Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Baarle-Nassau verdeeld zijn.

Eten bij de Italiaan, gezellig totdat er een kind per ongeluk een verkeerde pizza besteld heeft. Dan komt de eigenaar een klaagzang brengen dat ze de bestelde pizza gewoon moet op eten en niet moet zeuren. Wil ze een andere dan moeten ze er voor betalen! En dat terwijl de tafels er omheen allemaal bezet zijn. Vervolgens krijgen we het voorgerecht, prima in orde. Er volgt dan het hoofdgerecht, een biefstukachtige ossenhaas en zeer karig belegde pizza.
    Al met al niet de beleving die we hadden verwacht...

Super lekker gegeten! Heel veel keus, ook voor de kinderen. Pluspunt is dat ook al het drinken inbegrepen is. Op het eind van de avond ook nog een leuke verassing voor mijn verjaardag gehad. Echt een topavond!

Leuk Sfeertje lekker eten zalm perfect gebakken leuke jonge achter de bakplaat.

Leuk restaurant. Leuke zithoekjes. Vooraf kregen we brood met kruidenboter en echte boterkuipjes erbij. En een amuse van het huis. Heerlijk. Eten was goed. Op zich hoofdgerechten wat aan de dure kant in vergelijking met andere restaurants. Heerlijk gegeten. Goede bediening die ook netjes alle vragen beantwoordde.

Het lijkt wel of de maaltijden steeds duurder worden. Heb al op andere plaatsen beter gegeten voor minder geld. Voor de gewone burger wordt een avondje uit eten hier wel heel duur.

We kregen een klein vooraf je, lekker verrassend en het menu was ook.
    Iets heel nieuws voor mij, heel lekker.
    Vlotte bediening.

Weer heerlijk gegeten. Komen zeker weer terug

Heerlijke high tea gehad bij Den Engel. Goede service, leuke sfeer, en meer dan voldoende te eten. Een aanrader.

10. Internationaal Baarle-Nassau

Na 2 min. bestelling opgenomen van de drankjes, na 5 min. stonden die op tafel (bekende tactiek...)
    Na 7 min. werd de gewenste diner bestelling op genomen.
    Het voorgerecht werd bijna 45 min. (....!!!!) later voor ons neergezet....
    Tussentijds geen bediening gezien óf diens aandacht kunnen trekken.
    Nadat het voorgerecht op was duurde het ruim 3 kwartier voordat -eindelijk- het hoofdgerecht werd geserveerd. (tussentijds wéér geen bediening gezien...)
    En hoé: de lever was van binnen nog rauw; na teruggave kwam die binnen 2 minuten -nog steeds niet goed gebakken- weer terug op tafel....
    De bestelde gebakken aardappels bleken gefrituurde krieltjes te zijn...
    De patat (o..., sorry: frieten) waren blank, rauw en konden moeiteloos tot een rondje gebogen worden (de wat langere) of tot een 'u' (de wat kortere frieten).
    Het schaaltje met de bedoelde warme groeten (boontje, bloemkool, worteltjes, broccoli) kwam zó uit de koeling mét het klontje boter er nog bovenop.
    Eigenlijk waren alleen de beide voorgerechten en de kip 'voldoende' te noemen.
    Bij het aangeven van de teleurstelling en ontevredenheid over bovenstaande, kwam als slappe verklaring dat het zo druk was!
    Nog geen derde deel van de aanwezige tafels was bezet!!!
    Verder geen excuses/verontschuldigingen of ook maar iets wat leek op een poging het een beetje goed te maken (wat kost een kop koffie nu helemaal?)
    De start/1e dag van onze week vakantie op Park Heimolen eindigde in een grote sof!!

Dave Haast

Het eten was er zeer goed, vriendelijke bediening, wachttijd tussen gangen door net iets te lang.
    Goede ervaring gaan zeker nog een keer terug.

Wat een slechte zaak. Behalve dat ik door een grote vierkante paal hele avond gescheiden zat van de 16 andere tafelgenoten was ook het eten erg slecht. Een negatief bericht op hun facebook werd binnen een paar minuten verwijderd. De loempia achtige hapjes die naar hondevoer smaakte, talapia die als laatste van bakplaat kwam taai en smaakloos, hapje frikandel uit oud frietvet, zelfs de cola was warm ipv koud. Nooit nooit meer.

Gedurende ons korte verblijf in Alphen hebben wij hier 2x koffie gedronken en zijn wij 2x gaan dineren.
    Reden: Het uitstekende eten en een perfecte bediening was voor ons de aanleiding om niet verder te zoeken.

Bianca

Hedi en Paul Both

Gister avond voor de "zoveelste" keer in La Providence gegeten, maar voor de eerste keer buiten op het half overdekte terras gezeten. We hadden goed weer en het was er heerlijk vertoeven. Wat natuurlijk ook belangrijk is we hebben weer heerlijk gegeten.
    Bedankt Jan Fassaert, we hebben weer genoten van je kennis en uitleg over de geserveerde wijnen en de chef kok heeft weer iets fantastisch voor ons "klaar gemaakt", bedankt!
    Tot een volgende keer.

joost smilde

Het eten was goed, de sfeer was gezellig en ongedwongen. De wachttijden waren veel te lang. Wij hadden gereserveerd en toch hebben we een uur moeten wachten op ons eten. Ook het opnemen van de bestelling duurde zeker 15 minuten, wat echt niet nodig was.

Het eten is zonder meer goed. Helaas moesten we meerdere malen vragen om een glaasje water voor medicijnen en werd ons verblijf beinvloed door een aanzienlijke hoeveelheid vliegen.

18. Internationaal Baarle-Nassau

Het menu biedt ruime keuze voor elk en is heel smakelijk. Bediening is zorgzaam en attent. Komen zeker terug.

19. Internationaal Baarle-Nassau

Jacqueline Roelse

We hebben wederom heerlijk gegeten. Gezellige inrichting, we hadden een menu en de vis was heerlijk! Een restaurant om terug te komen!

20. Internationaal Baarle-Nassau

Fijne zaak.
    Op 31 juli 2017 een geweldige spareribs avond gehad.
    Heerijk gegeten en leuke muziek.

Van Vlier

Bij een telefonische reservatie ben je verwacht. De tafel is gedekt. Via 'eet nu' beland je aan een ongedekte tafel en moet je héél lang wachten voor iemand toe is aan bediening. Niet dat het er erg druk was.
    Het eten is er lekker, maar de gerechten hebben elke keer een andere presentatie of inhoud.
    De antwoorden van het personeel zijn niet altijd even hoffelijk en beleefd.
    Een gesprek aan onze buurtafel, werd nogal agressief door de kelner verstoord, door zich te moeien in dat gesprek. De Heren schrokken zich rot. De ober werd om niets gevraagd.
    We kwamen er op een slechte vakantiedag, met veel afwezigen bij het vaste personeel, maar wij nodigen 1x per jaar vrienden uit op een etentje, deze maal in de Engel. Het eten was er lekker, maar hadden een reservatie om 13.00 u en kregen ons dessert om 17.30 u.
    Wij verdienen en medaille voor geduld, moed en zelfopoffering.

22. Internationaal Baarle-Nassau

Het is een heel mooi restaurant en vriendelijke goede bediening. Alleen was het jammer dat de biefstuk van mij iets te lang doorgebakken was, ik houd zelf meer van medium. De varkenshaas van mijn vriend was ook te lang gebakken, rosé gebakken vinden wij lekkerder. De witte chocolademouse, was vanille mouse, maar wel lekker.

Erik Timmermans

Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer lekker buiten op het terras onder de overkapping.
    Binnen zag het er ook heel gezellig uit.
    Ruime keuzes in pasta's, pizza's, maar ook vlees- en visgerechten.
    Wij komen zeker nog een keer terug en een aanrader voor iedereen.

Voor een brasseriekeuken kon het beter. Vis was waterachtig en het slaatje veel te zout. Bediening was snel, vriendelijk en attent. Er hangt altijd een gezellige sfeer in Den Engel. Desserten en koffie zijn wel een aanrader!

Vanneste Walter

Keurig gedekte tafel en leuke sfeer.
    Wij hebben met ons allen erg genoten.

Eerst in het verkeerde restaurant, maar daarna op de juiste plek. Prima pizza's, en een had lamskotteletjes. In totaliteit een aanrader om hier te eten. Personeel zeer vriendelijk.

Zaterdagavond met 2 personen. Menukeuze gemaakt. Prima. Heel prettige bediening. Chris, man met ervaring. Neemt de tijd om te luisteren en te adviseren. Wat ons betreft een aanrader. Wij gaan zeker weer terug.

Claudia

Lekker lunchen met vriendinnen , heel gezellig , een hele goeie ober , Willem 😊

A. Hendrickx

Lekker gegeten, maar het duurde heel erg lang, voordat de gerechten geserveerd werden.
    Er werd wel vrij snel een amuse van het huis gebracht,
    maar de nadruk leek erg gericht op drankjes omzet.

m.reijnen

zoals gewoonlijk hebben we uit een ruime kaart kunnen kiezen, allerlei gerechten hebben we met veel smaak gegeten.iedere verjaardag vieren we bij de engelen.