ons alleen maar verteld wat voor hekel hij aan honden had. Het ging op een zeer onaardige manier en hierdoor raad ik niemand aan om hier met of zonder honden heen te gaan. De eigenaar is alles behalve aardig en klantvriendelijk

4. Remy N's profielfoto
    Remy N heeft een recensie geschreven voor Da Nino
    Pizzeria Baarn

Wij hadden pizza’s besteld, deze zouden binnen een klein uurtje geleverd worden echter na anderhalf uur nog steeds niks binnen. Maar even gebeld toen werd er door een medewerker gezegd dat het nog 20 minuten zou duren.. Inmiddels al over onze trek heen. Hier bestellen we meer.

5. Rob Joosten's profielfoto
    Rob Joosten heeft een recensie geschreven voor De Generaal

Rob Joosten

Prima lunch op een goed bereikbare plaats.

6. Marije's profielfoto
    Marije heeft een recensie geschreven voor La Regina
    Afhaal en bezorg Baarn

Iedere x weer wordt ik verrast door de super heerlijke en verse pizza’s die ik bij La Regina haal. Mijn dochter en ik vinden het een feestje om er samen heen te gaan, een pizza uit te kiezen om vervolgens van de allerlekkerste pizza uit de omgeving te genieten.

Tijdens het wachten loopt het water je in de mond van alle geuren van de verse producten en de pizza’s en pasta’s die er vers bereid worden. Het klopt wat hier al is vermeld, je moet even wachten... maarrrr dat is er echt totaal geen straf. Daarnaast vind ik het het wachten meer dan waard. Verser kun je ze niet krijgen.

Mijn dochter vind het altijd reuze interessant wat er gebeurd en krijgt regelmatig uitleg door de vriendelijke Italiaanse mannen. Op alle fronten hele dikke verdiende 10!

7. Nelleke's profielfoto
    Nelleke heeft een recensie geschreven voor De Generaal

Gisteren na lange tijd weer eens neergestreken in dit restaurant. Ook onze kinderen konden onze keuze waarderen. Mooie locatie, gezellige sfeer, niks mis mee. De kwaliteit/ prijs verhouding vonden wij niet oké. De prijzen vonden wij echt te hoog voor wat je op je bord kreeg (hamburger, saté). Jammer!

8. Janneke's profielfoto
    Janneke heeft een recensie geschreven voor De Generaal

Lekkere hightea genomen. Jammer dat er alleen earl gray thee was. Verder genoten.

9. Peggy's profielfoto
    Peggy heeft een recensie geschreven voor May Thai

Laat je verrassen en kom eens beter
    Gewoon bellen daarna ophalen
    Gemakkelijk
    Authentieke smaak zalig eten

10. Mariska van Dalfsen's profielfoto
    Mariska van Dalfsen heeft een recensie geschreven voor Prins Heerlijk

Mariska van Dalfsen

Geprobeerd Spanje neer te zetten met tapas. Aangezien wij 6 maanden per jaar in Zuid Spanje zitten weten we dat dit niet in de richting komt, sorry! Te duur, te weinig en niet Spaans genoeg. Als je “gamba pil pil“ serveert moeten ze ten eerste vers zijn en ten tweede pittig. De ossenhaas puntjes zijn lekker maar te duur en heeft niks met Spanje te maken. De wijn (huiswijn Chardonnay) vonden we wel lekker, maar €18… pfff. Ook hadden we het eerste gerecht na 40 min… dat is echt te lang. Na een fixe rekening komen we hier niet meer terug.

11. Alex's profielfoto
    Alex heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Baarn

Goed eten. Echt top… goed van smaak / temperatuur /goede menukaart. Niet zo standaard chinees. Aardige bediening. Mooi terras… restaurant binnen ook gezellig!

12. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor De Generaal

De Generaal is een gezellige tent met een beperkte kaart. Het eten is van goede kwaliteit, Service voldoet aan de verwachtingen. Wat ons nu opviel: de Generaal heeft er een flink prijsschepje op gedaan, terwijl er weinig tot niets nieuws op de kaart staat. Dat komt niet helemaal lekker over. En toch lekker gegeten!

13. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Sofie

Top snackbar met vriendelijke medewerkers en lekke eten.

14. Guus's profielfoto
    Guus heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Sofie

Het eten was lekker, sfeer is goed en je krijgt veel eten vergeleken met de prijs. Top!!!

15. Alma ter Wal's profielfoto
    Alma ter Wal heeft een recensie geschreven voor De Generaal

Alma ter Wal

We hebben heerlijk gegeten. Een ronde tafel was fijn. We kregen alleen geen tafel bij het raam, zoals gevraagd in de reservering. Het meisje, dat bediende was wat snel afgeleid door alles wat er om haar heen gebeurde, waardoor er geen persoonlijk contact was. Waarschijnlijk haar eerste werkdag?

16. Bleijs's profielfoto
    Bleijs heeft een recensie geschreven voor Greenfield's restaurant

Vandaag een aanbieding: cappuccino met warm appelgebak 5.75. Een mooie gelegenheid om te zien of ik Greenfield in de toekomst wat vaker zou willen bezoeken. Leuke kaart, maar zeer volwassen prijzen. De koffie was in orde. Het appelgebak was ondermaats. Had meer weg van een supermarkttaartje dat even in de magnetron gestaan had. De eigenaar (?) rekende mij 6.40. Maar ik had toch een bord gezien waarop stond?? Ik heb 't erbij laten zitten tijdens het afrekenen, maar bij het wegrijden toch even naar het bord met de aanbieding gekeken: 5.75!

17. Cher's profielfoto
    Cher heeft een recensie geschreven voor A-Fusion
    Aziatisch Baarn

Wat hebben wij een heerlijke avond gehad! We hebben genoten van het share menu. Van smaak tot presentatie van het eten. Het personeel was ook ontzettend alert en vriendelijk. Wat extra marshmallows door een enthousiaste reactie, extra niet pittige saus en aangeven wat waar inzit als je aangeeft iets niet te lusten of allergisch bent. Hier gaan we zeker vaker komen!

18. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor Greenfield's restaurant

alexander

Toen we om 7 uur s'avonds op vaderdag besloten uit eten zat alles vol. Na veel rond bellen kwamen we bij Greenfield terecht die hadden nog genoeg plek. Achteraf gezien hadden we kunnen verwachten dat dit een rede had. De bediening is extreme slecht brood bij het voorgerecht werd vergeten, er werd een verkeerd hoofdgerecht uit geserveerd en dat allemaal op een slaken tempo. Halve wegen de avond was de Cola zero op en kregen we gewone cola zonder prik. De patat was zo hard gebakken dat mijn vork er niet in ging en de patat uit elkaar sprongen. Volgens de bediening hoorde dit bij deze patat soort. Absolute een van de slechte restaurants die ik ooit bezocht heb.

19. Prager's profielfoto
    Prager heeft een recensie geschreven voor A-Fusion
    Aziatisch Baarn

Heerlijk gegeten, zoals altijd. Maar de rekening blijft flink! We blijven terugkomen!

20. Liz B.'s profielfoto
    Liz B. heeft een recensie geschreven voor Greenfield's restaurant

Onopgevoede, onaardige bediening, slechte prijs-kwaliteitverhouding, dat er een ei-allergie was, waar uitgebreid over gecommuniceerd was, werd niet doorgegeven aan de keuken.

21. Collin's profielfoto
    Collin heeft een recensie geschreven voor De Wildenburg
    Pannenkoekenhuis Baarn

Eerst een wandeling op landgoed Groeneveld met als afsluiter een hapje en drankje bij de Wildenburg.
    Vlotte bediening 👍

Een toppertje voor jong en oud 👌

22. ErikV's profielfoto
    ErikV heeft een recensie geschreven voor May Thai

Persoonlijk, vers gebakken voor je en altijd goed voor een gezellige update over het leven of het dorp. Hopelijk een eeuwigdurende vaste waarde in Baarn!

23. Ruth Kreefdijk's profielfoto
    Ruth Kreefdijk heeft een recensie geschreven voor Groot Kievitsdal

Ruth Kreefdijk

Meisje heeft ons meer dan slecht bediend, kwam bot en agressief over.. Bedienend personeel gaat achteruit.. Wij zijn wat anders gewend bij GKD!
    Eten is heerlijk vooral het menu du chef is altijd leuk en kwa smaken voortreffelijk!

24. Kinderdijk's profielfoto
    Kinderdijk heeft een recensie geschreven voor Lekkerrr by Spoorzicht

Kinderdijk

Deze snackbar petit reustaurant is een plek om trots op te zijn in baarn.
    Prima sfeer prima eten prima service echt een aanrader zo voor gezelligheid en genoegzaamheid.

25. Bert Gelink's profielfoto
    Bert Gelink heeft een recensie geschreven voor Groot Kievitsdal

Bert Gelink

Prima gegeten. Gerechten zijn wel aan de prijs. Zeer vriendelijke bediening.

26. Ron's profielfoto
    Ron heeft een recensie geschreven voor Dorsthuys Demmers

Restaurant blerk net verbouwd. Verflucht nog zeer indringend aanwezig, net zoals de “eigenaar / exploitant” overigens.
    Nieuwe, bescheiden, kaart.
    De bestelling kwam binnen redelijke tijd op tafel.
    Kwaliteit al met al helaas matig. Eerder er vaker en beslist beter gegeten.
    Nieuwe inrichting wat koud en kil qua sfeer. Uitstekende stoelen! Een aanzienlijke verbetering ten opzichte van het verleden.
    Prijs/kwaliteit onder de maat.
    Jammer!!

27. Jessica's profielfoto
    Jessica heeft een recensie geschreven voor De Generaal

Lekker gegeten in het gezellige oude stationnetje! Het eten was goed en de porties ruim. De bediening was vriendelijk, net als de eigenaar, die ook aanwezig was.

Enige minpuntje: we waren wat later op de avond toen het alweer wat rustiger was. Er stond geen muziek aan, dus dan was de ruimte af en toe wel erg stil.

28. Saskia Teeuwen's profielfoto
    Saskia Teeuwen heeft een recensie geschreven voor A-Fusion

Saskia Teeuwen

Wederom heerlijk gegeten, een echte aanrader!

29. Jolanda van Noordenburg's profielfoto
    Jolanda van Noordenburg heeft een recensie geschreven voor Cosa
    Italiaans Baarn

Jolanda van Noordenburg

Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.

30. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor A-Fusion

In een woord, top!
    Het eten is fantastisch, de combinatie van de smaken waren voortreffelijk.
    De bediening is een dikke 10. Zeer attent naar de gasten toe en gaan flexibel met je wensen om. Prijs kwaliteit is in de juiste verhouding. Een heerlijke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar! Nogmaals in een woord top!