Op dit adres zit nu: Mia's

Het Wapen van Axel in Axel

1194976841 84
1205951391 84
1348620544 70
1612009748 69

1. Mooi restaurant, sfeervol ingericht. Vriendelijke bediening maar te traag. Op ons voorgerecht moesten we een klein uurtje wachten. (Terwijl het nog helemaal niet druk was) het eten was heerlijk (scampi's in tomaten room saus en zalm) maar de friet die erbij werd geserveerd kon echt niet. Deze was heel kort gebakken en nog lang niet gaar.

2. Ellen Verstraten

Mia's Wapen van Axel is een prachtig restaurant maar een plek in de serre is niet optimaal. Koud, geen placemats of andere tafelbekleding, te weinig kaarten en servetten. Lange wachttijden, jammer.

5,9
  3. Prachtige zaak, mooi concept helaas niet al te beste en trage bediening.

Vaak erg lang wachten op je drankje.
    Personeel is vriendelijk alleen helaas vaak toch traag waardoor je ongeduldig word.
    Dit vind ik persoonlijk erg jammer.

4. Duymelinck

Lekker gegeten,prima bediening,kortweg goed.

5. Vanwege een famiiefeestje zijn we met z'n 13en in dit restaurant wezen eten. De menukaart was speciaal voor deze feestelijke dag aangepast en dat betekende voor mij zeer beperkte keus. Roeien met de riemen die je hebt. En maar het beste ervan maken. Gelukkig was het geen probleem de aspergesoep te wisselen voor iets anders.
    Andere amuses liet ik ook liggen, maar de rest had er wel heerlijk van genoten. Het hoofdgerecht en toetje waren wel goed en de bediening was zeer vriendelijk. Uiteindelijk een aantal uur gezeten, wat voor mij veel te lang is, maar dat is niet anders met een grote groep.
    Het decor was strak, fris, schoon, mooi en goed onderhouden.
    Ik vind het wel wat prijzig.

6. Super entourage en een heerlijk menu gegeten. Vriendelijke bediening met goede en leuke adviezen over wijn. Na afloop nog relaxed gezeten in de sfeervolle lounge met uitzicht op de buitenhaar.

7. Vanmiddag heerlijk gegeten met een vriendin. Maandmenu wat een aanrader! De kalfsukade was zo lekker. Er hangt een ontspannen sfeer. Aardig en vrolijk personeel. We komen zeker terug!

8. Voor de derde maal gaan eten in het Wapen van Axel. Het personeel is niet onaardig, maar ook niet echt voorkomend naar (onbekende) gasten. De gastvrouw vonden wij wat stijfjes acteren. Mooi uitzicht op de vijver en aan de kwaliteit van het eten valt bijna niets negatiefs op te merken. Op de menukaart leek mij het hertenvlees met o.a. spruitjes wel wat. Wat schetst mijn verbazing, drie beet harde spruitje op het bord! De porties zijn wel heel erg zuinig. De prijs daarentegen is niet voor de poes. De frieten zijn niet vers en ook nog eens spierwit. Zeker voor een zaak als deze erg jammer.

9. H. Berkelaar

Gisterenavond wezen eten, het herfst menu zalig en fantastische wijnen erbij. Een absolute aanrader. Ga gauw reserveren voor de kerst

10. We hebben genoten van een high tea! Het was heel lekker en prima verzorgd! Complimenten!

11. .maris christine

Super restaurant, vandaag in het nieuwe lounge gedeelte gezeten. Heerlijke tapa's gegeten, super vriendelijk personeel en echt heerlijk genoten... dank jullie wel. Tot volgende keer. Groetjes van 2 tevreden klanten; wim en Marie christine.

12. Slechte high tea met collega's. Zaten alleen maar personeel was nergens te zien. Moesten steeds gaan vragen als we iets wilde drinken. Kregen weinig voor de prijs en cake was oud en droog. Nee nooit meer.

1,3

14. Stefan van Veen

Onlangs met mijn vriendin wezen eten bij het Wapen van Axel. Over het algemeen redelijk gegeten, vond het alleen beetje aan de prijzige kant. Daarnaast zit er in mijn beleving veel verschil tussen de kwaliteit van de gerechten. Mijn vriendin had een heerlijk dessert met een soort chocolade/amandel/koffie ijs wat echt heerlijk en vol van smaak was terwijl het vanille ijs (met/zonder vanille?) dat ik op m'n bord kreeg niet echt een traktatie was. Al met al een krappe voldoende.

5,3
  15. Marianne Bruining

Gezellig restaurant met aardige en vlotte bediening.
    Prijs/kwaliteit is echter veel te hoog. Relatief kleine porties (wel heel goed bereid).

Prijs voor een fles huiswijn, 1 fles plat water en 4 koffie, moet dat 38 euro kosten?

Lekker culinair gegeten, maar nog steeds honger. Miste bijvoorbeeld een schaal salade bij het hoofdgerecht.

16. Een tijdje terug weer eens wezen eten in het wapen van Axel. Ik kom er graag, de sfeer is erg gezellig. Het personeel is heel leuk. Het eten is er heel lekker. De porties zijn precies groot genoeg om al je eten op te eten en niets te laten liggen. Er is voldoende keus. Voor mij echt mijn favoriete restaurant.

17. Voor ons niet meer, personeel is erg vriendelijk, maar het eten is heel hard achteruitgegaan, de gerechten hebben weinig smaak en wachttijden zijn te lang. Jammer!! Voor een wijntje of en biertje kan je er goed terecht, goed vertoeven in de serre met uitzicht over het water.

18. Prima ambiance, correct personeel, maar het belangrijkste we hebben er ontzettend lekker gegeten!
    Keus genoeg en als je wilt afwijken van de kaart, ook dan heb je een heerlijk gerecht!
    Een aanrader!

19. Eens maar nooit meer! Iedereen kreeg een amuse behalve wij. Wachttijden tussen opname gerechten veel te lang, personeel onattent. Bij het afrekenen melding gemaakt van onze ervaringen, commentaar: "dan had u toch iets kunnen zeggen. Zo iets kan namelijk gebeuren in de drukte!"

20. Samenwerking met AH . Punten sparen en dan 2 menu's voor de prijs van 1. Leuk initiatief maar minder goed uitgevoerd.Er zijn 2 keuze menu's. Wij kozen voor de vis. Voorgerechtje: beetje gehakte vis ,flauw van smaak met 3 flintertjes tomaat en wat flintertjes sla..
    Hoofdgerecht : gebakken piepklein stukje Dorade filet met 3 dobbelsteentjes koolrabi en een schaaltje te hard gebakken frieten. Dessert: bolletje ijs op een schijfje ananas, glaasje met panna cotta
    Nee dit kan echt niet voor 35 euro ! goed je betaalt maar 1 menu maar voor 35 euro verwacht je toch niet dat je thuis nog eens aan de boterhammen moet. Geef er dan nog wat seizoengroenten bij .

1,9
  21. Vanavond met mijn vrouwtje lekker gaan tafelen. Beide menu genomen en heerlijk genoten. Zeker aan te bevelen is voor mij het lamsvlees wat heerlijk was. Ik kan maar 1 ding zeggen en dat is dat we culinair verwend zijn. Ook de aanbevolen gepaste wijn bij de asperges was helemaal top. Een dikke proficiat aan Mia en haar team. Marc en Marjon.

22. Een tijdje terug gegeten in dit sfeervolle restaurant. Lekker gegeten, wat meer haute cuisine dan ik normaal gewend ben. Wat ik erg jammer vond, en zie dit ook in andere reacties, dat mij niet gevraagd werd hoe ik mijn vlees gebakken wilde hebben. Kreeg een erg rood stuk, terwijl ik zwanger was! Erg jammer en niet oplettend van het personeel. Ik heb niets gezegd, maar mezelf daarna erg zorgen gemaakt om mijn baby. Misschien wat gevoelig en overdreven, maar dit hoort, zeker bij zwangere vrouwen, gevraagd te worden.

23. Arnold , Désiree , Herman en Marleen

Heerlijk gegeten in een geweldig entourage.

Wachttijden kunnen iets korter maar al pratend en drinkend valt dit iets minder op.

Mooie porties, prijs en kwaliteit goed in balans.

Complimenten aan Mia en een gedreven team van medewerkers,

24. Niks mis mee, alleen jammer dat inderdaad niet gevraagd wordt hoe de tournedos gebakken moet worden en vreemd genoeg bij een varkenshaasje wel. Maar da's een kleinigheidje.

Eten was super, bediening netjes en correct.

25. fam.uit Terneuzen

Vanmiddag iets gedronken en zelfgemaakt appelgebak gegeten. Conclusie slecht gemaakt en veel te duur. Bij afrekenen goed opletten op je rekening. Ze slaan spontaan 5 x tonic aan terwijl er maar 1 was gedronken. Scheelt je zo € 10 als je niet oplet. Slechte reklame op een prachtlocatie.

3,6
  26. Bij de andere eigenaren kwamen we zeer vaak. De laatste tijd loopt de kwaliteit niet achteruit, hij rent! Heel erg jammer, het lijkt wel alsof er veel geld verdiend moet worden, maar op welke manier is niet van belang. Met een vriendin wezen lunchen, we namen de Ceasar salade. Een klein handje krulsla, 30 gram gerookte kip, 2 halve reepjes komkommer, 4 stukjes tomaat, een sausje in een plat lepeltje. Het scharreleitje kwam na 10 minuten, warm, 2 halve stukjes, ieder een halfje. Dat was onze maaltijdsalade, ronduit schandalig. Dit is een voorgerechtje van 5 euro, niks meer waard. De high-tea was wel goed, hopelijk houden ze dit zo!

4,9
  27. Uitermate teleurstellend. Bij de bestelling van de 4 biefstukken van ons werd niet gevraagd hoe we deze gebakken wilden hebben. Bij navraag bleek dat dit was omdat het "maar" een lunch was en dus iedereen altijd medium krijgt! De zogenaamde huisgemaakte frites waren oud en voor de 2e keer gebakken. Bij navraag bleek dat deze niet huisgemaakt zijn maar wel in huis worden gefrituurd! De "salade"was 1 blaadje sla, 2 schijfjes komkommer en 2 partjes tomaat. Er werd 2,5 euro voor een karaf kraanwater gerekend! Toen we ons beklag over de bovenstaande deden was 't antwoord:" Het is maar een lunch!"

Geen aanrader en het was onze laatste keer!

28. Fam. Bentz van de Velde

Bij deze wil ik laten weten dat ik en mijn man heerlijk hebben gegeten in dit restaurant. Het personeel was zeer vriendelijk en alles was tot in de puntjes verzorgd. Mijn keuze was uitgegaan naar de gebakken paling, daarmee heb ik een goede keuze gemaakt want die smaakte voortreffelijk. Ondertussen heeft mijn man een dubbel portie mosselen genuttigd, waar hij zeer over te spreken was. Ook de mosselsaus was goed op smaak en dan zwijg ik nog maar van de amuse. Gevraagd om een vingerdoekje extra en ook dat werd direct gebracht.

We komen zeker terug, complimenten voor de keuken en bediening.

p.s. De huiswijn kostte ons €3,50 per glas (zo stond het ook op de kaart vermeld) en het was een mooi glas wijn.

Met vriendelijke groet.

Fam. Bentz van de Velde.

29. Hartelijke ontvangst door een vriendelijke bediening, eten was erg goed. Lekkere diverse broodsoorten met boter, olijfolie en zout. Mooi opgemaakte voorgerechten. Zeker een aanrader.

30. Teleurgesteld weggegaan. De drankjes, een cola en een biertje, stonden binnen twee tellen op tafel. Op de oesters en de tomatensoep een half uur gewacht. Wij waren de enige twee in het restaurant. De tomatensoep, die gebonden had moeten zijn, was lauw en erg dun. Het brood, alleen bruin, op mijn vraag of er wit brood was werden een paar sneetjes uitgedroogd stokbrood gebracht. De oesters waren redelijk, alleen geen vingerdoekjes en servet neergelegd bij het dekken. De rode huiswijn is voor 1 1/2 centimeter € 4,= exorbitant hoog. Nee, geen adres waar ik mijn vrienden naar toe zou sturen.

2,2
  31. Fam. D. de Waal

Inmiddels driemaal de lunch gebruikt en wij zijn zeer tevreden.

Goede kwaliteit, prettige bediening (de laatste keer door stagiaire), soms wat langzaam maar met een goede keuken is het de moeite van het wachten waard.

Prijs/kwaliteit verhouding goed.

Ga zo door!

32. We zijn nu een aantal maal in dit restaurant geweest.
    Steeds problemen... De laatste keer het asperge menu : voorgerecht salade met asperge reepjes etc, nu weinig asperges, veel sla en een wachttijd van ruim 3 kwartier.
    Hoofdgerecht : asperges met ham, nu 1 asperge niet goed geschild en taai. Ham leek uit de supermarkt te komen, bijgerecht vergeten, later gebracht gebakken krieltjes ( een culinaire misser!) Wachttijd wederom meer dan 3 kwarier, wijn Pinot Blanc ook niet geweldig! En toen vroeg de bediening of we nog een dessert wilden, vergeten dat dit in het menu zat.
    En plots, 5 minuten later, de rekening!... enz enz....
    De prijs/kwaliteit was deze maal onvoldoende, de bediening is gewoon amateuristisch, enz..
    Wij hebben het helemaal gehad met dit restaurant...!

33. Veel te lange wachttijden, bediening loopt niet over van vriendelijkheid, eten wel zeer goed.

34. Eduard en Johan

Nu was ik eens met mijn vriend gaan uit eten, maar dit is hier wel tegengevallen.

Voorgerecht was redelijk, maar niets bijzonder voor de prijs. Het gerecht werd niet tegelijk geserveerd als bij mijn vriend. Door het wachten op het tweede gerecht was mijn bestelling koud geworden.

De dranken zijn nu bij de nieuwe eigenaar wel heel erg duur met 2.25 euro voor een wijntje.

Voor ons hoeft het niet meer, vriendelijkheid mis ik ook daar.

1,9
  35. Helaas moeten wij constateren dat wij het niet zo hadden getroffen. In bijzijn van kind van 8 jaar en oudere van 83, vind ik meer dan 3 uur zitten wel wat veel.

Op het voorgerecht hebben we 3 kwartier moeten wachten en het hoofdgerecht eveneens langer dan een half uur. De bestelde gebakken paling zag zwart en dus behoorlijk aangebrand. De biefstuk werd gegrild zonder dit van te voren te vermelden.

Nee, voor ons een echte tegenvaller!

Je merkt overigens dat de "bekende"gasten duidelijk een voorkeursbehandeling krijgen.

Jammer.

36. top

37. Martin 109 punten

Uitstekende kwaliteit, ontspannen sfeer en vriendelijke prijzen: top!

38. ik heb lekker gegeten de bediening was heel aardig. Gewoon helemaal TOP. Het is een echte aanrader!!!

39. Atelier De Woltrol

Helemaal prima hoor. War ik wel heb gemerkt is dat de bediening heel gevarieerd is in familiariteit. De een kletst ongevraagd de oren van je kop en de "hoort bij het interieurbediening"Is gereserveerd maar wel heel vriendelijk wanneer je zelf vriendelijk bent en vragen stel. Eten is helemaal prima! Een super voordeel: Eindelijk kunnen we op het terras gaan zitten met een borrelhap ZONDER bitterballen! Leuke hapjes! Ook champagne per glas is geweldig! Ik ga de score veranderen nu ik er over nadenk! TOP

40. M.Bracke

We gaan regelmatig eten in Het Wapen van Axel en het is steeds weer een feest. De bediening is vriendelijk en de gerechten smakelijk en gevarieerd. De amuse die we vooraf altijd krijgen is iedere keer weer verrassend en lekker.

41. J.Vernimmen

prima keuken, gevarieerde keuze. geserveerd zonder tijdsdruk