Op dit adres zit nu: MAES 21

1335012065 74
1354204593 74
1378195252 82

1. Vilma Houba

Alles was eigenlijk wel goed, het eten opzich, de prijs/kwaliteit, de sfeer, vriendelijke bediening,
    het enige wat tegenviel was, dat mijn moeder en ik spareribs hadden besteld, maar ze kwamen daarná zeggen, dat ze geen spareribs meer hadden, terwijl wij daar juist net voor kwámen, wij hadden ons daar heel erg op verheugd. Dat ze geen spareribs meer hadden, vind ik echt niet kunnen, want zo'n grote uitgebreide kaart hebben ze al niet. Dus dit was zeer teleurstellend.
    Ik zou zeggen, kaart uitbreiden, en zorgen dat alles wat op de kaart staat in voorraad is, dus óók de spareribs. Verder alles prima!

2. Vanavond voor de eerste keer hier gegeten. Ik had een spies besteld, maar deze zat vol pezen bahbahbah. Deze ging terug naar de keuken en ik kreeg na een kleine 20 minuten stukjes kipdij, deze was wel lekker, maar wel jammer dat ik de rest op had. Ook de menukaart vond ik erg onoverzichtelijk! Personeel is heel aardig, en de ligging is ook erg mooi. De volgende keer kies ik toch een andere gelegenheid!

3. Marianne van den Beucken

Al jaren vaste klant van de Heeren, super eten, goede prijs/kwaliteit verhouding en gastvrij en altijd vriendelijk. Nieuwe concept Heeren 2.0 top... zeker een aanrader, in alle opzichten.

Toppie Marcel, Dennis, Leontien en team👍👍👍👍👍👍

4. Vandaag heerlijk gegeten, we gaan zeker vaker terug. Het restaurant ligt prachtig met uitzicht op de Maas. Personeel is heel vriendelijk en correct.

Al met al een prettige ambiance

5. We hebben daar zalig gegeten en lekker gezeten, mooie uitkijk op de maas... Personeel was ook erg aardig, wij komen zeker nog een keer terug.

6. We zijn laatst hier gaan eten voor de verjaardag van mijn oom. Hij is een lastige eter dus op aanraden van anderen het hier geprobeerd. Hij koos voor de kabeljauw en verder koos iedereen iets anders. De jongen die ons hielp adviseerde hier goed bij. Hij vertelde veel over de nieuwe kaart en de gerechten daarop. Fijn dat hij ook uit ervaring kon spreken over de smaken. Ik koos zelf voor de salade met kip die gegaard is in een rook oven. Het was echt een prima salade. Verschillende smaken die je niet verwacht maar uitstekend passen. Mijn oom was ook erg tevreden over de kabeljauw. Verder hadden we runderbavette en iemand anders nog een salade met huisgerookte zalm. Ook echt een aanrader. Super vers en met liefde klaar gemaakt en gebracht. Heel tevreden over dit bezoek, bedankt!

7. Familie schouren en cremers

Vandaag wezen eten bij dit restaurant. Schijnbaar hadden ze vandaag een nieuwe kaart. Zeer diverse kaart en werd leuk gepresenteerd op een bordje.

Voorgerecht rib eye: letterlijk om je vingers bij op de eten. Smelt gewoon op tong...

Hoofdgerecht: tournedos was een lekker stuk vlees en perfect gebakken. Mooi geserveerd...

Nagerecht: crème brulee mmm

Bediening zeer professioneel en vriendelijk. Raad echt iedereen aan dit restaurant te proberen.

8. + Ligging aan en uitzicht over de Maas.

- Slechte ontvangst, geen aandacht voor de klant. Slechte menukaart, buiten de salades en soepen geen voorgerechten op de kaart. Kwaliteit van het eten matig. Bediening ongeïnteresseerd. De Irish coffeeshop smaakte naar warm water met likeur en slagroom. Geen interesse of het eten gesmaakt had of niet.

Kortom, kwaliteit matig. Service onvoldoende. Ligging aan de Maas erg mooi. Restaurant gaat erg achteruit, alsof het geheel in de uitverkoop staat.

9. Gisteren weer heerlijk gegeten bij d'Heeren in Baarlo met vriendelijke bediening. Het was weer top! Bedankt.

10. Lekker gegeten. Je zit ook heel mooi aan de maas.
    De bediening was op zich goed, ware het niet dat we het gevoel hadden dat ze ons er uit keken. Het was 22:00 uur en de kaarsjes werden uitgeblazen, stoelen gingen op tafel en er werd gevraagd of we nog koffie wilden, zo niet dan konden ze de koffiemachine al uit zetten!! Dit werd letterlijk zo gezegd.

11. Ontzettend lekker gegeten voor een aangename prijs! Zeer vriendelijke, spontane bediening op een geweldige locatie aan de Maas.

12. Wij hadden ruim van te voren een tafel gereserveerd om er uit eten te gaan op een voor ons speciale gelegenheid. Helaas, wat een teleurstelling. Ze hadden een hele kleine tafel op de meest onmogelijke plek voor ons. De serveerster werd er ook niet anders van. Alleen de mededeling voor ons dat 't druk was. Tja, daarom hadden we ook gereserveerd! Wat een vreetschuur zo te zien. Eén grote teleurstelling. We waren dus genoodzaakt elders de avond door te brengen.

13. Echt super lekker gegeten voor een normale prijs! Helemaal niks mis mee! Lijkt mij op een mooie zomerse dag een nog mooiere locatie dan op een donkere winterse dag. Heerlijk aan het water. Wij komen zeker een keer terug! Alleen de achtergrond muziek was amper te horen.

14. Super gezellig en lekker gegeten voor een leuke prijs. Mooie locatie ook.

15. Prima eten voor een goede prijs. Wel erg druk in het restaurant. De bediening is wel wat vergeten te brengen, maar het was ook assiociaal druk.

16. Twan Kok

17. Ontzettend fijn gegeten en gedronken in dit gezellige restaurant. Het heeft een hele mooie locatie aan de Maas en we konden lekker in de serre zitten. Het was er gezellig druk en het lange wachten wat in andere ervaringen staat was zeker niet aan de orde. Mixed grill was een prima plate voor een nette prijs (16) en ze hadden een heerlijk Venloosch witbiertje uit de tap. Wij gaan zeker terug wanneer we weer in de buurt zijn!

18. Het duurde veel te lang, 15 min voor we drinken konden bestellen, vervolgens klopte het niet wat gebracht werd, 3 keer moeten vragen voordat het goede kwam. Eten besteld, broodje en een salade, zou 15 min. duren. Eten kwam pas na 45 min., vervolgens 1 gerecht vergeten, dit zou dan weer wachten worden, dus helaas. Zeer slechte bediening. Eten smaakt wel, al vond ik de salade erg weinig als lunch, geen brood erbij. Voor mij nooit meer door het veel te lange wachten en de vervolgens slechte reactie van het personeel!

19. Ad 13 punten

Zeer lang wachten voordat je eten kunt bestellen en dan nog eens heel erg lang wachten totdat het eten komt.
    De bediening hierop aangesproken en gevraagd hoe lang het zou duren voordat een broodje en salade klaar zouden zijn. Dit zou 1 kwartier duren. Het duurde meer dan een uur en men was vergeten om 1 salade te serveren. Dit zou weer tijd kosten want de carpacio moest nog ontdooid worden. Er werd alleen excuses aangeboden. Het eten was OK maar de bediening bijzonder slecht. Nooit meer dit restaurant.

20. Prima gegeten! Zeg alleen bij binnenkomst even tegen de gasten waar de garderobe is.

21. Voor de 2e keer hiergeweest eten! En weer geweldig goed!! Het eten is echt heeeeerlijk! Leuke gerechten, allemaal verassend en super lekker. Personeel zeer vriendelijk en gastvrij.Alles erg netjes en mooi geserveerd. Lekkere ontspannen ongedwongen sfeer. Echt een aanrader, wij gaan zeker ook weer een 3e keer terug! Prijs/kwaliteitsverhouding erg goed!!!

22. Wij waren met 5 pers eten. Het bord van mijn dochter lag vol met sla en friet en een spiesje ter grootte van een satestokje, hieronder lagen "verstopt" 3 garnaaltjes 5 stukjes vis van 2x2 cm. Mijn zoon bestelde eendenborstfilet, het leken 6 stukjes, iets groter dan een walnoot. Wat schetst zijn verbazing; dat het 3 stukjes eendenborst waren en de andere drie stukjes aardappel in precies dezelfde kleur!! Dit vind ik niet kunnen! Bij andere restaurants al vaker deze gerechten gegeten, ook rond deze prijs, maar dit was werkelijk een aanfluiting! De kogelbief was kurkdroog maar daar wil ik't nog helemaal niet over hebben. Soep, voorgerecht en nagerecht waren goed! We zijn ook niet gevraagt of het smaakte, misschien hebben ze het wel gemerkt dat we niet tevreden waren. Personeel was heel vriendelijk en daarom heb ik maar niks gezegt. Thuisgekomen was ik toch van mening dat dit gemeld moet worden.

m.v.g. Hennie Loi

23. anne en dirk

Heerlijk gegeten, komen nog een keer terug, gezeliig, zeer goed eten, niet duur en zeer goed en vriendelijke bediening. De salade was heeeeel goed.

24. Bertus & Renske

Mooie locatie, restaurant met een moderne inrichting en een gemoedelijke sfeer. De gastheer is enthousiast en zet zich in om het jou als gast echt naar de zin te maken met service en humor. De menukaart is gevarieerd en biedt keuze uit meerdere lekkere gerechten. Wij hebben genoten van het eten en gaan van de zomer er zeker weer heen om dan na een fietstocht te genieten van het uitzicht en lekker eten. Een echte aanrader!

25. Zeer gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten en gedronken. Mooie, moderne inrichting. Vriendelijk personeel. Prijzen zijn oke. Enkele weken geleden samen met twee vriendinnen daar gegeten. Super genoten. Een echte aanrader.

26. Met mijn echtgenote gaan eten in deze gelegenheid.

Vriendelijk personeel, correcte bediening, wachttijden normaal.

Prijs-kwaliteit o.k.

19/08/2011

27. Ed en Nancy

We hebben al een aantal x bij de heeren van Baarlo gegeten en absoluut geen een klacht gehad qua eten, lang wachten of iets dergelijks. Alleen maar positief. Vriendelijk personeel, eten goed verzorgd en het restaurant is heel mooi geworden. Prachtig uitzicht over de maas. Alleen was het mooi als het veer nu eens wat langer vaarde in de zomer.

28. Lekker gegeten met prachtig uitzicht op de maas. Begonnen met een verse pomodorisoep, heerlijk en zelf gemaakt dat proef je. Daarna een mixed grill bestaande uit kalfsoester, spare ribs, diamanthaasje en kalkoen. Mooi zacht sappig vlees en heerlijk gemarineerde sparerib, genoten! De avond afgesloten met een koffie en grand marnier. Leuke en kundige bediening, voor herhaling vatbaar!

29. een bezoeker

Erg lang moeten wachten op het eten. Deze man presteert het om over een carpaccio en een biefstuk, toch niet de meest ingewikkelde gerechten bijna 1,5 uur te doen en dat terwijl we hadden gezegd dat we haast hadden.

Biefstuk was goed alleen zonde dat iedereen ongevraagd medium rare kreeg.

Jammer dat deze man op deze mooie plek zit.

30. Bezoeker

De zaak is onlangs verbouwd en nodigt uit tot aanschuiven. Lekker gegeten. Ondanks de drukte, was er 'n vlotte en vriendelijke bediening. Ik begrijp niet de recensies van anderen die lang hebben moeten wachten. Ik (wij) merkte er niets van ondanks dat de tent en 't terrras bijna geheel vol zat. Overigens, prachtig uitzicht op de Maas en het veerpont!

31. annette

Ook wij moesten enorm lang wachten op het eten.

Broodmand kwam na een uur en hoofdgerecht (biefstuk, dus niet zo erg lange bereidingstijd) na ruim twee uur. Gelijk bij het uitserveren van het hoofdgerecht er friet bij gevraagd, deze kwam na ruim twintig minuten (na twee keer vragen). Toen hadden wij ons hoofdgerecht al op.

Rekening klopte vervolgens ook nog niet. We hebben koffie aangeboden gekregen toen we ons beklag deden bij de baas. Die aanvankelijk in de verdediging schoot en ons probeerde te weerspreken. Meer dan drie uur gezeten voor een broodmand en biefstuk.

Jammer, want de kok kan wel goed koken!

32. Dominique

Met Hemelvaart op bezoek op een camping in Baarlo, daarna een leuke eetgelegenheid aangetroffen.

Om 18.30 het eten besteld, maar helaas om 20.30 nog steeds niets.

Na te dreigen zonder eten weg te gaan, kwam dan toch het eten.

Als je zo lang moet wachten, heb je natuurlijk veel honger en als dan nog geen 100 gram vlees op je bord ligt, is je avond verpest.

We kregen wel nog een drankje aangeboden, als goedmaker.

33. We hebben hier op 11-12-2010 gegeten en het eten was van een goed c.q. hoog niveau met ook een zeer vriendelijke bediening. Het betrof de paddestoelensoep en huisgemarineerde zalm als voorgerecht, de boerderij eend en victoriabaars als hoofgerecht en de speculaas bavarois als nagerecht. Dit alles ook voor een zeer acceptabele prijs.

We komen hier zeker een keer terug als we vanuit Nijmegen weer een concert bezoeken bij Thalia in Baarlo.

Anja en Geert.

34. Heerlijk goed verzorgd eten tegen een redelijke prijs en bijzonder prettig geserveerd. Besist de moeite waard! Wij gaan hier in ieder geval terug.