Corona informatie

1430204672 75
1467191248 68
1531917755 69

1. Mieke Cerpentier

Naar aanleiding van onze vorige recensie heeft Moy Fa contakt met ons opgenomen en is het op een prettige manier opgelost.

Fijn dat het zo kan!!

Eén vorige recensie
  2. Wou iets bestellen en iets wat wij echt niet lusten uit de rijsttafel veranderen voor iet anders maar werd er gewoon gezegd vanwege drukte!!! Niet mogelijk was sorry maar ik denk nog altijd klant is koning voel mij echt in de zeik genomen helaas vaste klant kwijt

3. Het is sfeervol, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Echt een aanrader. Helaas kan het nu even niet maar afhalen doen we iedere week en t is echt heerlijk.

4. Het is even geleden dat wij bij Moi Fa hebben gegeten. Wij vinden het de ene keer iets beter dan de andere keer. Maar als je alle overige Chinese restaurants hier in de regio de revue laat passeren, dan steekt Moi Fa er naar ons gevoel ver boven uit. Om met de sfeer te beginnen, die is voor een Chinees restaurant zeker boven gemiddeld, de bediening kan bij een enkele serveerster beter, het eten vinden wij goed bereid en smakelijk en dat merk je dan ook op de afrekening. Wij gaan zeker nog eens terug.

5. William Blok

Ik heb op 25 april 2020 een maaltijd afgehaald bij Moy Fa in Axel. Ik had niet van tevoren besteld, maar bij het loket mijn bestelling gedaan. Het was niet druk 3 mensen voor me, ik heb 3 kwartier op mijn eten moeten wachten. Normaal is er niets op het eten aan te merken, maar deze keer was het eten smaakloos en ver onder de maat. De Indische nasi had een kleurtje maar je moest dan wel goed kijken, verder was het droog en helemaal kaal met niets erin. De bami kaal en droog, het vlees koud en smaakloos, evenals het eigerecht. Jammer en dat voor €33

6. Vandaag 25-4-2020 eten besteld bij moy-fa het was echt super goed netjes op tijd gebracht in Terneuzen heerlijk we hebben genoten van de heerlijke rijsttafel.
    Dank je wel.

7. Slabbekoorn

Vanavond gebeld om 18 uur. Bestelling gereed om 19 uur zegt meisje aan de telefoon. Ik sta er om 18.55 en kunnen ze mijn bestelling miet meer vinden. Diegene achter de kassa zei: ik heb hem langs zien komen,ik weet het ook niet. Dus zal opnieuw moeten bestellen. Heb ik gedaan met opmerking maar kwam thuis met nog een bestelling die niet klopte, beetje jammer......

8. Nogmaals een review van mij. We hebben contact gehad met Moy Fa en alles is naar tevredenheid opgelost. We hebben, vandaag, nogmaals van de afhaal gegeten en het was nu heerlijk. Het eten was niet flauw, zat meer smaak aan. We waren nu, allemaal, tevreden over alles. En wat ik al eerder schreef, fijn dat we serieus genomen zijn. Zeer tevreden. Bedankt. Morgen eten we er nogmaals van:P

Eén vorige recensie
  9. Even een update op mijn vorige review. Moy Fa neemt de klachten van de klanten serieus. Kreeg meteen een reactie terug, met de vraag om te bellen of te mailen. Dit waardeer ik enorm. Mss wat impulsief gereageerd, want had beter even gemaild met mijn klacht. Laat dit een les zijn voor andere klanten. Bel of mail hun even, als u een klacht heeft. Het is en blijft een goed chinees restaurant. Smaak ligt bij iedereen zelf. Dat is een kwestie van proberen. De sfeer en personeel vind ik top. Maar dat had ik al geschreven. Ze zijn vriendelijk en vlot. Luisteren dus naar de klant. Er komt, een goede oplossing. Ik ben blij. Doe zo voort.

10. Het eten (hoofdgerecht) is best wel te doen, de service is echter waardeloos en enorm arrogant. Er wordt niet geluisterd naar de gast. Ik gaf vooraf aan dat ik een champignon allergie heb (kan gebeuren)… NA dat ik de amuse naar binnen heb gewerkt verteld de serveerster doodleuk… solly meneel… zit chinese champignon in amuse.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  11. Heerlijk eten, vriendelijk personeel en goede service.

12. Woensdag 04 mei, in de vroege avond voor de eerste maal wezen dineren. Ontvangst door gastvrouw Monique
    die ons naar een gereserveerde tafel begeleide.
    Wij waren na afloop blij verrast. Uitstekende maaltijden á la carte (hulde aan de keuken brigade) en een zeer zorgzame bediening. Geen opdringerigheid maar gepaste oplettendheid.
    Bij het na-tafelen kwam de eigenaar nog even zijn opwachting maken, en informeerde of alles naar wens was geweest. Ik kan mij niet heugen wanneer ik dit voor de laatste maal heb meegemaakt.
    Zeker een etablissement waar de Chinese smaak papillen verwend kunnen worden.

13. Zaterdagavond afgehaald, niet vooraf gebeld. Dus we moesten wat langer wachten werd gezegd, voor ons geen probleem. Maar dat wachten werd wel heel lang: 40 minuten. Blijkbaar konden ze de drukte niet aan.

Eenmaal thuis was het eten helemaal lauw... niet echt lekker meer. Het heeft waarschijnlijk daar al een tijdje klaargestaan... maar vergeten. Wel flink betaald voor lauw eten...

Voor ons niet meer daar... helaas

14. Agnes en Richard

We hebben deze avond weer eens heerlijk en gezellig gegeten in het restaurant van Akuen en Mary... complimenten voor de bediening en de kok!

15. Gisteravond weer eens na lange tijd gegeten bij Moy Fa. Wij werden weer voor de zoveelste keer niet teleurgesteld. Het eten was super lekker en de entourage is voor een Chinees restaurant erg gezellig. Wij komen er graag, als wij in de buurt zijn en de gelegenheid doet zich voor gaan wij weer eten bij Moy Fa. Complimenten voor eigenaresse Mary, nogmaals bedankt voor de lekkere koffie!

16. Zonder reservering kwamen we binnen in een modern chinees restaurant wat op zich al een unicum is! De vriendelijke gastheer deed zijn uiterste best om nog een tafeltje voor ons te regelen, ons geluk want we hebben heerlijk gegeten. Lekkere amuse van het huis, mooi met echt tafellinnen gedekte tafels, ruime zitplaatsen in een goede ambiance! Top! We komen zeker terug!

17. Het eten is echt geweldig! Vooral de carte blance is een aanrader; de kok maakt echt de geweldigste creaties voor je. Als je er bent terwijl het niet druk is, is het echt een geweldig avondje uit en krijg je een super bediening. Je moet echter niet de pech hebben dat het druk is, want dan faalt de bediening gigantisch (2 uur moeten wachten voor het eerste gerecht en in die tijd is er maar 1x gevraagd of we iets te drinken wilden). Toen we daar wat van zeiden, omdat we ondertussen flink geïrriteerd werden dat mensen die na ons kwamen al aan het dessert zaten, werd ons een gratis drankje aangeboden en kwamen de gerechten daarna gelukkig redelijk vlot.
    De kwaliteit van de gerechtjes was gelukkig dusdanig hoog (ook het speciale veganistische menu) dat het ze vergeven werd. Bij de rekening kregen we nog een cadeautje voor de baby's (we waren met 1 vier maanden oude baby en een hoogzwangere vrouw).
    Voor het eten zou ik zeker terug komen, maar dan wel door de weeks en niet in het weekend.

18. Toch een teleurstelling. Bediening was zeer chaotisch en zelfs na het aperitief moest je zelf veel moeite doen om nog iets te drinken te krijgen. Ook verkeerd gerecht gekregen. Zeker niet aan te raden als je rustig wil dineren. Eten was goed maar ook niet meer dan dat, zeker niet boven het gemiddelde.

19. Antonio Garcia

20. Goede hygiëne, aardig personeel en heerlijk eten. Wij halen meestal wat af maar zijn enkele keren in het restaurant gaan eten. Snelheid kan wat beter. We moesten ook vrij lang wachten. Maar als je kijkt naar hoe populair het afhalen is snap ik dit ook wel.

21. Jessica

We hadden een tafel gereserveerd voor 6 personen om 18:00 uur en gelijk al onze bestelling van 3 rijsttafels doorgegeven. Om kwart over zes kregen we onze amuse en wat kleine voorgerechtjes. Nadat we heel Axel hadden zien vertrekken met hun afhaaleten kregen wij pas om kwart voor 9 het (verkeerde) hoofdgerecht, met verbrande saté en al gestolde saus.
    De eigenares hebben we hierop aangesproken en toen kregen we een gratis flesje sojasaus... De bediening was verder vriendelijk, maar hier ga ik nooit meer heen.

22. Moy Fa is echt een aanrader voor een gezellig avondje uit. Gastheer en gastvrouw zijn oprecht klantvriendelijk. Eten is van constant goede kwaliteit. Mof Fa is echt HET restaurant voor heerlijke Oosterse gerechten. Wij gaan er graag naar toe en veel mensen zijn het daarmee eens want het is er altijd gezellig druk.

23. Always good. Always right. What's not to like? Keep up the good work! All the best for the New Year...and may you win more awards in the coming years.
    Groetjes, Singapore/Stekene.

24. Ontvangst, bediening en eten geweldig. Iedereen doet enorm z'n best om het de klanten naar de zin te maken. Je bent echt een avond uit, alles op z'n gemak en niet gehaast. Heb je een klacht direct melden en niet achteraf een slechte recensie geven, zodat het personeel of de eigenaren een kans krijgen om het op te lossen. Wij komen er al 20 jaar en zelfs verschillende vrienden van buiten Zeeuws-Vlaanderen hebben nog nooit zo lekker Chinees gegeten. De aankleding van de tafels zijn prachtig met echt linnen gedekte tafels. Voor ons altijd thuis komen bij Akuen en Mary. Dus een aanrader!

25. Rouquart Willy

Zeer goede prijs kwaliteit, zeer vriendelijke goede ontvangst en zeer goed personeel. De presentatie van de gerechten excellent en de eigenaars komen altijd de bezoekers van het restaurant begroeten. Ook het maandelijks buffet is uitstekend, altijd iets anders. Proficiat !!!

26. M.v.d.maate

Zeer slechte prijs kwaliteitsverhouding. Boedistische rijsttafel van zeer slechte kwaliteit met op elk gerecht hetzelfde smerige rode sausje. Nooit heengaan. Echt slecht.

27. Ik ga er nooit meer heen om af te halen. Dinsdag 03-07-2012 zijn we er geweest om af te halen ik had de Chinese rijsttafel voor 2 personen voor een bedrag van 41,80, we zijn met honger van tafel gegaan. Volgens mij was het maar genoeg voor 1 persoon. Het was onze eerste keer, maar gaan er nooit meer heen. Als ik het zelfde bestel bij onze Chinees waar we gewend zijn dan eten we er twee dagen van en ben ik 35 euro kwijt.

28. De prijs is wat aan de hoge kant, en soms moet je beetje lang wachten tussen de gerechten door, maar de kwaliteit die je krijgt is geweldig! Even als de vriendelijke bediening en de goede sfeer in het restaurant, alles keurig volgens de regels.

Een echte aanrader voor als je lekker wil gaan uit eten bij een goede sfeer.
    Als je voor een snelle goedkope hap bent, niet langs komen!

29. Eten met het werk. 8 rijsttafels bestellen is niet mogelijk, word je afgezet met wat speciale gerechten (uit de vriezer waarschijnlijk). Reuze garnaal zo droog dat je er goed bij moet drinken maar na een uur wachten hebben we nog niks te drinken gehad. Ik ga er niet meer heen, vorige keer was het ook al niks.

30. Jammer dat het afhalen voor het restaurant gaat.

Moeten veel te lang wachten.

31. Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten. Het duurt soms even voor dat je je volgende gang weer opgediend krijgt maar het is het wachten waard.

32. Wij vinden het super leuk en mooi! We werden goed verwend en we kennen daar veel mensen. We aten eerst de soep, het was super! Wij laten ook bijna een keer in de week chinees bezorgen, je dag kan dan niet meer stuk in dat restaurant.

Van Sophie en Maxime!

33. jean meulleman

Onze ervaring was heel negatief. Na een uur kwam men, na ons aandringen, tot de conclusie dat onze bestelling door de 'computer' niet was opgenomen. Uiteraard zijn dit menselijke fouten, personeelslid had dit niet ingevoerd en management had dit niet opgemerkt. Vreemd wel als alle tafels rondom u eten krijgen en management noch personeel merkt niet op dat je niets krijgt. In zo'n situatie horen fikse verontschuldigingen... niet gebeurd. Beschamend, prijs/kwalileit absoluut niet waardig...

34. Vanavond voor de tweede keer een heerlijk menu gegeten.

De bediening is top, duurt soms even tussen de gangen maar is meer dan de moeite waard.

Prijs kwaliteit is geheel top.

35. Pieter B.

Vorig jaar ging ik er met m'n eega eten toen ik 65 jaar werd. De tafels werden kort na openingstijd van een bloemetje voorzien. Ach zei ik, dat vind ik nu leuk, een bloemetje terwijl ik jarig ben... Dat bleek een serie felicitaties van de bediening e.d. op te leveren. Het eten en serveren was zoals altijd zeer goed, maar toen kwam de verrassing: bij het afrekenen kreeg ik een flesje wijn omdat ik 65 was geworden! Dit jaar ben ik weer medio mei in Axel op vakantie, waar zal ik dan gaan eten? Zonder over mijn verjaardag te praten natuurlijk.

(Een bezoeker uit de kop van Noord Holland)

36. Recentelijk wezen eten bij Moy Fa.

Verrukkelijk gegeten aldaar, goeie sfeer, vriendelijke bediening, met name de eigenaars. Altijd even voorkomend en gastvrij.

En in ieder geval verre van een standaard Chinees restaurant, prijs is misschien ietwat hoger dan normaal, maar zeer zeker meer dan de moeite waard.

37. Goed restaurant.
    Heerlijk eten en goede bediening.

Kom zeker weer terug. Gaan als we op vakantie zijn naar restaurants die ook aan gesloten zijn bij hun club.

Ga zo door.

38. Tollenaere Paul

Op zaterdag 25 april wilden wij de verjaardag van mijn dochter vieren.

Wij dienden zeer lang te wachten voor iemand zich van onze aanwezigheid bewust was. Toen ik de bazin teken deed, stelde ze ons voor om ons vlug een paar hapjes te geven op kosten van de zaak. Wij bestelden een apéritief van het huis, daar hebben wij driemaal moeten naar vragen.

Wij bestelden de feestmenu. Wij kregen de dimsum hapjes niet (al werd ons wel de volle prijs voor de menu aangerekend). Na het voorgerecht zaten wij eenhalf uur te wachten, toen een kelner ons vroeg of we nog iets wensten.

Het eten was echt lekker maar de bediening liet te wensen over.

39. we namen een menu .te lang gewacht tussen de gerechten door een half uur tot drie kwartier. hierna nog honger

40. Atelier De Woltrol

Gewoon helemaal prima. Wat wel opvalt is dat de gast her-en erkenning wel een beetje overdreven is. Soms komt de eigenaresse of de kok je bij 3 gangen een handje en een praatje geven ?-) En dan lijkt het ineens niet zo aardig meer maar een noodgewongen regeltje. Alles volgens het boekje (tenzij de kassa kapot is dan mag je niet betalen of bestellen) Maar TOP keuken en mensen die er voor het eerst komen zullen zeker terugkomen, en dat moet je hebben. Maar even tipke.... Kijk ook even naar de mensen, anders komt de 3de begroeting (ook bij ernstig vaste klanten zoals ik) wel een beetje raar over.

41. jurgen hemelzoet

voor me is deze geen chinese meer, het lijkt me meer op hollander of italians ofzo. het is zeker te duur voor een chinese

42. Absoluut topklasse restaurant, tot in de wijde omtrek bekend. Niet alledaagse kaart maar daardoor zeer origineel. In het weekend kan het nogal eens druk zijn en dan moet je reserveren. De eigenaresse neemt altijd even tijd voor een praatje.

43. henk voerman

Geen gebruikelijke "chinees". Geweldige sfeer en vriendelijke bediening.Je krijgt een hand bij het weggaan van de eigenaar. Maar vooral het eten is buitengewoon.

44. gio.hinneman

uitstekende service,vriendelijkheid en bediening van topniveau,overheerlijke gerechten.proper en sfeervol.inrichting klassiek.