Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Baarlo lb verdeeld zijn.

1. Diner zeer slecht eten ver onder de maat broodplankje 1 pistoletje met wat kruidenboter.
    Soep was lauw en weinig smaak aan.
    Ook het vlees met patat wat veel te lang was gebakken.
    Dit was op de eerste dag de rest van de dagen toch maar ergens anders gegeten.

2. Het eten kwam veel te laat. Het eten was al afgekoeld. Het drinken kwam snel.

3. ‘Drank kwam bij de supermarkt vandaan’. Tonic had geen sparkling en water werd in waterfles (supermarkt) met glas opgediend. De Pizza smaakte wel lekker. Personeel maakte veel ‘ruzie’ in de keuken, was niet leuk om te horen. Toilet was verre van schoon. Als ik zeg een streep in de pot zegt dat wel genoeg. Toiletpapier was op, toen ik om een nieuwe rol vroeg kreeg ik stukken keukenrol in mijn handen geduwd. Beter iets dan niets. Hier kom ik ondanks lekkere pizza niet meer. Echt jammer, zeker omdat deze zaak al bestaat van af 1991. Dan heb je toch wel een idee hoe je een zaak ‘aankleed’ en en ‘verkoopt’.

2,8
  4. Bronmans

Het eten was heerlijk. Super mooi uitzicht op de maas. Goede bediening. Het was een gezellige lunch.

5. Sam Goertz

Hele aardige bediening en heerlijk gegeten.

6. Chinees-Indisch Baarlo lb

Heidi Lueben

7. Chinees-Indisch Baarlo lb

Hennie van Gameren

Heerlijk eten en goede service. Zeer aanbevelenswaardig.

8. Cor Huijs

Mooie lichte serre.
    Gezellig.
    Vriendelijke bediening.
    Eten was heerlijk!
    Aanrader!

9. Chinees-Indisch Baarlo lb

ottenheijm

T eten was zeer goed je kon zo vaak opscheppen als je wilde over de prijs mag je niet klagen betaalbaar.

10. Hilda smedts

Heerlijk gegeten.
    Alleen jammer had optijd gereserveerd.
    Maar hadden ze vergeten te noteren!

11. Pizza besteld, half uur te laat boven op 1uur bezorgtijd. Ontzettend smakeloos klef sterker nog gewoon nat + 3 kilo uien erop. Had beter uiensoep kunnen bestellen. Potdomme zeg wat enne bende. 1 ster voor de kleur van de doos
    1 ster omdat het de honger stilde...
    1 ster voor de sfeer die het achterliet...potdomme wa enne meuk

12. Eten was goed maar dat er €2.60 per persoon gerekend wordt voor brood op de tafel die gewoon neergezet wordt zonder te bestellen is schandalig.
    Prijs kwaliteit verhouding klopt niet, sla met grote stukken kip erin, dat is geen kipsalade.
    Het ijs was helemaal een shock: EEN bolletje ijs met Baileys, €7?? Daarvoor kun je bij de concurrent een hele coup met alles erop en eraan krijgen.
    Wij gaan hier niet meer terug.

13. Vooraf een heerlijk aperitiefje het eten was top en de bediening was prima.
    Het enigste wat ons tegenzat was dat iemand zijn hond mee kon nemen. Niet fijn als je zit te eten.

14. Chinees-Indisch Baarlo lb

Groot, net en gezellig restaurant. Genoeg keuze. Prijs, kwaliteit verhouding goed.

15. Chinees-Indisch Baarlo lb

Altijd prima eten en heel vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

16. elliedings@hotmail.com

De ontvangst viel tegen, jammer dat ze zich zelf niet voorstelde en ons verwelkomde. U heeft gereserveerd, wilt u ook iets eten. U kunt daar zitten, moesten zelf vragen waar we de jassen kwijt konden. Na 10 minuten kwam iemand naar ons tafeltje, terwijl veel personeel was langs gelopen. Kwam een medewerker met twee speciaal biertjes, het is dat we zelf zeiden dat hij verkeerd was, oké dat was het. Drinken besteld en de menu kaart gekregen. Ik had de tournedos en mijn man de vis. Werdt niet gevraagd hoe ik hem wilde, maar hij was prima. Nog een kaasplankje Na, en dit viel echt tegen. Er was veel personeel aanwezig maar je merkte dat er geen leiding was. Iedereen loopt er voor zich zelf maar echte aandacht hebben wij gemist, ik denk dat daar nog veel te halen valt. AANDACHT voor de gast, echt jammer want het eten was goed en de lokatie is schitterend.

17. Eten besteld en betaald online en na 1,5uur nog steeds niks bezorgd.
    De zaak is gesloten nu dus vandaag geen eten.
    Bedankt

18. Chinees-Indisch Baarlo lb

Ik kom al 15 jaar bij deze Wok in Baarlo en is nog steeds mijn favoriet. Natuurlijk herkennen ze mij als ik binnen kom en is er altijd weer die vriendelijke lach. Het eten is zeer uitgebreid dus iedereen kan zijn of haar keuze maken in waar hij op dat moment zin in heeft. De prijs kwaliteit is buitengewoon goed. Het personeel is vriendelijk. Ik schrijf normaal niet snel een recensie maar naar 15 jaar als zeer tevreden klant voelde ik mij nu toch daartoe verplicht. Dus een echte aanrader😀

19. Chinees-Indisch Baarlo lb

Het eten was zoals gewoonlijk weer heerlijk en de bediening was prima.

20. Elisabeth

Zeer lekker gegeten op het terras met mooi uitzicht. Vriendelijke eigenaresse!

21. Hoi,

Vrijdag 11 juni daar gegeten, eten was prima maar personeel onvriendelijk , alles duurde te lang konden volgens mij niet drukte aan, erg jammer. Kom hier niet snel meer terug.

22. T.derks

Duurde lang voordat je wat te drinken kreeg. 2 Keer gevraagd, komt eraan werd gezegd, maar kwam pas laat. Ondertussen werd ons gevraagd, willen jullie nog iets drinken? Wat een chaos! We hadden een broodje met huisgemaakte zalmsalade. Ik had 3 happen gegeten en voelde er wat hards inzitten. Toen ik het uit mijn mond haalde bleek het een stuk afgebroken plastic rand van een bakje te zijn. De bediening ging ermee naar de keuken en kwam terug en zei, het zit niet in ons eten. Waar dan wel? Huisgemaakte zalm? Mijn dochter had ook zo'n broodje dat heeft ze ook terug gegeven. Tja misschien zit er nog meer plastic in. We kregen een drankje aangeboden, maar moesten wel de hele rekening betalen. Mij zie je hier niet meer!

2,1
  23. Op zondag 13 juni 2021 met 7 personen bij Maes 21 gedineerd. De bediening was slordig, we moesten vragen om lepels, theezakje. Het duurde anderhalf uur voor we hoofdgerecht kregen. Tot 2x toe werd de witte vis rauw geserveerd. Te duur restaurant voor wat je krijgt. Een grote onvoldoende.

1,6
  24. C. Evers

25. Mandy Robben

26. Melissa Robben

Super zoals altijd!! Wij zijn vaste klanten hier en worden altijd super geholpen. Personeel is altijd vriendelijk. Eten warm en goed gebakken. Is gewoon een hele goede frietkraam.

27. Al twee keer achter elkaar opgebakken friet gekregen, niet lekker! Laatste keer dat we geweest zijn

28. Afhaal en bezorg Baarlo lb

Voor de zoveelste keer hadden ze weer geen biefstuk.. Ik zou zeggen check wat vaker je voorraad en ga normaal met je klanten om ipv te pushen dat we maar wat anders moeten nemen of lekker moeten opdonderen. Ik bestel hier nooit meer. Als iemand enig idee heeft wie hier de eigenaar van is hoor ik dat graag. Alvast bedankt.

29. Slechte kaart voorgerechten kunnen ook in hoofd gerechten. Garnalen bij supermarkt 3voor 5euro niks speciaals een 3tje

1,4
  30. Vrijdag met 4 personen gegeten. Het eten was wel lekker maar niet warm. 1persoon kreeg een redelijk mandje bij de spareribs. De overige 3 personen kregen 1 kleiner mandje friet te delen door 3.
    Jammer!!