Nieuwste foto's in Baarn

Laatste updates in Baarn

1. Anita's profielfoto
    Anita heeft een recensie geschreven voor Petershof
    Snackbar Baarn

Wij halen zelden iets bij de snackbar, 3 x per jaar of zo. De bestelling klopt nooit.
    Vorige keren werd er oa een loepia met satesaus besteld, en was de satesaus niet bijgeleverd.
    Vandaag bij de bestelling een sitostick gevraagd en er expliciet bijgezegd dat er apart satesaus bij moest. Bij de bestelling zit inderdaad satesaus, maar… de sitostick ontbreekt.
    Terug naar Petershof voor de ontbrekende sitostick.
    Er wordt als service een nieuw bakje satesaus meegegeven, zodat er warme satesaus is.
    Thuisgekomen blijkt er geen sitostick in het zakje te zitten maar een soort fricandel (blijkt viandel te heten) dus weer terug naar Petershof en jawel, nu komt er een sitostick uit het zakje!

3 X is scheepsrecht, maar voor mij is het klaar.
    Nooit meer naar Petershof.

2. M.C. Huinben's profielfoto
    M.C. Huinben heeft een recensie geschreven voor Dorsthuys Demmers

M.C. Huinben

Lekker gegeten met mijn moeder. Zeer vriendelijke en zorgzame bediening.

3. Evert en Conny van de Kamp's profielfoto
    Evert en Conny van de Kamp heeft een recensie geschreven voor Restaurant Eemlust

Vanavond hebben wij, samen met een collega met echtgenote genoten van een heerlijk 4-gangen diner. Na een hartelijk ontvangst (wij kwamen zonder te reserveren) werden we goed en vriendelijk geadviseerd en kozen het "menu van de dag", hetgeen een bijzonder goede keuze bleek. Zowel het voor-, tussen en hoofdgerecht en natuurlijk het toetje waren heerlijk. Ook werd het goed gepresenteerd, werd er rekening gehouden met de beperkte tijd en was het (meer dan) voldoende voor zowel de kleine als de wat grotere eters onder ons!
    Als Brabantse Bourgondiërs houden wij van goed, genoeg, gezellig en no-nonsens.
    Wij waren dan ook blij verrast over het eten en de geweldige sympathieke en warme bediening. Je voelt je welkom en wordt als "gewaardeerde klant" behandeld. De gastvrouw was TOP en wist goed in te spelen en om te gaan met ons als gasten! Wij voelden ons thuis in dit restaurant!
    Het eten kan dan nog zo goed zijn, wanneer de bediening geen liefde voor het vak en voor de klant heeft, is de avond niet geslaagd.
    Bij Eemlust is dit alles meer dan geweldig en was de avond voor ons in alle opzichten meer dan geslaagd!
    En dan als laatste blijkt ook de prijs bijzonder "klant vriendelijk" te zijn.
    Wij vinden dit restaurant bijzonder goed, en dat voor weinig!
    Bedankt voor de gastvrije avond en succes voor de toekomst.
    Wanneer wij de gelegenheid hebben komen wij zeker nog eens bij jullie genieten.
    Conny en Evert.

4. Tine Lankreijer's profielfoto
    Tine Lankreijer heeft een recensie geschreven voor De Generaal

Tine Lankreijer

We werden vriendelijk ontvangen, de high tea was heerlijk en goed verzorgd, we hebben heerlijk genoten.

5. Janita's profielfoto
    Janita heeft gereageerd op een recensie van Greenfield's restaurant

Goedemorgen Jeanita,

Bedankt voor je recensie. Ik heb het cijfer direct even voor je aangepast. Hopelijk is dit zo in orde voor je.

Wij hopen je snel weer terug te zien op Eet.nu en ik wens je nog een hele fijne dag toe!

Met vriendelijke groet,
    Janita
    Redactie Eet.nu

6. Jeanita Verrips's profielfoto
    Jeanita Verrips heeft gereageerd op een recensie van Greenfield's restaurant

Prijs kwaliteit geen 10 maar een 3

7. Jeanita Verrips's profielfoto
    Jeanita Verrips heeft een recensie geschreven voor Greenfield's restaurant

Zeer matige hoofdgerechten, niet goed gegaard. Roze hamburgers en rode duif. Niet ok.

8. Gerard E's profielfoto
    Gerard E heeft een recensie geschreven voor Brassen op de Brink
    Internationaal Baarn

Doe je een service cal om het een en ander te vragen, word er tot 3× toe de hoorn er op gegooi! Dit bedrijf is duidelijk niet hufterproef!

9. A-Fusion Baarn's profielfoto
    A-Fusion Baarn heeft gereageerd op een recensie van A-Fusion

Beste Stephanie,

We betreuren het ten zeerste dat uw ervaring bij ons niet zoals verwacht was.
    De akoestiek in het pand is inderdaad minder goed, hier zijn wij ook helaas pas achtergekomen nadat we open en draaiende zijn. Hier wordt zeker aan gewerkt en we krijgen in een paar weken dempende panelen.
    Over de €2,50..... Ik kan u garanderen dat wij NOOIT geld zullen vragen voor bestek, tenzij u deze mee naar huis wilt nemen. Extra bestek geven wij uit service mee omdat er maar 1 dessert wordt besteld terwijl u met 2 bent.
    Deze €2,50 is berekend voor een extra stuk loempia aangezien 1 portie loempia’s uit 3 stuks bestaat en u met twee personen was. Dit wordt ook uit het punt van service gevraagd en dit wordt altijd met de gast besproken voordat wij dit daadwerkelijk toepassen.

Dit denken wij wat is gebeurd; een extra stuk wordt onderaan de bon aangegeven wat in uw geval onder uw dessert stond, waardoor u hoogstwaarschijnlijk vanuit bent gegaan dat wij u extra geld hebben berekend voor bestek, wat wij uit goede bedoelingen hebben meegegeven.

Wij vinden het oprecht spijtig dit achteraf te moeten lezen en we hopen dat u in contact met ons wilt komen zodat we dit met een kop koffie kunnen bespreken.

Met vriendelijke groet,

Michelle

10. stephanie grimmelt's profielfoto
    stephanie grimmelt heeft een recensie geschreven voor A-Fusion
    Aziatisch Baarn

stephanie grimmelt

Afgelopen vrijdag bij A-Fusion in Baarn gegeten. Een bijzonder teleurstellende ervaring.
    Dramatisch slechte akoestiek. Mijn man en ik zaten tegenover elkaar maar we konden elkaar niet verstaan. De loempia's waren net vette oliebollen, zonder enige vulling. En de hoofdgerechten waren qua prijs en porties totaal niet in verhouding. Mijn man bestelde een dessert en kreeg daarbij (ongevraagd) twee dessertlepels, waarna - voor deze tweede lepel - een bedrag van E. 2,50 op de rekening stond. De bediening was vriendelijk maar kon dit alles toch niet goed maken. Nee, voor ons geen A-Fusion Baarn meer, helaas.

11. De Generaal heeft een nieuwe foto
  12. De Generaal heeft een nieuwe foto
  13. De Generaal heeft een nieuwe foto
  14. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Greenfield's restaurant

Wij waren met 11 personen om à la carte te eten, wat hier tot 20 personen mogelijk is. Er was gereserveerd, dus de tafel stond klaar.
    We hebben 1 uur en 20 minuten moeten wachten op het voorgerecht.
    Daarna het hoofdgerecht waarvan er 2 missers waren. 1 hamburger zwart en 1 tournedos zo doorbakken dat hij taai was. Toen dat op was waren er 2,5 uur voorbij en zijn we af gaan rekenen. Geen dessert of koffie meer genomen, dan zaten we er waarschijnlijk nu nog.

15. Vanvgool's profielfoto
    Vanvgool heeft een recensie geschreven voor Olympia
    Grieks Baarn

Lekker eten super goede service. Wel jammer geen frappé. Mss voor een volgende keer.

16. Brum's profielfoto
    Brum heeft een recensie geschreven voor Greenfield's restaurant

Wij hebben hier vanavond heerlijk gegeten spare ribs en tournedos beide een aanrader. Groente mag iets meer zijn maar alles was smakelijk.
    Gezellige en ongedwongen sfeer en fijne bediening.
    Kortom een toegankelijk restaurant met heerlijk eten en goede sfeer prijs kwaliteit prima in balans.

17. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Restaurant Eemlust

Mijn complimenten voor de bediening en vooral het ongevraagd glaasje water krijgen dat steeds werd bijgevuld. Geen negatieve reacties.

18. Kreijns's profielfoto
    Kreijns heeft een recensie geschreven voor Lange Muur
    Chinees-Indisch Baarn

Mijn vrouw en ik eten regelmatig bij "de lange muur". De keuken is echt voortreffelijk. De bekende gerechten, maar ook de minder voor de hand liggende gerechten zijn zeer smaakvol. Wijk eens af van het bekende en neem eens iets uit de Mongoolse keuken. U zult verrast staan!
    Prijs/kwaliteit verhouding is echt prima en de bediening aller vriendelijkst.
    Sfeer, tja die maak je zelf als je met elkaar bent. De omgeving is wat gedatteerd, maar ook dat heeft juist zijn charme. Het herinnert je er aan dat het de Chineese restaurants zijn geweest die de Hollanders als eerste "vreemde kost" leerden eten. Heerlijk!

19. J.M. de Keijzer's profielfoto
    J.M. de Keijzer heeft een recensie geschreven voor Restaurant Eemlust

J.M. de Keijzer

Nadat we van de fietsboot kwamen, zijn we zoals afgesproken gaan lunchen met 5 personen waarvan 1 in een rolstoel. We werden HEEL HARTELIJK ontvangen. Geweldig!!!! Het personeel had héél véél GEDULD HUMOR met ons en WAREN ERG BEHULPZAAM.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    De lunch was niets op aan te merken, ZALIG, GENOEG en mooi opgediend.
    EEN DIKKE 9
    Namens Mona,Tiny, Ger, Henk en Juanita bedankt en tot de volgende keer.

20. H. van Gaver's profielfoto
    H. van Gaver heeft een recensie geschreven voor Greenfield's restaurant

Na een jaar ivm ontevreden eten en service niet geweest te zijn geconstateerd dat het eten en service onverminderd slecht zijn gebleven. Oude sla, vette dressing & restanten friet. Heel jammer want ik kwam er al 30 jaar zo graag. Mocht u een andere restaurant in uw hoofd hebben ga daar dan vooral heen.

21. A. Heesakkers's profielfoto
    A. Heesakkers heeft een recensie geschreven voor Brassen op de Brink

A. Heesakkers

Vriendelijke bediening en lekker gegeten buiten op het terras.

22. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Petershof
    Snackbar Baarn

Patat opgehaald. Zeer slechte kwaliteit patat. Veel kleine stukjes en erg taai. Daarbij komt nog een ander probleem is dat ze een deel van de bestelling zijn vergeten. Kortom geen goede indruk.

23. Els verlaan's profielfoto
    Els verlaan heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vuur
    Internationaal Baarn

Vanmiddag lunch met zoon gehad. Vislijntje 15,50 euro, heel klein soepje 2 gamba, s aan een stokje helemaal uitgedroogd en zalm en? Maakte een opmerking dat het wel erg klein was, kreeg ik als antwoord, is eigenlijk een voorgerecht voorvoelt diner? Weet wel betere eetgelegenheden in de buurt. Jammer.

24. Dory van Kampen's profielfoto
    Dory van Kampen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Eemlust

Dory van Kampen

De avond en het eten was zoals gewoonlijk geweldig.
    Het is een restaurant waar ik steeds naar terug ga, omdat de variatie van de menu kaart
    tot de top 10 behoort.

25. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Da Nino
    Pizzeria Baarn

Slechte service. Ik woon 150 meter buiten Baarn. En zeer regelmatig weigeren ze buiten Baarn te bezorgen als ze weinig bezorgers hebben. Vanwege 150 meter!

26. Marja Muller's profielfoto
    Marja Muller heeft een recensie geschreven voor De Wildenburg
    Pannenkoekenhuis Baarn

Ik vind de Wildenburg heel fijn om te gaan eten, samen met de familie (3 volwassene, een kinderstoelzitter en een baby in de kinderwagen. Genoeg ruimte om de kleinste te parkeren.

Ook na een wandeling met mijn vriendin en onze 2 hondjes zijn we heel welkom om alleen een kop(pie) koffie te komen drinken.

Heel aardige bediening en het eten is er super.

27. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Restaurant Eemlust

Bert

We hebben heerlijk gegeten.
    Snelle bediening en erg fijn dat je halve porties kunt bestellen.

28. Timo's profielfoto
    Timo heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vuur
    Internationaal Baarn

In het verleden meerdere keren zakelijk een bezoek gebracht aan Vuur, ondanks de slechte voorgaande reviews toch de gok gewaagd.

De entourage is nog steeds top, mooie plek, mooie inrichting etc. maar....

Eenmaal aan tafel werden er 2 Kir Royals besteld, die er, eenmaal op tafel, meer als rosé uitzagen. Na een verbaasde vraag van mijn disgenote, was het antwoord: “oh, nou ja dan doe ik er nog iets bij”. Vervolgens een andere serveerster, die steeds moest vragen wie welk drankje had; prima op een terras, maar niet in een dergelijk restaurant.

Het meest kwalijk vonden we, dat we brood bestelden, en we te horen kregen dat het brood op was. Geen probleem, maar dan moet het niet zo zijn dat 5 min later een andere ober met een broodmandje de keuken uitwandelt...

Het hoofdgerecht, een burger was opzich prima, maar echt aan de rode kant, rare/medium. Best ok voor ons, ware het niet dat dit van te voren niet gevraagd is. Een stevige waarschuwing voor mensen die vlees anders prefereren lijkt me op z’n plek.

Al met al een prima avond gehad, maar dit restaurant laat absoluut veel en veel teveel steken vallen om het prijsniveau te rechtvaardigen.

Absolute afrader en komen hier voorlopig niet meer.

1,7