Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Asten verdeeld zijn.

2. Italiaans Asten

3. Internationaal Asten

5. Nederlands Asten

6. Chinees-Indisch Asten

Wij zaten achter in het restaurant en daar is de sfeer niet prettig. De tafel staat tegen de muur en op de muur zitten spetters van eerdere eters, waarschijnlijk lang geleden. Erg jammer want het eten is lekker, soms erg lekker, en gevarieerd. De presentatie is mooi en er wordt telkens bijgevuld. Het personeel is erg vriendelijk. Persoonlijk had ik graag minder saus op de salade, minder MSG? en wasabi apart bij de Sushi. Niettemin hebben we lekker en goed gegeten, met een paar verbeteringen is dit een topper.

7. Internationaal Asten

Geweldige ervaring rijker, gerechten met aandacht bereid en sfeer wat druk maar wel gezellig. Ook de service was prima van binnenkomst tot het einde. Eetkamer bedankt voor de goede zorgen!

8. Internationaal Asten

Wim en Jet van Seggelen

Woensdag 4 maart bij jullie gegeten. Een avondvullend programma met 12 heerlijke, mooie kunstig opgemaakte gerechtjes. Het was geweldig!

9. Internationaal Asten

Het was een heerlijk avondje uit met vrienden. Fantastisch verzorgd, veel aandacht voor details zoals het kaasplankje. Wij komen zeker weer terug!

10. Nederlands Asten

M Berkers

11. Internationaal Asten

Vanavond de amuse-avond beleefd. Man, man, man wat een heerlijkheid! Werkelijk niks op aan te merken!! 12 gerechtjes die tongstrelend en oogverblindend zijn! Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

12. Nederlands Asten

Ik kom regelmatig bij Pesos en ben erg tevreden. Het personeel is vriendelijk en de service goed. Je wordt snel bediend en het eten is super voor de prijs die je ervoor betaalt. Het restaurant is altijd druk en heeft een goede sfeer.

13. Nederlands Asten

Vandaag heerlijk gegeten bij Pesos. Lekkere dingen op de menukaart! Naast Mexicaans ook ruime keuze uit andere gerechten. De carpaccio, nachos, tagliatelle met zalm en biefstuk smaken super lekker. Ook voor kinderen volop keuze. Door de week eet je hier zelfs diverse gerechten voor maar een tientje. Bediening is zeer vriendelijk! En allemaal heel betaalbaar... Wij komen zeker terug!

14. Internationaal Asten

Na een gastvrij onthaal door de gastvrouw namen mijn man en ik plaats aan een tafeltje voor 2 waar broodjes, roomboter en tapenade al voor ons klaarstonden. Onder het genot van twee heerlijke amuses, on the house, kozen we onze gerechten uit. Die waren subliem. Mijn man heeft wel eens in een tweesterrenrestaurant gegeten, en volgens hem waren de gerechten die wij voorgeschoteld kregen van dezelfde kwaliteit. Na afloop van de maaltijd werden we door de gastvrouw hartelijk uitgeleide gedaan.

We hebben genoten, en als we nog eens in Noord-Brabant komen, gaan we beslist weer bij De Eetkamer eten.

15. Internationaal Asten

We hebben een gezellige, lekkere avond gehad bij de eetkamer. Opvallend hoe er rekening gehouden wordt met speciale wensen van de gasten wat betreft het wel en niet mogen/willen eten. Zelfs de sauzen werden aangepast aangezien een van ons geen alcohol gebruikt. Voor herhaling vatbaar.

16. Nederlands Asten

Het was matig, muziek had piepende hoge toon. Dranken waren heel slecht, kwaliteit frisdranken vies, smaak raar. Mensen die bier dronken dat was feestbier, raar, was ook geen smaak. Personeel was vriendelijk. Helaas het was niet super. Dat is echt waar...

3,7
  17. Nederlands Asten

e.berkers

Hier al vele malen gegeten. Het is een super restaurant met een goede kaart, excellente bediening en het eten is erg goed. De prijs is laag, maar de kwaliteit hoog. Ga vooral door de week eten en reserveer altijd, want het is bijna altijd vol.

18. Samen met een aantal mensen een vooraf besteld 3 gangen menu gaan eten. Bah wat viel dit tegen. Het voorgerecht was ragout met pasteitje. Helaas de ragout kwam uit blik, smaakte erg vies en het pasteitje was uitgedroogd. Het hoofdgerecht bestond uit gebakken tilapia. Helaas helemaal zwart aan de onderkant. Er werd wel iets van gezegd maar de reactie wat niet van dien aard zoals wij die verwachtten. Het toetje was veelbelovend maar viel gruwelijk tegen. Jammer gemiste kans.

3,2
  19. Sandra van de Laar

Hartelijk ontvangst, superrr lekker eten!! Gezellig personeel en het restaurant heel mooi ingericht. Nog nooit zo'n lekkere tosti en sandwich gehad. Woon in Amersfoort, maar als ik in Brabant kom moet ik daar heen om overheerlijk te genieten van alles daar...

Tot snel weer. Lieve groetjes Sandra

20. Internationaal Asten

Op tweede kerstdag genoten van een 5 gangen diner met aperitiefhapjes en amuses vooraf. Elk gerecht zag er prachtig uit en smaakte erg goed. Wij komen hier zeker terug!

21. Nederlands Asten

Familie Jager

We zijn hier op tweede kerstdag geweest.

Het eten werd geserveerd in buffetvorm. Het gehele restaurant zat vol en in een hoekje stond het buffetje klaar. Het Mexicaans ogend restaurant was allesbehalve Mexicaans. Het betrof een ordinaire eetschuur.

Voor je kopje soep stond je in de rij. Dat was jammer, maar nog niet de grootste ergernis. Dat was namelijk de opstelling van de tafels. Stoelen hutjemutje op elkaar. waardoor het allesbehalve een gezellige familie aangelegenheid was. En tien keer in je rug worden geduwd terwijl je aan het eten bent, is ook geen pretje.

Dan de opstelling van het buffet. Als eerste de warme gerechten en op het laatst de koude gerechten en stokbrood met kruidenboter. Resultaat; ijskoude gerechten op het einde van je rit. Soep op het begin van het buffet en brood op het einde. Ook niet handig. Hier is niet over nagedacht en zeker niet voor herhaling vatbaar!!! En al helemaal niet met Kerstmis!

22. Nederlands Asten

Fantastisch restaurant. Eten en drinken perfect en de bediening uitmuntend, wat een service.

23. Nederlands Asten

Marco Verhoeven

Afgelopen zaterdag maar eens een hapje gaan eten in Asten bij Pesos! De verwachtingen waren hooggespannen gezien de recensies op het internet!? In plaats van in een gezellig knus Mexicaans restaurant te belanden kwamen we binnen in een soort van vreetschuur! De bediening was weinig op aan te merken en was correct en vriendelijk. Het eten had weinig met het Mexicaanse concept te maken en naar mijn smaak wel erg simpel! Gezien hetgeen wij kregen vond ik de prijs redelijk!!

3,6
  24. Internationaal Asten

Je kunt hier prima eten. Maar het is zeker niet subliem wat de prijs wel doet vermoeden. Het was veel te koud in het restaurant om er een lekker gemoedelijk gevoel aan over te houden, vandaar die 5 voor sfeer!!

25. Trees

Twee weken terug op vrijdag middag bij bakkerBart in Asten geweest. Het was volle bak daar, dus ik ging een broodje lekkerbek kopen. De saus op het broodje moest je echt zoeken leek d'r op dat men nog wat uit een lege fles wilde halen. Het lekkerbekje was lauw en slap, verder lag er op het broodje wat snippers droge ijsberg sla.
    Deze ervaring ga ik hier echt nooit meer meemaken. Houdoe en bedankt.

1,1
  26. Afhaal en bezorg Asten

Perfecte plek voor een heerlijke maaltijd. Erg gastvrij en ondanks de drukte werd er toch plek gecreeerd. Een fijne ervaring.

27. Beste Snackbar van Asten! Netjes en verzorgt goede kwaliteit en vooral de curry deze is heerlijk!

Hier kunnen veel andere snackbars nog iets van leren.

28. Vertaal van English naar Nederlands

Geweldige ambiance, lekker eten - Brioches van Varkenshaas waren héérlijk- en de eigenaar was niet te beroerd voor een praatje. Erg gezellig gegeten met m'n vrouw.

29. Nederlands Asten

Vandaag met een groep van 12 gegeten bij pesos in asten.
    Het restaurant doet Mexicaans aan, de menukaart niet. Eigenlijk staan er geen culinaire uitschieters op. Wij hadden met twee personen de t bone steak. Ronduit schandalig! Deze was volgens mij in de steamer of magnetron gegaard en daarna aan de zichtbare bovenzijde even ingebrand op het grillrooster. 1 bleke lap vlees. Er werden ook geen groenten bij dit gerecht geserveerd. Net als de vorige keer waren een aantal gerechten niet meer voorradig. De cheesecake was op en de crème brulee was niet eens bedekt met gecaramelliseerde suiker. Het chocoladeijs van het chocolade trio was net als het hazelnoot ijs van de crème brulee vervangen door vanilleijs. Echt slecht. Het eten was wel te eten maar voor minder geld eet ik bij een cafetaria beter.
    Ook kwam er op het einde van de avond een groep carnavalsvierders binnen waarna de muziek harder werd gezet en we aan onze tafel omsingeld werden door dronken mensen. Niet echt een mooie afsluiter voor ons.
    Personeel vond ik overigens super goed.

P.s ik snap niets van de positieve recensies op deze site. Krijg jammer genoeg geen foto toegevoegd van mijn bleke t bone steak.

3,4
  30. Nederlands Asten