1 positieve stem1 negatieve stem

Corona informatie

Bezorgrestaurants in de buurt van Family

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Zo jammer. Prachtige zaak. Super service maar te veel producten zijn niet vers voor ons geen herhaling voor het geld wat wij moesten neerleggen hadden we toch echt verse friet verwacht.

2. Voor de tweede maal een bezoek gebracht op zondag 13 september bij eethuis Family in Axel. De ontvangst is vriendelijk en de verbouwde kerk heeft qua inrichting een gezellige sfeer.

Het personeel is niet altijd met de gasten bezig. Nadat wij ons drankje hadden gekregen had ik moeite om de aandacht te trekken van de bediening om onze bestelling door te geven. Terwijl er voldoende jongelui rond lopen. Wij bestelden een plank met stoofvlees en een plank met kip in teriyaki saus.

De eigenaren schrijven op hun website; " Vol passie en liefde bereiden wij (h)eerlijke producten en maaltijden met de beste verse ingrediënten. Van frites tot maaltijdsalade, van ijsje tot burger."

Mijn partner had het stoofvlees dat bleek dus niet vers of zelf gemaakt te zijn en dat proef je direct aan de melige (fabriek) bijsmaak. Gemiste kans?

Zeeuws Vlaamse eetgelegenheden staan er toch om bekend dat zij veelal goede kwaliteit eigen gemaakt stoofvlees serveren. De frites zijn dan weer wel vers en smakelijk, samen met de mayo.

Mijn kip in teriyaki saus smaakte prima maar dit dreef werkelijk in de olie. Ik heb hier wel een opmerking voor de keuken bij gegeven. De rekening is dan voor het geheel prima in verhouding. Misschien nemen de eigenaren de opmerkingen voor verbetering ter harte, het zal de kwaliteit zeker te goede komen.