Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Baarlo lb verdeeld zijn.

1. Nederlands Baarlo lb

Wanda Roeven

We hebben heerlijk geluncht, soep was prima en broodje goed belegd en van prima kwaliteit. Service uitstekend, vriendelijk en gastvrij! Prijzen in goede verhouding! Kortom we hebben een top middag gehad met collega's! Dank Maes 21

2. Nederlands Baarlo lb

We hadden gasten uit Zwitserland, we/ze vonden locatie, sfeer, eten en moment perfect. Echt een aanrader!

roadrats

We wilden vanuit Drenthe begin augustus even een paar dagen lekker met ons sportautootje genieten van het Limburgse heuvellandschap. Het werd Baarlo waar we met wat moeite nog een hotelkamer konden boeken. Voor het eten zochten we het centrum op en kwamen we bij Centraal Baarlo op de Markt terecht. Een heerlijk zomers avondje deed m'n speciaal biertje extra lekker smaken op een sfeervol en behoorlijk druk terras waar de gastvrije medewerkers(sters) er voor zorgen dat je je direct thuis voelt. Omdat het buiten ietsje frisser begon te worden zijn we voor het eten naar binnen gegaan. Mooi en warm ingericht etablissement waar nu eens de muziek echt als achtergrondmuziek fungeert. Als voorgerecht genoten we beiden van gemarineerde zalm, mijn hoofdgerecht was een mooi stuk bavette afkomstig van de Hereford. Goed klaargemaakt en je komt niets tekort. Mijn vrouw genoot van een voortreffelijke zeebaars, hier is duidelijk een keukenteam aan de gang die weet hoe gasten te verwennen !.We sloten af met een crumble seizoensfruit en een kaasplankje, er worden mooie huiswijnen geschonken maar de kaart laat ook nog wat te kiezen over. Kortom, hier kom je graag terug. Woensdagavond waren we ook nog in Baarlo, het weer was nog mooier dus het gezellige terras lonkte weer. Zal ook wel komen door de keuze uit 8 speciaalbieren van de tap of meer dan tachtig verschillende bieren op fles. Ik val in herhaling hoe heerlijk we weer gegeten hebben, 1 aanrader noem ik even wat als je gezellig buiten zit te genieten van een drankje mag eigenlijk het Plenske Centraal niet ontbreken. Met z'n tweeën heb je hier al een mooi voorgerecht mee te pakken met voor elk wat wils, een absolute aanrader. Dat in de keuken vakmensen aan het werk zijn had ik al geschreven maar de collega's in de bediening hebben ook duidelijk plezier in hun werk en stralen dat ook uit. Men wordt snel en attent geholpen en ondanks een behoorlijke drukte op woensdagavond vormt dat voor het team geen enkel probleem. Zelfs een praatje in die heerlijke Limburgse streektaal is ook dan geen enkel punt zonder dat dit ten koste gaat van de aandacht voor de andere gasten. Maar dat zal wel in de genen van de gastvrije Limburgers zitten. Samenvattend, gastvrije vaklui, een mooie gevarieerde kaart waar je absoluut voor een keurige prijs voortreffelijk kunt eten maar ook gewoon en lekkere kop koffie kunt drinken. Dit is zeker een aanrader. (Lastig beoordelen, als noordeling geef je niet zo snel een 10 maar een 9 is te weinig en een 9,5 kan niet dus vandaar die welverdiende tienen !)

5. Nederlands Baarlo lb

Inez Ruitenbeek

Prettige omgeving en snelle/vriendelijke bediening. Zou alleen de stagiaire leren iets meer gemoedelijker over te komen.

6. Nederlands Baarlo lb

Een driegangenmenu gegeten. Gewoonweg heerlijk! De salade, frieten, vis/vlees, nagerecht… alles. Ook de bediening was prima. Echt voor herhaling vatbaar!

Birgit Goumans

Toplocatie, h(eerlijke) keuken en gastvrijheid een 10! Mooi groot en zonnig terras, heerlijke speciaalbieren van de tap en de zeebaars is mijn persoonlijke favoriete gerecht... Ook binnen een gezellige en toegankelijke sfeer.

BeN & TheA

Doordat wij zo goed en gezellig bedient zijn in café / restaurant Centraal Baarlo alsof we een familielid waren en daarbij het eten was ook eenvoudig en goed verzorgd, bijvoorbeeld de tosti is geen plat geslagen broodjes op elkaar, maar een mooi zelf gemaakte brood en er tussen kaas en ham daarnaast wat garnituur van klein zure bommetjes en kleine uitjes op een mooi eenvoudig houten plankje, dat was voor ons heel goed verzorgd en dat we erg enthousiast werden.
    Hartelijk dank aan de mensen die bedienen en de rust namen om het uit te leggen hoe het eten gemaakt werd. In bijna alle talen met handen en voeten (gebarentaal) maar ook in spreektaal Nederlands en ook in Engels.
    Een vriendelijke groet Ben & Thea.

Heerlijk gegeten. Uitgebreide kaart echt voor ieder wat wils. Gezellig sfeer en grote keuze aan bieren.
    Dessert is ook zelf samen te stellen. Verder leuke speelhoek met kinderkeuken voor de kleinste bezoekers. Na het eten nog lekker op terras gezeten. Top

10. Nederlands Baarlo lb

Derk Zielman

Gisteravond de weelde van een verrassingsmenu bij Maes 21 mogen beleven. Smaakvolle streekproducten gecombineerd met groenten uit eigen tuin maakten de smaakbeleving compleet. Alle gangen met hun eigen finesse en diepgang gecombineerd met prachtige wijnen, uitstekende service en heerlijke ambiance hebben voor een top ervaring gezorgd. Als enthousiast hobby kok ligt de lat bij ons erg hoog maar dit was de overtreffende trap. Prijs kwaliteit verhouding is meer als dik in orde. Chappeau, ga zo door en wij blijven terug komen!

11. Nederlands Baarlo lb

Malcolm blain

Heerlijk gegeten, iedere gang een verrassing wat boven verwachting scoorde. Eet regelmatig bij verschillende gelegenheden maar heb me hier echt laten verrassen. Leuk jong team met smaakexplosies en veel uit eigen tuin. Goede sfeer en locatie aan het water erg mooi. Een top avond kan het iedereen aanraden.

12. Nederlands Baarlo lb

Een goed uitziende kaart, doch veel ging mis. Twee personen kregen verkeerde bestelling, kroket van hiel varken was klef alsof opgewarmd.
    In plaats van bloemkool en knolselderij kwamen asperges( taai en lauw)met simpel kaassausje.
    Omdat we al 1uur wachten zijn we gaan eten.
    Excuus bediening:" o, dan heeft mijn collega bij het bestellen een verkeerd knopje ingedrukt". Wat we kregen stond niet eens op de kaart!
    Bij voorgerecht ontbrak bladerdeeg met rabarber. Het hoofdbestanddeel!
    Wel veel sla.
    We waren met 5 mensen en bij 1 ging alles goed.
    Nee helaas, ik hoop dat dit eenmalig was. Zelden zoveel fout zien gaan, en "opgelost" zien worden.

13. Chinees-Indisch Baarlo lb

Weleens geweest, eten was heerlijk.

14. Nederlands Baarlo lb

mj.maessen

Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Verrassende gerechten, vriendelijk personeel.
    Aanrader!

15. Nederlands Baarlo lb

Marieke

Heerlijk gegeten, gelukkig gereserveerd... Volle bak met dit heerlijke weer... Genoten. Aspergekroketten zijn verrukkelijk.

16. Nederlands Baarlo lb

marja koek

Op de fiets richting de pont zagen we MAES 21 en dachten even wat te drinken. Drinken werd ook lunchen en zelfs een dag later met de auto er naar toe voor diner. We zijn fan, wat een leuk restaurant en een aardig personeel, en wat een leuke kaart en zeker ook erg lekker. Ga zo door, als we weer in de buurt zijn komen we langs.
    Marja

17. Nederlands Baarlo lb

Gezellig gegeten. Unieke locatie met zicht op de Maas. Leuke gastvrouw!

18. Nederlands Baarlo lb

Heerlijk gegeten en gedronken.
    De sfeer die ze daar hebben dragen daartoe bij oftewel een aanrader

19. Nederlands Baarlo lb

Heerlijk eten in een sfeervol, hip en gezellig restaurant! Vriendelijke bediening! Wij gaan zeker nog een keer terug. Aanrader!

20. Afhaal en bezorg Baarlo lb

Bezorgtijd half uurtje. Na een uur nog geen pizza. Het was schijnbaar erg druk die avond om 21.30. Na 1 uur en 10 min gewacht te hebben, komt mijn pizza kaki koud en niet gaar aan de deur. Wat een waardeloze pizza en service. Het personeel bedoelt het goed, maar met gebrekkig nederlands wordt het nooit wat!

Vilma Houba

Alles was eigenlijk wel goed, het eten opzich, de prijs/kwaliteit, de sfeer, vriendelijke bediening,
    het enige wat tegenviel was, dat mijn moeder en ik spareribs hadden besteld, maar ze kwamen daarná zeggen, dat ze geen spareribs meer hadden, terwijl wij daar juist net voor kwámen, wij hadden ons daar heel erg op verheugd. Dat ze geen spareribs meer hadden, vind ik echt niet kunnen, want zo'n grote uitgebreide kaart hebben ze al niet. Dus dit was zeer teleurstellend.
    Ik zou zeggen, kaart uitbreiden, en zorgen dat alles wat op de kaart staat in voorraad is, dus óók de spareribs. Verder alles prima!

Desiree de Bakker

Heerlijke lichte business lunch en drie-gangen diner. Een aanrader

Vanavond voor de eerste keer hier gegeten. Ik had een spies besteld, maar deze zat vol pezen bahbahbah. Deze ging terug naar de keuken en ik kreeg na een kleine 20 minuten stukjes kipdij, deze was wel lekker, maar wel jammer dat ik de rest op had. Ook de menukaart vond ik erg onoverzichtelijk! Personeel is heel aardig, en de ligging is ook erg mooi. De volgende keer kies ik toch een andere gelegenheid!

Marianne van den Beucken

Al jaren vaste klant van de Heeren, super eten, goede prijs/kwaliteit verhouding en gastvrij en altijd vriendelijk. Nieuwe concept Heeren 2.0 top... zeker een aanrader, in alle opzichten.

Toppie Marcel, Dennis, Leontien en team👍👍👍👍👍👍

Vandaag heerlijk gegeten, we gaan zeker vaker terug. Het restaurant ligt prachtig met uitzicht op de Maas. Personeel is heel vriendelijk en correct.

Al met al een prettige ambiance

We hebben daar zalig gegeten en lekker gezeten, mooie uitkijk op de maas... Personeel was ook erg aardig, wij komen zeker nog een keer terug.

We zijn laatst hier gaan eten voor de verjaardag van mijn oom. Hij is een lastige eter dus op aanraden van anderen het hier geprobeerd. Hij koos voor de kabeljauw en verder koos iedereen iets anders. De jongen die ons hielp adviseerde hier goed bij. Hij vertelde veel over de nieuwe kaart en de gerechten daarop. Fijn dat hij ook uit ervaring kon spreken over de smaken. Ik koos zelf voor de salade met kip die gegaard is in een rook oven. Het was echt een prima salade. Verschillende smaken die je niet verwacht maar uitstekend passen. Mijn oom was ook erg tevreden over de kabeljauw. Verder hadden we runderbavette en iemand anders nog een salade met huisgerookte zalm. Ook echt een aanrader. Super vers en met liefde klaar gemaakt en gebracht. Heel tevreden over dit bezoek, bedankt!

Familie schouren en cremers

Vandaag wezen eten bij dit restaurant. Schijnbaar hadden ze vandaag een nieuwe kaart. Zeer diverse kaart en werd leuk gepresenteerd op een bordje.

Voorgerecht rib eye: letterlijk om je vingers bij op de eten. Smelt gewoon op tong...

Hoofdgerecht: tournedos was een lekker stuk vlees en perfect gebakken. Mooi geserveerd...

Nagerecht: crème brulee mmm

Bediening zeer professioneel en vriendelijk. Raad echt iedereen aan dit restaurant te proberen.

29. Chinees-Indisch Baarlo lb

Wij hebben helaas al 2 slechte ervaringen met dit restaurant gehad en dan met name bij het afhalen. Als we krijgen wat we besteld hebben is het eten goed. Maar we hebben helaas al twee keer vegetarisch eten besteld en gerechten met vlees gekregen. Service kennen ze blijkbaar niet want nadat we gebeld hebben hierover blijven ze volhouden dat we niet vegetarisch besteld zouden hebben terwijl ik toch echt vegetarisch heb horen bestellen door degene die gebeld heeft. Erg jammer, dit hadden ze toch wel anders op kunnen lossen.

Lekker en zeer klantvriendelijk!! Aanrader!!!