Nieuwste foto's in Asten

Laatste updates in Asten

1. Rinusr's profielfoto
    Rinusr heeft een recensie geschreven voor DinerTijd

Ik heb alleen maar koude gerechten gegeten. Salades, vis en vlees. Dat was zo lekker, vooral de combinatie van die drie, dat ik niet aan warme gerechten toe ben gekomen. Super dus.

2. Bourgondiër's profielfoto
    Bourgondiër heeft een recensie geschreven voor Innesto

Bourgondiër

Erg genoten van het 4 gangen tutti mangiare menu. Zeer sfeervol restaurant in de oude hoeve. Personeel is professioneel en vriendelijk. Echt een aanrader!

3. Karin van der Zwaan's profielfoto
    Karin van der Zwaan heeft een recensie geschreven voor Paulus

Karin van der Zwaan

Hallo, wij hebben heerlijk gegeten, we waren 36 jaar getrouwd.
    En dat vierden we met een etentje.
    Dat was zeker geslaagd, het was echt lekker, en de bediening.
    Was fantastisch, leuke meiden.

Groetjes Peter en Karin.

4. MIRJAM HENDRIKS's profielfoto
    MIRJAM HENDRIKS heeft een recensie geschreven voor De Beleving

MIRJAM HENDRIKS

Prijs/kwaliteit verhouding was niet goed. 5 Gangen menu genomen waarvan 2 goed waren en de rest niet zo. Smaken met dessert waren niet op elkaar afgestemd. Soep wat veel te zout. Het personeel mag zich wat netter kleden, en zich wat meer verdiepen in de gerechten zodat ze weten wat ze moeten zeggen als ze het serveren aan tafel. Ik had er meer van verwacht zeker als je er best veel voor moet betalen. Voor mij de laatste keer.

5. Marina's profielfoto
    Marina heeft een recensie geschreven voor Pesos
    Nederlands Asten

Mijn man en ik waren vanavond wezen eten bij de pesos het was alacarten voor de kerst we kregen kaart in ons handen gedouwd en wert niet uit gelegd wat er bedoeling was en hou het ging toen we bestelt hadden vroegen ze ons niet of we groente bij wouwen we dachten dat er groente bij waren maar het bleek dat je appart bij moest bestellen op andere kaart en dat wisten we niet hadden ze van te voren ook niks van gezegd het was een beetje onduidelijkheid maar verder hebben we toch genoten.

6. jolanda's profielfoto
    jolanda heeft een recensie geschreven voor Jasmine
    Chinees-Indisch Asten

Op aanraden van vrienden eens gaan kijken naar dit buffet in het weekend.
    Wij zijn echte uit eters en zeker al velen wok restaurants/chinese bezocht.
    Voor weinig (E14,50 excl drank) heb je een klein warm buffet met vooral (kip) gerrechten, dat is natuurlijk logisch gezien de prijs achteraf.
    Het restaurantje heeft een knusse sfeer aan de voorkant (achter hebben wij niet gezeten), de service is prima! De soep en drankjes worden gebracht en het personeel is uiterst vriendelijk!
    Het buffet viel ons wat tegen, bijna alles was met kip bereid en dan de gewone chinese gerrechten, de enkele tipan/speciale gerechtjes ook daar zaten maar enkel stukjes vis/rund in verwerkt en was telkens op.
    Toetjes keuze is niet de naam waardig, alles fruit uit blik (wat er was die avond).
    Tegenwoordig met SD en Njoy Deal kun je voor weinig geld echt uitgebreid en lekker eten, dus ik denk dat deze chinees het daardoor iets meer zn best moet doen en toch net wat meer lekkers in het buffet verwerken.
    Wat we niet prettig vonden, het personeel ging uitgebreid zitten eten achter de schuifdeur, kwamen met grote pannen/schalen vers eten en gingen daar uitgebreid zitten eten! Het enigste wat ze zelf namen van het buffet was n enkele sushi? De rest vers bereid erg vreemd.

Conclusie.
    -Soep was lekker en werd aan tafel gebracht.
    -Personeel uiterst vriendelijk.
    -Buffet was klein en veel kip, (niet onze smaak, maar dat is onze persoonlijke mening).
    -Wij zouden voor de prijs elders gaan, ipv hier nog eens terug gaan, all in weekend E17,80 wok en tepanyakie, warm buffet, incl onbeperkt drank en uitgebreid toetjesbar.

7. Freek's profielfoto
    Freek heeft een recensie geschreven voor Pesos
    Nederlands Asten

Prima tentje om goedkoop goed te eten. Alleen jammer dat de service verschrikkelijk is. Pas na een half uur bestelling opgenomen en na anderhalf uur het voorgerecht kunnen eten.

8. jolanda's profielfoto
    jolanda heeft gereageerd op een recensie van DinerTijd

Wat jammer overal een 1 voor geven, dit is wel heel erg.
    Betreft je eerste punt, als de eigenaar (de man waarbij je afrekent) weet dat jij dit gezien/gehoord hebt krijgt het betreffende personeel op staande voet ontslag!
    Klanten belachelijk maken kan natuurlijk nooit, (hoop niet dat wij dit waren, kan zo maar zijn omdat we rond die tijd ook zijn geweest).
    De chinese kok (die normaal staat te wokken?) is altijd de vriendelijkste eruit en zal nooit klanten belachelijk maken, dus denk niet dat die heeft gewokt die avond (hij spreekt weinig nederlands).
    Betreft prijs, wij gaan ook een stuk minder ivm de prijs idd met zn 4e.
    Wat betreft smaak, dat verschilt per dag en soms valt het buffet wat tegen (kan). Wij laten altiijd bakken of wokken, en nemen wat soep.
    Toch had ik bij het eerste punt gelijk de eigenaar aangesproken! die wil hier zeker van op de hoogte zijn, personeel is zijn visite kaartje.
    Ik hoop dat hij uw recensie leest.

9. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor Paulus
    Internationaal Asten

Zaterdag 18 november hier met 6 personen gegeten. Wij hadden een 4 gangen verassings menu besteld. Dit was voortreffelijk. Tevens zeer gezellige zaak en vriendelijke bediening. Hier komen wij zeker nog eens terug.

10. Fam. van de Kerkhof's profielfoto
    Fam. van de Kerkhof heeft een recensie geschreven voor Innesto

Fam. van de Kerkhof

Leuke avond gehad in een gezellige en sfeervolle omgeving. Heerlijk gegeten, nette bediening met een vleugje humor. Tussen elke gang werd er voldoende gewacht voor de volgende gang wat uiteindelijk een heerlijke avond tafelen werd. Elke gang was een ware verrassing.
    Alles zag er tot in de puntjes verzorgd uit!!

11. Fam.Steen's profielfoto
    Fam.Steen heeft een recensie geschreven voor Innesto
    Italiaans Asten

Sfeervol restaurant. Zeer goed eten. De bediening is beleefd, houden goed in de gaten of alles naar wens verloopt en hebben daarbij gezellige humor. Helaas wonen wij te ver om regelmatig te komen. Maar als we weer in Asten zijn, gaan we zeker dit restaurant weer bezoeken.

12. antonio's profielfoto
    antonio heeft gereageerd op een recensie van Aglio e Olio

Wat ik hier lees, heb hier geen woorden voor..!!
    Wij doen ons uiterst best om alle gasten tevreden naar huis gaan met een goed gevoel.
    Het truffelmenu serveren wij het gehele jaar door en deze wordt door vele gasten goed ontvangen ook qua hoeveelheid en smaak...!!

Die avond hebben vele gasten het truffelmenu gekozen en daar kwamen ALLEEN maar positieve reacties op..!
    OOK ontvangen wij positieve reacties van jullie tafel..!! Heel VREEMD dat er nu zo reageert wordt....!!!!

Het spreekwoord: over smaak valt niet te twisten..!!! Laat ik het hierbij...!!

13. Ellen werts's profielfoto
    Ellen werts heeft een recensie geschreven voor Pesos

Ellen werts

Verjaardag van onze dochter gevierd, kregen een leuke vuurwerkfontein geserveerd.
    Lekker gegeten en vriendelijke service.

14. Deurnese vrienden's profielfoto
    Deurnese vrienden heeft een recensie geschreven voor Aglio e Olio

Deurnese vrienden

Gisteren met 16 vrienden ons jaarlijkse diner gehad. Wij kozen voor het trufelmenu/wildmenu. 4 gangen met weinig smaak. De kwaliteit van alles was ver onder de maat. Te kleine porties, totaal geen garnituur. 3 kleine schaaltjes met groente voor 16 personen...? Na de vraag of er iets bij het minuscule hoofdgerecht kwam was het antwoord we zullen eens kijken. 3 mini schaaltjes lauwe smaakloze pasta kwamen er op tafel. Er werd niks verteld over de gerechten of de wijn. Aan alle gerechten zat weinig smaak. Droge rucola zonder schwung. En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ook de bediening liet te wensen over. Telkens moesten we vragen naar een nieuw drankje. Naar dit zeer middelmatige restaurant gaan wij nooit meer heen. Een bord hoeft echt niet vol te liggen maar wij gingen allen met honger naar huis.

15. Innesto's profielfoto
    Innesto vindt de recensie door louwers voor Innesto leuk
    Italiaans Asten

Goede ontvangst heerlijk eten goede bediening en een goeden prijs.
    Groeten van ons vieren.

16. louwers's profielfoto
    louwers heeft een recensie geschreven voor Innesto
    Italiaans Asten

Goede ontvangst heerlijk eten goede bediening en een goeden prijs.
    Groeten van ons vieren.

17. Theresa's profielfoto
    Theresa heeft een recensie geschreven voor Markt 8
    Internationaal Asten

Gisteren een verrassingsmenu besteld.
    Verrassing als welkom een plankje met wat lekkers.
    Pompoensoep was heerlijk en veel.
    Hoofdgerecht met vis en zalm was aan de kleine kant. Voor mij niet voldoende.
    Misser is de groente. Wel frites.
    Pre dessert en dessert een streling voor de tong.
    De bediening was erg vriendelijk.
    Het duurde alleen wat lang.

18. Truda's profielfoto
    Truda heeft een recensie geschreven voor Paulus
    Internationaal Asten

Super vriendelijk, eten was goed warm en zag er goed verzorgd uit.

19. Max's profielfoto
    Max heeft een recensie geschreven voor Aglio e Olio
    Italiaans Asten

Op zich goed gegeten in een leuk uitziend restaurant, maar de gerechten waren niet bijzonder, en het prijskaartje was dan ook wel bijzonder duur. Ook rumoerig, geen afscheidingen in een grote zaal.

20. Ronnie Bloks's profielfoto
    Ronnie Bloks heeft een recensie geschreven voor Markt 8

Ronnie Bloks

Ruim van te voren gereserveerd en we waren half uur eerder en konden kiezen binnen of buiten en we kozen om binnen te zitten. Begonnen met koffie en later de 1,5 meter Hapas was een M formaat met daarin vele kleine schaaltjes en van koud eten en warm eten erin, was zoveel dat we het niet op konden maar het was zeer lekker. Interieur was leuk vele kleine foto's van jonge oude mensen of groepsfoto's en bediening was correct en vriendelijk en goede service. De moeite waard om nog eens terug te gaan. Fijne avond gehad.

21. maria's profielfoto
    maria heeft gereageerd op een recensie van Aglio e Olio

Nou nou ik weet niet wat ik hier lees. Ons restaurant is zeker geschikt voor kinderen en deze zijn altijd welkom bij ons.

Wat betreft de tafel, door een annulering van een tafel is door mijn vrouw een andere tafel aangeboden, waarop U als antwoord gaf “nee hoor dit is goed zo” dus begrijp ik U opmerking niet zo goed…. ?

Al onze wijnen komen uit Italië en worden geleverd door vakkundige wijnverkopers van goede huizen. De fles Barbera is van te voren door u voorgeproefd waarop u antwoorde “ deze is goed” de prijs was u bekend via de wijnkaart.

De prijs van de antipasti was u zeker bekend, deze staat op de kaart vermeld. 8 Italiaanse plakken ham, 4 stukjes verse meloen, 8 grote plakken Italiaanse pikante salami ( wij serveren geen chorizo), 8 plakken Coppa di Parma, 4 bresaola, verse mozzarella met pomodoro en gedroogde tomaten. Dus een zeer uitgebreide antipasti.

Wij verkopen alleen maar verse vis, onze kreeften zijn 100% vers in onze aquarium. Daarom zijn het aantal kreeften ook beperkt. De schotel bestaat uit ½ kreeft (600-800 Gr) 2 grote garnalen, 2 langoustine( maat 8/12 cm) dus heel groot, 2 stuks jakobsschelpen vers, een aantal mosselen en vongole. Dus een goed gevuld bord met verse vis.

Wij serveren verse groenten deze worden elke dag vers voorbereid in de keuken. Spaghetti Aglio e Olio wordt alla minuut klaar gemaakt door de kok in de keuken ( 9 min)

De pizza’s worden zelf door mij gemaakt. Elke avond sta ik de mix van de pizza bodem te maken en serveren wij dus dagelijks verse pizza’s, en dus zeker geen kant en klaar bodem. Deze uitspraak past niet in mijn keuken.!!!

Ik vind het erg treurig dat u ter plaatse aangeeft dat het allemaal geweldig is en lekker, en bij thuiskomst deze recensie schrijft. Ik laat mijn restaurant niet kapot maken door mensen die niet eens de moeite nemen of het fatsoen hebben om dit persoonlijk tegen mij te zeggen. Mocht het inderdaad allemaal zo slecht zijn geweest hoe U het hier omschreven heeft, dan hadden wij zeker tot een oplossing gekomen. Jammer dat u op deze wijze afgehandeld heeft.

Met vriendelijke groeten,

Antonio Malzone (Trattoria Aglio e Olio)

22. Teresa's profielfoto
    Teresa heeft een recensie geschreven voor Aglio e Olio
    Italiaans Asten

Zeer slechte ervaring! We hadden gereserveerd met 4 volwassenen en 2 kinderen, we kregen een kleine tafel waar we al het gevoel bij kregen dat kinderen eigenlijk niet echte welkom zijn… we hadden een fles barbera besteld (35 euro) was het zeker niet waard de wijn smaakte frizzante (lichte prik) toen bestelde we vast een anti pasti voor 4 personen (4 stukjes meloen met 4 lapjes parmaham, een paar lapjes chorizo, een paar lapjes breseola, en slechte mozzarella met tomaat dit t.w.v. 50 euro wat we van te voren nog niet wisten en het zeker NIET waard was!) daarna hadden we alle vier het gerecht besteld met halve kreeft, gamba's linginies en andere schelp dieren zoals Vongole en mosselen dit t.w.v 39,50 pp) de vis was op zich wel lekker niks over te zeggen maar geen wauw effect… (als je binnen komt zie je de kreeften in de kreeften aquarium waardoor je er zin in krijgt maar deze waren zeker niet vers! Bij de vis werd kant en klare groente uit de oven geserveerd en spaghetti aglio olio te ver door gekookt waar totaal geen smaak aan zat. Tijdens de vis nog een fles montepulciano besteld te waarde van 45 euro deze smaakte goed maar erg hoog van prijs! Voor de kids hadden we een pizza classico besteld waar de bodem erg droog van was! (Het leek wel op een kant en klaar pizza bodem) het toetje hebben we maar overgeslagen omdat we al erg teleurgesteld waren! Normaal houden wij van toetjes koffie en likeurtjes na maar dit ging het niet meer worden!

Toen we gingen afrekenen werd ons ook nog verteld dat er een fout was gemaakt dat er (MAAR EEN PAAR EURO) bij zou komen waardoor de rekening niet 300,50 euro zou zijn maar €308,50 euro! Heel erg teleurgesteld we komen Zeker niet nog een keer terug! Voor 154,25 euro per koppel zou je denken dat je prop vol zit en nu gaan we gewoon met honger naar huis en met het gevoel dat het geld weg gegooid is terwijl wij erg graag geld uit geven voor lekker eten!
    De rekening:
    Anti pasto. €50,00
    Pizza. €6,00
    4× vis gerecht. €158,00

Totaal van: 308,50 euro.
    Ik zou dit restaurant zeker niemand aanraden! Probeer zeker een andere Italiaan! Deze is het niet waard zonde van je geld!

23. Van mierlo's profielfoto
    Van mierlo heeft een recensie geschreven voor De Grutter

Van mierlo

Lekker gegeten, menu verrassend, leuke bediening. Leuk mijn verjaardag gevierd.

24. Lou's profielfoto
    Lou heeft een recensie geschreven voor DinerTijd

Wat een grote teleurstelling. De receptionist was het enige persooneelslid die vriendelijk deed. De rest van het personeel staat ongeïnteresseerd hun werk te doen. De kok die stond te wokken heeft schaamteloos klanten belachelijk gemaakt tegenover zijn collega. Er kan geen glimlach van af.
    Het eten was flink beneden verwachting. Weinig smaak of véél te vet.. Het eten staat er duidelijk al enige tijd, dat proef je er vanaf.
    Absoluut niet voor herhaling vatbaar. Zonde van de hoeveelheid geld die je toch nog kwijt bent. Het feit dat de drankjes niet apart betaald hoeven te worden is dan nog een schrale troost.

25. Mirian's profielfoto
    Mirian heeft een recensie geschreven voor Paulus
    Internationaal Asten

Vanavond heerlijk gegeten, de hamburger is een echte aanrader. Deze is heerlijk sappig en heeft een goede smaak. Bediening zeer vriendelijk en correct.

26. Helbers's profielfoto
    Helbers heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Stuupke

Helbers

Zelden zo een lekkere krokante friet gehad!

27. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Stuupke

Erg lekkere friet en vriendelijke bediening. Mooie moderne gezellige zaak.

28. L.Eggels's profielfoto
    L.Eggels heeft een recensie geschreven voor Innesto
    Italiaans Asten

Naar annleiding van onze vorige recentie hebben wij met het restaurant een prima oplossing gevonden. Grote complimenten over de wijze waarop. Heerlijk gegeten. Aan te bevelen.

29. Astenaar's profielfoto
    Astenaar heeft een recensie geschreven voor Innesto

Astenaar

Afgelopen zondag pizza en pasta gehaald heerlijk gegeten het was erg druk en dat is natuurlijk niet voor niks zo.
    We komen hier regelmatig ook zelf dineren en altijd top ook de bediening is erg spontaan en vakbekwaam ga zo door!

30. Evy's profielfoto
    Evy heeft een recensie geschreven voor De Grutter
    Nederlands Asten

Top eten, goede service, leuke bediening en gezellige sfeer!!