Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Baarle-Nassau verdeeld zijn.

Het was wederom weer fantastisch, met lekker eten en drinken. Het was de moeite waard. En een goede gereserveerde plaats.
    Nog Hartelijk dank, en tot de volgende gelegenheid.

Het was fantastisch, heerlijk gegeten en zeer correcte bediening.
    Echt aan te bevelen.
    Voor alles hartelijk dank.

van ael anita

Met 10 personen aan de ronde tafel, super.
    Het eten is van goede kwaliteit en er is véél variatie en keuze, de schotels blijven gevuld!
    Vriendelijke mensen en de tafels worden goed op orde gehouden.
    Het zou leuk zijn moest er meer voorzien zijn voor spelende kinderen, maar dat is niet makkelijk te realiseren en zo te houden.
    We komen zeker te rug!

5. Internationaal Baarle-Nassau

Vandaag wezen lunchen bij de Poort te Baarle Nassau.
    Bediening was attent en zeer vriendelijk.
    Op aanraden van haar hebben de hamburger de grote poort genomen.
    Deze is zeker aan te raden hij doet zijn naam eer aan.

Hans Nieuwenhuis

Goede en snelle bediening. Goede lunch. Een echte aanrader

Het was ongeloofelijk slecht heb nooit zo vies gegeten sfeer was veel ste druk net en varkensstal nooit meer het geld niet waard!

Hebben heerlijk gegeten in de gezellige serre. Alleen de bediening was niet zoals we gewend waren, en het geheel duurde te lang.

Donderdag avond zijn we bij jullie komen eten. Het was er heel gezellig en we hebben er heel goed gegeten. Het is zeker de moeite waard om terug re komen.

Alles was uitstekend, alleen de gereserveerde plaats viel tegen, zijn ergens anders gaan zitten

Heerlijk gegeten voor 14,50 via spontaan uiteten.

Een verbeterpuntje is vragen aan de gasten als de glazen leeg zijn of ze nog wat willen drinken. We moesten er zelf om vragen.

Super lekker gegeten.
    Klantvriendelijk personeel met verstand van wijn.
    Heerlijke avond geeest.
    Volgend jaar met kerst gaan we weer.

christine van roey

Heel heel druk, maar alles ging heel vlotjes en zelfd de bediening!

Fijne bediening, kwalitatief zeer goed eten.

Eten bij de Italiaan, gezellig totdat er een kind per ongeluk een verkeerde pizza besteld heeft. Dan komt de eigenaar een klaagzang brengen dat ze de bestelde pizza gewoon moet op eten en niet moet zeuren. Wil ze een andere dan moeten ze er voor betalen! En dat terwijl de tafels er omheen allemaal bezet zijn. Vervolgens krijgen we het voorgerecht, prima in orde. Er volgt dan het hoofdgerecht, een biefstukachtige ossenhaas en zeer karig belegde pizza.
    Al met al niet de beleving die we hadden verwacht...

Super lekker gegeten! Heel veel keus, ook voor de kinderen. Pluspunt is dat ook al het drinken inbegrepen is. Op het eind van de avond ook nog een leuke verassing voor mijn verjaardag gehad. Echt een topavond!

Leuk Sfeertje lekker eten zalm perfect gebakken leuke jonge achter de bakplaat.

Leuk restaurant. Leuke zithoekjes. Vooraf kregen we brood met kruidenboter en echte boterkuipjes erbij. En een amuse van het huis. Heerlijk. Eten was goed. Op zich hoofdgerechten wat aan de dure kant in vergelijking met andere restaurants. Heerlijk gegeten. Goede bediening die ook netjes alle vragen beantwoordde.

Het lijkt wel of de maaltijden steeds duurder worden. Heb al op andere plaatsen beter gegeten voor minder geld. Voor de gewone burger wordt een avondje uit eten hier wel heel duur.

We kregen een klein vooraf je, lekker verrassend en het menu was ook.
    Iets heel nieuws voor mij, heel lekker.
    Vlotte bediening.

Weer heerlijk gegeten. Komen zeker weer terug

Heerlijke high tea gehad bij Den Engel. Goede service, leuke sfeer, en meer dan voldoende te eten. Een aanrader.

24. Internationaal Baarle-Nassau

Na 2 min. bestelling opgenomen van de drankjes, na 5 min. stonden die op tafel (bekende tactiek...)
    Na 7 min. werd de gewenste diner bestelling op genomen.
    Het voorgerecht werd bijna 45 min. (....!!!!) later voor ons neergezet....
    Tussentijds geen bediening gezien óf diens aandacht kunnen trekken.
    Nadat het voorgerecht op was duurde het ruim 3 kwartier voordat -eindelijk- het hoofdgerecht werd geserveerd. (tussentijds wéér geen bediening gezien...)
    En hoé: de lever was van binnen nog rauw; na teruggave kwam die binnen 2 minuten -nog steeds niet goed gebakken- weer terug op tafel....
    De bestelde gebakken aardappels bleken gefrituurde krieltjes te zijn...
    De patat (o..., sorry: frieten) waren blank, rauw en konden moeiteloos tot een rondje gebogen worden (de wat langere) of tot een 'u' (de wat kortere frieten).
    Het schaaltje met de bedoelde warme groeten (boontje, bloemkool, worteltjes, broccoli) kwam zó uit de koeling mét het klontje boter er nog bovenop.
    Eigenlijk waren alleen de beide voorgerechten en de kip 'voldoende' te noemen.
    Bij het aangeven van de teleurstelling en ontevredenheid over bovenstaande, kwam als slappe verklaring dat het zo druk was!
    Nog geen derde deel van de aanwezige tafels was bezet!!!
    Verder geen excuses/verontschuldigingen of ook maar iets wat leek op een poging het een beetje goed te maken (wat kost een kop koffie nu helemaal?)
    De start/1e dag van onze week vakantie op Park Heimolen eindigde in een grote sof!!

Dave Haast

Het eten was er zeer goed, vriendelijke bediening, wachttijd tussen gangen door net iets te lang.
    Goede ervaring gaan zeker nog een keer terug.

Wat een slechte zaak. Behalve dat ik door een grote vierkante paal hele avond gescheiden zat van de 16 andere tafelgenoten was ook het eten erg slecht. Een negatief bericht op hun facebook werd binnen een paar minuten verwijderd. De loempia achtige hapjes die naar hondevoer smaakte, talapia die als laatste van bakplaat kwam taai en smaakloos, hapje frikandel uit oud frietvet, zelfs de cola was warm ipv koud. Nooit nooit meer.

Gedurende ons korte verblijf in Alphen hebben wij hier 2x koffie gedronken en zijn wij 2x gaan dineren.
    Reden: Het uitstekende eten en een perfecte bediening was voor ons de aanleiding om niet verder te zoeken.

Bianca

Hedi en Paul Both

Gister avond voor de "zoveelste" keer in La Providence gegeten, maar voor de eerste keer buiten op het half overdekte terras gezeten. We hadden goed weer en het was er heerlijk vertoeven. Wat natuurlijk ook belangrijk is we hebben weer heerlijk gegeten.
    Bedankt Jan Fassaert, we hebben weer genoten van je kennis en uitleg over de geserveerde wijnen en de chef kok heeft weer iets fantastisch voor ons "klaar gemaakt", bedankt!
    Tot een volgende keer.

joost smilde

Het eten was goed, de sfeer was gezellig en ongedwongen. De wachttijden waren veel te lang. Wij hadden gereserveerd en toch hebben we een uur moeten wachten op ons eten. Ook het opnemen van de bestelling duurde zeker 15 minuten, wat echt niet nodig was.