Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Axel verdeeld zijn.

Mooi restaurant, sfeervol ingericht. Vriendelijke bediening maar te traag. Op ons voorgerecht moesten we een klein uurtje wachten. (Terwijl het nog helemaal niet druk was) het eten was heerlijk (scampi's in tomaten room saus en zalm) maar de friet die erbij werd geserveerd kon echt niet. Deze was heel kort gebakken en nog lang niet gaar.

2. Chinees-Indisch Axel

Het eten (hoofdgerecht) is best wel te doen, de service is echter waardeloos en enorm arrogant. Er wordt niet geluisterd naar de gast. Ik gaf vooraf aan dat ik een champignon allergie heb (kan gebeuren)… NA dat ik de amuse naar binnen heb gewerkt verteld de serveerster doodleuk… solly meneel… zit chinese champignon in amuse.

Ellen Verstraten

Mia's Wapen van Axel is een prachtig restaurant maar een plek in de serre is niet optimaal. Koud, geen placemats of andere tafelbekleding, te weinig kaarten en servetten. Lange wachttijden, jammer.

Prachtige zaak, mooi concept helaas niet al te beste en trage bediening.

Vaak erg lang wachten op je drankje.
    Personeel is vriendelijk alleen helaas vaak toch traag waardoor je ongeduldig word.
    Dit vind ik persoonlijk erg jammer.

Van Miert Ludo.

Bij de krakeling is het zeer lekker eten, en je krijgt er altijd meer dan genoeg, ook een zeer vriendelijke bediening, en het is er zeker niet te duur, je bent er altijd welkom.
    Patricia, de eigenaresse zelf is 5 sterren waard, ze is een harde werkster en heeft al 30 jaar ervaring
    in deze zaak.

Duymelinck

Lekker gegeten,prima bediening,kortweg goed.

Vanwege een famiiefeestje zijn we met z'n 13en in dit restaurant wezen eten. De menukaart was speciaal voor deze feestelijke dag aangepast en dat betekende voor mij zeer beperkte keus. Roeien met de riemen die je hebt. En maar het beste ervan maken. Gelukkig was het geen probleem de aspergesoep te wisselen voor iets anders.
    Andere amuses liet ik ook liggen, maar de rest had er wel heerlijk van genoten. Het hoofdgerecht en toetje waren wel goed en de bediening was zeer vriendelijk. Uiteindelijk een aantal uur gezeten, wat voor mij veel te lang is, maar dat is niet anders met een grote groep.
    Het decor was strak, fris, schoon, mooi en goed onderhouden.
    Ik vind het wel wat prijzig.

8. Steakhouse Axel

Wij hebben alleen ervaring met er ter plaatse eten. En die is uitstekend. Goede kwaliteit tegen redelijke prijs, vriendelijke en correcte bediening. Gewoon erg lekker eten.

9. Thais Axel

Ons bezoek aan Andaman was in elk opzicht zeer geslaagd. We hebben er heerlijk gegeten in gezellige sfeer, met een prima bediening. Echt voor herhaling vatbaar!

10. Internationaal Axel

Het eten was heerlijk en mijn gasten tevreden.

11. Internationaal Axel

Henny Heemskerk

Overheerlijk gegeten en heel gezellig

12. Steakhouse Axel

Zojuist daar zelf besteld en voor 2 durum kip waarvan 1 met een plakje kaas even 16 euro betaald, dan heb je wel wat denk je? 3 happen en het was op. Smaak is oke,niet heel bijzonder verder. maar voor deze prijs eet ik toch echt elders. Bij 2 durum zat tevens 1 bakje saus. Een 2e bakje zou me nog eens een euro kosten. Het is echt schandalig gewoon

13. Internationaal Axel

Wij hebben heerlijk gegeten en het was een gezellige sfeer

Super entourage en een heerlijk menu gegeten. Vriendelijke bediening met goede en leuke adviezen over wijn. Na afloop nog relaxed gezeten in de sfeervolle lounge met uitzicht op de buitenhaar.

Vanmiddag heerlijk gegeten met een vriendin. Maandmenu wat een aanrader! De kalfsukade was zo lekker. Er hangt een ontspannen sfeer. Aardig en vrolijk personeel. We komen zeker terug!

Voor de derde maal gaan eten in het Wapen van Axel. Het personeel is niet onaardig, maar ook niet echt voorkomend naar (onbekende) gasten. De gastvrouw vonden wij wat stijfjes acteren. Mooi uitzicht op de vijver en aan de kwaliteit van het eten valt bijna niets negatiefs op te merken. Op de menukaart leek mij het hertenvlees met o.a. spruitjes wel wat. Wat schetst mijn verbazing, drie beet harde spruitje op het bord! De porties zijn wel heel erg zuinig. De prijs daarentegen is niet voor de poes. De frieten zijn niet vers en ook nog eens spierwit. Zeker voor een zaak als deze erg jammer.

17. Chinees-Indisch Axel

Heerlijk eten, vriendelijk personeel en goede service.

18. Steakhouse Axel

A. Kwisthout

Heb net eten thuis bezorgd gekregen. Ik had nr 26. Valt heel erg tegen, niet voor herhaling vatbaar. Droog en heel flauw van smaak. Jammer, nog nooit klachten gehad over jullie eten.

19. Steakhouse Axel

Bezorgen gaat bij de Pyramide altijd mis. Zowel in Zierikzee als in Axel. Ik heb nog nooit in 1x het juiste ontvangen wat ik besteld had. Wat er deze keer mis ging: Op de website heb ik gekeken wat ik wilde bestellen. Aan de hand daarvan heb ik mijn bestelling telefonisch doorgegeven. 1x spareribs, 1x pizza salami met extra ham. De jongen aan de telefoon heeft dit netjes herhaald. Hij heeft aan het einde geen prijs opgenoemd (maar die kon ik toch al zien op de website).

De wachttijd op het eten was nog wel te doen. 3 kwartier (incl. een reistijd van ongeveer 20 min). De jongen staat aan de deur, heeft hij alleen een pizza bij! Gelukkig wel met de juiste dingen er op (dat ging altijd mis in Zierikzee, nu hebben we besteld uit Axel) maar geen spareribs. De bezorger wou er nog wel netjes achteraan bellen maar dan heb je toch pas een uur later de andere helft van de bestelling dus dat hebben we niet gedaan.

€12,50 alsjeblieft. De prijs van de pizza klopte €8,50. Op de website stond €0,50 voor extra ham en op de rekening stond €1,00. De prijs van de bezorging was €2,00 op de website en €3,00 op het bonnetje.

Waardeloos! Hiervoor zou ik het eten bestellen gewoon laten

H. Berkelaar

Gisterenavond wezen eten, het herfst menu zalig en fantastische wijnen erbij. Een absolute aanrader. Ga gauw reserveren voor de kerst

21. Internationaal Axel

j van driel

het was er goed en gezellig leuke meneu keuze

22. Steakhouse Axel

Kom er vaak, het eten is goed en lekker.

23. Thais Axel

Top gegeten, klein en leuke sfeer. Lekker thais voor goede prijs!

24. Internationaal Axel

Het was heerlijk, gezellig en prijs/kwaliteit was fantastisch.

25. Thais Axel

Lekker gegeten, prettige sfeer.

Melissa

Aardige gastvrouw goede serveersters super! heel vriendelijk. open voor een klein praatje super!

27. Chinees-Indisch Axel

Woensdag 04 mei, in de vroege avond voor de eerste maal wezen dineren. Ontvangst door gastvrouw Monique
    die ons naar een gereserveerde tafel begeleide.
    Wij waren na afloop blij verrast. Uitstekende maaltijden á la carte (hulde aan de keuken brigade) en een zeer zorgzame bediening. Geen opdringerigheid maar gepaste oplettendheid.
    Bij het na-tafelen kwam de eigenaar nog even zijn opwachting maken, en informeerde of alles naar wens was geweest. Ik kan mij niet heugen wanneer ik dit voor de laatste maal heb meegemaakt.
    Zeker een etablissement waar de Chinese smaak papillen verwend kunnen worden.

28. Thais Axel

Het eten was zeker goed en hele vriendelijke bediening. Vond alleen de porties aan de magere kant, vooral de voorgerechten en de soep. Echt goedkoop is het er ook niet met € 7,50 voor een liter water.

De Laender

Voor de eerste en de laatste maal geweest. Ik had een keuze menu besteld voor 39,50 met als aanbieding één gratis. Het eten viel nog best mee, maar de porties waren voor jonge klanten zeker te klein. Er was ook nog een addertje onder het gras bij het afrekenen, Ik had maar 5 drankjes besteld, dat was voor de gastvrouw en haar man één te weinig besteld, daardoor moest ik bij de betaling een koffie extra betalen die niet geserveerd was geworden, volgens de gastvrouw moeten er minimaal drie drankjes per persoon worden besteld. Hierdoor kreeg ik een enorme ruzie met de eigenaars. Ik heb voor die drie euro maar netjes betaald, maar voel mij toch enorm bekocht. En op de vraag van de gastvrouw, om nooit meer terug te komen, wel... dat zal ik zeker doen.

30. Chinees-Indisch Axel

Zaterdagavond afgehaald, niet vooraf gebeld. Dus we moesten wat langer wachten werd gezegd, voor ons geen probleem. Maar dat wachten werd wel heel lang: 40 minuten. Blijkbaar konden ze de drukte niet aan.

Eenmaal thuis was het eten helemaal lauw... niet echt lekker meer. Het heeft waarschijnlijk daar al een tijdje klaargestaan... maar vergeten. Wel flink betaald voor lauw eten...

Voor ons niet meer daar... helaas