Hier zie je hoe de meningen over de YuMe verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Onderweg vanuit Alkmaar naar Rolde hebben we hier afgelopen vrijdagavond gegeten. 2 volwassenen en 2 kinderen. We vonden het top ! Binnen 10 minuten kregen we onze eerste ronde ( sushi ) en de rondes daarna gingen ook vlot. Zowel de koude als de warme gerechten vonden wij erg goed. In tegenstelling tot veel andere all you can eat restaurants was de kwaliteit van de warme gerechten erg goed. Dwz niet vettig. De yakitori en de lam waren erg goed. Later bleek dat alle warme gerechten onder de grill bereid worden en niet in de olie ( vet ) gebakken. De eigenaar van het restaurant kwam een aantal malen op de avond langs om te zien of alles goed verliep. Top !

2. Weer heel goed gegeten! Super snelle service. Na het ophalen van de lijst kregen wij de eerste gerechten al binnen 5 minuten. De sushi was weer heerlijk. Soms valt het een beetje uit elkaar, maar dit is ook een teken dat sushi vers gemaakt wordt! Verder ook alles warm. Echter de bediening komt nog steeds wat nonchalant over en legt het concept weer niet uit. Voor ons geen probleem maar de bediening hoort hier wel na te vragen.

3. Laten we met het beste beginnen, de smaak van het eten. Hetgeen wat we hebben mogen ontvangen heeft heerlijk mogen smaken. Daarnaast worden de gerechten prachtig geserveerd. Het oog wil tenslotten ook wat! Ook de keuzeopties voor verschillende soorten sushi en andere gerechten is groot.
    De sfeer van het restaurant is modern en opzich prima, daarnaast is het er altijd gezellig druk wat de sfeer altijd goed beïnvloedt.

Wat een stuk minder was, is de bediening. Hoewel we de bediening veel voorbij hebben zien lopen is het extreem moeilijk om ze aan de mouw te trekken als er iets niet klopt of wanneer we iets te drinken wouden hebben. Ook hebben we tijdens ons bezoek de dame die ons bediende niet een keer zien lachen en hebben we haar naast de verplichte 'goedenavond' 2 1/2 uur niet gesproken. Drinken werd dan ook door anderen opgenomen.

Ook klopte er gedurende de avond vaak iets niet. Zo hebben we tussen rondes gemiddeld 20 minuten moeten wachten. Ook is er bij geen enkele van de rondes alle gerechten tegelijkertijd uitgeserveerd. Zo hebben we tijdens de 3e ronde na eerst 20 minuten wachten het eerste bakje bami mogen ontvangen en vervolgens, na halverwege de bediening nog eens vragen om de gerechten, 30+ minuten mogen wachten op de rest. Ook bij de 4e en 5e rondes veel moeten wachten (20 minuten wachten op 3 loempia's is toch wel erg lang) en zijn er verkeerde gerechten geserveerd.

Ook uit de mond van de bediening geen verontschuldingen gehoord, zoals al gezegd, eigenlijk helemaal niks gehoord.

Qua smaak en entourage zeker een aanrader, volgende keer zeker op een rustiger moment proberen.

6,1
  4. + uitgebreide kaart
    + leuke sfeer
    + goed gelegen
    - schagerijnige en slordige bediening
    - lang wachten op eten

5. Pure perfectie, super vers, precies goed gekruid. Dineren bij YuMe staat voor een klasse diner. Sfeer is relaxed, bediening is stipt. Gewoon top!

6. Met vier vriendinnen gegeten. Super sfeer. Echt goede kwaliteit, met name de sushi (nog nooit zo'n goede sushi gehad). We konden ook lange tijd genieten van het eten. IJs buffet ook prima. Kortom: Een nette, gastvrije zaak, met kwaliteit hoog in het vaandel!

7. Erg lekkere sushi en ook leuk dat er nog zo veel andere dingen zijn te bestellen om wat af te wisselen.
    Goede service.

8. Het eten is echt super lekker. Als je in de middag (lunch) komt hoef je niet lang te wachten op het eten en worden er geen fouten gemaakt met wat je krijgt. Als je in de avond komt is het meestal heel erg druk en duurt het daarom lang voordat je het eten krijgt en worden er regelmatig fouten gemaakt. Je krijgt dan ander eten dan je besteld heb.

9. Sebastiaan Nieuwenhuis

Inmiddels kind aan huis bij Yume Sushi in Assen, wauw wat kan ik iedereen die van sushi houdt dit restaurant aanbevelen. Alles vers, de sushi die je krijgt is allemaal even goed op smaak en vers gemaakt. Voor ieder wat wils. Vlees, vis, vegetarisch, ook als vegetariër of als je niet van vins houdt, kun je bij yume voortreffelijk eten.

In het begin (nu ruim een jaar geleden) waren er de opstartproblemen met personeel en bestellingen wat niet altijd even goed op elkaar was in gespeeld. Daar zat, zit en zal altijd ruimte zijn voor verbetering. Dit is in elk restaurant het geval. Maar na enkele tips en opmerkingen is dit in mijn ogen echt 200% verbeterd!

Het concept is "all you can eat". Dit is een concept waar niet iedereen van houdt, including me, maar bij Yume merk je hier echt niks van. Door de sfeervolle inrichting en de manier van serveren en service merk je van dit concept 0,0

Wat betreft de afhaal, de kwaliteit hiervan is gelijk aan de kwaliteit van wanneer je bij Yume zelf gaat eten, gewoon TOP!

Voor goeie sushi kom naar Assen, kom naar Yume!

10. Viel ons erg tegen. Het eten werd rommelig geserveerd, het kwam regelmatig voor dat er 1 gerecht op tafel werd neergezet en dat de rest enorm lang op zich liet wachten.
    De kracht van dit restaurant is om tussen de rondes de gasten zo lang mogelijk te laten wachten, want dan zit je sneller vol. Want de vijfde ronde wordt zelden door gasten gehaald. Wij vinden daarom de prijs aan de hoge kant omdat deze is gebaseerd op maximaal 5 gerechten per ronde.

11. Heerlijk eten, nette service. Wij komen hier regelmatig en het is altijd goed

12. Richard

Goed eten, snelle bediening, nette wijnen.

13. Heb hier nu al 4x gegeten. En alle keren was het Heerlijk! Kan me alweer verheugen op de volgende keer. Enige nadeel is wel dat er vaak dingen niet gebracht worden. Maar als je erom vraagt, krijg je dit alsnog.

14. Prima ervaring!! De zaak zat op een gegeven moment bomvol en toch goede en snelle service. Tevens eigenlijk helemaal geen hinder ondervonden van zo'n volle tent. Jammer dat 1 gerecht niet doorkwam, maar dat kan gebeuren, echt super genoten. Vooraf reserveren is zeer zeker niet overbodig!!!

15. marie-cecile

Super!! Ik heb op veel verschillende plekken sushi gegeten. Wat ik vaak merk bij all you can eat restaurants is dat het allemaal snel moet, weinig tijd om met klanten te praten etc. dit is bij YuMe niet het geval. Vriendelijk personeel, heerlijk eten. Top, top, top restaurant!

16. We komen erg graag bij Yume in Assen. Een keer een mindere ervaring gehad, het was toen enorm druk en het duurde erg lang voordat onze gerechtjes kwamen. Dit is keurig opgevangen door de manager met een gratis drankje. Het eten is van een super kwaliteit, vers, dampend en enorm smaakvol. De sfeer is relaxed en ontspannen. De service is prima, persoon is vriendelijk en werkt keihard!
    Wij gaan vanavond weer lekker genieten bij Yume!

17. R.Schokker

Eten was heerlijk! Inrichting restaurant heel mooi!
    Invalideparkeerplaats aanwezig, helemaal goed.
    Wat ik wel mis, is een invalide toilet! Het pand is helemaal verbouwd en er wordt niet gedacht aan een invalide toilet. Dat vind ik schandalig!

18. Het eten was heerlijk, heb ervan genoten, hopelijk blijft Yume in assen.

19. Superlekker gegeten, prettige atmosfeer en vriendelijke bediening.

20. Heerlijk eten, na de eerste gang denk je ik krijg te weinig, maar na gang 3 weet je al dat vijf gangen net te veel zal zijn...

21. Heerlijke verse sushi en alles. Echt een feest! Prima bediening, voldoende ruimte, zodat je ook prima zit als het druk is. Alles ziet er mooi uit, het eten en het restaurant. Bijzonder om juist van de allerlekkerste hapjes zoveel te kunnen bestellen als je wilt.

22. Onder meer vanwege de goede recensies besloten om hier eens te gaan eten. Na het bestellen van de eerste ronde duurde het 45 minuten (!) voordat we iets op tafel kregen. We kregen in eerste instantie ook maar 7 van de 10 bestelde sushi. Toen we de bediening hierop aanspraken kregen we de resterende sushi alsnog, dubbel weliswaar..
    De smaak was niet verkeerd, maar ook zeker niet bijzonder. Daarnaast vond ik dat de sushi erg klein was (dunne rollen) en de rijst iets te luchtig waardoor het z'n stevigheid verloor.
    Ronde 2 was wederom niet compleet en na de 3e incomplete ronde hebben we maar besloten om ons naar het dessertbuffet te begeven. Op zich was dat prima in orde, afgezien van het feit dat het buffet enorm op de Europese consument was afgestemd. Uiteindelijk hebben we er bijna 3 uren gezeten en amper wat kunnen eten.
    Naast deze kritiek wil ik wel mijn waardering uitspreken naar het bedienend personeel, ten aller tijden aardig en correct.
    Voor ons uiteindelijk reden genoeg om hier niet spoedig weer eens te gaan eten.

23. De sushi was niet zo fantastisch als ik gehoord had. Te flauw van smaak en ik heb zelfs knoflooksaus voorbij zien komen. Pittig is in de meeste gevallen niet pittig. Wasabi moest ik om vragen en ze keken verrast dat ik er om vroeg. Er is wel beter in de regio.

24. Super goede sushi. De beste die ik tot nu toe ooit heb gehad. De vis is super vers en de bediening vriendelijk. Prijs kwaliteit is echt super. En gratis parkeren!

25. kirsten van trigt

Super lekker gegeten, zonder dat we het door hadden bijna 4 uur heerlijk getafeld. Wij hebben ons favoriete restaurant gevonden.
    Het was er erg druk, maar daar hadden we totaal geen last van.
    Wij komen zeker weten terug.

26. Rick Arkema

27. Priscilla Rokebrand

Erg lekker gegeten. Sushi was kraakvers en van erg goede kwaliteit. Wakame salade en de lamsrack zijn echt aan te bevelen. Bediening vriendelijk en gastvrij. Ook onze kinderen van 12, 8 en 6 jaar hebben lekker gegeten. Desserts in buffetvorm waren heerlijk. Keuze uit verschillende ijssoorten, tiramisu, chocolademousse en vers fruit. Kortom, wij kunnen dit restaurant van harte aanbevelen.

28. René Panneman

Inmiddels hebben wij hier een paar keer gegeten en naar volle tevredenheid. Eten, service en sfeer uitstekend! Gasten worden goed opgevangen en aardig en attent personeel. We zullen hier zeker nog vaker komen.

29. Na het lezen van vele reacties op Facebook, ook eindelijk de sprong in het diepe gewaagd. Onze eerste indruk was zeer goed. Het is een ruim, modern restaurant met een goede sfeer. Zelfs op de donderdagavond was het er gezellig druk.
    Doordat het donker was hadden we geen last van het, helaas toch wat teleurstellende, uitzicht op het parkeerterrein. Dit is echter op te lossen door een tafel te kiezen in een wat meer afgesloten gedeelte. Een voordeel is weer, dat je totaal geen problemen hebt met het zoeken van een parkeerplek. Je krijgt vervolgens netjes uitleg over de werkwijze en dan kan de pret beginnen. We hadden nog een kleine vertraging omdat onze bediende even geen controle meer had over het dienblad en de hele boel liet vallen. Direct kwamen de stoottroepen om alles op te ruimen. Na de schoonmaaksessie werd ons direct een paar hapjes aangeboden zodat we eerst even rustig konden bijkomen. Dus keurig opgelost! Met het artikeltje van het DvHN in de hand, de eerste ronde aangestreept en we werden niet teleurgesteld. Laten we zeggen, boven verwachting lekker. Natuurlijk zit er altijd iets bij wat niet helemaal je smaak is, maar de kwaliteit is goed! Onze tip is, om tussen de rondes door de tijd te nemen. Zo kun je even op adem komen, want je bent geneigd om alles in rap tempo naar binnen te happen omdat je nieuwsgierig bent. Wij hebben de 5de ronde niet meer gered. Na 4 waren we al flink verzadigd. Tot mijn stomme verbazing zag ik vervolgens dat de tafeltjes om ons heen aan het dessert zaten. In de chaos van vallende glazen, was ons dit even niet meer medegedeeld. Toch maar even kijken wat er voor lekkers tussen zat. En ook hier werd ik niet teleurgesteld. Een zeer verrassende keur van kleine toetjes en ijs. Uiteindelijk toch maar besloten een heerlijke mousse van chocolade mee te nemen voor bij de koffie.

Kortom, het was een zeer aangename en verrassende avond. Om toch (als echte Hollander) iets negatiefs toe te voegen aan deze ode, kom ik uit op de te ver doorgekookte edama boontjes en het niet tegelijk ontvangen van alle gekozen hapjes in je ronde, maar laat dit je vooral niet tegenhouden om te genieten van de rest.

30. Mathijs Geel

Een van de betere Sushi tenten in de omgeving van Groningen. Ik heb er meerdere keren gegeten, maar iedere keer is het weer genieten! Een aanrader voor wie een gezellige avond heerlijk uit eten wil.

31. moniek zieleman

Heerlijke sushi en andere overheerlijke producten. Een goed systeem door een kaart in te vullen, welke wordt opgehaald aan je tafel en de producten worden bezorgt. Dit zorgt ervoor dat je ondanks ''All you can eat'' niet van tafel hoeft zoals bij een buffet. De kwaliteit van het eten is erg hoog! Ik ben een groot fan van yume! Sinds het eerste bezoek, mijn favo restaurant in Assen en sindsdien vaste bezoeker.

32. Heerlijk gegeten. We zijn vanaf het begin al vaste klant bij Yume. In het begin was het nog allemaal zoeken naar de juiste vorm van bediening, maar nu is de service zeer aangescherpt en wensen wij geen ander All You Can Eat Sushi Restaurant. Ik zou bijna zeggen, tot volgende week!!

33. B.v.W.

34. Jeannet

35. Een all-you-can-eat sushi restaurant in Assen. Maar ondanks dat concept is de kwaliteit acceptabel. De zalm is goed en vers. Dat kom je wel eens anders tegen bij dit soort concept-restaurants. Ook wordt de sashimi niet afgeleverd met een enorme hoeveelheid rijst en is de rijst op temperatuur (dus niet ijskoud). De service is een voldoende. Op sommige punten kunnen de puntjes nog op de i gezet worden. Zo wordt een personeelslid bij onze tafel tamelijk strak gecorrigeerd door de leidinggevende. Het ziet er verder allemaal leuk uit. Er is iets moois van gemaakt van voorheen een vervallen gebouwtje was.

36. Prachtig restaurant! Heerlijk gegeten en ook al eens afgehaald. Allemaal fantastisch. Wat een verwennerij. Ga zo door!

37. Anouk Schotanus

Heel erg lekker gegeten! Nog nooit eerder sushi gegeten maar alles was erg lekker en vers. Hele gezellige sfeer, we hadden een tafeltje in de "erker". Heel erg leuk dat je alles van de kaart kan uitzoeken met foto's. Komen zeker weer!!

38. Eten bij yume is een groot feest, ieder gerecht op zich is een klein feestje. Al is het nog zo druk, iedere plaats bezet, dan is de service nog 100%. Wie ik ook meeneem, ik hoor alleen maar enthousiasme.

39. Met vriendinnen een avond uit. Ik hou absoluut niet van sushi maar alles wat naast de sushi te krijgen was van de grill en bakplaat was heerlijk! Meer dan volgegeten! Enig minpuntje, lang wachten op de drankjes.

40. Heerlijk gegeten. Lekkere verse sushi en andere verse oosterse gerechten. Goede bediening. Ik ga er zeker vaker naar toe!

41. Nu voor de 2e keer gegeten. Wij zijn erg enthousiast. Heerlijk gegeten! Ook een keer afgehaald was ook super! Kortom een echte aanrader!

42. Afgelopen zondag gegeten met mijn dochter. Vriendelijk personeel, vlotte bediening, heerlijk eten, mooi strak en gezellig restaurant! Wij komen zeker weer terug!

43. Drie keer deelgenomen aan deze eetstrijd... goed. Vreemd dat de prijzen afwijken van de de prijzen op de site, maar voor de rest heb ik drie keer een goeie avond gehad.
    Jammer dat er geen afhaalservice is ...

Vorige pagina