Nieuwste foto's in Asten

Laatste updates in Asten

1. antonio's profielfoto
    antonio heeft gereageerd op een recensie van Trattoria Aglio e Olio

Wat ik hier lees, heb hier geen woorden voor..!!
    Wij doen ons uiterst best om alle gasten tevreden naar huis gaan met een goed gevoel.
    Het truffelmenu serveren wij het gehele jaar door en deze wordt door vele gasten goed ontvangen ook qua hoeveelheid en smaak...!!

Die avond hebben vele gasten het truffelmenu gekozen en daar kwamen ALLEEN maar positieve reacties op..!
    OOK ontvangen wij positieve reacties van jullie tafel..!! Heel VREEMD dat er nu zo reageert wordt....!!!!

Het spreekwoord: over smaak valt niet te twisten..!!! Laat ik het hierbij...!!

2. Ellen werts's profielfoto
    Ellen werts heeft een recensie geschreven voor Pesos

Ellen werts

Verjaardag van onze dochter gevierd, kregen een leuke vuurwerkfontein geserveerd.
    Lekker gegeten en vriendelijke service.

3. Deurnese vrienden's profielfoto
    Deurnese vrienden heeft een recensie geschreven voor Trattoria Aglio e Olio

Deurnese vrienden

Gisteren met 16 vrienden ons jaarlijkse diner gehad. Wij kozen voor het trufelmenu/wildmenu. 4 gangen met weinig smaak. De kwaliteit van alles was ver onder de maat. Te kleine porties, totaal geen garnituur. 3 kleine schaaltjes met groente voor 16 personen...? Na de vraag of er iets bij het minuscule hoofdgerecht kwam was het antwoord we zullen eens kijken. 3 mini schaaltjes lauwe smaakloze pasta kwamen er op tafel. Er werd niks verteld over de gerechten of de wijn. Aan alle gerechten zat weinig smaak. Droge rucola zonder schwung. En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ook de bediening liet te wensen over. Telkens moesten we vragen naar een nieuw drankje. Naar dit zeer middelmatige restaurant gaan wij nooit meer heen. Een bord hoeft echt niet vol te liggen maar wij gingen allen met honger naar huis.

4. Innesto's profielfoto
    Innesto vindt de recensie door louwers voor Innesto leuk
    Italiaans Asten

Goede ontvangst heerlijk eten goede bediening en een goeden prijs.
    Groeten van ons vieren.

5. louwers's profielfoto
    louwers heeft een recensie geschreven voor Innesto
    Italiaans Asten

Goede ontvangst heerlijk eten goede bediening en een goeden prijs.
    Groeten van ons vieren.

6. Theresa's profielfoto
    Theresa heeft een recensie geschreven voor Markt 8
    Internationaal Asten

Gisteren een verrassingsmenu besteld.
    Verrassing als welkom een plankje met wat lekkers.
    Pompoensoep was heerlijk en veel.
    Hoofdgerecht met vis en zalm was aan de kleine kant. Voor mij niet voldoende.
    Misser is de groente. Wel frites.
    Pre dessert en dessert een streling voor de tong.
    De bediening was erg vriendelijk.
    Het duurde alleen wat lang.

7. Truda's profielfoto
    Truda heeft een recensie geschreven voor Paulus
    Internationaal Asten

Super vriendelijk, eten was goed warm en zag er goed verzorgd uit.

8. Max's profielfoto
    Max heeft een recensie geschreven voor Trattoria Aglio e Olio

Op zich goed gegeten in een leuk uitziend restaurant, maar de gerechten waren niet bijzonder, en het prijskaartje was dan ook wel bijzonder duur. Ook rumoerig, geen afscheidingen in een grote zaal.

9. Ronnie Bloks's profielfoto
    Ronnie Bloks heeft een recensie geschreven voor Markt 8

Ronnie Bloks

Ruim van te voren gereserveerd en we waren half uur eerder en konden kiezen binnen of buiten en we kozen om binnen te zitten. Begonnen met koffie en later de 1,5 meter Hapas was een M formaat met daarin vele kleine schaaltjes en van koud eten en warm eten erin, was zoveel dat we het niet op konden maar het was zeer lekker. Interieur was leuk vele kleine foto's van jonge oude mensen of groepsfoto's en bediening was correct en vriendelijk en goede service. De moeite waard om nog eens terug te gaan. Fijne avond gehad.

10. maria's profielfoto
    maria heeft gereageerd op een recensie van Trattoria Aglio e Olio

Nou nou ik weet niet wat ik hier lees. Ons restaurant is zeker geschikt voor kinderen en deze zijn altijd welkom bij ons.

Wat betreft de tafel, door een annulering van een tafel is door mijn vrouw een andere tafel aangeboden, waarop U als antwoord gaf “nee hoor dit is goed zo” dus begrijp ik U opmerking niet zo goed…. ?

Al onze wijnen komen uit Italië en worden geleverd door vakkundige wijnverkopers van goede huizen. De fles Barbera is van te voren door u voorgeproefd waarop u antwoorde “ deze is goed” de prijs was u bekend via de wijnkaart.

De prijs van de antipasti was u zeker bekend, deze staat op de kaart vermeld. 8 Italiaanse plakken ham, 4 stukjes verse meloen, 8 grote plakken Italiaanse pikante salami ( wij serveren geen chorizo), 8 plakken Coppa di Parma, 4 bresaola, verse mozzarella met pomodoro en gedroogde tomaten. Dus een zeer uitgebreide antipasti.

Wij verkopen alleen maar verse vis, onze kreeften zijn 100% vers in onze aquarium. Daarom zijn het aantal kreeften ook beperkt. De schotel bestaat uit ½ kreeft (600-800 Gr) 2 grote garnalen, 2 langoustine( maat 8/12 cm) dus heel groot, 2 stuks jakobsschelpen vers, een aantal mosselen en vongole. Dus een goed gevuld bord met verse vis.

Wij serveren verse groenten deze worden elke dag vers voorbereid in de keuken. Spaghetti Aglio e Olio wordt alla minuut klaar gemaakt door de kok in de keuken ( 9 min)

De pizza’s worden zelf door mij gemaakt. Elke avond sta ik de mix van de pizza bodem te maken en serveren wij dus dagelijks verse pizza’s, en dus zeker geen kant en klaar bodem. Deze uitspraak past niet in mijn keuken.!!!

Ik vind het erg treurig dat u ter plaatse aangeeft dat het allemaal geweldig is en lekker, en bij thuiskomst deze recensie schrijft. Ik laat mijn restaurant niet kapot maken door mensen die niet eens de moeite nemen of het fatsoen hebben om dit persoonlijk tegen mij te zeggen. Mocht het inderdaad allemaal zo slecht zijn geweest hoe U het hier omschreven heeft, dan hadden wij zeker tot een oplossing gekomen. Jammer dat u op deze wijze afgehandeld heeft.

Met vriendelijke groeten,

Antonio Malzone (Trattoria Aglio e Olio)

11. Teresa's profielfoto
    Teresa heeft een recensie geschreven voor Trattoria Aglio e Olio

Zeer slechte ervaring! We hadden gereserveerd met 4 volwassenen en 2 kinderen, we kregen een kleine tafel waar we al het gevoel bij kregen dat kinderen eigenlijk niet echte welkom zijn… we hadden een fles barbera besteld (35 euro) was het zeker niet waard de wijn smaakte frizzante (lichte prik) toen bestelde we vast een anti pasti voor 4 personen (4 stukjes meloen met 4 lapjes parmaham, een paar lapjes chorizo, een paar lapjes breseola, en slechte mozzarella met tomaat dit t.w.v. 50 euro wat we van te voren nog niet wisten en het zeker NIET waard was!) daarna hadden we alle vier het gerecht besteld met halve kreeft, gamba's linginies en andere schelp dieren zoals Vongole en mosselen dit t.w.v 39,50 pp) de vis was op zich wel lekker niks over te zeggen maar geen wauw effect… (als je binnen komt zie je de kreeften in de kreeften aquarium waardoor je er zin in krijgt maar deze waren zeker niet vers! Bij de vis werd kant en klare groente uit de oven geserveerd en spaghetti aglio olio te ver door gekookt waar totaal geen smaak aan zat. Tijdens de vis nog een fles montepulciano besteld te waarde van 45 euro deze smaakte goed maar erg hoog van prijs! Voor de kids hadden we een pizza classico besteld waar de bodem erg droog van was! (Het leek wel op een kant en klaar pizza bodem) het toetje hebben we maar overgeslagen omdat we al erg teleurgesteld waren! Normaal houden wij van toetjes koffie en likeurtjes na maar dit ging het niet meer worden!

Toen we gingen afrekenen werd ons ook nog verteld dat er een fout was gemaakt dat er (MAAR EEN PAAR EURO) bij zou komen waardoor de rekening niet 300,50 euro zou zijn maar €308,50 euro! Heel erg teleurgesteld we komen Zeker niet nog een keer terug! Voor 154,25 euro per koppel zou je denken dat je prop vol zit en nu gaan we gewoon met honger naar huis en met het gevoel dat het geld weg gegooid is terwijl wij erg graag geld uit geven voor lekker eten!
    De rekening:
    Anti pasto. €50,00
    Pizza. €6,00
    4× vis gerecht. €158,00

Totaal van: 308,50 euro.
    Ik zou dit restaurant zeker niemand aanraden! Probeer zeker een andere Italiaan! Deze is het niet waard zonde van je geld!

12. Van mierlo's profielfoto
    Van mierlo heeft een recensie geschreven voor De Grutter

Van mierlo

Lekker gegeten, menu verrassend, leuke bediening. Leuk mijn verjaardag gevierd.

13. Lou's profielfoto
    Lou heeft een recensie geschreven voor DinerTijd

Wat een grote teleurstelling. De receptionist was het enige persooneelslid die vriendelijk deed. De rest van het personeel staat ongeïnteresseerd hun werk te doen. De kok die stond te wokken heeft schaamteloos klanten belachelijk gemaakt tegenover zijn collega. Er kan geen glimlach van af.
    Het eten was flink beneden verwachting. Weinig smaak of véél te vet.. Het eten staat er duidelijk al enige tijd, dat proef je er vanaf.
    Absoluut niet voor herhaling vatbaar. Zonde van de hoeveelheid geld die je toch nog kwijt bent. Het feit dat de drankjes niet apart betaald hoeven te worden is dan nog een schrale troost.

14. Mirian's profielfoto
    Mirian heeft een recensie geschreven voor Paulus
    Internationaal Asten

Vanavond heerlijk gegeten, de hamburger is een echte aanrader. Deze is heerlijk sappig en heeft een goede smaak. Bediening zeer vriendelijk en correct.

15. Helbers's profielfoto
    Helbers heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Stuupke

Helbers

Zelden zo een lekkere krokante friet gehad!

16. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Stuupke

Erg lekkere friet en vriendelijke bediening. Mooie moderne gezellige zaak.

17. L.Eggels's profielfoto
    L.Eggels heeft een recensie geschreven voor Innesto
    Italiaans Asten

Naar annleiding van onze vorige recentie hebben wij met het restaurant een prima oplossing gevonden. Grote complimenten over de wijze waarop. Heerlijk gegeten. Aan te bevelen.

18. Astenaar's profielfoto
    Astenaar heeft een recensie geschreven voor Innesto

Astenaar

Afgelopen zondag pizza en pasta gehaald heerlijk gegeten het was erg druk en dat is natuurlijk niet voor niks zo.
    We komen hier regelmatig ook zelf dineren en altijd top ook de bediening is erg spontaan en vakbekwaam ga zo door!

19. Evy's profielfoto
    Evy heeft een recensie geschreven voor De Grutter
    Nederlands Asten

Top eten, goede service, leuke bediening en gezellige sfeer!!

20. José Elshout's profielfoto
    José Elshout heeft een recensie geschreven voor Pesos
    Nederlands Asten

We waren met 6 pers. En wilden graag buiten zitten, alles was bezet, maar hadden zo een tafel. De bediening is uitermate vriendelijk , ondanks de drukte en de warmte was er geen stress, de sfeer is ontspannen en het eten is erg lekker,net als de vorige keren, was het een gezellig etentje.

21. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor De Kantine

Heerlijke burgers worden hier geserveerd. Dit is wat anders als fastfood-burgers of frietpan-burgers. Heerlijke broodjes worden bij de burgers geserveerd. Hoe je ze moet eten is even een uitdaging, deze burgers zet je niet zomaar aan de mond. Een vork en een mes bieden gelukkig uitkomst.
    Naast de burgers worden ook andere gerechten aangeboden, en er is ruime keuze in het bier-aanbod.
    Er worden ook geregeld activiteiten georganiseerd (bv. pubquiz).

22. Elisabeth M M .Hoeben Naus.'s profielfoto
    Elisabeth M M .Hoeben Naus. heeft een recensie geschreven voor Markt 8
    Internationaal Asten

Elisabeth M M .Hoeben Naus.

Kei leuk terras en goede bediening .We hadden heerlijk gegeten en betaalbaar.voor iedere beurs .Zowel koffie en gebak,of n lunch of n diner.Zeer zeker n aanrader.Verschillende wijnen en bieren.Wij gaan zeker terug.Ze staan open voor allen vragen.En de kok maakt elk bord zeer smakelijk op.echt een aan rader voor groot en klein.Chappo.En extra voor de Chefkok.

23. Jos welten's profielfoto
    Jos welten heeft een recensie geschreven voor Markt 8

Jos welten

Eten was heerlijk, alleen erg rumoerig. Je kunt elkaar nauwelijks verstaan.

24. De Kantine heeft een nieuwe foto
  25. De Kantine heeft een nieuwe foto
  26. De Kantine heeft een nieuwe foto
  27. De Kantine heeft een nieuwe foto
  28. marion maas/ wendy besters's profielfoto
    marion maas/ wendy besters heeft een recensie geschreven voor Markt 8

marion maas/ wendy besters

Gisteravond bij markt 8 geweest en het amuse diner gehad. Het was geweldig lekker!! En de sfeer en de bediening is erg goed.
    Bedankt voor de fijne avond, jullie zijn TOP ga zo door.

29. De Kantine heeft een nieuwe foto
  30. De Kantine heeft een nieuwe foto