Peking Garden in Baarlo

1622060440 84
1633204347 84

1. Heidi Lueben

2. Hennie van Gameren

Heerlijk eten en goede service. Zeer aanbevelenswaardig.

3. ottenheijm

T eten was zeer goed je kon zo vaak opscheppen als je wilde over de prijs mag je niet klagen betaalbaar.

4. Groot, net en gezellig restaurant. Genoeg keuze. Prijs, kwaliteit verhouding goed.

5. Altijd prima eten en heel vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

6. Ik kom al 15 jaar bij deze Wok in Baarlo en is nog steeds mijn favoriet. Natuurlijk herkennen ze mij als ik binnen kom en is er altijd weer die vriendelijke lach. Het eten is zeer uitgebreid dus iedereen kan zijn of haar keuze maken in waar hij op dat moment zin in heeft. De prijs kwaliteit is buitengewoon goed. Het personeel is vriendelijk. Ik schrijf normaal niet snel een recensie maar naar 15 jaar als zeer tevreden klant voelde ik mij nu toch daartoe verplicht. Dus een echte aanrader😀

7. Het eten was zoals gewoonlijk weer heerlijk en de bediening was prima.

8. Thy Rulkens

Heel lekker gegeten en een ruime keuze uit ingrediënten om te wokken of te bakken op de bakplaat. Wij komen hier beslist nog vaker terug.

9. Rani

10. Bijna Perfect,

Je appt je menu door en het staat na 10 min. Klaar... in al die jaren dat we er komen heb ik 2 keer gehad dat de sauzen zo dun als soep waren... kan gebeuren!

Wokken is ook altijd goed! Genoeg keuze &
    Eten smaakt goed...

11. Weleens geweest, eten was heerlijk.

12. Wij hebben helaas al 2 slechte ervaringen met dit restaurant gehad en dan met name bij het afhalen. Als we krijgen wat we besteld hebben is het eten goed. Maar we hebben helaas al twee keer vegetarisch eten besteld en gerechten met vlees gekregen. Service kennen ze blijkbaar niet want nadat we gebeld hebben hierover blijven ze volhouden dat we niet vegetarisch besteld zouden hebben terwijl ik toch echt vegetarisch heb horen bestellen door degene die gebeld heeft. Erg jammer, dit hadden ze toch wel anders op kunnen lossen.

13. Vanaf 2005 heb ik dit restaurant leren kennen. Super vriendelijke eigenaren en personeel altijd een praatje en leuk contact. Mijn dochter vond het er altijd geweldig totdat de muts afgedaan werd. Het eten en de keuzen is uitstekend en erg goed bereid! Tot snel!

14. P. Keyner

Beste waar ik tot nu toe heb gegeten.

15. Gisteren Chinees afgehaald, normaal nemen we een Indische rijst tafel wat wij erg lekker vinden maar de vorige keer tegen was gevallen vooral omdat het vlees zo vet was.
    Dus nu besloten een keer een Chinees rijsttafel te nemen. Het was echt slecht!! Tomaten soep was wel heel lekker en de saté was ook wel oké.

€32,- weggegooid geld

1,7
  16. Wij zijn al heel vaak bij Wok Baarlo gaan eten. Aardige bediening, heerlijk eten, perfecte service in een woord super!

17. Gisteren hier met een grote groep gegeten. Het eten was goed maar werd niet al te snel bijgevuld. Ik kon maar 3 verse champignons pakken omdat ze op waren en de tomatensoep was ook al zo wat op toen ik hem pakte. Ik heb dit doorgegeven, nou we hebben zeker nog 10 minuten moeten wachten voor we nieuwe soep kregen, zodat anderen van onze groep maar de andere soep hebben gepakt.

18. Te goedkoop, te druk daardoor. Te weing keus, plus kwaliteit holt achteruit als het druk is. Hierdoor is de service ook minder, plus lange wachttijden. Jammer, beter iets duurder en meer kwaliteit. Dan ben je bunkeraars hoe meer, hoe langer, hoe beter ook kwijt daar verdien je toch niks aan. Goed glas bier is ook een kunst. Zatte mensen zou ik overigens niet binnen laten, sfeer verzouwers!

4,3
  19. Vandaag met 4 personen voor het eerst bij wok Baarlo, het was heel erg druk. Het eten was heerlijk en de bediening was vriendelijk. Jammer van de parkeerplaats en de voorgerechten en de desserts waren te eenvoudig. Maar voor de rest was het heerlijk, we hebben heerlijk gegeten. Wij komen hier zeker wel terug!

20. Al jaren één van de betere "Chinezen" in de hele streek. In het weekend en rondom feestdagen kan het er behoorlijk druk zijn. Minpuntje is de parkeerplaats, deze mag wel eens heringericht worden.

21. P.van Boekhold

Eten en keus is ruim voldoende. Soms is het verstandiger om eten te vervangen omdat diverse gerechten erg taai waren. Daarnaast waren we enorm verrast dat men carnavalsdinsdag beschouwt als feestdag terwijl men adverteert met van maandag tot vrijdag voor €15,50, alleen de weekenden en feestdagen hanteerde men een duurdere prijs. Dat was helaas een afknapper.

5,9
  22. Nog nooit zo slecht gegeten bij een Wok. We waren wat later en niets was meer vers. Er werd ook niets bijgevuld of juist weggegooid omdat het er niet meer uit zag. Bediening op 1 oudere dame na en bakplaat kok gewoon onvriendelijk. Bakplaat werd veel te veel zout op gerechten gemikt. Wel goedkoop, maar eten liever lekker.

3,3
  23. Kwaliteit en keuze van de wokgerechten is goed. De bakplaat daarentegen is helaas een ongeorganiseerd 'rommeltje'. De gebakken producten zijn dan ook regelmatig zwart. Het meer dan uitstekend buffet van kant en klaar gerechten maakt veel goed. De sfeer is, met name bij een vol restaurant, minder (weinig privacy). De bediening is wisselvallig, met name het personeel in de directe bediening.

24. Op vakantie in Limburg zin om te wokken. Toevallig in een krantje dit wok restaurant gevonden. In een woord geweldig en we zijn wel wat gewend. Aan de eigenaar gevraagd hoelang we mochten blijven, we waren er om zes uur en we mochten zolang blijven als we wilden. We komen zeker terug.

25. Ik ga regelmatig met mijn vriendinnetje naar deze gelegenheid.
    Vooral de magiër aan de bakplaat bereid perfect je bordjes.
    Verder kan de bediening ietsje beter. Ook mag er nog een keertje variatie in de producten.
    Ik vind het altijd erg lekker en gezellig eten.
    Prijs/kwaliteit verhouding is prima!

26. We gaan regelmatig naar de Wok in Baarlo. Ideaal voor de kinderen. Prijs kwaliteit goed. Altijd verse producten (Wok en Bakplaat). Jammer dat tegenwoordig de lamskoteletten wat taai zijn. Verder zeker een aanrader.

27. Wij zijn weer op vakantie in midden Limburg. Vanavond lekker gegeten bij Peking-garden. Produkten super vers en perfect bereid middels wok of bakplaat. Bediening zeer variabel, zonder te discrimineren. Sfeer typisch Chinees met een Hollandse inslag. We komen volgend jaar zeker terug.

28. Vandaag chinees eten afgehaald en ja hoor voor de 4 de keer op rij klopte er weer niks van. Loempia er niet bij, bami & nasi koud, babi pangang koud, laatse keren ontbraken er gerechten of we kregen iets wat we niet besteld hadden. Het probleem is ze laten klanten niet uitspreken aan de telefoon. Ik bestel niet meer.

29. Komen hier erg vaak.. of om een keer lekker te wokken of gewoon voor de afhaalservice. Is altijd erg lekker! Je krijgt ook ruim voldoende dus altijd genoeg! Ga zo door!

30. Afhaalchinees gehaald met tomatensoep. Soep was niet echt lekker, wat flauwtjes en veel te dik. De miniloempias hebben we allen laten liggen, niet te eten. Babipangang was vet. Kip in vruchten saus had nagenoeg geen vruchten maar vooral paprika. Het smaakte echt vies, net oude olie of zo. Satee was wat droog maar ging nog wel. Bami en Nasi waren redelijk.
    Samenvatting: net als bij veel andere chinezen is het de kwaliteit van afhalen triest. Bij deze is het nog slechter als gemiddeld.

31. Wij komen hier al jaren soms wel 2 keer in de week vanwege het lekker eten, vriendelijke
    bediening en de grote keuze, hebben nog nooit hoeven te wachten op onze drankjes. De koks zijn super vriendelijk en hebben altijd goede zin, het hele personeel is de vriendelijk zelf , ondanks dat ander mensen dit anders beoordelen. Wij bevelen het restaurant bij al onze kennissen, familie en die ons dit vragen aan. Personeel van Peking Garden ga zo door want jullie zijn de beste in de hele provincie Limburg, tot gauw

32. Goede zaak, alleen de koks kunnen vriendelijker. Voor de rest prima eten en altijd goed.

33. Bij de wok (apart van de chinees), voor de 2e keer heerlijk gegeten.
    Zeer ruime keuze uit veelal verse ingrediënten,
    die je aanlevert voor wok of bakplaat.
    Je kun ook nog van het buffet kant en klaar chinees nemen, en ook is er soep en toetje zoveel je wil!
    Voor 16,50 ex. drinken is dit super!

34. Wat een asociale koks. Ben met de kinderen geweest en dan wordt je aangeschreeuwd dat je als een idioot je bord moet afgeven! Van de eerste schok bekomen wordt je nog eens afgeblaft: saus? dat was het wok gedeelte. Nou uhh, smakelijk eten, misschien? Mijn man loopt naar de bakplaat en daar word zonder iets te vragen een kwak knoflook over het vlees gegooid!! Weer een deceptie! Drank verzorging is ook slecht. Drie keer moeten vragen om een tweede drankje! Daarbij zit bijna bij de achterbuur op tafel! Bij het afrekenen werd de rekening in een mapje gedaan en hebben we daarna eerst tien minuten aan tafel gewacht tot dit weer opgehaald werd? Niet dus. We zijn toen opgestaan en hebben bij de computer aan de ingang gewacht. Ook hier vijf minuten gewacht totdat we het mapje in de handen hebben gedrukt van een van die gezellige koks! Warempel hij kon ook lachen! Helaas geen fijne ervaring!

35. Ik ben er gisteravond geweest met mijn familie, ik ga er niet meer naar terug. De keuze van de bakplaat viel erg tegen, alleen speklap en biefstuk en beetje vis. Het eten van de bakplaat werd ook op je bord gekwakt! (uitkijken dat je kleren niet vies worden). Het personeel achter de wok en bakplaat is erg onvriendelijk. Het was er ontzettend druk, je zit echt bijna op elkaars schoot, lange wachtrij bij het warm buffet en lang wachten tot je eten klaar is!

36. milou van rensch

Ik vind het altijd heel gezellig en lekker eten.

37. Uitstekende chinees, waar het tegenwoordig zó druk is, dat de échte chinese lekkernijen niet meer te krijgen zijn. Men wekt de indruk dat men het liefst heeft, dat je doet wokken of buffetten. A la carte eten heeft men liever niet, kortom, als-ie niet oppast gaat hij ten onder aan zijn eigen succes. Desalniettemin, het buffet en het wok gedeelte zijn werkelijk voortreffelijk, maar wél reserveren, anders heb je gegarandeerd pech.

38. w.van rijn

Voor ons het beste wok/tepanyaki restaurant van Nederland. Alles superlekker en supervers. Reserveren derhalve gewenst. We blijven hier komen.

39. De beste wok waar ik ooit ben geweest, schoon, het eten is super, enorm veel keuze, top bediening. Wel ff reseveren aan bevolen. En wat mij is opgevallen is dat de eigenaren er zelf ook eten wat de klanten eten dus kan het alleen maar goed zijn. Wij rijden 40 km om er te komen dus dat wil wat zeggen over peking garden in Baarlo.

40. Mike Klapper

We hebben er vandaag gegeten en het is ons prima bevallen en het eten was zeer goed.

41. Rob en Ada

Prima restaurant. We komen hier vaak om te wokken en genieten iedere keer weer!

42. tafel reserveren is absoluut noodzakelijk. ondanks de drukte was het goed te doen. ruimte tussen de tafels precies genoeg.wachttijden bij wok en plaat ook goed te doen.voor slechts 17 euro onbeperkt wokken. allerlei gerechten die je elders ook vind, maar ook enkele bijzondere. namelijk eendenborstfilet, kangeroobiefstuk en kikkerbilletjes en dat voor die scherpe prijs. van dinsdag tm donderdag zelfs 2 euro goedkoper.alles wat ik gegeten had was eigenlijk goed te noemen. ook de bewaarbakken hadden altijd warme en verse inhoud. soms was er iets op, maar dan kwam er al snel weer verse waar. zeer uitgebreide keuze. De 5 standaard smaken ijs was niet zo bijzonder van smaak, maar dat kon ook komen omdat alle gerechten ervoor zo smakelijk waren. Ook een automaat met verse goede slagroom. Wokken ging snel en goed van smaak. Ook kwam men zeer regelmatig langs voor de drankjes op te nemen. Telkens als je terugkwam met een bord met eten was je oude al weg. Prima parkeren, goede klimaatbeheersing, schone WC, schone vloerbedekking en stoelen, keurig opgemaakte tafels. Was er iets te klagen?
    Nee eigenlijk niet. Wellicht iets meer sfeer. Het omrijden meer dan waard. Alleen voor ons is het 190 kilometer rijden. Ik zou het er bijna nog voor over hebben.....Niet twijfelen, gewoon gaan..

43. Mater

44. We komen hier al jaren met verjaardagen, moederdag en/of vaderdag en feestdagen. Het is er altijd gezellig. Soms duurt het iets te lang voordat iemand ons naar een tafeltje brengt. De bediening is goed. Natuurlijk moet je wel eens wachten want vaak is het er ook erg druk. Er is veel variatie aan vlees/ vis en groente dus voor elk wat wils. Wat ik ook belangrijk vind is dat het een kindvriendelijk restaurant is waar de kinderen niet perse de hele tijd op hun stoel hoeven te blijven zitten en dat andere gasten er ook geen last van hebben als er kinderen rondlopen. Dat is het voordeel van wokken want dan lopen de gasten toch al af en aan om eten te gaan halen. Een aanrader!

45. robert sanders

46. Wij komen er zeer regelmatig en onze ervaring is zeer goed. Ze zijn zeer klantvriendelijk, krijgen altijd een plaats ook al hebben we niet gereserveerd. Komen op tijd vragen of we nog iets te drinken willen hebben en of alles naar wens is. Veel vlees, verschillende soorten en veel groente. Bij het dessert heb je ijs, fruit en cakejes en slagroom. Keuze genoeg.

47. Zeer goed wij gaan er regelmatig eten het is zeer lekker aan de bakplaat weten ze al wat voor saus ik er op moet.

En het eten is er zeeeeeeeeeeeer goed. En de afhaal is ook goed.

Groeten lei.

48. Al meerdere keren wezen wokken, super eten, heel veel keus, prima tent. Al heel veel keren afhaalmenu´s gehaald.

Prima tent.

49. Wij komen er regelmatig.

De wok is voor ons de beste in de wijde omgeving.

Het is altijd tot in de puntjes, perfect.

Over het intereur valt te twisten.

Bediening zeer goed, dus gewoon een aanrader.

50. Kom er meerdere keren per maand. Ruime keuze van goede kwaliteit, snelle bediening en nooit overdreven lang wachten. Daarom zit er ook altijd volk.

51. Luciënne Metsemakers

Gisteren met 8 mensen hier gegeten.

In één woord geweldig!

Ondanks dat het behoorlijk druk was hoefden we niet overdreven lang te wachten.

En het is zowiezo leuk om naar te kijken als ze aan het wokken zijn.

Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en een gezellige sfeer.

Zeker voor herhaling vatbaar......

52. We rijden 4 Chin. restaurants voorbij om bij hun te gaan eten. We rijden 15 km en komen er om de veertien dagen al zo lang ze er zitten, 15 jaar. Leuke mensen.

53. Tanja 25 punten

Naar aanleiding van de recensies op deze pagina zijn wij naar deze Chinees geweest omdat we in Baarlo op vakantie waren.

Met een woord, het was perfekt. Het was zalig, lekker, veel en niet duur. Absoluut een aanrader. Als we weer eens in de buurt zijn komen we hier zeker terug.

54. Moniek

Heel veel keuze, goede bediening en goede prijs!

Perfect.

55. Het eten was uitstekend, ontzettend veel keus aan eten, bediening was goed en vriendelijk en de prijs was prima!

56. Het eten is in een woord gewoon heerlijk!

Goede service en de prijs is ook oke!

Alleen wordt er wel veel knoflook op je eten gedaan. Maar ook dat is lekker als je er van houdt!

57. Wij gaan met de hele familie vaker bij hun uit eten. Zeker 1 x per maand.(verjaardagen)De bediening is altijd aardig. Het is niet duur en lekker eten.

58. Voor af te halen is dit de beste Chinees in de wijde omtrek. Dat merk je ook, want het is wel vaak druk, maar dat heb ik er wel voor over.

Het wokken in het restaurant is prima geregeld en er is overal voldoende van. Maar het is niet meer bijzonder dan andere wokrestaurants.

(tip voor het restaurant: zet er nog mais en erwten bij om te wokken, heerlijk...)

59. Met een paar collega's wezen wokken, het eten en de bediening was dik in orde, maar er zijn betere....... Prijs / kwaliteit is voldoende. Leuk voor een keer te wokken en dat was het dan ook.

6,5
  60. Petra&Ronald

Wonen in Heerlen, maar als we gaan wokken dan rijden we hier graag een uurtje voor.
    Veel keuze, verzorgd, heerlijk gewoon!

61. Zeer grote keuze aan vlees, vis, chinees, sushi. Eecht zeer veel keus. En erg lekker.
    Kost 17 euro (excl. drank), maar je kan er je buik vol aan eten! Absoluut de beste chinees van Baarlo/Venlo etc. in de buurt! Eigenlijk teveel keuze dan je wilt eten.
    Ben er al 3 x geweest en ik zal er in de toekomst wel vaker komen!

62. Jos 12 punten

Beste plek in de omgeving om Chinees te eten of om gezellig te wokken.

63. We komen hier ook vaker Chinees afhalen of om te wokken.

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, attent op het voedsel, wordt regelmatig bijgevuld en ververst.

Prijs is zeer goed, sfeer goed, en zoals eerder gezegd: als je gaat, wel van tevoren even reserveren!

64. jo en josé

Een geweldige ervaring om hier te eten, lieve bediening en het eten is van grote klasse, wij hebben er al vaker gegeten maar het is elke keer weer een genot om daar te tafelen, wij kunnen het van harte aan bevelen, wel even reserveren a.u.b., bent u zeker van een goede plaats.

65. Een paar weken geleden geweest om samen met mijn vrouw en haar Indonesische moeder te gaan eten. Dat was geen straf. Het was me opgevallen dat het er altijd druk is, dus voor de zekerheid gereserveerd. Was geen overbodige luxe !
    Eten was gewoonweg goed; ambiance heel mooi en parkeergelegenheid voldoende. Opvallend zijn de betrekkelijk lage prijzen, zodat de uitspraak "waar voor je geld" hier zeker opgaat. Kom met mijn vrouw graag nog eens terug !

66. Super gewoon, Heerlijk eten voor een goede prijs! !

67. Super restaurant met topkwaliteit!

68. Marcel van Hoek

We gaan er regelmatig uit eten,en zijn er vaste klanten.Heel erg lekker,en heel veel keuze,bij de wok en het lopend buffet. We bestellen er ook vaak,een weekmenu om thuis op te eten.

69. Het is sinds het begin. Mijn lievelingsrestaurant. Heerlijk eten. goede service en zeker als je vaker komt. Peking garden the place to be.

70. familie Drent

Het is een heel mooi en ruim restaurant. Het eten is heerlijk en uitgebreid voor een lage prijs.

71. Dylan de Jonge

lekker restaurant goede kwaliteit en bediening

72. Joke en Wim

Op weg naar het Zuiden? Dan eerst langs Peking Garden. Lekker eten voor een lekkere prijs.

73. Goed eten en rustige sfeer!

74. Heel erg tevreden over alles, kom er heel graag. (hoor inmiddels ook bijna bij interieur)

75. Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Vriendelijke bediening. Ook met kinderen zeer aan te bevelen.

76. Louis Keltjens

Goed en leuk restaurant
    bediening is goed en snel

77. het eten en alles erom heen is wauww.