Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Asten verdeeld zijn.

1. Met Kerst verwacht je toch wel iets anders als dit, nog geen placemat op tafel. Eten is niet je van het, van de plaat was het enigszins te eten, moest je wel tijd voor nemen vooral met de kerstdrukte. De medewerksters deden hun best maar een iemand liep lachend rond, dit was de baas van de zaak .Viel echt tegen, ik had meer verwacht. Normaal moet dit beter zijn !?!

4,1
  2. Wij zijn al vaak geweest op gewone weekenden, was rustig, maar nu met kerst dat was een tegenvaller. Dit was te vol, je moest te lang in een rij gaan staan wachten om van de bakplaat iets te kunnen eten. Ook moest je lang in de rij voor je dessert, dus maar niet van de bakplaat en geen dessert. We gaan er verder graag naar toe maar niet meer met feestdagen.

3. a.g. de boer

Tweede kerstdag geweest met kleinkinderen en ouders. Eten was zeer goed, service ook prima, ambiance goed.

4. Internationaal Asten

Wat heeft dit restaurant een warme gezellige ambiance, heerlijk eten, gezellig na borrelen. Absoluut een aanrader.

5. Joost van Dijk

6. Wij zijn nu verschillende keren gaan eten en het was er altijd goed (in aanmerking genomen wat voor soort restaurant dat het is). Vriendelijk personeel (ook de koks) en als iets op is wordt het snel bij gevuld. Nog geen lauw eten gehad en ik ben ook op een woensdag erg vroeg een keer geweest.
    Wij komen zeker nog een keer terug

7. Prima om met een vrijgezellenfeest heen te gaan of met een vriendenclub voorafgaand aan een avondje stappen. Eten en drinken in overvloed voor een betaalbare prijs.

De kwaliteit van het eten is daarentegen niet echt spectaculair (als je pech hebt is het lauw, niet vers geserveerd). Het is verstandig om onderaan in de bakken te scheppen om enigszins warme gerechten te krijgen. De gerechten van de bakplaat genieten dan ook mijn voorkeur.

De gasten die dit 'top' vinden zijn blijkbaar niet veel gewend. Het is gewoon een all-in restaurant zoals de meesten in dat segment. Je kunt hier voor een mooi prijsje zoveel eten en drinken als je wilt, niet meer en niet minder. Ideaal voor grotere gezelschappen die low-budget willen eten en waar gezelligheid voorop staat.

Qua sfeer is het niks aparts, maar het aardige personeel maakt dat wel goed. Wij zijn hier geweest met ons gezin, maar ik eet persoonlijk liever á la carte in een restaurant.

8. Internationaal Asten

Regelmatig hier gegeten met een aantal klanten.
    Iedereen heeft genoten van de heerlijke gerechten en de ambiance.Personeel is uitermate vriendelijk en men heeft verder uistekende wijnen,
    Prijs kwaliteit is goed.

9. Internationaal Asten

Wij aten hier met onze 4 kinderen. Zeer smaakvol mooi opgemaakte borden. Bediening was vriendelijk geduldig en flexibel met de gerechten voor onze kinderen, en de prijs was keurig. Aanrader.

10. Broodjes Asten

Een tien voor prijs/kwaliteit, een uitzonderlijk hoog cijfer. De reden: in deze eigentijds ingerichte eetsalon (lunchroom dekt niet de lading, want Big Ben biedt heel wat meer dan een simpel broodje) ben je als gast meer dan welkom. Een heus drie-gangen diner voor slechts 10 euro. Ongelooflijk, maar waar. Een heerlijke huisgemaakte soep vormt de eerste gang. Wij troffen het met een mals varkenshaasje als hoofdgerecht, geserveerd met twee warme groenten, een schaaltje salade voor iedere eter en lekkere gebakken aardappeltjes in een zelf gevlochten (eetbaar) mandje dat knapperig is. Als nagerecht serveerden vader en dochter een warme wafel, ruim bekleed met warme vruchten plus een flinke toef slagroom. Thuis eten is duurder. Nog nooit was uit eten zo lekker en goedkoop. Het drankje dat we erbij nuttigden was een fors glas, ook voor een bescheiden prijs.

11. Echt een vreetschuur met veel lawaai en rondlopende krijsende kinderen en dito ouders. Eens maar nooit meer.
    Menu is sterk klassiek en gericht op bovenvermelde doelgroep, veel voor weinig en te zout. Mijns inziens staan planken in de keuken vol met blik en kant&klaar sausjes. Geen echte verse gerechten geproefd behalve de bakplaat gerechten, deze gaan nog net, maar verdienen ook niet meer dan een mager zesje.
    Personeel is divers en daardoor hoop je op een goed tafeltje.

1,2
  12. Chinees-Indisch Asten

Gisteren wezen eten bij restaurant Jasmine te Asten, een zeer prettige ervaring. We hadden van tevoren gereserveerd en konden meteen beginnen. Restaurant was aardig gevuld, maar alles verliep erg goed. Eten werd tijdig bijgevuld en smaakte voortreffelijk! Erg veel keuze. Na afloop waren we aangenaam verrast over de lage prijs. Zeer goede prijs/kwaliteit!

13. Chinees-Indisch Asten

Wij komen hier al jaren, en altijd even lekker.
    Met extra lekkere dingen als garnalen en gebakken vis, heerlijk fruit na ...en heel soms een bon voor 10% korting

Echt goed !!!! mieke en snorremans

14. Broodjes Asten

Heerlijke maaltijden, broodjes, cupcakes en pannenkoeken voor een hele goede prijs! Zeker een aanrader!

15. Broodjes Asten

Zeer leuke en sfeervolle lunchroom, mooie inrichting, lekker eten en drinken voor een leuke prijs, vriendelijke bediening. De cupcakes van Lola's Bakery die ze hier serveren zijn echt super lekker. Een echte aanrader! Wij komen zeker terug!

16. Goede patat en heerlijke (grote) kroketten.
    Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding
    Jammer dat ze geen pin automaat hebben

17. Wij komen hier regelmatig eten met de familie. Het eten bevalt super goed omdat je hier heel veel keuze hebt, ook voor de kinderen die niet alles lusten hebben ze hier frietjes met frikadellen. Verder vond ik het verassings toetje erg leuk met een waardebon van € 15,00 die je bij je volgende bezoek kan gebruiken en de kinder speelkamer met playstation vind ik ook super gaaf ! Ben ook zeer tevreden over de service !

18. Chinees-Indisch Asten

Een weekend op het Prinsenmeer, dus vrijdag even chinees halen.
    Wat een super ervaring, heerlijk, veel en snel.
    Wij komen hier zeker terug om eens in het restaurant te eten.

19. Erg jammer dat we vorig weekend voor de allerlaatste keer hebben kunnen genieten van het heerlijk eten en de fijne ambiance van Puur.
    Wij wensen Wim en Mieke alle goeds in de toekomst.

20. Internationaal Asten

Omdat op de nabijgelegen golfbaan nog niet gegeten kan worden, de baan is sinds 1-7-2011 open, het clubhuis is nog in aanbouw, kwamen we met ons golfclubje uit bij de Eetkamer. Wat een aangename verrassing! Hier gaan wij nog eens voor omrijden! Hoog culinair niveau voor een goede prijs! Van zwaardvis tot dessertwijn, kwaliteit uitstekend, zwarte brigade geen enkele wanklank, wat wil je nog meer.

21. Internationaal Asten

Eind september 2011 is de officiële opening geweest van het "nieuwe Friends". En inmiddels hebben wij Friends al meerdere malen bezocht.

Het interieur is flink onder handen genomen en wat mij betreft een absolute verbetering! Strak, maar toch een huiskamergevoel. Gezellig om een hapje te eten, maar ook gezellig om te borrelen of een feestje te vieren.

Je kunt merken dat de nieuwe eigenaars er zin in hebben! Zij stralen enthousiasme uit, wat duidelijk ook de weerslag heeft op het personeel.

Het eten is ook verbeterd. De kwaliteit is omhoog gegaan en ook de porties zijn schappelijker (voorheen veel te grote porties).

Friends is in mijn optiek een aanrader!

22. Internationaal Asten

Zondag gegeten. Het eten was lekker en de prijs klopte. De bediening was erg ongeintereseerd en liep dan ook de hele tijd mee te zingen en te neuriën met de muziek. Normaal geen probleem maar niet als je iemand aan het bedienen bent. Kaarsen aanmaken was dan ook belangrijker dan onze bestelling op te nemen.
    Er kon geen lachje van af en we hadden het gevoel dat we haar stoorden op deze toch mooie zondag middag.

6,5
  23. Het eten is niet geweldig, veel zaken uit blik, eten van de bakplaat is wel goed, kan aan de zoute kant zijn.
    Het is niet mogelijk een cappuccino te krijgen, koppen zijn te klein voor cappuccino .
    Het restaurant is vrij rumoerig en niet echt sfeervol.
    Personeel is vriendelijk en de lege borden worden snel opgehaald.

4,7
  24. Lekker eten, niet meer en minder dan een wok-restaurant. Zeker de moeite waard. Wel een erg rumoerig restaurant, akoestiek erg slecht.

5,7
  25. Internationaal Asten

F. Raijmakers

26. Wij hebben hier verschillende keren gegeten.
    Het eten de drank en de bediening zijn goed.

In het weekende is het naar mijn mening te druk waardoor het heel rumoerig is.

27. Wij komen er graag. 2 kleine kinderen, die nauwelijks iets lusten. Hier hebben ze van alles wat!
    Wij vinden het top en hopen dat het nog lang mag blijven bestaan.

28. Wat een leuke en mooie zaak, en met de nieuwe ijshoek zeer mooi en lekker, snelle bediening, netjes, spontaan.

We hadden de aanbieding van de mosselen (ze waren geweldig en lekker), goeie kok in de keuken.

Mooi en lekker, uitgebreid assortiment.

En ik had heerlijk koud bier.

Ik ga zeker nog een keer terug en het is zeker een aanrader.

Ik zal zeggen ga zo door,
    Top tent!

29. Enkele weken geleden hebben wij voor de eerste keer hier gegeten. Het was lekker maar onze verwachting lag hoger dan wat we hebben gekregen. Dit hebben we ook aangegeven. De eigenaar reageerden hier erg goed op en stond er ook voor open. Dit is zeer positief.

Afgelopen weekend gaven wij een etentje voor een groep mensen en wij zijn naar de Klothoeve gegaan doordat we vertrouwen hadden in de eigenaar( en zijn team).

Hij heeft het waar gemaakt.

In een fijne ontspannen sfeer hebben wij en onze gasten heerlijk genoten van een diner met bijbehorende drankjes.

30. Internationaal Asten

Gisteren gegeten met 2 volwassenen en 4 kinders. Voor hen hadden ze een leuk en lekker menu, voor ons ook.

Service was vriendelijk en flexibel.

We snappen de naam, klopt gewoon. Aanrader.