gratis direct voor het restaurant

• Buffet: € 10,00

1220860321 80
1372152076 89
1444195769 84
1487421985 84

1. Samen met zus en schoonzus heb ik vandaag hier geluncht. Wat een leuke ervaring! Heel vriendelijke, efficiënte en goede bediening. We hadden een étagère met pp 4 broodjes, 1 kopje soep, 2 kroketjes, 1 glas met yoghurt en vers fruit, en als beleg ham, kaas, en 3 salades. Erg lekker en goedkoop - €7,50 pp. Het waren kleine broodjes maar het eten was meer dan voldoende! Zeg maar: de lunchvariant van een high tea. Heerlijk. Als we weer in Asten zijn, komen we terug (zus en ik komen uit Tilburg).

2. Fam. Hekman

Met een weekendje weg hier wezen eten! Bediening doet het erg leuk, borden mooi opgemaakt & erg lekker. Helaas wonen we niet in de buurt anders kwamen we hier zeker vaker terug ;)

3. Heerlijk onbeperkt gedineerd, echt een aanrader alles heerlijk bereid en zeker voor de prijs een uniek concept!!

4. Jobke en Tijmen

Op een zaterdag zonder reservering met 8 volwassenen, 6 kinderen en een hond bij Friends binnen gelopen (nadat wij bij de buren niet welkom waren met de hond). Geen enkel probleem voor de eigenaren van Friends. Direct werden wij zeer gastvrij welkom geheten, werd er van alles te spelen voor onze kinderen gehaald en werden wij zeer vriendelijk bediend. Het eten was van goede kwaliteit, de prijs in verhouding.
    Wij hebben een heerlijke avond gehad en voelden ons erg welkom.

5. David van kasteren

Wat een leuke zaak! Heb een heerlijke avond gehad! Lekker eten van goede kwaliteit, voor een goede prijs! En leuke bediening.

Wij hebben een super avond gehad!

De koekoeksklok is trouwens super!

Friends, tot volgende keer.

6. Patrick En Monica

Voor 28,50 pp de grill diner onbeperkt 3,5 uur allerlei gerechten, leuke ervaring. Vriendelijke bediening en heerlijk eten alleen jammer dat het anderhalf uur rijden is..

7. B.volkers

Vanavond
    Zaterdagdag 30-03-2013 gegeten
    Prima gegeten vriendelijke en attente bediening en eten was zeker van goede kwaliteit.
    Jammer dat de andere tafel eters zonder retaurantieve ervaring anderhalf uur op hun eten moesten wachten een puntje voor de bediening.

8. Afgelopen vrijdag heb ik met 3 vriendinnen het nieuwe grill-menu uitgeprobeerd bij Friends. We hebben absoluut genoten!!! Heerlijke gerechten, mooie opmaak en het belangrijkste: je hoeft niet bij te betalen voor de wat exclusievere dingen als bijv. entrecote, lamskotelet, verse tonijn en een heerlijke visspies.
    De bediening was zeer vriendelijk en we zaten op een gezellige plek. Ook over de prijs van de drankjes waren we zeer tevreden. Een echte aanrader, ik kom snel terug!!!

9. Afgelopen woensdag 20-2-2013 met 16 personen gaan grillen bij Friends.
    Een goed onthaal met uitleg van wat er te gebeuren staat. Om half zeven begonnen met het eerste gerecht en om half tien bestelden we onze laatste gang. De gerechten zagen er voortreffelijk uit, smaakten goed en er was voor ieder wat wils. Door de Latijns Amerikaanse muziek en het grill-concept was er de juiste sfeer. De bediening maakte het compleet, omdat iedereen op tijd voorzien werd. Voor herhaling vatbaar dus!

10. Vanavond gegeten bij Friends met het gezin en het (nieuwe) grill-diner concept getest. Was een absoluut succes en aanrader. 3,5 uur lang een onbeperkt heerlijke kleine gerechtjes eten. De service was goed en het personeel/eigenaar was erg vriendelijk. En de prijs is ook helemaal top. Het grill-diner concept is een blijvertje hopelijk bij Friends!

11. Gisteren heerlijk gegeten: vooraf venkelsoep, die was erg lekker. Als hoofdgerecht de beste tournedos die ik sinds tijden gegeten heb. Verder was het er gezellig druk en we zijn correct bedient. We komen zeker snel weer eens terug!

12. Onlangs een verrassingsfeest georganiseerd voor een Abraham. Dit hebben we met veel plezier bij Friends gevierd! We hadden bij binnenkomst, de linkerzaal met eigen bar en bediening!

Bij het bedenken van het feest, werd er op een prettige manier meegedacht.

De gasten gaven later aan dat het een zeer geslaagd feest was, zo'n gezellige ruimte, heerlijk eten!! (warm/koud buffet) genoeg gedronken! Het was goed omdat je het idee had dat je gasten in je 'huiskamer' had, maar alles was door Friends prima geregeld.
    De kinderen hebben we nauwelijks gezien want die waren boven aan het spelen en kregen daar (als ze dat wilden) hun eten en drinken en natuurlijk een snoepje!

Desiree, Huub en overige personeel: dank voor jullie hartelijkheid en zeer goede zorgen!

13. Wat een (her)ontdekking; Friends in Asten.
    Voor het laatst geweest bij de vorige eigenaar, maar het nieuwe Friends is daar absoluut niet mee te vergelijken!
    Met een aantal vriendinnen heb ik een hele aangename avond doorgebracht bij Friends, en ik was absoluut zeer (positief) verrast!
    De nieuwe eigenaren hebben de zaak heel mooi opgeknapt, warm, huiselijk, gezellig. Zij hebben precies de juiste sfeer weten te treffen, waardoor wij ontspannen hebben kunnen genieten.
    Er is meer ruimte om te zitten, waardoor je niet langer het gevoel hebt met je "buren" mee te eten.
    De ontvangst was heel vriendelijk, en gedurende de avond werden wij op een hele hartelijke, attente manier bediend, het was eerder een vorm van verwennen dan bedienen! We hadden echt het idee dat wij hier als gasten het állerbelangrijkst waren!
    De menukaart is uitgebreid, voor ieder wat wils. Met een 3-gangenmenu-concept ben je zelfs extra voordelig uit.
    Het eten was werkelijk verrukkelijk! Het personeel lette goed op, maar was zeker niet te opdringerig. De gastvrouw is een warme persoonlijkheid die je als het ware welkom heet in haar "huis" en ook tijd vond om bij ieder tafeltje een praatje te maken.
    Wij zijn erg te spreken over FRIENDS en zijn van plan nog vele malen terug te komen.
    Lieve mensen van Friends; een restaurant als dat van jullie vindt men tegenwoordig niet snel meer, keep up the good work!

14. Mevr. E. Schiffer

Afgelopen vrijdag heerlijk geluncht bij Friends in Asten met een vriendin en mijn dochtertje van 11 weken oud. Wij hadden de Oosterse focaccia met gemarineerde ossenhaaspuntjes en wokgroenten. Het smaakte heerlijk, een echte aanrader!
    Op het moment dat de broodjes kwamen begon mijn dochtertje te huilen en kreeg ik ze niet meer stil. De eigenaar bood aan om haar vast te houden en te troosten zodat wij ons broodje rustig konden eten. Waar maak je dit nog mee? We vonden het zo’n mooi gebaar. Uiteindelijk heb ik ze zelf stil gekregen, maar ik zal dit attente gebaar nooit meer vergeten. We voelden ons zó welkom en zó begrepen door de eigenaar. Wij gaan zeker terug naar Friends voor dit heerlijke broodje maar ook voor de gezelligheid en de gemoedelijkheid.

15. Heerlijk gedineerd bij Friends. De menu's zijn helemaal top. Je mag vrij kiezen van de kaart, zonder extra bij te betalen voor duurdere gerechten. De vissoep is overheerlijk en ook het proeverijtje van brie van mijn man was om te smullen! Het stoofpotje met de truffelaardappeltjes is een heerlijke combinatie en de chocoladetaart was om je vingers bij af te likken. Ze serveren een goede huiswijn, maar de Italiaanse witte wijn was fantastisch. We zaten heerlijk in het linker restaurant gedeelte, waar bij binnenkomst de open haard en kaarsjes al gezellig brandden. Leuk personeel, heel vriendelijk en attent. Ze hebben een kast met speelgoed voor de kinderen. Onze dochter nam vol trots haar eigen gekleurde menukaart mee naar huis.
    Wij waren redelijk vroeg; wat later op de avond kun je beter vooraf even reserveren. Wij komen hier zeker nog eens terug!

16. Zondag heerlijk gegeten bij Friends
    Prijs kwaliteit zeer goed eten in menu vorm erg goed bevallen. Bediening was goed mag iets professioneler. Wij komen zeker terug binnenkort met wat vrienden!

17. Twee avonden gegeten bij Friends. Eerste avond was zo goed bevallen, vandaar twee avond er weer gegeten. Het is heel gezellig druk in de zaak. Beide avonden zeer prettige bediening en het eten is heerlijk. Beide avonden een drie gangen menu genomen. Als we in de buurt zijn komen wij zeker terug.

18. Gisteren heerlijk gegeten bij Friends. Leuke nieuwe kaart met groot voordeel als je voor een gangenmenu kiest. Super bediening en gezellige sfeer. We komen terug !

19. Anja van Dijk

Zaterdag met 40 collega's genoten van een goed verzorgde High-Tea, bediening was perfect, zeer vriendelijke gastvrouw.
    Zeer de moeite waard, een echte aanrader.
    Nogmaals bedankt namens de Pv van Savant Rivierenhof

20. Vandaag voor de eerste keer naar de high tea geweest met collega's. Hartstikke lekker en goed verzorgd. Zeker een aanrader. Prijs kwaliteit perfect. Eigenaresse bood aan om al het lekkers wat over was op een grote schaal mee te geven voor al onze collega's die dit weekend nog moeten werken in de zorg. Top!

21. We kwamen met 4 volwassenen en 5 kinderen (5-7jr) binnenvallen. Het was best druk maar het was geen probleem om nog plaats te nemen. De kinderen werden voorzien van een eigen menukaart (alles € 5,00!) welke tevens een kleurplaat was. Het eten was heerlijk en zag er heel leuk uit. De bediening ging zeer goed met de kinderen om wat een grote plus is. Wij als ouders hebben rustig kunnen eten omdat de kinderen het ook naar hun zin hadden.
    We hebben een hele leuke avond gehad met lekker eten een geweldig personeel. Echt een aanrader voor ouders met (jonge) kinderen. We komen zeker nog een keer terug.
    Tip: vanaf Camping Prinsenmeer is het 5 min. met de auto!

22. Doggy Bag Girls

Supergezellige avond, heerlijk gegeten en geweldig bediend door Marc ! Toevallig hier gestrand na dagje Floriade en ondanks dat het vol was, werd alle moeite genomen dat we toch een plekje hadden. Ons laten verrassen door de overheerlijke wereldgerechten, prijs horen we zo wel ;-). Kunnen niet wachten weer terug naar Asten te komen. Dames Willebrand (6x)

23. In de middag heerlijk geluncht op het terras en daardoor s'avonds ook wezen eten. Wat een gezellige sfeer en eten was heerlijk, een leuk sfeervol restaurant met vriendelijke bediening.

24. Op 10 feb zonder te reserveren binnen gelopen met z'n tweeen. Vriendelijk ontvangen. Konden tafeltje uitzoeken. Bediening erg vriendelijk. Menu kaart was voor ons uitgebreid genoeg. Lekkere wijn die per glas besteld kon worden. Enige kritiek was lamsvlees dat een beetje teveel pezig was. Smaak ervan was wel ok. Verder allemaal prima. Voorgerechten (rode mul en oosterse salade was super).Goed gegeten met 2 gangen en koffie aperitiefje en 6 glazen wijn voor nog geen 100 euro. Wij komen zeker terug.

25. Kees van der Wallen

Onlangs wezen eten in de "nieuwe" Friends. Dat was een verademing! Er stonden minder tafels dan voorheen en dat geeft gelijk een heel fijn sfeertje. Daardoor was het wel druk maar het personeel ging daar erg goed mee om. We hoefden niet eens te wachten. Het eten was voortreffelijk en het viel op dat het personeel veel over het eten weet. Klein minpuntje is de keuze uit twee verschillende kaarten. Da's even een beetje wennen. Maar het eten was voortreffelijk!! Snel weer!!

26. Wat heeft dit restaurant een warme gezellige ambiance, heerlijk eten, gezellig na borrelen. Absoluut een aanrader.

27. Eind september 2011 is de officiële opening geweest van het "nieuwe Friends". En inmiddels hebben wij Friends al meerdere malen bezocht.

Het interieur is flink onder handen genomen en wat mij betreft een absolute verbetering! Strak, maar toch een huiskamergevoel. Gezellig om een hapje te eten, maar ook gezellig om te borrelen of een feestje te vieren.

Je kunt merken dat de nieuwe eigenaars er zin in hebben! Zij stralen enthousiasme uit, wat duidelijk ook de weerslag heeft op het personeel.

Het eten is ook verbeterd. De kwaliteit is omhoog gegaan en ook de porties zijn schappelijker (voorheen veel te grote porties).

Friends is in mijn optiek een aanrader!

28. Het eten was koud word vervolgens warm gemaakt in de magnetron waardoor het eten helemaal uitdroogde.

1,3
  29. Super!

De sfeer is warm, knus en gezellig, dat voel en zie je meteen als je binnenkomt. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam, regelmatig komen ze ook vragen of alles naar wens is.

We hebben een wrap gegeten en dat is ècht een aanrader, wat hebben we daar van genoten.

Naderhand nog wat nageborreld, natuurlijk nog een hapje van de tapaskaart, tja, dat konden we niet laten en de avond uit was compleet.

Op de kaart zag ik ook dat er een behoorlijke keuze was voor de vegetariërs en bij een stelletje naast ons had iemand een glutenallergie. Dat was geen probleem en er werd voor haar glutenvrij gekookt.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

30. Martijn

31. Hele leuke tent qua inrichting!

Het personeel is zeer aardig maar soms wat te amicaal. Ik vind het altijd nog prettig om bij het uit eten met u aangesproken te worden en ik hoef geen vrienden te zijn met het personeel. Het voelt af en toe iets te vrij.

Het eten is redelijk. Niet bijzonder.

32. Op eerste paasdag heb ik met mijn familie gegeten bij Friends. Speciaal voor Pasen had restaurant Friends een lunchbuffet georganiseerd. Helaas was het voor ons een hele grote teleurstelling!

Het wachten voor het zelfbedieningsbuffet bedroeg maar liefst 20 minuten, en soms zelf nog langer. De gangpaden tussen de tafels en stoelen stonden vol met wachtende mensen. Het wachten was niet alleen heel vervelend, maar voor mijn hoogbejaarde ouders veel te lang. De ruimte stond tjokvol met tafels, waardoor er geen doorkomen meer aan was. Had je dan eindelijk een broodje bemachtigd, dan moet je je weer door de mensenmassa heen wurmen.

Het buffet was veel te klein voor de grote hoeveelheid mensen, waardoor het al snel een onsmakelijk geheel werd. Niet alleen het eten was al snel op, maar ook de borden, glazen en kopjes. Alles werd maar mondjesmaat aangevuld, waardoor we nog langer moesten wachten. En waar was het personeel? In de keuken!

Eerste paasdag had een gezellige middag moeten worden met familie. Een ding is zeker: we gaan nooit meer naar Friends in Asten!

33. Lekker eten, maar niet heel speciaal. Geen uitermate goedkoop restaurant met lekker eten. Gewoon goed, niet bijzonder.

34. Super gezellige plek om te eten.

We hebben er in de vakantie 1 keer een lunch gebruikt en dat was zo goed bevallen dat we er ook een avond zijn gaan eten.

Leuke bediening, lekker snel en alert.

Heerlijk gegeten.

Leuk, die puntzak frites op tafel!

Als je meer salade of frites wilt, is dat geen probleem en ze komen ook vragen of je meer lust.

We komen er zeker een keer terug!

35. sam en suus

Super sfeer en bediening!

Het eten was erg lekker en voor deze prijs ga je zeker terug!

Ook de entertainment avonden zijn geweldig!

36. Hier komen we redelijk vaak, voor een hapje of drankje gezellig lunchen of savonds lekker uiteten met vrienden!

Altijd gezellige sfeer, leuk spontaan personeel!
    Eten is goed!
    Ik ben super benieuwd hoe het straks word wanneer alels weer goed opgebouwd is!

37. v,Rooy en Verbeeten Brouwhuis

Ons medeleven.
    Alles komt weer goed

38. Het eten was geweldig en de bediening was goed.