Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Baambrugge verdeeld zijn.

1. Nederlands Baambrugge

Duncan Tijssens

Een mooie zaak met een gezellige sfeer. Zeer goede service en heerlijk eten! Zeker de moeite waard voor iedereen die in de buurt is!

2. Nederlands Baambrugge

Wout

Prima ! Meerdere malen heel goed gegeten en gedronken in een hele goeie sfeer. Top vlees en aparte gerechten die je in zo'n zaak misschien niet direct zou verwachten. In de keuken hebben ze er gewoon zin in. Dat gaat dan wel vanzelf als het er vaak best druk en heel gezellig is. Goeie wijnen, veel soorten bier, pracht terras en een uitzicht.... Test het zelf maar uit ! Wij zijn enthousiast, dat is duidelijk.

Jammer dat authenticiteit niet automatisch goede kwaliteit oplevert, zoals ik van De Lindenhoff wel had verwacht. Daardoor viel onze zomerse barbecue toch tegen: de lamsburgers zijn prima van smaak, maar ze vallen op het rooster uit elkaar; de biefstukspiezen bleken nauwelijks gemarineerd en veel zeen te bevatten. Taaie kost. Verder vind ik de hygiëne te wensen overlaten, want bloed en vleesresten zaten aan de buitenkant van de sealverpakkingen. Kortom: als er geen consequente kwaliteitscontrole komt, vrees ik dat De Lindenhoff een louter cosmetische formule blijft, die zelfs niet kan evenaren met de grote Belgische en Franse supermarkten. Voorlopig geen aanbeveling dus!

4. Nederlands Baambrugge

Gezellig tentje en een leuke amicale sfeer, heel kindvriendelijk ook en een biefstukje waar mijn mes doorheen viel. Aanrader als je gewoon zonder kapsones lekker wil eten.

5. Nederlands Baambrugge

Het eten is wel goed, maar wat prijzig voor het soort tentje en voor wat geboden wordt. Trouwens het eenvoudige vind ik juist de charme, niet van de opgepimpte wat je laatste jaren vaak ziet met nog meer dito prijzen.

Ik heb hier van de week besteld. En de pizza's waren echt top! Binnen een half uur had ik ze al thuis en de prijs viel mij ook mee! Ik heb veel pizza's gegeten en dit zijn zonder twijfel 1 van de lekkerste. De shoarma is overigens ook erg lekker! Een aanrader dus.

Mvg Jesse Vermeij.

7. Nederlands Baambrugge

Ik vond het eten in de Punt heel lekker, maar toch had ik achteraf een enorme kater en dat was niet van de drank!

Wij waren in de Punt met een groter gezelschap.

De bediening was echt zeer slecht. Het eten werd werkelijk op tafel gegooid; geen lachje kon eraf; dit meisje had overduidelijk geen plezier in haar werk. We hebben meer dan 2 uur op eten moeten wachten en geen verontschuldiging oid. Nog een minpuntje: de vele vliegen in het restaurant....

8. Nederlands Baambrugge

Je hebt de overbekende hit van het cafe in de haven, maar ze zouden er ook een moeten maken over het heerlijke rustpunt in de polder. Simpele gerechten, sateetje, pannenkoeken, biefstuk enz. In Hollandse hoeveelheden en prijzen. Heerlijk terras, zeker voor zo'n terrastijger als ik. Als voorafje kun je zelfs nog kanovaren. Simpel, maar een aanradertje, geen kapsones!

van gijsel

Lindenhoof is een marche waar je op donderdag vrijdag en zaterdag als particulier kunt inkopen.

Geen restaurant dus.

Wij gaan er regelmatig inkopen doen, de mooiste kazen, groentes en kruiden. Scharrelvlees van superieure kwaliteit.

Echt een aanrader om daar je inkopen voor het weekend te doen.

Regelmatig activiteiten, gezellig om te winkelen.

Het is een boerderij aan de kant van de we, wel even opletten dus zodat je er niet voorbij rijdt.

Ook leuk met kinderen, zij kunnen een kijkje in de stallen nemen.

Is wel wat duurder dan bij de slager, maar je proeft de kwaliteit.

11. Nederlands Baambrugge

Goed en zeer gezellig voor een drankje, maar ook 't eten is gewoon goed. Van een sateetje tot een maaltijd. Bij mooi weer een fijn terras aan 't water.

12. Nederlands Baambrugge

De appeltaart zoals ons verteld was (heerlijk). Koffie was lekker. Het zitje aan het water ongekend leuk (bij mooi weer).

Binnen ongedwongen en gezellig. We komen er graag.

13. Nederlands Baambrugge

komen er al jaren en de appeltaart is er voortreffelijk

14. Nederlands Baambrugge

Sjaak de Bock

Zeer gezellig cafe / restaurant met geweldig uitzicht over de Angstel en de weilanden. Absolute aanrader!