Parkeer garage: Torenlaan op 1 minuut lopen.

• OV

Op loop afstand van station Assen. en bushalte

• Biologisch

1612055565 86
1619652653 85
1703220618 85

1. Gerda Fledderus

Een warm welkom, met een heerlijk non alcoholisch drankje, super lekker!! We hebben een 3 gangen verassingsmenu gehad! Zag er zeer verzorgd, kleurrijk uit en de smaken waren erg lekker! We hebben een gezellige avond gehad! Echt een aanrader!!

2. Adriana Polderman

De sfeer werd bepaald door de mede eigenaresse. Zij was een perfecte gastvrouw met veel tijd en een luisterend oor voor ons als klant. Het eten was goed verzorgd en heerlijk. In een woord geweldig.

3. Heerlijk gegeten, super aardige mensen.

4. Goed eten, veel keuze & ontzettend aardig personeel!

5. Geertje Alblas

Fantastische mensen, de koks Karen en Michel die heerlijk koken en zeer klantvriendelijk personeel.
    Ik kom daar graag en eet daar mijn favoriete soepjes met een heerlijk biowijntje!
    Top!

6. Verrassende kaart, dit hadden we niet verwacht.
    Maar alle gerechten waren top en elke gang werd op een andere en originele manier geserveerd.
    Bediening is zeer attent en de sfeer is uitstekend.
    Er wordt goed geluisterd naar speciale wensen.
    Zeer zeker een aanrader en er komen graag nog een keer terug.

7. Henk F. Schoep

8. Voor mijn werk er de hele week gegeten en genoeg keuze. Gezellig personeel en vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar.

9. Heerlijk gegeten, hartelijk personeel, leuke sfeer, goede prijs kwaliteit verhouding. Ik heb hier nu meerdere malen gegeten en nimmer teleurgesteld naar huis gegaan. Een echte aanrader.

10. Patricia nieuwenhuis

Een gezellige avond gehad met heerlijke gerechten. In tijden niet zo lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

11. High tea geboekt samen met dochter van 10 jaar, dit ook vermeld bij reservering. Gevraagd om vooral zoete hapjes. We kregen echter heel veel brood. Bij het afrekenen moesten we in eerste instantie wel voor 2 volwassenen betalen. Later verrekend. Hoorden personeel kibbelen en vonden de bediening niet vlot en zeker ook niet gastvrij (een klant die broodje wilde bestellen werd min of meer weggestuurd want lunchtijd was voorbij). Die ging naar de concurrent, dan heb je het niet begrepen naar mijn idee. Elders betere high tea gehad, geen aanrader hier!

12. Tja... Ik zal hier zo eerlijk mogelijk verwoorden hoe het eten hier is en de bediening. De bediening is goed te noemen, vriendelijk personeel en snelle bediening. We zaten op het terras... Mooie plek en als voorgerecht eerst wat stokbrood. Hoewel we het stokbrood nog niet eens op hadden, werd al een bord eten voor onze neus geserveerd. Wij hadden een Black Angus besteld met een saus van peper balsamico. De Black Angus was goed gebakken, redelijk tot matig mals en al in stukken gesneden en... koud toen we het kregen geserveerd. Is het voorverwarmen van borden dan niet een goede optie??? Verder kon ik amper saus ontdekken en de garnituur die erbij zat was uitermate teleurstellend (je kunt nog beter een pakje Maggi puree maken dan deze vette drab die nergens naar smaakte) en ook... koud. Al met al geen aanrader. Waarom is het verdorie zo moeilijk om goed eten te bereiden? Luister goed naar je cliënten en zie het niet als negatieve kritiek en DOE er iets mee! Want goed eten kan ik zelf ook wel bereiden, maar waarom gaat iemand uit eten? Om in ieder geval ook goed eten op je bord te krijgen, wat goed warm is en voor het gemak en vooral de gezelligheid. Natuurlijk wil ik daar best wel wat voor betalen, maar alleen maar als het beter is of net zo goed is dan wanneer ik het zelf maak! Dit was teleurstellend. Jammer. Leuke locatie. Wat de wijn betreft: de sauvignon blanc was goed, maar de merlot smaakte meer naar wijnazijn dan naar lekkere volle merlot, zoals we gewend zijn.

2,7

14. Marja Mulder

Gisteren samen met vrienden het verrassingsmenu genomen. Wat een kwaliteit en smaakbeleving, gewoonweg fantastisch! Het is altijd weer een feestje naar Touche te gaan. Complimenten aan de kok en niet te vergeten de uiterst vriendelijke en gastvrije bediening, top!

15. assencity

Restaurant Touche is echt een aanwinst voor Assen! Leuke sfeer, vriendelijk personeel en goed eten! Het terras is in de zomer onze favoriet!

16. Vriendelijk personeel, maar erg lang op de menukaart en het opnemen van de bestelling moeten wachten. Een menukaart zonder drankenkaart met bijbehorende prijzen vond ik een minpuntje.
    Na 50 minuten kwam als amuse een broodboom van de zaak op tafel. Dit is zo simpel, daar hoef je toch geen 50 minuten op te wachten. Een manier om het drankverbruik op te schroeven.
    De gerechten waren overigens goed bereid, maar de hoeveelheid en de bijlagen waren karig (3 gangen besteld). Een beetje een tegenvaller na alle positieve recensies.

17. Mooie locatie. Warm ingericht. Welkom gevoel. Uitstekende bediening.

Fles heerlijke carmenère bij het diner.

Voorgerecht was zalm met gebakken karpertjes en wasabi mayonaise. Hoofdgericht een geglaceerde eendenborst met frambozensaus en een entrecote met cognac-kreeft saus. Dessert bestond uit diverse cakejes en ijs.

Al met al een aanrader. Het is duidelijk met veel liefde en respect voor het vak bereid en geserveerd.

18. Een fijne avond gehad met heerlijk eten, goede en fijne bediening. Kortom een gezellig avondje. Restaurant maakt haar belofte waar.

19. B.v.W.

20. Hillie Blok-Helbig

21. Tsja, wat kan ik hier van zeggen. Kerstavond bij Touché.

Ik heb zonder overdrijven nog nooit zo lekker hert gegeten en ook het gerecht waarbij er een crème van tamme kastanje met doperwten (normaal gesproken niet mijn favoriet) werd geserveerd, is onvergetelijk.

Wat is deze zaak gegroeid sinds de laatste keer dat ik er was (ergens vorgig jaar). Omdat ik deze avond als BOB fungeer moet ik het (helaas) rustig aan doen met de wijn. Van het aangeboden arrangement proef ik er een paar, maar die zijn alle drie in de roos. Mijn disgenoten laten weten dat de wijnen die ik mis, ook echt een gemiste kans zijn geweest. De volgende keer kom ik op de fiets!

Het dessert is geweldig. Van chocolade heeft de keuken in elkaar gevouwen dennenbomen gemaakt die erg lekker zijn. Wat kan ik hier verder van zeggen? Wij zijn ontzettend leuk en met kennis van zaken, bediend en hebben heerlijk gegeten. Jammer dat ze de kerst verder gesloten zijn geweest. Volgens mij waren er meer Assenaren gelukkig te maken!

22. Jan VEERMAN

Ondanks het uitvallen van een kok, bereidde de chef toch voor ons het verrassingsmenu. Het was de moeite waard. Het was bloedheet binnen en dus was de rode wijn te warm. Toen we dat opmerkten werd direct een nieuw glas aangeboden. Goed bediening, originele onderdelen in de diverse gangen. Het was de reis waard.

23. Ria en Leo

Woensdagavond 09-10-2013 met vrienden bij het sfeervolle Touche uit eten geweest.
    Prachtige plek aan het raam toegewezen gekregen door de vriendelijke bediening.
    Na een voorafje van olijven en brood met pesto en onder het genot van een goed glas huiswijn de aantrekkelijke kaart geraadpleegd. Voorgerechten waren verrassend en goed op smaak.
    De verschillende gekozen hoofdgerechten waren unaniem heerlijk van smaak en werden mooi op het (warme)bord gepresenteerd.Nagerechten ook mooi op het bord en prima!! Compliment voor de keukenbrigade en de vriendelijke en attente dames van de bediening. Wij waren echt een avondje uit en verlieten als laatste en tevreden klanten het pand.

24. We zijn hier wezen eten na aanraden van kennissen. Eten was heerlijk. Alleen de bediening was "te aanwezig", dan bedoel ik het herkennen van vaste gasten en daardoor voel je je een beetje een "vreemde eend in de bijt". Maar behalve dat: de markt in Assen; daar kan je niet meer omheen!

25. Lex 13 punten

Telefonisch gereserveerd bij Touche. Erg vriendelijk en behulpzaam benaderd. We reserveerde een plekje op het terras. Wat we aan de telefoon al merkte is de bediening meer dan gastvrij. Heerlijk genoten van een 4 gangen verassings menu en bij passend wijnarrangement. Mooi op smaakt. En alle producten zijn merkbaar vers. Na deze culinare ervaring is het begrijpelijk dat Touche het een stuk drukker had, dan hun gans-buren.

26. Zeer vriendelijke en enthousiaste bediening.
    Het personeel laat in alles wat ze doen zien dat ze veel plezier in hun werk hebben en heel veel passie hebben voor hun bedrijf.
    Een gezellig klein restaurant , zeer smakelijk en prachtig geserveerde gerechten.
    Het verrassingsmenu wat wij bestelden is echt een aanrader.
    Het restaurant zat op de tijd dat wij vertrokken (22:30 uur) nog vol , en dat geeft wel een indruk..

27. Heerlijke High Tea Touche gegeten. Op de prachtige grote schaal bovenin een Quiche met geitenkaas. Onderop lekker biologisch bruin brood met zalm en en ei....en heel veel andere lekker broodjes. Bij het zoete gedeelte de smaakvolle chocoladestukjes.
    Met een koude prosecco en daarna de thee hebben we weer een verwen middag bij Touche gehad.

28. Rita van Ulzen

Samen met vriendin uit Boston eind maart heerlijk geluncht bij Touche. Knolselderij/kokossoep lekker pittig. Daarna een lekker grof bruin broodje met salade en een zacht Frans kaasje. Afgesloten met een verzorgd kopje koffie. Alles ruim voldoende, leuk gepresenteerd en met uitzicht op Lenin!
    Ik kom beslist nog eens terug voor het diner!

29. We hebben diverse keren gelunched en gedineerd bij Touché. Wat ons in het bijzonder opvalt is de passie en gedrevenheid van de totale crew. Niets is te veel moeite. Je voelt je welkom en dat is wat je wilt. Daarbij is het eten ook nog eens heerlijk. Echt een aanrader!

30. Wijtenburg

Wij hebben met 7 dames uitermate genoeglijk en lekker gegeten. De prijs kwaliteit was heel goed en de service verdiende een dikke 9. Een gezellige plek op het marktplein. Kortom een goede aanrader.

31. Onlangs hebben wij hier met z'n tweeën bijzonder lekker gegeten. Wij zaten aan één van de tafels bij het raam. Wat een fantastisch uitzicht over de vaart in Assen. Wij hebben gekozen voor het 3-gangen verrassingsmenu. Het geheel werd met passie toegelicht en het eten was voortreffelijk. Het bedienend personeel was zeer klantvriendelijk en, nog belangrijk, weet waar ze over praten. Voor de fijnproevers onder ons is Touché een regelrechte aanrader met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Onze complimenten aan de chef en bedienend personeel. Als wij weer in Assen zijn zullen wij zeker weer Touché bezoeken.

32. Jammer is dat toch. Net gestart, een aantal goede recensies en dan lijkt het mis te gaan. Deze week twee keer gegeten. Eerst geluncht. Salade met ossehaaspuntjes en gamba's besteld: Surf&Turf. Veel sla en welgeteld 3 stukjes ossehaas en evenzoveel garnalen... voor € 11,95. Daarna 's avonds gereserveerd. Geen menukaart aangeboden.. Nee, het was een avond met verrassingsmenu's. Prijs wordt niet over gerept. Drie gangen met 3 bijpassende wijnen: lekker, maar zeker niet exclusief/bijzonder. Rekening € 50,-.
    Hier slaat men de plank mis. Waarom niet gewoon doorgaan met een goede prijs/kwaliteitverhouding? Teleurstellend.

3,4
  33. Een erg leuk restaurant! Vooraf een verscheidenheid aan amuses, waarbij vooral de vijg/geitenkaas/cranberry erg in de smaak viel bij mij en mijn tafelgenoten. Het hoofdgerecht was eendenbout, en ook deze was erg smakelijk. Na hadden we ijsfondue, wat naast lekker vooral erg leuk en uniek was. We gaan hier zeker nog een keer naar toe!
    Complimenten aan de chef en de bijzonder leuke eigenaresse.
    Groeten,
    Jan

34. Heb gisteravond heerlijk gegeten. We hebben anderhalf uur moeten wachten, er is hiervoor meerdere keren excuses aangeboden, maar het was het wachten meer dan waard. De langzaam gegaarde kalfssukade is zeker een aanrader! Wil het nu iedere dag wel eten, ben verslaafd! Hangt een geweldige sfeer en leuke serveersters! Ge-wel-dig!

35. van der Wal

Bij binnenkomst een hartelijk welkom,dat voelt al heel goed aan .
    Na een soep als voorgerecht kregen wij het hoofdgerecht dat bijzonder leuk
    was opgediend en het smaakte ons voortreffelijk. Mijn man, toch wel een moeilijke eter, was vol lof. Hier komen we zeker terug .

36. Wij hadden dit restaurant voor onze 25ste huwelijks verjaardag geboekt met 8 personen. We moesten twee uur wachten op ons voorgerecht en nog eens een uur daarna voor ons hoofdgerecht; de frietjes kwamen nog eens 10 minuten later. De eigenaresse was erg gepikeerd toen we er een opmerking over maakten. Het was niet hun schuld maar meer wij als klanten en een "grote" groep en dat er wel erg veel klanten waren die avond.
    Hoewel het eten goed was, de exceptionele lange wachttijden voor en tussen de gerechten en de attitude van de eigenaresse hebben voor ons de avond bedorven.
    Ik zou zeker dit restaurant niet aanbevelen voor een leuke avond uit.

37. alexander

38. Donderdag 23 augustus met collega's afscheidsdiner gehad. Gezellig op het terras gegeten. Een woord: Fantastisch!
    Maar meerder woorden zijn nodig. Een gezellig team, heerlijke en bijzondere gerechten op de kaart.Goede gastvrouw en de bediening die weet hoe ze gasten het naar de zin moeten maken. Bijzonder is wijnadvies en uitleg over de gerechten. Ik heb het als service met een smile ervaren. Het is een goede mix van talent en vakmanschap. Een echte aanrader. Kom en laat u verrassen is geen grootspraak maar echt!

39. Klein maar fijn. Dat gold vroeger o.a. voor verse doperwtjes, maar wat ons betreft ook zeker voor Touché. Klein in omvang, klein in de kaart, maar man wat kan je daar eten. We hebben inmiddels 3 keer "aangezeten", en 3 keer super eten, (chapeau Michel!) Prima wijnen en prima bediening door dames, die niet alleen weten wat er wordt gemaakt, maar ook communicatief en onderhoudend zijn, en een prima sfeer weten neer te zetten waardoor het een echt avondje uit is daar in Assen.

Ik zou nu een aantal gerechten kunnen gaan aanprijzen, maar ik zou zeggen, de kaart is klein, dus zoeken behoeft niet zo'n probleem te zijn, laat je eens verrassen!

40. Familie Hobers

Wij hebben heel goed gegeten bij Touché!

Complimenten voor de Freules van de bediening, ze hebben verstand van zaken en weten een heel informele sfeer te scheppen. Super.

De volle 10 punten voor het eten kreeg verassend genoeg vooral het pureetje dat het aardappelgarnituur vormde. We weten niet wat er allemaal in zat, maar gingen wel spontaan giechelen van genoegen. Nog nooit zo'n lekkere aardappelpuree geproefd.

Wat ons betreft: ga vooral een keer eten bij Touché !

41. Familie S.G. Caria

Nieuwsgierig naar het eten in jullie restaurant hadden we vandaag even tijd zonder de kinderen. Wat een heerlijke ervaring, ontvangst zowel aan de telefoon als in het restaurant zelf was heel hartelijk. Binnen een paar minuten waren alle tafels bezet, een gezellige menigte en een gastvrouw die enthousiast de gerechten aan een ieder uitlegde. Super!
    Mooie en bijzonder lekkere gerechten, weer een moeilijke keus. We hebben genoten van alles! Volgende keer houden we een plekje over voor een toetje.

Ondanks de drukte bleef de gastvrouw het tempo erin houden en bleef zij een goede sfeer neerzetten met een leuke dosis humor.
    Tip: gerechten van de dag op het bord schrijven, personele bezetting voor de piekuren inzetten. In ieder geval bij reserveringen.

Vriendelijke groet, fam. S. Caria. Wij komen weer een keer terug!!

42. Heerlijk op het terras gegeten! Aardige enthousiaste bediening! Echt een aanrader vind ik het voorgerecht met de soesjes!!

43. H. Dekkers

Vorige maand met mijn vriendin uit eten geweest bij Touché. Bij binnenkomst direct vriendelijk begroet en een leuk babbeltje gemaakt.
    Als voorgerecht 2-share, kortweg heerlijk, van alles een beetje en goede porties.
    Hoofdgerecht de varkenshaas en de eendenbout. Goede porties en heet met lekkere garnering.
    Het toetje een heerlijke combinatie tussen fris en zoet.(Helaas was de ijsfondue op, maar dat is ruim goed gemaakt door Touché).
    Snelle, vriendelijke, professionele bediening die als het kan graag een praatje met je maakt.
    De sfeer is gezellig, met een leuk muziekje op de achtergrond op een gepast volume.
    We hebben een super gezellige avond gehad, en de rekening viel ons voor 100% mee! Zeker een plekje om regelmatig terug te komen!

44. Al doet de naam anders vermoeden, je kunt bij Touché ook prima in je eentje eten Omdat ik niet zo goed kon kiezen, heb ik een verzameling voorgerechtjes genomen die normaliter voor 2 personen worden geserveerd en op de kaart staan als To-share, verrukkelijk. Vervolgens een visgerecht, waarbij goed is te vermelden dat de vis duurzaam is gevangen, dus zonder gewetensbezwaren tot mij genomen en tenslotte taart met thee toe. Ik ga hier beslist weer eens eten, wie weet de volgende keer met iemand samen want dat nagerecht met stikof, de ijsfondue, lijkt mij ook wel wat.

45. Gert-Jan

Onlangs ben ik bij Touche in Assen geweest. Meteen bij binnenkomst beviel mij de ambiance van het restaurant op. Het is een modern aangekleed en ze draaien ontspannen muziek. Het enige beter dan de sfeer van het restaurant is het eten dat ze serveren. Het eten is erg goed. Ze serveren erg lekkere gerechten met een eigenzinnige smaak.

Een grote aanrader is de ijsfondu. Lekker hapjes dopen is vloeibaarstikstof. Niet alleen is dit erg lekker, en leuk om te delen, maar wanneer het op is, kun je een erg leuke rookgordijn maken.

Het is een echte aanrader. De kwaliteit van het eten is erg hoog en het is absoluut niet duur. Vrijwel alle hoofdgerechten zijn onder de 20 euro.

46. Fam. de Boer

Lekker gegeten voor schappelijke prijs. Enthousiaste staf. Aanwinst voor Assen.

47. Martijn H

Sinds de opening ben ik hier al een aantal keren wezen eten. Na de eerste lunch was ik al verslaafd aan de clubsandwiches. Echt een aanrader! Ook de maaltijdsalades zijn helemaal top, normaal ben ik hier niet zo van maar sinds Touché ben ik helemaal om. Goede service en bediening staan hoog in het vaandel en er wordt uitsluitend gebruik gemaakt van verse producten. Ik kan nu al zeggen dat dit mijn vaste eettent wordt in Assen!

48. Delen doe je samen. Heerlijk gegeten op het terras van Touché. Wat een vriendelijke en zorgzame bediening. Ze nemen hier echt de tijd om uit te leggen en te beantwoorden. Wij hebben samen "To-schare" genomen. Normaal gesproken verzameling voorgerechten, maar op verzoek nog meer uitgebreid tot hoofdgerecht. Daarbij een fles huiswijn die ook echt heel goed is. Als toetje ijsfondue. Verschrikkelijk leuk om die rook over de tafel te zien gaan. Maar ook erg lekker. De prijs was daarbij erg te doen. Aanradertje!

49. Bert_70

Vorige week heb ik samen met mijn zus hier heerlijk gegeten. We hebben ons laten verassen door de kok, en deze had een geweldig lekker 3 gangen menu samengesteld. Je merkt dat er aandacht wordt besteedt aan de totale diner-beleving. De borden worden mooi en orgineel opgediend en de bediening neemt de tijd de gerechten uit te leggen. Assen is een heel fijn restaurant rijker!! wij zijn hier blij mee en komen zeker snel terug.

50. AssenCity

Mooie aanwinst voor Assen: Zit tussen de Gulle Gans & Next door in. Dus deze 3 restaurants gaan in dezelfde vijver vissen!
    Prachtige lokatie, mooi terras! Binnen alleen beneden nog open: de bovenverdieping heeft twee hele mooie tafels aan het raam.
    Het eten is heerlijk, bepaalde gerechten waren iets uit balans ivm teveel kruiden etc.

Voor de rest: dit restaurant zal nog jarenlang blijven bestaan!

tip: Bestel een Ice Fondue!

51. Touche is een absolute aanwinst voor Assen. Gesetteld aan het meest sfeervolle plein in de Drentse hoofdstad. Zowel binnen als buiten stralen rust, puurheid en kwaliteit uit. Het robuuste steigerhout waar het terras van gemaakt is komt op subtiele wijze terug in het interieur binnen. Ondanks dat binnen nog niet alle puntjes op de i zijn gezet doet dit geen afbreuk aan de sfeer. Wij voelden ons gelijk op ons gemak. Niet in de laatste plaats door het vriendelijke welkom dat we kregen. De bediening verdient sowieso een enorm compliment. Het was niet erg druk en zodoende was er ruimte om meer te vragen over het eten, de wijnen en het bedrijf zelf.
    Op aanraden van Melissa en Michel hebben wij een verrassingsmenu gekozen. Vier gangen genieten!!

Aanvang met gemarineerde olijven en vers afgebakken brood. Als entree kregen we een zalmbombe die aan tafel gerookt werd, geserveerd met rivierkreeftjes en in seranoham gewikkelde gamba's. Daarna een carpaccio van kalfssuccade met rozijnen, warme gekarameliseerde noten en een frisse salade. Hoofdgerecht voor m'n kompaan een Zeewolf met couscous("nog nooit zo lekker gegeten") en een groene kruidenolie. Ik kreeg rundermedaillions met rozevalaardappel en een jus van gedroogd eekhoorntjesbrood. Als afsluiter een heerlijk uitgebreid kaasplateau waar we een dertig jaar oude licht zoete sherry bij kregen... Perfect!

Ondanks dat wij ons bij de huiswijnen hebben gehouden, die van zeer goede kwaliteit waren, zag ook de wijnkaart er afwisselend en doordacht uit. Voor het volgende bezoek heb ik alvast een mooie op het oog.

Wat mij betreft het beste wat er op culinair gebied en sfeer op dit moment in Assen te vinden is.