Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Assendelft verdeeld zijn.

Prima'eten, ziet er gezellig uit, alleen erg lawaaierig!

Ak admiraal

Geweldige avond Gehad bij de admiraal.
    Super bediening lekkere hapjes.
    Zeker een aanbeveling waardig.

Christina duinmaijer

Feest bij de admiraal.
    Professionele en snelle bediening.
    Zeker een aanbeveling.
    Wij hebben er genoten.
    Voor herhaling vatbaar.

Leuk om dit restaurant eens bezocht te hebben. Eten is goed, geen culinaire hoogstand. Personeel is heel vriendelijk en gastvrij. 28,50 pp aan de dure kant.

Goed eten bediening is top zeker een aanrader voor een gezellig hapje eten..

angelique spijkstra

Ik heb er nu twee x gegeten. En ik vind het heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Maar ook dit x weer tot gang 3 toetje, gang vier en gang vijf thee of koffie dan zit je echt super vol.

Wij hebben lekker gegeten, je zit wat dicht op elkaar, maar eigenlijk heb je daar weinig tot geen last van. De gerechten waren, ondanks de drukte, lekker en warm geserveerd. Goede prijs kwaliteit verhouding en erg leuk en praktisch om d.m.v. de tablet je eten te bestellen!

8. Snackbar Assendelft

Lachen bij Tang!

Graag een klein softijsje maar zonder hoorntje, ik wees een klein bakje aan.
    De hoeveelheid die je normaal op een hoorntje zou doen in het bakje graag.
    Lijkt me geen rocket science.
    Nee, dat was niet mogelijk.

Tang (zelf): we verkopen alleen volle bakjes (a 2.50)
    Aan kwart bakjes kunnen we niet beginnen!
    Mag ik dan een hoorntje met een los bakje?
    Ja, dat kon.

Bleek achteraf dus dat Tang (zelf) voor het bakje 50 cent heeft gerekend, het ijsje was iets van 1,70.
    Toch even terug om te vragen of dat wel klopte.
    Jazeker dat klopt!
    Weet u, die bakjes zijn inkoop enorm duur.
    U heeft er echter wel een gratis lepel bij gekregen en als u het had willen meenemen was het tasje ook gratis geweest.
    Die zijn inkoop ook wel heel duur, maar die geven we gewoon weg.
    Ik heb u toch nog gezegd dat u beter een bakje van 2.50 kon nemen want dat is veel meer ijs voor maar een beetje meer geld?

Tip voor Tang: vertel elke klant die iets heeel erg geks wil dat er verpakkingskosten worden gerekend.

Tip voor klanten: ga naar Tang voor lekker softijs, maar hou je aan de menukaart.

Yvonne Been

Catering aan huis besteld, 120 personen, met eigenaren Jan en Tom, alles goed doorgesproken iedere wens kon gehonoreerd worden, en alles was TOP!!! Super schotels, servies/bestek/servetten, en alles werd weer keurig opgehaald zonder dat wij het hoefden schoon te maken. Een GROTE aanrader voor een thuisfeest!!

17. Chinees-Indisch Assendelft

Na 75 min wachten werd ons eten eindelijk bezorgd.
    Het eten was niet warm genoeg. Het vervelendste was dat zowel de grote loempia als ook de mini loempia's vet, nat en slap waren. Heb ze weg gegooid :-(
    Laatste keer dat we hier besteld hebben.

18. Chinees-Indisch Assendelft

Zijn inmiddels verhuisd naar Wormerveer en melden dat niet als je bestelt. Gevolg lauw eten en bezorgkosten die niet vermeld staan. Kroepoek wel betaald en niet geleverd.
    Twee keer gebeld om te klagen. Geld van kroepoek en bezorgkosten zouden teruggebracht worden, maar nog niemand gezien. Slecht dus. Morgen weer eens bellen.

Martin de jong

Heerlijk gegeten, je voelt je er welkom en de bediening is zeer aardig.

Hans van Leeuwen

Heerlijk gegeten met mijn vrouw samen. Beide hadden we vooraf een overheerlijk carpacio en als hoofdgerecht had mijn vrouw de zalm van de gril en ik de ossenhaasspies! Ontzettend lekker, met frietjes, verse groente en salade erbij. Leuk dat ze ook de enige echte Zaanse Mayonaise serveerden, zoals het hoort in de Zaanstreek.

Chantal Wilkens

Wat een leuk restaurant in Assendelft. Ontzettend lekker gegeten voor een goed betaalbare prijs! Een aanrader, ik ga hier zeker vaker naartoe!

danny vd hulst

Sinds er nieuwe eigenaars inzitten meerdere malen geweest. Mooie locatie, zeer goed eten en vriendelijke bediening. Goede aanwinst voor Assendelft!

Yvon Molenaar

Erik Jansen

Ontzettend lekker gegeten! Dit grand cafe is een aanwinst voor de Zaanstreek!

Gezellig nieuw restaurant waar je heerlijk kan eten. Echt een aanrader, service is goed, eten is fantastisch en een goede prijs.

Ronald Struijk

Familie Leliveld heeft per 1 mei het Grand Cafe overgenomen, ik heb hier onlangs gegeten en het was tot in de puntjes goed geregeld. Ik ken de familie Leliveld een beetje en het zijn ook echte perfectionisten!

Olaf

Online een bestelling gedaan.
    We moesten erg lang wachten (goed een uur en een kwartier) en hadden honger als een paard!
    Het eten was ècht steenkoud!
    Ik heb direct gebeld en werd goed geholpen en kreeg nieuw eten, waarop ik een half uurtje moest wachten.
    De reden was een logistiek probleempje; de bezorger had onze bestelling en die van een ander meegekregen voor bezorging.
    De ander was tegen Nauerna aan, en ik woon tegen Krommenie aan.
    De leiding van de bezorgers had dit beter moeten regelen.

Het eten waarop ik een half uurtje moest wachten was dit keer wèl warm en zeer smakelijk!

Gezellig, goede sfeer, het eten ziet er goed uit! Gaan goed met allergie om.

Vanavond heerlijk gegeten bij Grand Cafe Assumburg. Wat een sfeervol restaurant, geweldig. Een vriendelijke en attente bediening. Het proeverijtje als voorgerecht en de eendenborst als hoofdgerecht, zeer smaakvol en mooi opgemaakt. Alles een dikke voldoende. Wij komen zeker terug.