Nieuwste foto's in Asten

Laatste updates in Asten

1. Lommen's profielfoto
    Lommen heeft een recensie geschreven voor Pesos
    Nederlands Asten

Super service en heerlijk gegeten. Een aanrader!

2. Hannewies's profielfoto
    Hannewies heeft een recensie geschreven voor DinerTijd

Hannewies

We hebben heerlijk gegeten en gedronken voor een goede all-in prijs! Je mag dan 2 uur lang eten en drinken wat je wil. De keuze is erg uitgebreid voor klein tot groot. Al het eten smaakte goed. Zeker voor herhaling vatbaar. Het is een leuke locatie met een prima sfeer.

3. jolanda's profielfoto
    jolanda heeft een recensie geschreven voor DinerTijd

Meeste keuze betreft Prijs/kwaliteit wokrestaurants omgeving Helmond/asten!

De prijs is incl bier en alle andere dranken (excl likeur).
    BELANGRIJK 2 apparte bakplaten worden gebruikt ivm kruisbesmetting vlees en vis!
    Je kan het zo gek niet opnoemen en ze hebben het.
    Verschillende soepen incl vers stokbrood met kruidenboter.
    Uitgebreid warm en koud buffet met sushi/zalmi/vis/vlees/salades teveel om op te noemen, toetjes buffet, schepijs, softijs choco fontijn, slush puppie etc etc, wok gerrechten en super veel keuze uit vlees/groente en vis om te wokken of de bakplaat te bakken.
    Er is een Lava gril, ook met veel keus om je vlees van goede kwaliteit te laten grillen.
    Pannekoeken bakken voor de kleintjes, en een kinderbuffet met voldoende keus voor de allerkleinste. (Ook een apparte speelruimte voor de allerkleinste).
    Personeel is uiterst vriendelijk, ook bij binnenkomst wordt je netjes begroet, en hier wordt niet geklokt op 10 min meer of minder zoals bij andere wokrestaurants vaak wel gedaan wordt.
    Kan oprecht zeggen dat wij alles bij elkaar opgeteld dit all you can eat restaurant het meest gastvrije vinden van allemaal in onze omgeving!
    De eigenaar en zijn vrouw zijn de meest oprechte horeca ondernemers in deze categorie restaurants, hier voel je jezelf welkom.
    Leuk pluspuntje is dat man en vrouw (incl personeel) met zoveel passie de zaak runnen.
    Er wordt ook altijd gevraagd bij vertrek of alles naar wens was, de meeste woks vragen dat niet eens.
    We komen zeker weer eens terug!
    Ga zo door, hier voelen wij ons geen nummer.

4. Aleksandra's profielfoto
    Aleksandra heeft een recensie geschreven voor DinerTijd

Aleksandra

Het is geweldig! Prijs valt ook wel mee

5. Wilma de bie's profielfoto
    Wilma de bie heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Wilma de bie

Vandaag met 3 personen gegeten.
    Menukaart was erg beperkt,
    Eten was goed doch heel minimaal.
    De prjjs was hiervoor super.
    Bord soep 8 euro is schandalig.
    Zal dit restaurant aan niemand aanbevelen.

6. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor De Beleving

Bart

Vandaag buiten gegeten samen met mijn vrouw en 2 kinderen bij " de beleving". We voelden ons al direct niet welkom, ondanks dat we als enige gasten wat wilde eten. We moesten zelf om een kinderstoel vragen. Daarnaast zaten de medewerkers wat sigaretten weg te stomen op het terras. Ze hadden meer oog voor hun eigen bord eten en elkaar dan in ons als klanten. Volgens ons niet echt professioneel. De kwaliteit van het eten was ook onder de maat, frietjes waren doorbakken en de porties waren erg klein. De rekening was ook bizar hoog! Voor ons nooit meer "de beleving".

7. Paulus heeft een nieuwe foto
  8. Paulus heeft een nieuwe foto
  9. Paulus heeft een nieuwe foto
  10. Paulus heeft een nieuwe foto
  11. Greta stamps's profielfoto
    Greta stamps heeft een recensie geschreven voor DinerTijd

Greta stamps

Het eten is goed voorbereid.
    Er is genoeg keuze om uit te kiezen.
    Maar in het weekend is het heel erg druk.

12. Roks's profielfoto
    Roks heeft een recensie geschreven voor La Patat
    Snackbar Asten

Heerlijke patat en snacks, Zeker erg netjes. Erg goed om te eten. Goed Beetje klein, maar zeker goed.

13. Gianluca's profielfoto
    Gianluca heeft een recensie geschreven voor Trattoria Aglio e Olio

Gianluca

Top restaurant Italiaans echt aanraden
    Eten was smaakvol
    En wij hebben zelfde een restaurant Italiaans daarom we zijn echt kritisch
    Tot Gauw

14. Delangebert's profielfoto
    Delangebert heeft een recensie geschreven voor De Klaproos
    Snackbar Asten

Vandaag voor de 1ste keer hier wat willen eten.

Aan tafel aan zitten en ff gewacht, niemand die ons een blik waardig gunde.

Gevraagd voor een kaart maar die hadden ze niet, er hangen flatscreens waar het eten opstaat maar die kun je niet lezen zo klein zijn ze.

Verder ook geen communicatie of ze ons konden helpen toen zijn we maar naar huis gegaan.
    Echt geen vriendelijkheid te bespeuren en voor ons dus nooit meer.

15. Henriette Pieters's profielfoto
    Henriette Pieters heeft een recensie geschreven voor Pesos
    Nederlands Asten

We hebben lekker en gezellig gegeten en gekletst bij het restaurant met onze vrienden. Ook de prijs/kwaliteit was prima.

16. jolanda's profielfoto
    jolanda heeft een recensie geschreven voor DinerTijd

Dinertijd in Asten is een van de Wok restaurant waar je jezelf welkom voelt!
    Gisteravond op vrijdag lekker rustig gegeten met de kinderen, wat een rust (geen gillende kinderen! Of tablet herrie aan je hoofd van andere gasten).
    Het eten is prima, je kunt pakken wat je wilt! Incl alle drank, en vriendelijk personeel.
    Nieuw is de Lava grill, mooi pluspuntje.
    Als je wilt weten waar je aan toe bent ivm prijs incl drinken is dit een goede optie om te gaan eten.
    Mensen die hier een 1 voor geven vind ik persoonlijk niet redelijk, een restaurant afkraken noem ik dat lekker makkelijk vanuit je PC.
    Meld dan meteen je opmerking bij de eigenaar, hij zal er alles aan doen om je tevreden te houden.
    Wij gaan een stuk minder tegenwoordig het blijft toch een prijzig uitje, maar nog steeds goed! En ook wordt er met je verjaardag en presentje gegeven (waardebon), je hoeft ook niet bang te zijn als je net iets langer blijft zitten dat de eigenaar je extra berekent zoals bij velen andere woks wel het geval is!
    De service en vriendelijkheid, kunnen andere wok's in de omgeving nog wat van leren.
    Als wokken niet jou ding is of all you can eat, ga dan gewoon niet! Wij gaan altijd voor de kinderen omdat we die hier echt een plezier mee doen, kunnen pakken wat ze willen.

17. Rinusr's profielfoto
    Rinusr heeft een recensie geschreven voor DinerTijd

Ik heb alleen maar koude gerechten gegeten. Salades, vis en vlees. Dat was zo lekker, vooral de combinatie van die drie, dat ik niet aan warme gerechten toe ben gekomen. Super dus.

18. Bourgondiër's profielfoto
    Bourgondiër heeft een recensie geschreven voor Innesto

Bourgondiër

Erg genoten van het 4 gangen tutti mangiare menu. Zeer sfeervol restaurant in de oude hoeve. Personeel is professioneel en vriendelijk. Echt een aanrader!

19. Karin van der Zwaan's profielfoto
    Karin van der Zwaan heeft een recensie geschreven voor Paulus

Karin van der Zwaan

Hallo, wij hebben heerlijk gegeten, we waren 36 jaar getrouwd.
    En dat vierden we met een etentje.
    Dat was zeker geslaagd, het was echt lekker, en de bediening.
    Was fantastisch, leuke meiden.

Groetjes Peter en Karin.

20. MIRJAM HENDRIKS's profielfoto
    MIRJAM HENDRIKS heeft een recensie geschreven voor De Beleving

MIRJAM HENDRIKS

Prijs/kwaliteit verhouding was niet goed. 5 Gangen menu genomen waarvan 2 goed waren en de rest niet zo. Smaken met dessert waren niet op elkaar afgestemd. Soep wat veel te zout. Het personeel mag zich wat netter kleden, en zich wat meer verdiepen in de gerechten zodat ze weten wat ze moeten zeggen als ze het serveren aan tafel. Ik had er meer van verwacht zeker als je er best veel voor moet betalen. Voor mij de laatste keer.

21. Marina's profielfoto
    Marina heeft een recensie geschreven voor Pesos
    Nederlands Asten

Mijn man en ik waren vanavond wezen eten bij de pesos het was alacarten voor de kerst we kregen kaart in ons handen gedouwd en wert niet uit gelegd wat er bedoeling was en hou het ging toen we bestelt hadden vroegen ze ons niet of we groente bij wouwen we dachten dat er groente bij waren maar het bleek dat je appart bij moest bestellen op andere kaart en dat wisten we niet hadden ze van te voren ook niks van gezegd het was een beetje onduidelijkheid maar verder hebben we toch genoten.

22. jolanda's profielfoto
    jolanda heeft een recensie geschreven voor Jasmine
    Chinees-Indisch Asten

Op aanraden van vrienden eens gaan kijken naar dit buffet in het weekend.
    Wij zijn echte uit eters en zeker al velen wok restaurants/chinese bezocht.
    Voor weinig (E14,50 excl drank) heb je een klein warm buffet met vooral (kip) gerrechten, dat is natuurlijk logisch gezien de prijs achteraf.
    Het restaurantje heeft een knusse sfeer aan de voorkant (achter hebben wij niet gezeten), de service is prima! De soep en drankjes worden gebracht en het personeel is uiterst vriendelijk!
    Het buffet viel ons wat tegen, bijna alles was met kip bereid en dan de gewone chinese gerrechten, de enkele tipan/speciale gerechtjes ook daar zaten maar enkel stukjes vis/rund in verwerkt en was telkens op.
    Toetjes keuze is niet de naam waardig, alles fruit uit blik (wat er was die avond).
    Tegenwoordig met SD en Njoy Deal kun je voor weinig geld echt uitgebreid en lekker eten, dus ik denk dat deze chinees het daardoor iets meer zn best moet doen en toch net wat meer lekkers in het buffet verwerken.
    Wat we niet prettig vonden, het personeel ging uitgebreid zitten eten achter de schuifdeur, kwamen met grote pannen/schalen vers eten en gingen daar uitgebreid zitten eten! Het enigste wat ze zelf namen van het buffet was n enkele sushi? De rest vers bereid erg vreemd.

Conclusie.
    -Soep was lekker en werd aan tafel gebracht.
    -Personeel uiterst vriendelijk.
    -Buffet was klein en veel kip, (niet onze smaak, maar dat is onze persoonlijke mening).
    -Wij zouden voor de prijs elders gaan, ipv hier nog eens terug gaan, all in weekend E17,80 wok en tepanyakie, warm buffet, incl onbeperkt drank en uitgebreid toetjesbar.

23. Freek's profielfoto
    Freek heeft een recensie geschreven voor Pesos
    Nederlands Asten

Prima tentje om goedkoop goed te eten. Alleen jammer dat de service verschrikkelijk is. Pas na een half uur bestelling opgenomen en na anderhalf uur het voorgerecht kunnen eten.

24. jolanda's profielfoto
    jolanda heeft gereageerd op een recensie van DinerTijd

Wat jammer overal een 1 voor geven, dit is wel heel erg.
    Betreft je eerste punt, als de eigenaar (de man waarbij je afrekent) weet dat jij dit gezien/gehoord hebt krijgt het betreffende personeel op staande voet ontslag!
    Klanten belachelijk maken kan natuurlijk nooit, (hoop niet dat wij dit waren, kan zo maar zijn omdat we rond die tijd ook zijn geweest).
    De chinese kok (die normaal staat te wokken?) is altijd de vriendelijkste eruit en zal nooit klanten belachelijk maken, dus denk niet dat die heeft gewokt die avond (hij spreekt weinig nederlands).
    Betreft prijs, wij gaan ook een stuk minder ivm de prijs idd met zn 4e.
    Wat betreft smaak, dat verschilt per dag en soms valt het buffet wat tegen (kan). Wij laten altiijd bakken of wokken, en nemen wat soep.
    Toch had ik bij het eerste punt gelijk de eigenaar aangesproken! die wil hier zeker van op de hoogte zijn, personeel is zijn visite kaartje.
    Ik hoop dat hij uw recensie leest.

25. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor Paulus
    Internationaal Asten

Zaterdag 18 november hier met 6 personen gegeten. Wij hadden een 4 gangen verassings menu besteld. Dit was voortreffelijk. Tevens zeer gezellige zaak en vriendelijke bediening. Hier komen wij zeker nog eens terug.

26. Fam. van de Kerkhof's profielfoto
    Fam. van de Kerkhof heeft een recensie geschreven voor Innesto

Fam. van de Kerkhof

Leuke avond gehad in een gezellige en sfeervolle omgeving. Heerlijk gegeten, nette bediening met een vleugje humor. Tussen elke gang werd er voldoende gewacht voor de volgende gang wat uiteindelijk een heerlijke avond tafelen werd. Elke gang was een ware verrassing.
    Alles zag er tot in de puntjes verzorgd uit!!

27. Fam.Steen's profielfoto
    Fam.Steen heeft een recensie geschreven voor Innesto
    Italiaans Asten

Sfeervol restaurant. Zeer goed eten. De bediening is beleefd, houden goed in de gaten of alles naar wens verloopt en hebben daarbij gezellige humor. Helaas wonen wij te ver om regelmatig te komen. Maar als we weer in Asten zijn, gaan we zeker dit restaurant weer bezoeken.

28. antonio's profielfoto
    antonio heeft gereageerd op een recensie van Trattoria Aglio e Olio

Wat ik hier lees, heb hier geen woorden voor..!!
    Wij doen ons uiterst best om alle gasten tevreden naar huis gaan met een goed gevoel.
    Het truffelmenu serveren wij het gehele jaar door en deze wordt door vele gasten goed ontvangen ook qua hoeveelheid en smaak...!!

Die avond hebben vele gasten het truffelmenu gekozen en daar kwamen ALLEEN maar positieve reacties op..!
    OOK ontvangen wij positieve reacties van jullie tafel..!! Heel VREEMD dat er nu zo reageert wordt....!!!!

Het spreekwoord: over smaak valt niet te twisten..!!! Laat ik het hierbij...!!

29. Ellen werts's profielfoto
    Ellen werts heeft een recensie geschreven voor Pesos

Ellen werts

Verjaardag van onze dochter gevierd, kregen een leuke vuurwerkfontein geserveerd.
    Lekker gegeten en vriendelijke service.

30. Deurnese vrienden's profielfoto
    Deurnese vrienden heeft een recensie geschreven voor Trattoria Aglio e Olio

Deurnese vrienden

Gisteren met 16 vrienden ons jaarlijkse diner gehad. Wij kozen voor het trufelmenu/wildmenu. 4 gangen met weinig smaak. De kwaliteit van alles was ver onder de maat. Te kleine porties, totaal geen garnituur. 3 kleine schaaltjes met groente voor 16 personen...? Na de vraag of er iets bij het minuscule hoofdgerecht kwam was het antwoord we zullen eens kijken. 3 mini schaaltjes lauwe smaakloze pasta kwamen er op tafel. Er werd niks verteld over de gerechten of de wijn. Aan alle gerechten zat weinig smaak. Droge rucola zonder schwung. En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ook de bediening liet te wensen over. Telkens moesten we vragen naar een nieuw drankje. Naar dit zeer middelmatige restaurant gaan wij nooit meer heen. Een bord hoeft echt niet vol te liggen maar wij gingen allen met honger naar huis.